MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61
  1. #51
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    moest marco biswana van team hardcore hier ook niet vechten?

    wie weet hier iets van?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  2. #52
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default Hoi

    Nee Jopke hij was niet hier aanwezig

  3. #53
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand wat info over hoe de partij Sander Bakker vs. Mustapha is verlopen??

  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Sander heeft uiteindelijk verloren

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Version_1 View Post
    Heeft iemand wat info over hoe de partij Sander Bakker vs. Mustapha is verlopen??
    Sander Bakker van sportschool Garuda Gym versus Mustapha van ’t Oude Westen vond ik persoonlijk één van de leukste partijen van de avond. Mustapha vocht natuurlijk een thuiswedstrijd en Sander was even 200 kilometer van zijn thuisplek Emmen aan het knokken.

    De opkomst van de vechters beloofde al heel veel spektakel! Mustapha kwam eerst op, gesteund door een grote groep Marokkanen van ’t Oude Westen die door hun enorme hoeveelheid mobieltjes met camera gekenmerkt kunnen worden als de mobiele eenheid, maar er zat al meteen lekker veel sfeer in de zaal. Sander Bakker, die ik wel eens heb zien knokken in Beilen (Rising Sun) is een echte knokker en kwam met een lekker Hardcore nummer op. De aanhang van ’t Oude Westen ging aardig tekeer. Sander met strak kapsel, maar fout matje leek dit erg mooi te vinden en tijdens de stare-down werden er tussen de vechters (weet niet meer wie hem gaf) twee tikken uitgedeeld….vuurwerk dus!!!

    De partij zelf was eigenlijk eentonig. Sander liep wel naar voren en daagde vooral in de derde ronde Mustapha erg uit, maar kwam er niet aan te pas. Mustapha scoorde en combineerde meer dan Sander en won de partij zeer verdiend op punten!

  6. #56
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de mooie foto's Ik had alleen nog 2 vraagjes, wie was die andere fotograaf? En heeft u toevallig niet meer foto's van partij 19) NW – Danial (Ommoord) WOP vs Luke Bravenboer (Pro Fighters Europoort) Alvast bedankt en nogmaals bedankt voor de foto's

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by ssommoord View Post
    Bedankt voor de mooie foto's Ik had alleen nog 2 vraagjes, wie was die andere fotograaf? En heeft u toevallig niet meer foto's van partij 19) NW – Danial (Ommoord) WOP vs Luke Bravenboer (Pro Fighters Europoort) Alvast bedankt en nogmaals bedankt voor de foto's
    De andere fotograaf was werkzaam voor kb.nl. Ik heb helaas voor jou, niet meer foto's van je partij. Het verschil met kb.nl is dat je deze foto's teniminste kan opslaan! Eind deze week (vrijdag) worden de foto's op mijn Opyo pagina geupload en kan je ze fullsize bestellen.

    Nog gefeliciteerd met je overwinning!

  8. #58
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Dank u wel voor de moeite

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ssommoord View Post
    Dank u wel voor de moeite

    Harmen is de beroerdste niet ;-)

    @Harmen: ik weet idd welke foto je nu bedoelt hahahaha
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  10. #60
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Sander Bakker van sportschool Garuda Gym versus Mustapha van ’t Oude Westen vond ik persoonlijk één van de leukste partijen van de avond. Mustapha vocht natuurlijk een thuiswedstrijd en Sander was even 200 kilometer van zijn thuisplek Emmen aan het knokken.


    De opkomst van de vechters beloofde al heel veel spektakel! Mustapha kwam eerst op, gesteund door een grote groep Marokkanen van ’t Oude Westen die door hun enorme hoeveelheid mobieltjes met camera gekenmerkt kunnen worden als de mobiele eenheid, maar er zat al meteen lekker veel sfeer in de zaal. Sander Bakker, die ik wel eens heb zien knokken in Beilen (Rising Sun) is een echte knokker en kwam met een lekker Hardcore nummer op. De aanhang van ’t Oude Westen ging aardig tekeer. Sander met strak kapsel, maar fout matje leek dit erg mooi te vinden en tijdens de stare-down werden er tussen de vechters (weet niet meer wie hem gaf) twee tikken uitgedeeld….vuurwerk dus!!!


    De partij zelf was eigenlijk eentonig. Sander liep wel naar voren en daagde vooral in de derde ronde Mustapha erg uit, maar kwam er niet aan te pas. Mustapha scoorde en combineerde meer dan Sander en won de partij zeer verdiend op punten!
    Jammer dat ik er nie bij kon zijn..

  11. #61
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Rotterdam
    Posts
    170
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •