MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default The contender Asia: Final 8 ***Spoilers***

    Net aflevering 9 gezien. Laat ik maar een nieuwe topic aanmaken aangezien we nu toch in een nieuwe fase zitten (Final 8). Had ook niet echt zin om te zoeken naar die andere topic haha

    Maar goed het is nu dus ieder voor zichzelf. Op zich wel tof hoe ze nu die loting doen, maar was eigenlijk toch niet zo blij met de uitkomst van deze eerste keer. Vantevoren zei ik nog "alsjeblieft niet die 2 tegen elkaar" en ja hoor. Yod en Naruepol moesten tegen elkaar
    Die partij had ik wel wat later willen zien. Je zag ook wel een beetje dat vooral Naruepol het er moeilijk mee had. Hoewel hij soms mooie technieken had gooide hij niet alles met volle kracht eruit en gaf volgens mij te snel op.
    Helaas, maar gelukkig is Yod nog over om te winnen. Tenminste als het goed komt met zijn oog...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Topaflevering! Jammer dat ze nu al tegenover elkaar stonden, maar Yodsenklai zit in ieder geval bij de laatste 4. Ik verwacht dat hij het toernooi zal winnen. Met zijn oog komt het vast wel goed, want ik zag hem in de preview gewoon staan toen de volgende partij werd vastgesteld. Als het echt heel ernstig was dan zou hij vast in het ziekenhuis zijn.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Met zijn oog komt het vast wel goed, want ik zag hem in de preview gewoon staan toen de volgende partij werd vastgesteld.
    Scherp

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Vond het wel raar dat JWP helemaal niet in beeld is geweest
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Wink

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    Vond het wel raar dat JWP helemaal niet in beeld is geweest
    Die zit in quarantaine vanwege die infectie

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Wat vonden jullie trouwens van de wedstrijd tussen yodsaenklai en naruepol? Op andere fora wordt druk gespeculeerd over mogelijk doorgestoken kaart o.i.d. Zelf denk ik dat het meer te maken had met omschakelen vanwege het feit je tegen een goede vriend en gym maat moet vechten.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Yod had het er in ieder geval een stuk makkelijker mee dan Naruepol. Die had er echt zwaar moeite mee. Tsja doorgestoken kaart. Kan natuurlijk dat Yod heeft gezegd je krijgt 50.000 dollar van me als ik win, maar de eindpot is 150.000 dollar en dat wilt echt iedereen wel winnen....

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Post

    Ik wilde die 2 ook niet tegen elkaar maar helaas . Ik denk dat die Gast uit zweden het ver schopt. Iedereen onderschatte hem zwaar en hij schakelt zo snel die spanjaard uit, die bleef zeuren over zijn drankgedrag die avond daarvoor, hehe Zo zie je maar weer, its not how much you train, you gotta have skills son!
    Fat girlz need lovin too!



  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Aflevering 11 vanochtend even gekeken. Zidov was geen partij voor JWP die wel aardig stoere acties had
    Hoop toch dat de halve finale niet tussen JWP en Yod gaat, maar dat die partij pas op 12 april is.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad, JWP vs Yodsaenklai zou een droomfinale zijn! Maar die Sean Wright valt blijkbaar ook niet te onderschatten, die kerel heeft snoeiharde lowkicks in huis! En Jaymee Ong... Damn fine ass chick

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Belgium
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    JWP vs. Zidov was zoooo'n topgevecht. Man, die techniek, onvoorspelbaarheid en zelfzekerheid van JWP, heb er echt van genoten. Sterk van Zidov dat hij maar bleef rechtstaan.

    Zou idd ook graag JWP vs. Yod zien in de finale.

    En vanuit de roddelpers dan ook nog meer info over de vrijetijdbesteding in de Contender
    Local singer Maia pregnant

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Yod tegen Naruenpol vond ik een vreemd gevecht. Beetje te makkelijk naar Yod.
    Sean tegen de grote Zweed, tja, lowkicks en wegwezen.
    Ik heb net JWP tegen Zidov gezien. Een JWP op misschien 80% die Zidov overklast en door de hele ring heen jaagt.
    Maar was ook wel te verwachten, Zidov heeft geluk gehad dat in de eerste partij Zach z'n schouder uit de kom plopte in de 2de ronde. De 1ste ronde was dik voor Zach.
    Ik ben benieuwd wie de laatste kwartfinale gaat winnen.


  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    *Kickje
    Net die aflevering gezien met Jabbar tegen Soren. Dat was snel!!
    Eerste tik en hij was dizzy, 2de tik, los van de grond en zware K.O.
    Ik had het niet verwacht.
    Ben wel benieuwd naar de match up van de halve finales.


  14. #14
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad Spike, Dzhabbar tegen Soren was echt een gruwelijke KO!
    Hij was al uit voor hij de grond raakte. Die Dzhabbar is een speciaal manneke, maar man hij heeft snoeiharde (wilde) stoten in huis! zou er niet graag een van incasseren. In ieder geval: op naar de halve finales!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Belgium
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Eerste halve finale achter de rug, niet slecht van Sean maar een verwacht resultaat van Yod, die gast zijn benen zijn moordwapens. Nu JWP tegen Dzhabar, ik denk dat zijn ervaring en inzicht hem wel zullen behoeden voor die sterke rechtse van Dzhabar. Ik hoop het alvast, dan hebben we Yod vs JWP! Morgen trouwens de finale in Singapore!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Yod liet in de halve finale eindelijk weer eens zien dat hij niet alleen zien trappen nodig heeft om iemand te slachten. Sean was echt 0,0 partij helaas. Denk dat JWP tegen Dzhabar een stuk spannender gaat worden.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Yod was erg sterk, Sean erg onder de indruk. Hij lijk totaal afwezig en werd de hele ring doorgemept.
    JWP tegen Dzhabar lijkt me een aardige partij te worden. Ik zou het Yod wel gunnen om de finale te winnen. Huis bouwen voor zijn familie is net een wat mooiere bestemming voor het geld dan de andere vechters hebben.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •