MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 97
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Huh ik herinner me dit programma wel, maar zelden wat van gezien, terwijl ik al wel de geschikte leeftijd had...

    ben toch niet zo'n perv als ik had gedacht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    hahahahahahahahhahahahahahaahahahahaha!!!!!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph_N View Post
    Nou hier is die dan, het veel besproken indianenstel, veel kijk plezier:
    http://www.megaupload.com/?d=24SBWYK9
    nee ik kan hem niet meer downloaden
    heeft er iemand nog meer? dit is zo fucked up dat het grappig is!

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik ben nu de hele videoband aan het rippen.

    jaja, wie wat bewaard die heeft wat.

    verwacht niet te veel van de kwaliteit, het is een vhs rip en ik heb de band vaak gekeken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    nee ik kan hem niet meer downloaden
    heeft er iemand nog meer? dit is zo fucked up dat het grappig is!
    Hij is nu nog gewoon te downen...

  6. #56
    anonymous001 Guest

    Default

    Ik lach me dood om die zieke shit en ik wil echt heel graag dat de tijden weer minder preuts worden, maar als iemand in mijn familie in dat programma had gezeten had ik die Menno Buch helemaal de tyfus geslagen. Niet dood, maar wel de tyfus. Op zo'n manier dat elke keer als ik zijn kutkop op tv zou zien ik mijn werk kon bewonderen.

    Die gast heeft echt levens vernield. Veel. En kom niet met "ze kiezen er zelf voor", want die mensen hadden echt niet door wat de gevolgen zouden zijn. Dan hadden ze het nooit gedaan.

    Wat een flikker.

    Sorry, moest me even van het hart...

  7. #57
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik lach me dood om die zieke shit en ik wil echt heel graag dat de tijden weer minder preuts worden, maar als iemand in mijn familie in dat programma had gezeten had ik die Menno Buch helemaal de tyfus geslagen. Niet dood, maar wel de tyfus. Op zo'n manier dat elke keer als ik zijn kutkop op tv zou zien ik mijn werk kon bewonderen.

    Die gast heeft echt levens vernield. Veel. En kom niet met "ze kiezen er zelf voor", want die mensen hadden echt niet door wat de gevolgen zouden zijn. Dan hadden ze het nooit gedaan.

    Wat een flikker.

    Sorry, moest me even van het hart...
    Uhm .. wat??
    Volgens mij is het niet Menno die naar die mensen toegaat en zegt: hee jij daar, ik heb een programma en jij wordt de ster. Die halve zolen schrijven zelf naar Sex voor de buch en vervolgens komt Menno langs als hij het interesting genoeg vind. Dus ik snap je niet ouwe.
    Fat girlz need lovin too!



  8. #58
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    En toch heeftie wel gelijk.

    Ik heb me kostelijk vermaakt, dat geef ik ruiterlijk toe, maar die mensen zitten nog een heel stukkie onder de streep die de onderkant van de samenleving heet en zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.

  9. #59
    anonymous001 Guest

    Default

    That's right.

    Als je zo iets aanbiedt, is er altijd wel een gek die er op reageert. Maar dat maakt het nog niet goed. Menno Buch weet dat hij mensenlevens vernietigt, en toch doet ie het. Niet anders dan een heroinedealer.

    Misbruik maken van zwakkeren heet dat.

    Dat die mensen het ook zichzelf aandoen, dat is waar, maar maakt hem niet beter. Ik ben niet voor verbieden, ofzo, maar ik vind het wel een flikker en als hij het bij iemand waar ik om geef zou doen, zou ik hem tot pulp slaan. That's all.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Nee, als hij het doet bij iemand waar jij om geeft betekent het dat jij gefaald hebt om die persoon waar jij zo veel om geeft in bescherming te nemen. Dan moet je Menno niet slaan, je moet je geliefde een klap voor zijn harses geven om hem wat gezond verstand bij te brengen. Menno is bussiness man, het vak is vuil, maar hij blijft business man. Zo kan je het ook weer bekijken heh
    Last edited by Guillermo; 26-03-2008 at 20:57.
    Fat girlz need lovin too!



  11. #61
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik lach me dood om die zieke shit en ik wil echt heel graag dat de tijden weer minder preuts worden, maar als iemand in mijn familie in dat programma had gezeten had ik die Menno Buch helemaal de tyfus geslagen. Niet dood, maar wel de tyfus. Op zo'n manier dat elke keer als ik zijn kutkop op tv zou zien ik mijn werk kon bewonderen.

    Die gast heeft echt levens vernield. Veel. En kom niet met "ze kiezen er zelf voor", want die mensen hadden echt niet door wat de gevolgen zouden zijn. Dan hadden ze het nooit gedaan.

    Wat een flikker.

    Sorry, moest me even van het hart...
    Ze kiezen er toch echt zelf voor.

    lol
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Zat me net te bedenken dat er vroeger bij Jambers toch ook wel redelijk fucked-up figuren uitgezonden werden.. Heeft iemand daar nog afleveringen van?

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    En toch heeftie wel gelijk.

    Ik heb me kostelijk vermaakt, dat geef ik ruiterlijk toe, maar die mensen zitten nog een heel stukkie onder de streep die de onderkant van de samenleving heet en zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.
    ze hebben er onlangs onderzoek naar gedaan. De deelnemers van t programma hadden meerdere overeenkomsten maar eentje was opvallend. Ze waren allemaal feyenoordfans

    en @ wheelie reps voor de rip , cant wait!

  14. #64
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    ze hebben er onlangs onderzoek naar gedaan. De deelnemers van t programma hadden meerdere overeenkomsten maar eentje was opvallend. Ze waren allemaal feyenoordfans

    en @ wheelie reps voor de rip , cant wait!

    lol

  15. #65
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Zat me net te bedenken dat er vroeger bij Jambers toch ook wel redelijk fucked-up figuren uitgezonden werden.. Heeft iemand daar nog afleveringen van?
    Jambers... ok zo een goeie, haha. ik weet nog dat er eentje was met een vent die geilde op leer. Zat hij in een of andere sexbios met zijn leren jack aan, begon hij de jack spontaan te likken en zichzelf suf te trekken
    Fat girlz need lovin too!



  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    That's right.

    Als je zo iets aanbiedt, is er altijd wel een gek die er op reageert. Maar dat maakt het nog niet goed. Menno Buch weet dat hij mensenlevens vernietigt, en toch doet ie het. Niet anders dan een heroinedealer.

    Misbruik maken van zwakkeren heet dat.
    Er is een groot verschil hoor, een heroine dealer verpest een leven en zorgt er daarnaast ook voor dat de samenleving er minder mooi uitziet. De omgeving verpauperd en je ergert je kapot als een junk je autoruit tikt.

    Menno Buch verwoest iemand maar de samenleving kan er om lachen, vermaak. Een volslagen nutteloos figuur is 10 minuten nuttig. Lachen in gezond en verminderd stress.

    In mijn ogen zijn het de moderen narren, je hebt ze nodig. Net als die Herman die bij Jensen over de vloer komt. Een volslagen nutteloze bijkweek van de baarmoeder. Nu heeft het kind een doel heeft in zijn leven, voor lul staan ter vermaak voor anderen. Prima toch?


  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bestand is 700 MB en is de complete videoband van 90 minuten.

    AUB Reposten voor de liefhebbers omdat deze link maar een beperkt aantal downloads heeft.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    mm forum kevin plz! Kan hier op het werk niet downen! Kan vanavond pas!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Thanx Wheelie! Ben benieuwd

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    You have been sent one or more files through the free TransferBigFiles.com service. To retrieve your file(s), use the following link:

    TransferBigFiles Download -


    Thank you for using TransferBigFiles.com!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    VERGEET NIET TE REPOSTEN !!!!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    lol... vraag het aan Wheelie en hij heeft het...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Wheelie, My Sick Hero

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Kijk rond 53:20 dan wil zo'n gozer met een wijf in de etensresten spelen, echt hilarisch.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    ja man ja

    Quote Originally Posted by Virus View Post
    lol... vraag het aan Wheelie en hij heeft het...

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •