-
-
Goed bezig heren!
Tering Ronald, bijna 550 foto's! Heb je je vinger constant op 't afdrukknopje gehouden ofzo?
-
-
top verslag en goede fotos
-
The one who doesn't fall never stands up. It happened that people made me an idol. But everybody loses. I'm just a human being. And if it's God's will next fight, I'll win.
Fedor Emelianenko
-
-
ziet er goed uit mannen, (as usual)
-
 Originally Posted by Ronald
@Rosso en het "x percentage": je wilt niet weten hoe belachelijk rijk ik de afgelopen tijd van het fotograferen ben geworden man  .
Pas maar op Ronald, straks zie we een mannetje met een roze polo (kraagje uiteraard omhoog) naast de ring staan te fotograveren..
"Fuck you Tito!" "Any fucking time Tito, any time douchebag!" - Mark Coleman / UFC 109
Foto's bestellen? - CLICK
-
Ronald,
die nieuwe BMW van je die je zondag bij je had. Is dat nu een 535I of 535D ?
-
 Originally Posted by payap
Ronald,
hahaha
-
Ronald vertelde me gister dat hij voor de komende 5 jaar 3 vip tafels per gala van Simon Rutz heeft gereserveerd en vooruitbetaald.
-
Beetje late reactie.... maar super verslag
en een goede samenwerking.......
Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.
-
 Originally Posted by payap
Ronald,
Dat was de 535I. Die heb ik met de opbrengsten van februari voor m'n zoon gekocht. Die 535D ga ik zelf aanschaffen, maar ik moet nog even wachten totdat ik het Oypo-geld van maart binnen heb .
-
Super verslag! Ik vind wel Dat Tobias een hele harde kop heeft! hij kreeg een hoop klappen van me maar hij gaf niet op! respect!!!
-
 Originally Posted by P.J.
Super verslag! Ik vind wel Dat Tobias een hele harde kop heeft! hij kreeg een hoop klappen van me maar hij gaf niet op! respect!!!
Nou dat viel reuze mee, de meeste waren (in mijn ogen) op de dekking ! trouwens, je mag van geluk spreken dat de scheids er tussen kwam in het begin van de partij..
Maar zeker een verdiende punten overwinning.
-
 Originally Posted by hendy
Nou dat viel reuze mee, de meeste waren (in mijn ogen) op de dekking ! trouwens, je mag van geluk spreken dat de scheids er tussen kwam in het begin van de partij..
Maar zeker een verdiende punten overwinning.
Er waren een heleboel klappen wel raak, en als je dan achteraf hoort dat hij een nekwervel heeft verschoven, eigenlijk niet meer kon doen als verdedigen maar wel doorgaan, dan vind ik dat knap!
En je hebt gelijk wat betreft de eerste knal van Tobias, daar heb ik geluk mee gehad!
-
Hele mooie foto's.
Die van mij heb ik nu ook op de site staan: http://www.xview.org
Ik heb niet zo een mooie lens, maar het geeft toch de sfeer weer. Echt een top gala.
Groeten Tobias Cornielje
Tobias Cornielje (Xview) 
-
Top Tobias. Ondanks de lens (kit?) zijn ze toch leuk geworden. Bedankt voor je berichtje!
"Fuck you Tito!" "Any fucking time Tito, any time douchebag!" - Mark Coleman / UFC 109
Foto's bestellen? - CLICK
-
 Originally Posted by Richelieu
Top Tobias. Ondanks de lens (kit?) zijn ze toch leuk geworden. Bedankt voor je berichtje!
Klopt, het is een kit lens. Bren druk aan het sparen voor een 2.8f over het hele bereik (17-55>)
Tobias Cornielje (Xview) 
-
 Originally Posted by xview
Hele mooie foto's.
Die van mij heb ik nu ook op de site staan: http://www.xview.org
Ik heb niet zo een mooie lens, maar het geeft toch de sfeer weer. Echt een top gala.
Groeten Tobias Cornielje
Toob, de huisfotograaf van onze Eastside gala's!!!
Ik ben trots op je kerel... Al zou je foto's maken met een weggooicamera dan was ik nog blij geweest!
Nog bedankt man!!!!!
Grtz, Gero
-
 Originally Posted by P.J.
Er waren een heleboel klappen wel raak, en als je dan achteraf hoort dat hij een nekwervel heeft verschoven, eigenlijk niet meer kon doen als verdedigen maar wel doorgaan, dan vind ik dat knap!
En je hebt gelijk wat betreft de eerste knal van Tobias, daar heb ik geluk mee gehad!
Ja.. helaas kwam ik verkeerd ten val in de 2e ronde.. daardoor voelde ik mijn nek kraken.. Ik kon niet veel meer doen dan verdedigen en proberen de klappen te ontwijken..
Of er veel of weinig raak waren doet er niet toe.. ik kon op dat moment niet laten zien dat ik nog voor de winst wou gaan en alleen verdedigen..
Inderdaad wel jammer dat de scheids ertussen kwam..
Anders was het snel over geweest.. maar zo zijn nou eenmaal de regels he..
Top om weer tegen je gevochten te hebben Patrick! Was een mooie partij!
-
Zeer sportief heren ! Hier kunnen andere sporters een voorbeeld aan nemen..
-
-
 Originally Posted by B3 lik3 M3
Ja.. helaas kwam ik verkeerd ten val in de 2e ronde.. daardoor voelde ik mijn nek kraken.. Ik kon niet veel meer doen dan verdedigen en proberen de klappen te ontwijken..
Of er veel of weinig raak waren doet er niet toe.. ik kon op dat moment niet laten zien dat ik nog voor de winst wou gaan en alleen verdedigen..
Inderdaad wel jammer dat de scheids ertussen kwam..
Anders was het snel over geweest.. maar zo zijn nou eenmaal de regels he..
Top om weer tegen je gevochten te hebben Patrick! Was een mooie partij!
ik vond het ook weer leuk om tegen je te vechten! Hoop dat je weer snel herstelt en snel weer mag vechten! Sterkte!
-
Tags for this Thread