MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Exclamation Officiële reden cancelling partij Zeyada - Fidan 24-05-'08

    Om 'eventuele' broodjes Aap verhalen direct de wereld uit te helpen hierbij het volgende:

    Ik heb zojuist met de vader van Amir gesproken en hem de topic welke bij de buren te lezen is voorgelegd. De heer Zeyada heeft aangegeven dat het juist is dat de partij Zeyada - Fidan niet doorgaat. De reden hier achter is, als volgt: Amir zal op 27 mei '08 in Egypte voor een wereldtitel gevecht uitkomen.

    Tevens vechten op ditzelfde gala in Egypte ook: Hesdy Gerges en Sofie Zeyada, de zus van..., zij zal in de klasse +57 kg uitkomen voor (ook) een wereldtitel gevecht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    zo'n kansloze discussie zal je hier niet krijgen..

    Hoe dan ook; het zou een mooie RE-match zijn tegen Fidan! De vorige partij was ook zeker de moeite waard (staat ook nog op youtube)
    Ben benieuwd tegen wie Zeyada in Egypte vecht; ook een westerling of een lokale held?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor de info Regina! Dat is wel wat anders dat die bullshit verhalen dat Zeyada geen zin had om te vechten. Iets dat ik me van hem, en tevens van alle andere Pancration vechters absoluut niet kan voorstellen!!!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Bedankt voor de info Regina! Dat is wel wat anders dat die bullshit verhalen dat Zeyada geen zin had om te vechten. Iets dat ik me van hem, en tevens van alle andere Pancration vechters absoluut niet kan voorstellen!!!
    Graag gedaan Harmen. Ben het helemaal met je eens!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig zijn die onzin verhalen de wereld uit dat Amir geen zin zou hebben. Alsof ie daar mee weg zou komen bij Thom Harinck!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Harinck en z'n vechters zijn absoluut geen weglopers of kontdraaiers. Amir is een topper!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    zo'n kansloze discussie zal je hier niet krijgen..

    Hoe dan ook; het zou een mooie RE-match zijn tegen Fidan! De vorige partij was ook zeker de moeite waard (staat ook nog op youtube)
    Ben benieuwd tegen wie Zeyada in Egypte vecht; ook een westerling of een lokale held?
    Ik zal later vanavond trachten de naam van zijn tegenstander te achterhalen. Zodra ik dit weet/heb gehoord post ik het hier op MF.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •