MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default Mixfight on Tour - Angelo Gym

    Mixfight on Tour – Angelo Gym
    Tekst & foto’s: Harmen Bakker



    Afgelopen weekend was ik te gast bij Angelo Gym in hun Duitse onderkomen in Gronau (Sportstudio Feelgood) waar men op zondag wedstrijdtrainingen houd. Er zijn ook trainingen op woensdag en vrijdag op deze locatie. Verder traint Angelo Gym in Glanerbrug, bij Sportschool Bodyperfection waar naast de staande lessen ook het grondwerk ruim aan bod komt. De trainingen worden verzorgd door Roy “Justinian” van der Wal en de jeugd word getraind door Danial Sharifi. Angelo Gym was ruim twee jaar geleden de lokatie van de eerste Mixfight on Tour in Glanerbrug, en mede daarom leek het me leuk om eens over de grens te gaan kijken.


    Angelo Gym staat onder leiding van Angelo Meola, een trainer die hier op Mixfight.nl, samen met zijn collega trainers en niet te vergeten begeleider Attila “Pigdog” Uncu geen introductie benodigd is. Angelo is zelf de thaibokstrainer van de school en vergezeld zijn vechters altijd bij hun partijen. Ik zag dan ook veel bekende gezichten die training. Chico “el Toro” Martinez, Remco Hisken, Thanit Im-On, Abraham Gok, Sergei Karamyan, Alexandra Bakker, Deniz Ceben, Dion van Giessel en Ozcan Dayioglu om er maar een paar te noemen. Opvallend is de afwezigheid van de Duitsers. Ondanks deze voortreffelijke faciliteit in Duitsland is Abraham Gok de enige echt Duitse wedstrijdvechter van Angelo Gym, al spreek Abraham vloeiend Nederlands.











    De zaal en locatie in Duitsland zijn voortreffelijk te noemen. Sportschool Feelgood in Gronau is op een kleine 8 kilometer van Enschede zeer goed te bereiken en bied een zeer ruime kleedkamer met mooie douches en een sauna, voor het geval er tijdens een training niet genoeg gezweet word. Afgezien van het thaiboksen kan is er tevens een groot aanbod aan fitnesstoestellen. De bokszaal is voorzien van een zachte mat en gezien de handtekeningen in de bijzaal waar een ring gebouwd is, geen onbekende zaal bij de topvechters van Nederland. Onder deze handtekeningen ziet me alle RINGS posters van de afgelopen jaren. Prominent in de zaal aanwezig, de RINGS “Blood, Sweat & Tears” poster, het jaarlijks terugkerende thaiboksgala in de Pathmoshal in Enschede. Wat met recht het meest sfeervolle, grootste en beste gala van Twente genoemd mag worden.


    De training ging meteen van start met een minuurtje of vijf warmlopen waarna er vier rondes schaduw/licht contact sparren volgden. Na deze rondes kwamen de springtouwen tevoorschijn er werd er vervolgens met intervallen gesprongen gedurende een minuut of vijf/tien. Nu was iedereen wel goed warm en kwamen vervolgens enkele technieken aan bod, waarna er gespard werd.

























    De technieken die behandeld werd waren allemaal niet moeilijk, maar zeer effectief en erg wedstrijdgericht. Begonnen werd met een linker hoek, rechter stoot, gevolgd door een lowkick. Na twee minuten deze techniek met een partner te hebben geoefend werd er aansluitend een ronde gespard, waarna er gewisseld werd van partner. Het liep allemaal erg lekker en ook de andere oefeningen waren doeltreffend. Directe stoot, hoek, gevolgd door een trap naar het lichaam of een hoge trap. De temperatuur in de zaal liep lekker op. Ondertussen vergat ik dat ik ook nog wat foto’s bij deze tekst moest maken, dus in een noodgang de handschoenen uit, snel de shots maken en weer verder.



































    Na deze rondes kon iedereen zich eens gaan uitleven op de trapkussens. Voor me stond een lachende briesende buffel in de vorm van “El Toro” waarmee ik me de laatste vijf/tien minuten kon uitleven. Begonnen werd met het plaatsen van lowkicks en daarna trappen naar het lichaam. Trainer Meola gaf aan hoeveel lowkicks er moesten worden gemaakt, waarna er gewisseld werd van trapkussen.















    Na de trapsalvo’s kwam de training ten einde en kon iedereen lekker douchen, alvorens de gezamenlijke groepsfoto werd gemaakt.





    Mixfight.nl bedankt Angelo Gym en alle leden voor de gastvrijheid en de goede training!

    In de volgende Fight Scene (Mei 2008 -nr. V) exclusieve interviews met Thanit Im-On & Remco "Hiksen" Hisken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Maar 1 Duitser? Dat is toch best wel bizar... Wat is dat voor raar dorp?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu
    Ondanks deze voortreffelijke faciliteit in Duitsland is Abraham Gok de enige echte Duitse wedstrijdvechter van Angelo Gym, al spreekt Abraham vloeiend Nederlands.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Top Harmen, erg leuk verslag!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Je bent echt druk geweest man
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #6
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Je bent echt druk geweest man
    x2

    heb het al eerder gezegd, maar wat een vent zeg...
    druk, druk, druk en vol overgave crossed hij heel nederland door van training naar gala etc....

    met een grote mixfight.nl sticker achterop z'n auto...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Echt super Harmen, bedankt.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    x2

    heb het al eerder gezegd, maar wat een vent zeg...
    druk, druk, druk en vol overgave crossed hij heel nederland door van training naar gala etc....

    met een grote mixfight.nl sticker achterop z'n auto...
    Nu nog HET logo erop en hij is helemaal klaar.

  9. #9
    chief108 Guest

    Default

    echt vet....

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Harmen!! Mooi verslag!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Mooie fotoverslag man...druk bezig
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Hey Harmen,

    Leuk dat je er was en bedankt voor het leuke verslag...
    Ik hoop dat de jongens je een beetje heel hebben gelaten. hehehe

    gr.

    Angelo & team
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Utrecht
    Posts
    151
    vCash
    126000

    Default

    Reps Harmen leuk verslag!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Top weer Harmen!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Deventer
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    leuk verslag harm en leuke fotos
    Instagram : missmakaloy_

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Thnx Harmen! Mooie locatie trouwens...

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Goed verslag, Harm....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by angelo View Post
    Hey Harmen,

    Leuk dat je er was en bedankt voor het leuke verslag...
    Ik hoop dat de jongens je een beetje heel hebben gelaten. hehehe

    gr.

    Angelo & team
    Geen dank! Was een lekkere training en als ik weer eens in de buurt ben en genezen ben van alle blauwe plekken kom ik zeker weer langs..

  19. #19
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    had hem nog niet gezien! leuk verslag harmen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •