MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    May 2008
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default Scheenbeen, meer pijn na rust

    Ik heb steeds meer last van een blessure in mijn scheenbeen.
    Ik heb de search gebruikt maar kreeg nog niet echt een helder beeld.

    Ik train 3/4 jaar en had eerst nergens last van maar langzaam kwam er wat irritatie. Vervolgens een tijdje rustig aan gedaan met trappen en dat werkte goed.

    Na een tijdje kreeg ik er weer last van maar ben wel 100% door blijven trainen omdat ik bijna op vakantie ging. Nu ben ik terug van 2 weken rustige vakantie en is het nog erger geworden...

    Ik heb gisteren geprobeerd wat touwtje te springen en dat ging ongeveer 5 minuten, net nog even geprobeerd en dat ging ongeveer 20 seconden...

    De pijn zit soort onder/achter het bot, niet in de spier en als ik op het bot klop voel ik ook niks geks. Normaal gesproken voelde ik ook niks met gewoon lopen maar wel lichte pijn met hardlopen. Maar nu net na touwtjespringen voel ik mn hart kloppen achter het scheenbeen.

    Ik train op blote voeten, ook warmlopen op blote voeten.
    Daarnaast geen opvallende blocks of trappen gedaan zover ik weet..

    Iemand een idee wat dit kan verbeteren of moet ik de doc een bezoekje gaan brengen..

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    check with te doc
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Het kan zijn dat je het zeldzame scheenbeensyndroom hebt opgelopen. Dit gaat meestal wel over door veel te masturberen. Het is namelijk een druk die je oploopt in je scheenbeen door een ophoping van overtollig zaad.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Jaaaaaaaaah dat gaat helpen.

    Nog wat echt wijze praat of is dat je zelf uitgevonden oplossing op al je problemen sheriff

  5. #5
    anonymous001 Guest

    Default

    Scheenbeenvliesontsteking?

    Voorkomende letsels

    Ik weet niet, ik heb er echt geen verstand van. Ik zou wel echt naar een dokter gaan!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Busuu View Post
    Jaaaaaaaaah dat gaat helpen.

    Nog wat echt wijze praat of is dat je zelf uitgevonden oplossing op al je problemen sheriff
    Forum member Highline heeft hetzelfde als jij nu ook hebt/had. Dat is iets wat chronisch terug blijft/bleef komen. Hij is daarvoor geregeld naar de Fysio geweest en veel massages en dokters bezoeken.

    Anders moet je hem eens een PM sturen en vragen hoe hij het precies heeft verholpen. Maar ga in ieder geval naar de dokter en laat je verwijzen naar de fysio.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •