MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 14 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 327
  1. #51
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak.
    Wat loop je nou interessant te doen?

    Schlemiel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  2. #52
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Als dit allemaal waar is is het echt wel spijtig verdomme!!!!Hij was juist echt wel top bezig he!!!!Damn!!!!!

  3. #53
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak.
    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Wat loop je nou interessant te doen?

    Schlemiel.
    Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:
    • Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
    • Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
    • Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.
    Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo' en 'zo en zo'.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens Van Dale (2005) sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits. Het wordt gebruikt in zinnen als:
    • Ik houd niet van Koos Alberts, maar ik ben sowieso geen liefhebber van het Nederlandse lied.
    • Morgen ga ik niet fitnessen; ik heb sowieso geen tijd om meer dan twee keer per week te gaan.
    • Tv-programma's van vroeger lijken sowieso altijd beter.
    Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soieso', 'zoiezo' en 'zo en zo'.
    Thx man.... hebben we weer iets bijgeleerd.... .

  5. #55
    chief108 Guest

    Default

    en zo werd het toch weer een nuttige thread

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij zit zowie zo niet voor een kleine zaak.
    als je het zo goed weet post het dan. geheimzinnig doen hebben we hier niks aan

  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wel doelloos, eerst laten merken dat je er meer van weet, en dan zeggen dat het niet aan jou is om te zeggen wat er aan de hand is.
    Hou dan je smoel gewoon.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    wel doelloos, eerst laten merken dat je er meer van weet, en dan zeggen dat het niet aan jou is om te zeggen wat er aan de hand is.
    Hou dan je smoel gewoon.
    Mee eens FOCUS!

  9. #59
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Het gerucht wat ik eerder heb gelezen is dat Badr een brandbom bij z'n ex-vriendin heeft binnengegooit, en dus vast zit op verdenking van poging tot doodslag.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    het team van badr moet dat zelf doen. dat ga ik niet doen omdat het best wel een ingewikkelde zaak is. maar iedergeval ziet et er niet goed uit voor hem. zelfs de hells angels kwam tersprake
    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Wat loop je nou interessant te doen?

    Schlemiel.
    x2, tis hier geen kickbox.nl waar iedereen lekker wijs en geheimzinnig komt speculeren en doen met zijn "bronnetjes".
    speculeren kunnen we allemaal, kom met facts oid of zeg niks.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Het gerucht wat ik eerder heb gelezen is dat Badr een brandbom bij z'n ex-vriendin heeft binnengegooit, en dus vast zit op verdenking van poging tot doodslag.
    Ja, die had ik verspreid, maar is weggehaald door mixfight.nl das wel weer jammer. Dacht dat we dit zouden laten rusten totdat er een officieel persbericht zou komen....alstie komt.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Maar het was toch zo'n aardige respectvolle jongen, die nooit een vlieg kwaad deed.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Iemand zijn sport prestaties staan natuurlijk helemaal los van wat er hem in zijn prive leven overkomt

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ja, die had ik verspreid, maar is weggehaald door mixfight.nl das wel weer jammer. Dacht dat we dit zouden laten rusten totdat er een officieel persbericht zou komen....alstie komt.
    ik denk dat ik die per ongeluk verwijderd heb omdat die tussen andere verwijderde posts stond, mijn excuses
    dat van die brandbom heb ik ook gehoord

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Jochem Guest

    Default

    Tja, we zien wel weer wat er allemaal van waar is. Ik hoop het voor Badr van niet. Is het wel zo... laat hem maar lekker lang in de bak blijven dan. Vrouwen proberen in de fik steken ben ik niet zon fan van.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt het een beetje raar allemaal ! We zijn hier allemaal (top op een zekere hoogte) Fan van Badr Hari,en op het moment dat er een gerucht gaat,zijn we allemaal niet te beroerd om hier op mixfight de meeste geruchtmakende speculaties neer te zetten,zonder dat er ook maar 1 officieel bericht naar buiten is gekomen. Ik heb eigelijk meer zoiets van,gooi dit topic dicht,en we wachten gewoon op een officieel bericht,want we zitten hier nu al op pagina 3,en tot nu toe gaat het helemaal nergens over,iedereen speculeert,en valt elkaar ervoor aan dat ze uberhoudt speculeren!! Kortom,dit gaat nergens over !

    Duss uit respect voor zijn carriere tot nu toe zou ik zeggen "Slotje"
    Last edited by Peter0711; 18-05-2008 at 11:12.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Badr zit vast op verdenking van dubbele brandstichting, inbraak en mishandeling. Doodslag staat naar mijn weten niet officieel in de telastelegging. Wordt tijd voor showtime om eens met een reactie te komen!
    Heeft volgens mij ook al in het Parool gestaan.

    Zeg maar dag tegen je carriere als je daarvoor nat gaat

    Echt heel dom en heel jammer voor deliefhebber..

  18. #68
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    x2, tis hier geen kickbox.nl waar iedereen lekker wijs en geheimzinnig komt speculeren en doen met zijn "bronnetjes".
    speculeren kunnen we allemaal, kom met facts oid of zeg niks.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik vindt het een beetje raar allemaal ! We zijn hier allemaal (top op een zekere hoogte) Fan van Badr Hari,en op het moment dat er een gerucht gaat,zijn we allemaal niet te beroerd om hier op mixfight de meeste geruchtmakende speculaties neer te zetten,zonder dat er ook maar 1 officieel bericht naar buiten is gekomen. Ik heb eigelijk meer zoiets van,gooi dit topic dicht,en we wachten gewoon op een officieel bericht,want we zitten hier nu al op pagina 3,en tot nu toe gaat het helemaal nergens over,iedereen speculeert,en valt elkaar ervoor aan dat ze uberhoudt speculeren!! Kortom,dit gaat nergens over !

    Duss uit respect voor zijn carriere tot nu toe zou ik zeggen "Slotje"
    Elk medaille kent 2 kanten.
    Als bekende sportman of artiest is dit de andere kant van de medaillle en dat fans dingen speculeren over deze zaak is meer dan logish!
    Hoge bomen vangen veel wind, dit si een forum, dit si een democratishe land dus dat mensen en fans hier hun speculaties opschrijven is niet meer dan normaal en logish!
    Ik ben ook een fan van Badr en ga de telgraaf lezen of een ander nieuwsblad en je zult allemaal speculaties lezen over beroemde en bekende mensen. Dat is de andere kant van de medaille!

  20. #70
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Iemand zijn sport prestaties staan natuurlijk helemaal los van wat er hem in zijn prive leven overkomt
    een brandbom bij een meisje naar binnen gooien "overkomt" je niet maar daar kies je zelf voor hoor...
    (los of het waar is of niet natuurlijk)

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ben ook niet zo van het speculeren en zou zeker jammer zijn voor de sport als dit allemaal waar is. Badr is een topper in de ring, maar heeft het er volgens mij daarbuiten moeilijk mee. Lees dit interview in het Parool en je weet het weer....

    Sport, zaterdag 8 december 2007

    De nieuweling Badr Hari Hij is de 'bad boy' van de K1 en hij vindt het leuk. De Amsterdammer Badr Hari (23) zegt wat hij denkt, en vaak denkt hij lelijke dingen van zijn tegenstanders. "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko."
    'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

    "Hoeveel vrienden heb ik nou helemaal? Toen ik twee maanden moest zitten vanwege mijn betrokkenheid bij een burenruzie is bijna niemand van al die gasten me komen opzoeken. En in de stad vinden ze het allemaal zo leuk om met me om te gaan. Ja, dag! Ik heb ook niet echt heel goede vrienden. Ik heb mijn vrouwtje, mijn training en mijn partijen. Ik vind het lekker zo."

    "Mensen vinden me arrogant, maar dat ben ik niet. Ik zeg gewoon wat ik denk, recht voor z'n raap. Soms vinden ze dat niet leuk om te horen, maar ik zeg het niet om ze te kwetsen, ik zeg het omdat het mijn echte gevoel is. Zo is het gewoon."

    "Ik vind andere vechters vaak saai. De eerste ronde in Japan vecht ik tegen Remy Bonjasky. Die loopt zo in de pas dat ik denk: kom op man, je bent bijna nep. Ik zorg er met mijn grote bek voor dat mensen naar die partijen komen kijken. En daar profiteren ook mijn tegenstanders weer van. Het is ook beetje marketing."

    "Kijk, omdat ik met mijn bijna twee meter lange lijf zo lekker zelfverzekerd zit te wezen bij die persconferenties in Japan, verdien ik ook het meeste geld van al die gasten. Ik heb de beste contracten en de grootste sponsors. En ik maak het in de ring ook vaak waar, natuurlijk."
    "Of ik miljonair ben? Ha, doe een gok! Ik kan alles kopen wat mijn hartje begeert en mijn hartje begeert veel, weet je. Ik heb het goed. Ik lach mijn ballen uit mijn broek. Ik ben bijna 23 jaar en de BMW 5-serie die daar staat, is van mij."

    "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."

    "Ik heb ooit op het atheneum gezeten, maar ik wilde altijd al vechter worden. Ik wist zeker dat ik thuishoorde in de K1. Nu ik er ben, voelt het niet heel speciaal. Het voelt eigenlijk heel natuurlijk. Alsof het altijd al zo heeft moeten zijn. Ik ben jarig op de wedstrijddag in Japan. Ik grapte vroeger altijd dat ik op mijn verjaardag kampioen zou worden. Nu kan het gebeuren."

  22. #72
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Tja, we zien wel weer wat er allemaal van waar is. Ik hoop het voor Badr van niet. Is het wel zo... laat hem maar lekker lang in de bak blijven dan. Vrouwen proberen in de fik steken ben ik niet zon fan van.
    hoop ook dat het niet waar is maar als het wel zo is snap ik ook waarom het management niets durft te melden hierover. Dan is het gelijk over en sluiten met hun talentvolste vechter.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by boldhead View Post
    een brandbom bij een meisje naar binnen gooien "overkomt" je niet maar daar kies je zelf voor hoor...
    (los of het waar is of niet natuurlijk)
    dat zeg je nou wel maar je kent het verhaal toch niet

    i

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default





    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  25. #75
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Aaah joh, dubbel brandstichting? inbraak? mishandeling? Hij is zo vrij.. Paar jaar en voorwaardelijk Komt goed, nu heeft hij ook geen afleiding, kendie lekker oefenen..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •