MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: boek Bonjaski

  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default boek Bonjaski

    wat vonden jullie ervan??
    In vergelijking met Los van Dennis vd Geest vindt ik m niet echt overtuigend
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    beetje vroeg vind ik. ik denk pas dat er boek moet komen als je stopt en terugblikt. Net als Clarence Seedorf met zijn memoires op zijn 19e. Maar ik heb het niet gelezen dus misschien is het wel een geweldig boek.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Uit betrouwbare bron weet ik dat er ook een boek in de maak is over de carriere van Ernesto Hoost!

  4. #4
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Uit betrouwbare bron weet ik dat er ook een boek in de maak is over de carriere van Ernesto Hoost!
    Daar zou ik nou echt in geinteresseerd zijn! Denk dat je dan ook gelijk een mooi beeld van een belangrijk stuk van de Nederlandse vechtsportgeschiedenis krijgt.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Is al ff bekend toch? Wordt geschreven door Jens Olde Kalter. Hij is Ernesto al een hele tijd aan het volgen dus hij neemt er de tijd voor. Dat feit gecombineerd met zijn schrijfstijl levert volgens mij echt een goed boek op!
    Haha ok ja ik wist het nog niet

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    ik heb ergens gehoord dat het begin volgend jaar uitkomt

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ik heb het boek van Bonjasky van t weekend voor mn verjaardag gekregen. Heb er alleen nog even doorheen gebladerd maar meteen viel op dat er ontzettend veel spelfouten in zitten...... Het is blijkbaar een beetje te veel gevraagd om enige research te doen naar de juiste spelling van de namen van vechters sommige vechters.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Zeker veel spelfouten in en ik vond dat de sport 'dodelijk' beschreven werd bv. die dodelijke stoten, dodeljke trappen etc. Maar verder heb ik er van genoten en geprobeerd om het realistisch te lezen (Bonjasky is een favoriet van mij) en vond het een makkelijk leesbaar boek. Het stuk over zijn moeder vond ik zeker fascinerend.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Spelfouten in de namen, maar ook niet altijd bv. ene bladzij schrijft zij over Badir en de andere bladzijde weer over Badr. Beetje slordig.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    kijk dat boek van Hoost is wel logisch

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het wel raar als je een boek gaat schrijven midden in je carriere. Is logischer als het een terugblik is wanneer je ermee kapt lijkt mij.
    Fat girlz need lovin too!



  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    ik heb het boek van Bonjasky van t weekend voor mn verjaardag gekregen. Heb er alleen nog even doorheen gebladerd maar meteen viel op dat er ontzettend veel spelfouten in zitten...... Het is blijkbaar een beetje te veel gevraagd om enige research te doen naar de juiste spelling van de namen van vechters sommige vechters.
    Mee eens, maar was wel leuk om te lezen.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aarti View Post
    Spelfouten in de namen, maar ook niet altijd bv. ene bladzij schrijft zij over Badir en de andere bladzijde weer over Badr. Beetje slordig.
    Dat is voor mij al een reden om hem niet te kopen.
    Ik bedoel alleen maar te zeggen dat als je zo nodig een boek wilt uit brengen terwijl je beste jaren in principe nog moeten komen, je op zijn minst een boek verwacht met kwaliteit.
    Sorry maar als de namen al fout zijn.....dan snap ik het allemaal niet.
    Beetje jammer dit.

    Vechters waar ik een boek van verwacht, en imo het ook verdienen : Kaman, Hoost, Dekker en Rutten. Die zijn allemaal gestopt en kunnen een boek brengen met alles.....van hun 1e gevecht tot en met hun laatste en dan ook een aanvullend hoofdstuk met wat ze nu doen.

    Ik vond het ook al erg vroeg voor Bonjaski om met een boek te komen.....hij heeft nog zoveel voor hem.......weet je.
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    ik heb het boek van Bonjasky van t weekend voor mn verjaardag gekregen. Heb er alleen nog even doorheen gebladerd maar meteen viel op dat er ontzettend veel spelfouten in zitten...... Het is blijkbaar een beetje te veel gevraagd om enige research te doen naar de juiste spelling van de namen van vechters sommige vechters.
    Je kan toch op zijn minst verwachten dat Remi dat boek leest voordat ie hem laat drukken, ik bedoel COME ON NOW MAN !!!.....Als hij zo nodig zijn naam op dat boek wilt laten zetten wil HIJ er toch ook trots op zijn ????
    Spelfouten, OK ...dat betekent gewoon goedkope en snelle productie, maar vechters met spelfouten in hun naam kan gewoon niet......kom nou toch.....als je trots hebt dan zie je dat..REMI !!.....
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hilversum
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer idd

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA Fan View Post
    Sorry maar als de namen al fout zijn.....dan snap ik het allemaal niet.
    Beetje jammer dit.

    Vechters waar ik een boek van verwacht, en imo het ook verdienen : Kaman, Hoost, Dekker en Rutten.
    Het is Dekkers volgens zijn site beetje jammer dit ... Official site Diamond Dekkers


    Maar wat een geneuzel zeg, komt er eens een boek uit over een top vechter krijg je dat gezeik van dat het te vroeg is, en over spelfouten...
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    het maakt in principe ook geen reet uit of je het na je carriere doet of er middenin...als je maar een verhaal te vertellen hebt...

    maar persoonlijk vind ik het behoorlijk irritant teksten te lezen waar spelfouten inzitten...! ik verwacht van een schrijver en uitgever gewoon dat ze dat op orde hebben...het wordt meteen een stuk amateuristischer zo'n boekwerk...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Grappig, een topic over het boek van Remy, en in de de tweede post roept men reeds om de biografie van Ernesto Hoost
    Zie artikel in dagblad 'de Pers' en ook het AD. Daarin wordt melding gemaakt van dit boek en de lanceringsdatum. 13 Januari 2009
    http://www.depers.nl/sport/197270/He...van-Hoost.html

    http://www.sportwereld.nl/algemeen/2...iendrsquo.html

  19. #19
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MMA Fan View Post
    Spelfouten, OK ...dat betekent gewoon goedkope en snelle productie, maar vechters met spelfouten in hun naam kan gewoon niet......kom nou toch.....als je trots hebt dan zie je dat..REMI !!.....
    Hij heet toch "Remy"?

  20. #20
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    als ik een boek koop, dus met echt geld enzo, dan wil ik wel graag dat iemand zijn best heeft gedaan om alle rottigheid en niet kloppende shit er uit te halen, sorry hoor.. er zijn toch best goeie editors in het wereldje? of niet ... (?)

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    als ik een boek koop, dus met echt geld enzo, dan wil ik wel graag dat iemand zijn best heeft gedaan om alle rottigheid en niet kloppende shit er uit te halen, sorry hoor.. er zijn toch best goeie editors in het wereldje? of niet ... (?)
    Kon je van je VCash dat boek dan niet kopen?

    Maar ik heb het boek in één ruk op een zonnige zondagmiddag uitgelezen.
    Zaten zeker fascinerende stukken in met name de beschrijving van de relaties tussen de verscheidene trainers/teams....
    wat zijn vrouw op zijn laptop ontdekte....
    en waarom hij na zijn vertrek bij Mejiro gym hij niet bij FFCarbin (stijl..?) en Mike's gym (concurrent...?) wilde trainen.

    Ach lees zelf maar!
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Kon je van je VCash dat boek dan niet kopen?

    Maar ik heb het boek in één ruk op een zonnige zondagmiddag uitgelezen.
    Zaten zeker fascinerende stukken in met name de beschrijving van de relaties tussen de verscheidene trainers/teams....
    wat zijn vrouw op zijn laptop ontdekte....
    en waarom hij na zijn vertrek bij Mejiro gym hij niet bij FFCarbin (stijl..?) en Mike's gym (concurrent...?) wilde trainen.

    Ach lees zelf maar!

    wat ontdekte zijn vrouw op zijn laptop ? vieze filmpjes zeker haha

  23. #23
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    jij had was teveel in de dungeon van mixfight

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    jij had was teveel in de dungeon van mixfight
    jij had was teveel, ?? wat voor taal is dat ?

  25. #25
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    slordig hoor

    wil je een boek met spelfouten, biografie van J.Bluming is dan zeker aan te raden....
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •