MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Twente houdt stand en speelt Champions League

    Twente houdt stand en speelt Champions League

    FC Twente heeft voor een stunt gezorgd voor de voorronde van de Champions League te bereiken. De ploeg van Fred Rutten had aan een 0-0 gelijkspel in Amsterdam genoeg nadat er in Enschede met 2-1 werd gewonnen van Ajax.
    Later meer...



    Last edited by ashi76; 18-05-2008 at 19:49.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Helemaal niets, helemaal niets..........




    Sorry kan het niet laten.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wat een afgang!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Voor deze ene x ff naar ajax.nl gesurfed:

    Ajax niet voorbij FC Twente: 0-0

    Amsterdam, 18 mei 2008
    Voor de vierde keer in dit seizoen is het Ajax niet gelukt om te winnen van FC Twente. In de ArenA bleef de play-offreturnwedstrijd tegen de Tukkers zondag doelpuntloos: 0-0. Ajax speelt volgend seizoen in de UEFA Cup. Lees hier de hoogtepunten van Ajax - FC Twente.

    90+4. Vink fluit voor het einde van Ajax - FC Twente.
    90+3. Een prima uitgespeelde aanval belandt via Suarez bij Lindgren. De Zweed weet niet te profiteren!
    90+2. Een Ajacied gaat onderuit in de Twentse zestien. Vink geeft de gasten een vrijetrap mee.
    90. VIER MINUTEN EXTRA SPEELTIJD.
    90. WISSEL FC TWENTE: Jeroen Heubach vervangt Hersi.
    89. Boschker keert de vrijetrap van Huntelaar.
    88. GELE KAART FC TWENTE: Niels Wellenberg trekt aan de noodrem en schopt Lindgren onderuit.
    86. WISSEL FC TWENTE: Stein Huysegems verlaat geblesseerd het veld. Niels Wellenberg mag de wedstrijd uitspelen bij de Tukkers.
    85. Suarez levert een gevaarlijk afstandschot, maar Boschker weet de inzet te keren.
    83. Rommedahl wordt van de bal gezet door de meeverdedigende Elia.
    81. Urzaiz probeert de bal mee te geven aan Rommedahl. Een Tukker kan de bal onderscheppen.
    78. Suarez brengt de bal voor het doel. Dennis Rommedahl raakt de bal maar half.
    75. WISSELS AJAX: Kenneth Perez wordt vervangen door Ismael Urzaiz. Edgar Davids staat zijn plaats af aan Siem de Jong.
    70. Rommedahl levert een prima voorzet af. Gabri komt er net niet meer aan.
    68. Het schot van Engelaar wordt licht van richting veranderd. Stekelenburg staat goed opgesteld.
    67. WISSEL AJAX: Dennis Rommedahl vervangt de moegestreden Jeffrey Sarpong.
    65. Heitinga werkt de voorzet van Wilkshire weg.
    64. Suarez en Huntelaar begrijpen elkaar niet goed genoeg. De Amsterdamse aanval strandt.
    62. Slijngard probeert het van afstand. De debutant komt helaas niet in de buurt van een treffer.
    61. Elia speelt zich knap voorbij Silva. De aanvaller wordt wel afgestopt door Rasmus Lindgren.
    60. Suarez speelt de bal net iets te veel voor zich uit. Boschker stopt de Uruguayaan.
    59. Hersi is het eindpunt van een nieuwe counter van FC Twente. Dit keer werkt Hersi de bal in het zijnet.
    58. Perez kopt de bal bijna voorbij Boschker. De doelman heeft het laatste balcontact.
    56. Slijngard ondersteunt zijn ploeg ook in de aanval. De linkerverdediger stuit op Douglas.
    54. Hersi kopt de bal via de grond over het Ajax-doel.
    52. Een fraaie dubbele schaar van Sarpong levert helaas niet het gewenste rendement.
    50. Heitinga gaat naar de grond na een botsing met N'Kufo. De verdediger wordt opgelapt door verzorger Ricardo de Sanders. Ook clubarts Edwin Goedhart meldt zich kort langs de lijn om Heitinga te bekijken.
    48. De vrijetrap belandt bij Wilkshire, die de bal weer knap bij Hersi brengt. De middenvelder komt tot een gevaarlijk schot dat voorlangs gaat.
    47. Vink fluit voor de overtreding van Huntelaar op Braafheid.
    46. Beide elftallen beginnen ongewijzigd aan de tweede helft.

    45+1. Vink fluit voor de rust.
    45+1. Heitinga zet N'Kufo van de bal en stopt daarmee de counter van de Tukkers.
    45. EXTRA SPEELTIJD: 1 MINUUT.
    43. Silva speelt terug op Stekelenburg. Elia jaagt door een komt slechts centimeters te kort om de terugspeelbal te onderscheppen. 'Steek' knalt de bal weg.
    42. GELE KAART FC TWENTE: El Ahmadi werkt Suarez tegen het gras. Vink bestraft de actie terecht met een kaart.
    41. Perez draait zijn vrijetrap recht in de handen van Boschker.
    39. Perez probeert Huntelaar te bereiken. De bal ketst af belandt voor de voeten van Sarpong. De linksbuiten produceert een afzwaaier.
    37. Huysegems slaagt er dit keer wel in om Stekelenburg onder vuur te nemen. De goalie brengt fraai redding.
    35. Youssouf Hersi probeert Heitinga te omspelen. De oud-Ajacied krijgt de bal tegen de hand. Vink fluit en geeft Ajax een vrijetrap.
    34. Huysegems komt niet voorbij Slijngard. Stekelenburg is het eindstation van de aanval van FC Twente.
    32. GELE KAART FC TWENTE: Ook Braafheid krijgt geel voor zijn aandeel in het opstootje.
    32. GELE KAART AJAX: Luis Suarez krijgt geel na een opstootje met Braafheid.
    30. Suarez gaat naar de grond in het doelgebied van de gasten. Vink laat doorspelen.
    28. Perez verdedigt uit op een corner van FC Twente. Enkele tellen later levert ook Huntelaar nuttig verdedigend werk.
    26. Gabri zet de combinatie op met Perez. Ajax verliest de bal en FC Twente kan er razendsnel uit.
    22. Davids houdt de bal, na een duel met El Ahmadi, knap binnen de lijnen. De aanvoerder brengt de bal voor het doel, waarna Suarez helaas net naast schiet.
    19. Bruno Silva schiet van afstand. De kanonskogel wordt gekeerd door Boschker.
    17. Robbie Wielaert tackelt Huntelaar net buiten de zestien. De vrijetrap levert de Amsterdammers niets op.
    16. Perez brengt de bal laag in, maar deze kan worden uitverdedigd.
    15. Braafheid begaat de overtreding op Perez. Ajax mag een vrije bal nemen net buiten de zestien van FC Twente.
    13. Suarez verschijnt voor Boschker maar wordt van de bal gezet.
    11. Boschker stompt de bal overtuigend uit zijn doelgebied.
    11. Perez dribbelt de Twentse zestien in, maar wordt van de bal gezet. Corner Ajax.
    10. Davids doorziet het spel dat Huysegems probeert te spelen. De Spanjaard verovert op de rand van de Amsterdamse zestien de bal.
    8. Suarez verdient de eerste Ajax-corner. De corner van Perez levert helaas niets op.
    7. De bal wordt teruggespeeld op Boschker. Davids jaagt goed door, maar de doelman trapt de bal snel naar voren.
    4. Gabri kan net niet meer bij de bal. Sander Boschker pakt de bal simpel op.
    4. In de tegenaanval belandt Luis Suarez in de Twentse zestien. De aanvaller wordt door twee tegenstanders afgestopt.
    3. Engelaar mikt zijn hoekschop op het hoofd van N'Kufo, Stekelenburg brengt redding.
    3. Nadat de eerste minuten zich vooral op het middenveld afspeelden, dwingt Blaise N'Kufo de eerste corner af namens de gasten.
    1. Scheidsrechter Pieter Vink fluit voor de aftrap van Ajax - FC Twente. De Tukkers trappen af. Donovan Slijngard maakt zijn officiële debuut in Ajax 1. De 20-jarige Amsterdammer start als linksback.

    Opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Lindgren, Slijngard; Gabri, Perez, Davids; Suarez, Huntelaar en Sarpong.
    Wissels: Gentenaar, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong, Wormgoor.

    Opstelling FC Twente: Boschker; Wilkshire, Douglas, Wielaert, Braafheid; Engelaar, Hersi, El Ahmadi; Huysegems, N'Kufo en Elia.
    Wissels: Mihaylov, Zomer, Brama, Heubach, Arnautovic, Wellenberg, Gerritsen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Tering, wat moet ik hiervan zeggen????

    Niet mooi voor het Nederlands voetbal denk ik. Daarnaast denk ik dat 't een stuk moeilijker word voor Marco om goede spelers aan te trekken (wat ik dan wel weer mooi vind)

    Ach ja, wordt mijn cluppie volgende jaar weer kampioen.... Voor de 5de keer!!!

    Hehe
    "I need u cool, are u cool?"

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Vraag me af of Suljemani nu nog zo graag naar 020 gaat...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    650
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Helemaal niets, helemaal niets..........




    Sorry kan het niet laten.
    2e plek+uefa cup lijkt me toch een mooi resultaat hoor..

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    2e plek is voor Twente.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Casparvdzouw View Post
    2e plek+uefa cup lijkt me toch een mooi resultaat hoor..
    Davids is het overigens met mij eens..

    Davids: "Weer een mislukt seizoen"

    Edgar Davids was na afloop van het duel Ajax - FC Twente (0-0) zichtbaar geëmotioneerd. De middenvelder neemt door het gelijkspel met lege handen afscheid van zijn jeugdliefde.

    "Hier heb ik nooit rekening mee gehouden. We hadden verwacht dat het zou lukken en zijn zo de wedstrijd ingegaan. We waren wel de bovenliggende partij, maar we waren niet helemaal scherp. En dat verwijt ik mijn ploeg en mezelf zeker. We maken onze kansen niet af, en dan wordt het steeds moeilijker", zo was Davids realistisch tegenover Tele2.

    De routinier, die vertrekt bij Ajax, spreekt van een mislukt seizoen. "We konden het wel opbrengen, daar had het niets mee te maken. Iedereen ging er voor honderd procent voor. Maar in de fase van de eindpass en de afronding ging het fout, en dat is een gebrek aan geluk. Ook geluk is een kwaliteit, en dat misten we dus. Dit is absoluut een mislukt seizoen, we hebben weer niets gewonnen."
    Maar zoals ik eerder al zei.... pleeoffs = competitievervalsing !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    hij ging er maar niet in werd goed gekeept door boschker

    kut seizoen weer in amsterdam

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    balen , balen , balen. Leuke afsluiter voor Rutten bij Twente.


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    zonde...
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wel kut dat de nummers 2 en 3 van de reguliere competitie met 'lege handen' komen te staan.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    NAC is idd helemaal goed genaaid door de plee-offs.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Man man
    wanneer halen we weer de Cl

    Twente zal overigens ook gewoon uefa moeten spelen net als ajax
    want ik denk niet dat ze voorronde doorkomen
    alleen maar slecht voor Nederlands voetbal

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Echt zwaar klote.... het is dat m'n dag al niet meer kapot kon, maar dit is natuurlijk gewoon kut!

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik heb genoten....

    En voor degenen die menen dat het slecht is voor het Nederlands voetbal... Twente en Ajax hebben 4 keer tegen elkaar gespeeld,2 keer won Twente en 2 keer was het gelijk....Ajax won nooit....Twente is gewoon sterker klaar af! En natuurlijk zullen er bij Twente een aantal goede spelers vertrekken maar dat is in A'dam ook zo...

    Misschien haalt Twente de CL geeneens omdat ze een zware tegenstander loten (zijn niet beschermd,Ajax overgens ook niet dacht ik) als Liverpool of Barcelona maar het is wel een geweldige ervaring voor Twente! Bovendien heeft Ajax het de afgelopen 2 jaar niet kunnen halen door te verliezen van 2 dramatisch slechte tegenstanders...(toen Ajax wel een beschermde status had)

    Kortom goed voor financiën van P.S.V. waarschijnlijk!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Klote! Twente heeft het op basis van de onderlinge resultaten meer dan verdiend. Ze hebben alleen geen fuck in Europa te zoeken. Ajax de laatste jaren ook weinig, maar daar heb ik elke keer nog een sprankje hoop bij. Stom van mij, weet ik, maar toch.
    Ergste is nog dat Ajax er dan ook weer in de 2e ronde uitvliegt tegen Sturm Grass of weet ik wat voor een C klasser.

    Ik ben bang voor een klote seizoen in Europa volgend jaar. PSV zonder Gomez is ook niet het PSV van de afgelopen jaren, Ajax ligt er denk ik snel uit tegen een kleine ploeg, NEC in Europa is leuk maar komt niet ver. Heerenveen misschien 3e ronde....


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Helemaal niets, helemaal niets..........




    Sorry kan het niet laten.
    Je bent blij hè? Misschien moet je er een DVD van maken

    En tsja, als je 4 keer tegen Twente moet en je wint er geen zegt het al genoeg. Al had je dit natuurlijk niet mogen overkomen.

    maar het is in een ander opzicht ook terecht. Ajax had alle andere jaren (behalve misschien vorig jaar??) geen recht op CL voorronde en won het toch. Dit jaar tweede geworden dus recht er op en ja dan wordt je het niet.

    Zuur maar goed. Ajax moet gewoon lekker eerst in Nederland weer eens wat potten breken voordat we in Europa hoge ogen willen gaan gooien.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Beetje jammer, en dan zul je ook nog zien dat Twente er in de voorronde door Schalke wordt uitgeknikkert (ohh, de ironie...)
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Als er geen leegloop bij twente onstaat door spelers die naar ajax vertrekken ......zie ik ze de voorronde cl winnen.


    op de vot dermit

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Je bent blij hè? Misschien moet je er een DVD van maken
    Alleen als jij een stropdas laat maken..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Scherp ashi...zeer scherp!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Alleen als jij een stropdas laat maken..
    Touché

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •