MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    230
    vCash
    126000

    Default Elite XC on CBS MMA Videos

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    230
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo had het behoorlijk zwaar. Maar wat kan die Thompson incasseren zeg... die uppercut van Kimbo kwam behoorlijk aan gevolgd door een mooie linkse hoek vol op z'n kin .. pfff en nog niet neergaan.

    Respect!!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    650
    vCash
    126000

    Default

    hij is toch niet echt james ''glass chin'' thompson

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Jazeker man. wat een prestatie. Wat een ongelooflijk kutpubliek daar dat ze hem daar dan toch nog uitfluiten, terwijl hij alles gaf wat hij in zich had. Het grondwerk mag verbeterd worden, maar staand kan niemand hem aan in de mma wereld, daar ben ik redelijk van overtuigd.


    op de vot dermit

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    te vroeg gestopt naar mijn mening

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Jazeker man. wat een prestatie. Wat een ongelooflijk kutpubliek daar dat ze hem daar dan toch nog uitfluiten, terwijl hij alles gaf wat hij in zich had. Het grondwerk mag verbeterd worden, maar staand kan niemand hem aan in de mma wereld, daar ben ik redelijk van overtuigd.
    haha, ik ben ook een kimbo fan, maar komop man. crocop, silvia alexander.E en vele anderen slopen hem staand.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Kimbo werd wel gematst door de sheids IMO

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Carano vs Young was echt een super partij. imo.
    kimbo is staand echt super maar op de grond niet geweldig zoals verwacht.
    Last edited by MMARuud; 01-06-2008 at 13:54.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    kom op man.

    "staand in de mma kan niemand Kimbo hebben."

    echt de grootste BS die ik ooit in de morgen heb gelezen, wat een onzin!

  11. #11
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    In het begin van de MMA carričre had bijna iedereen commentaar op Kimbo. Oke, het is een mediahype. Maar als je nu kijkt naar de feiten; dit keer wint hij toch maar weer.
    Ook kun je hem niet vergelijken met Fedor, dit is ook niet nodig volgens mij. Maar laten we eerlijk zijn, ook Fedor kan met wat pech tegen de vuisten van Kimbo oplopen… Dat Fedor hem zo oprolt weet ik nog niet zo net? Op de grond natuurlijk wel.
    Het grondwerk ging naar mijn mening helemaal niet zo heel slecht. Je moet niet vergeten dat Kimbo nog maar net bezig is met het grondwerk.
    Mijn conclusie is dat Kimbo wel degelijk wat kan bereiken in de MMA wereld. Staand kan hij goed genoeg meekomen. Op de grond moet hij nog even flink aan de bak. Maar als dit ook beter gaat kan hij een prachtige vechter worden.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    In het begin van de MMA carričre had bijna iedereen commentaar op Kimbo. Oke, het is een mediahype. Maar als je nu kijkt naar de feiten; dit keer wint hij toch maar weer.
    Ook kun je hem niet vergelijken met Fedor, dit is ook niet nodig volgens mij. Maar laten we eerlijk zijn, ook Fedor kan met wat pech tegen de vuisten van Kimbo oplopen… Dat Fedor hem zo oprolt weet ik nog niet zo net? Op de grond natuurlijk wel.
    Het grondwerk ging naar mijn mening helemaal niet zo heel slecht. Je moet niet vergeten dat Kimbo nog maar net bezig is met het grondwerk.
    Mijn conclusie is dat Kimbo wel degelijk wat kan bereiken in de MMA wereld. Staand kan hij goed genoeg meekomen. Op de grond moet hij nog even flink aan de bak. Maar als dit ook beter gaat kan hij een prachtige vechter worden.
    X2

    interresante knokker hoor....en goed voor het publiek en actie in de cage en een persoonlijkheid...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    (edit)X3(/edit)

    Kimbo is staand boven gemiddeld goed, maar idd hoort hij imo (nog?) niet bij de echte top. Maar voor iemand die nog maar zo kort met mma bezig is kun je dat ook niet verwachten lijkt me.
    Last edited by MMARuud; 01-06-2008 at 15:40. Reason: De twee posts erboven voor de edit nog niet gezien

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    alleen de laatste 1.5 minuut in de 2e ronde vond ik hem slecht, bleef stil liggen ...maar voor de rest deamn...gewoon een mooie MMA pot
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    alleen de laatste 1.5 minuut in de 2e ronde vond ik hem slecht, bleef stil liggen ...maar voor de rest deamn...gewoon een mooie MMA pot
    Helemaal mee eens. En dat oor van James zag er ook errug lekker uit!!!

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    kimbo had waarschijnlijk zelf ook niet gedacht dat ht zo lang zou duren!!!...Hij heeft ook geluk dat ie bij Bas rutten is terecht gekomen...mooi dat ie gewonnen heeft...VCASH!! hhihi................... thanx the force!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default


    A man is man. And what I saw in this man today, it was just garbage. I’m going to speak it real, it was garbage. You did tap. You did tap out, I saw it, I was right there.
    -Undefeated EliteXC heavyweight Brett “The Grim” Rogers trashes the performance of flagship fighter Kevin “Kimbo Slice” Ferguson at the “Saturday Night Fights” post-event press conference and nearly causes an all-out melee. Rogers - as well as many fans in attendance - thought they saw Ferguson tap during the second-round onslaught by his opponent, English import James “The Colossus” Thompson.

    (mmamania.com)

    Brett Rogers zegt dat Kimbo heeft ge-tapt!!....k heb ht niet gezien...maar het kan best ..want ik zag thompson iets naar de scheids roepen!!!...KIMBO's volgende fight word waarschijnlijk tegen Rogers..haha
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  18. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik kan het goed geloven, gast lag alleen stil klappen te vangen en om zijn moeder te roepen.

    IMO heeft hij gewoon gewonnen door de scheids en word het eens tijd dat een "echte" MMA vechter hem eens laat zien wat de sport in houd.

    talent heeft hij zeker, maar kom op mensen hij ligt een straat lengte achter op de echte kampioenen.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    alleen de laatste 1.5 minuut in de 2e ronde vond ik hem slecht, bleef stil liggen
    De partij had toen in het voordeel van Thompson gestopt moeten worden.
    Verder wil ik Kimbo graag tegen wat betere vechters zien vechten, hij heeft het wel in zich om het te maken.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo stak gereld zijn duim omhoog naar de scheids....dus tja...


    in de UFC was het gestopt geweest
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  21. #21
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    gewoon een mooie MMA pot
    x2

  22. #22
    chief108 Guest

    Default


  23. #23
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Robbie Lawler vs. Scott Smith Video - EliteXC on CBS | MMA Videos

    Toch een van de betere van deze avond, op het einde na dan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •