MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default ibood van vandaag

    Jochem jij had dit ding toch laatst besteld? hoe bevalt ie?

    http://www.ibood.com/site/nl/forum/i...=1&topic=24699
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Jochem Guest

    Default

    ik ben er heel blij mee. Makkelijk in te stellen, makkelijk in gebruik. Alles met dezelfde afstandsbediening.

    Om je een idee te geven

    ik druk op activities --> PC kijken

    tv + stereo springen aan. afstandsbedienings stelt beide in meteen op de juiste ingang.Als ik nu het geluid bedien, bedien ik ik de stereo.

    Ik druk op --> TV kijken.

    Nu springt TV op ingang voor mijn digitale decoder. Met afstandsbediening bedien ik nu het volume van TV, en kanalen via de decoder.

    I like!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    DEVENTER
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default vet heb hem besteld

    hopelijk krijg ik hier geen spijt van.

    heb nu afstandsbediening voor
    dvd recorder
    xbox360
    digitale tv
    gewone tv
    versterker

    als het goed is hoef ik deze dus allemaal niet meer te gebruiken.?
    -There is no failure except in no longer trying.
    -You can't expect to win unless you know why you lose.
    -t's not the belt that gives the champion respect, but the champion that gives the belt respect.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    zag dat ie vandaag weer langskwam bij ibood voor 75 euro ofzo
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Jochem jij had dit ding toch laatst besteld? hoe bevalt ie?

    http://www.ibood.com/site/nl/forum/i...=1&topic=24699
    Ik heb hem 3 weken (office centre aanbieding 79 euro)

    Ik heb er nu gewoon nog een afstandsbediening bij liggen...

    Ik wil met mijn ogen half dicht kunnen schakkelen en dat gaat niet met 500 knopjes en mogelijkheden, het instellen gaat prachtig alleen ik heb nog geen week achter elkaar regen gehad, en vind het zonde om de zonnige weekenden te besteden aan het instellen van de afstandbediening.

    Conclusie : minder ideaal dan ik dacht, maar voor 79 euro kan het er mee door(dus niet voor 200 en nog wat want dat is het echt niet waard)
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb al jaren een pronto en ben er ook tevreden over.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  7. #7
    Jochem Guest

    Default

    weekend? Heb 2 uur nodig gehad om dat ding in te stellen, vervangt nu 3 afstandsbedieningen. Die liggen in de kast.

    Alleen als ik iets bijzonders wil, gebruik ik de originele.
    (bijv een zender instellen in het menu.) Kan je ook op de logitech zetten, maar waarom zou je. kost meer tijd dan het oplevert.

    Je moet alleen de knoppen instellen die je 99% van de tijd gebruikt!

    -volume
    -kanalen
    -teletekst
    -DVD/CD functies (play etc)

    Wat mij betreft de aankoop van het jaar. Maar ik heb dan ook echt een takkehekel aan werken met meerdere afstandsbedieningen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Ja die volume knopjes en kanalen is het probleem niet.

    Alleen als ik mijn mediaplayer op de juiste manier wil laten schakelen, dus alle knoppen werkend, en automatisch de zender op HDMI kanaal, zonder dat de tv weer uitgaat, en daarna gewoon zonder het display te bestuderen mijn homecinemaset wil gebruiken op de handigste manier zonder de tv weer op een ander kanaal te zetten en het geluid daarvan weer ontregeld te hebben ,bla bla bla... knap als je dat in 2 uur lukt!

    Het onhandige vind ik oa als ik de afstandsbedienig los wil gebruiken voor mijn home cinemaset, tv en mediaplayer, dan moet ik via het display schakelen en bedienen en dat werkt bij mij nog steeds voor geen meter, vandaar dat ik die regenachtige weekenden nodig heb
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  9. #9
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by harry View Post
    Ja die volume knopjes en kanalen is het probleem niet.

    Alleen als ik mijn mediaplayer op de juiste manier wil laten schakelen, dus alle knoppen werkend, en automatisch de zender op HDMI kanaal, zonder dat de tv weer uitgaat, en daarna gewoon zonder het display te bestuderen mijn homecinemaset wil gebruiken op de handigste manier zonder de tv weer op een ander kanaal te zetten en het geluid daarvan weer ontregeld te hebben ,bla bla bla... knap als je dat in 2 uur lukt!

    Het onhandige vind ik oa als ik de afstandsbedienig los wil gebruiken voor mijn home cinemaset, tv en mediaplayer, dan moet ik via het display schakelen en bedienen en dat werkt bij mij nog steeds voor geen meter, vandaar dat ik die regenachtige weekenden nodig heb
    ik heb alles geregeld via "activities", dus letterlijk 1 druk op de knop om van modus te wisselen. tv blijft gewoon aan, geluid staat meteen goed etc. en binnen 2 uur. Je moet niet op de remote vanalles nog moeten instellen, dan heb je je activiteit niet goed genoeg ingeregeld denk ik.

    Maar goed, ik had ook al veel geregeld via mijn aangesloten PC, dus valt het bij jou waarschijnlijk complexer uit.
    Last edited by Jochem; 04-06-2008 at 10:24.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    ik heb alles geregeld via "activities", dus letterlijk 1 druk op de knop om van modus te wisselen. tv blijft gewoon aan, geluid staat meteen goed etc. en binnen 2 uur. Je moet niet op de remote vanalles nog moeten instellen, dan heb je je activiteit niet goed genoeg ingeregeld denk ik.

    Maar goed, ik had ook al veel geregeld via mijn aangesloten PC, dus valt het bij jou waarschijnlijk complexer uit.
    Of ik ben een stuk onhandiger natuurlijk
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    DEVENTER
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    OK dit klinkt echt relaxed al mn afstandsbedieningen weg

    duurt het lang bij ibood voordat ik hem in huis heb?

    10 uur besteld vandaag
    -There is no failure except in no longer trying.
    -You can't expect to win unless you know why you lose.
    -t's not the belt that gives the champion respect, but the champion that gives the belt respect.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    ja ibood bestellingen kunnen soms lang op zich laten wachten.. paar keer ervaring mee gehad! soms snel maar soms ook 2 weken na bestelling pas!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •