MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default Wie gaat er volgens jullie de EK winnen?????

    Wie gaat kampioen worden volgens jou????Ik denk Turkije!!!!!!
    Last edited by F@dur; 08-06-2008 at 11:50.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Spanje
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Italië

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Portugal of..... Nederland

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Duitsland
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    Wie gaat kampioen worden volgens jou????Ik denk Turkije!!!!!!
    Dat denk ik ook.
    Helemaal na die kansloze nederlaag van gisteren..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    frankrijk!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Portugal

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    nix aan het handje voor de turken. turkije moet gewoon winnen van zwitserland en tjechie. beide vond ik niet erg sterk.

    ik was gisteren trouwens in het turks centrum in roermond, na de wedstrijd. die waren niet echt happy daar.

    ik kan niet gaan zeggen dat nederland geen kampioen wordt......ook al weet ik eigenlijk wel beter. voelt gewoon als verraad als ik itakkers of mofrika wordt kampioen zeg


    op de vot dermit

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    of mofrika wordt kampioen zeg
    Meinen Sie Deutschland ?

    viva la manschaft !

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    sjaade deutsland alles ist vorbei


    op de vot dermit

  12. #12
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    viva 'ollanda!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  13. #13
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Dat denk ik ook.
    Helemaal na die kansloze nederlaag van gisteren..
    Portugal is nog wel een maatje te groot voor Turkije op dit moment.Ze zijn echt wel in vorm.Maar t is niet van dat het al voorbij is hé voor Turkije.Als ze 1 match winnen en dan 1 gelijk kunnen ze mss nog wel doorstromen naar 2 de ronde(hangt ook van de rest van de groepresultaten af natuurlijk).En als ze dan nog kunnen loskomen gelijk op de WK van Japan/Zuid Korea dan komt het wel in orde!!!!!!!GO TURKEY!!!!!!!!!!!!!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1.175
    vCash
    126000

    Default

    Rusland.
    The sparrow never lands where the tiger roams.

    We are all one.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Nederland uiteraard

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Nederland zal geen kampioen worden en dit heeft niet eens zozeer te maken met de huidige lichting, danwel de instelling. Het heeft van alles te maken met het aanstellen van een bondscoach die niet voldoende ervaring heeft. Tussen de A-junioren van Ajax en het Nederlands elftal zit een groot verschil. We hebben niet de beste spelers tot onze beschikking omdat deze niet willen werken onder van Basten met als gevolg dat er een heel ongebalanceerd elftal staat. (veels te weinig routine en veel jonge spelers)
    Om spelers als Van Bommel, Seedorf en Davids zou je een heel elftal kunnen bouwen. Die hadden zeer zeker nog van betekenis kunnen zijn.
    Ik verwacht niet dat het met deze jongens lukt Italie en Frankrijk te verslaan...en al zeker niet op een eindtoernooi.

    Ik zet m'n geld op die klote-Portugezen

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    van bommel seedorf en davids missen we idd echt.

    de eerste is een over het paard getild irritant schoppertje wat met zijn verschrikkelijke gedrag de aandacht weghaald bij het grote gebrek aan persoonlijke successen. (blijf aub in Duitsland en laat je ombouwen tot m*f)

    de tweede hebben we jaren lang met heel de natie op zitten kankeren. De gemiste penaltie, het jaren lang ondermaats presteren in het oranje shirt terwijl hij de sterren van de hemel speelt bij zijn cluppie, maar nee, nu van Basten hem niet oproept hebben we hem ineens nodig?????

    de derde, geweldigge aanjager, goede speler om er bij te hebben, maar simpelweg gewoon over the hill. en ik heb liever iemand fit die niet 5 fouten per wedstrijd maakt dan iemand die zo goed is voor de jonge jongens.

    Kortom, Nederland word europees kampioen, en dat gelukkig ZONDER van Bommel, Seedorf en Davids :-)

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Nederland zal geen kampioen worden en dit heeft niet eens zozeer te maken met de huidige lichting, danwel de instelling. Het heeft van alles te maken met het aanstellen van een bondscoach die niet voldoende ervaring heeft. Tussen de A-junioren van Ajax en het Nederlands elftal zit een groot verschil. We hebben niet de beste spelers tot onze beschikking omdat deze niet willen werken onder van Basten met als gevolg dat er een heel ongebalanceerd elftal staat. (veels te weinig routine en veel jonge spelers)
    Om spelers als Van Bommel, Seedorf en Davids zou je een heel elftal kunnen bouwen. Die hadden zeer zeker nog van betekenis kunnen zijn.
    Ik verwacht niet dat het met deze jongens lukt Italie en Frankrijk te verslaan...en al zeker niet op een eindtoernooi.

    Ik zet m'n geld op die klote-Portugezen
    blablablaDavidsblablaVanBommelblablaondertussenist iealeenpaarjaarbondscoachmeteenwkachterzijnkiezenb la... gelul Nederland wordt gewoon kampioen, er is geen land met een voorhoede zoals Nederland en zolang je meer doelpunten maakt als je tegenstander win je gewoon...

    edit: blablabla
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    holland

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Nederland zal geen kampioen worden en dit heeft niet eens zozeer te maken met de huidige lichting, danwel de instelling. Het heeft van alles te maken met het aanstellen van een bondscoach die niet voldoende ervaring heeft. Tussen de A-junioren van Ajax en het Nederlands elftal zit een groot verschil. We hebben niet de beste spelers tot onze beschikking omdat deze niet willen werken onder van Basten met als gevolg dat er een heel ongebalanceerd elftal staat. (veels te weinig routine en veel jonge spelers)
    Om spelers als Van Bommel, Seedorf en Davids zou je een heel elftal kunnen bouwen. Die hadden zeer zeker nog van betekenis kunnen zijn.
    Ik verwacht niet dat het met deze jongens lukt Italie en Frankrijk te verslaan...en al zeker niet op een eindtoernooi.

    Ik zet m'n geld op die klote-Portugezen
    En dan nog zie ik Nederland wel kampioen worden. Van Bommel en Seedorf hebben zelf aangegeven niet mee te willen dus moeten ze het zelf maar weten.

    Het kwaliteitsverschil tussen de grote landen Spanje, Italie, Duitsland, Nederland etc. is niet zo ontzettend groot. Het kan alle kanten opgaan. Het gaat vanaf de kwartfinale over een wedstrijd dus een klein beetje geluk kan straks veel uitmaken. Daarom zeg ik gewoon Nederland, maar het kan net zo goed Frankrijk of Duitsland worden.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default



    Tja, een ieder z'n mening en optimisme kan geen kwaad, maar ik vrees dat we de poule niet eens doorkomen.

    Maar van Basten heeft erg veel geluk....zelfs met slecht voetbal wint ie de wedstrijden....ben benieuwd!
    Last edited by Illest; 08-06-2008 at 22:07.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    blablablaDavidsblablaVanBommelblablaondertussenist iealeenpaarjaarbondscoachmeteenwkachterzijnkiezenb la... gelul Nederland wordt gewoon kampioen, er is geen land met een voorhoede zoals Nederland en zolang je meer doelpunten maakt als je tegenstander win je gewoon...

    edit: blablabla

    blablabla?

    Ik heb een mening en onderbouw deze. Post eens wat fatsoenlijks ipv blablabla, forumvervuilster

  23. #23
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    van bommel seedorf en davids missen we idd echt.

    de eerste is een over het paard getild irritant schoppertje wat met zijn verschrikkelijke gedrag de aandacht weghaald bij het grote gebrek aan persoonlijke successen. (blijf aub in Duitsland en laat je ombouwen tot m*f)

    de tweede hebben we jaren lang met heel de natie op zitten kankeren. De gemiste penaltie, het jaren lang ondermaats presteren in het oranje shirt terwijl hij de sterren van de hemel speelt bij zijn cluppie, maar nee, nu van Basten hem niet oproept hebben we hem ineens nodig?????

    de derde, geweldigge aanjager, goede speler om er bij te hebben, maar simpelweg gewoon over the hill. en ik heb liever iemand fit die niet 5 fouten per wedstrijd maakt dan iemand die zo goed is voor de jonge jongens.

    Kortom, Nederland word europees kampioen, en dat gelukkig ZONDER van Bommel, Seedorf en Davids :-)
    Davids??? Damn, die presteerde dit jaar bij Ajax al ondermaats. Een type (oude) Davids ben ik meer dan met je eens. Een Gatuso, das pas een held

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    bastardo, dat klopt.

    daarom zeg ik ook dat ik hem er liever niet bij heb :-)

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    portugal of spanje


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •