MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default Oproep aan Mixfight Reporters/Fotografen!!!!!!!!!!

    Oproep aan Mixfight Reporters/Fotografen!!!!!!!!!!

    A.s. Zaterdag zal de eerste Kickbox Kids Championship Gala (opgericht door Melvin Manhoef ism W.F.C.A.) gehouden worden in het Zonnehuis te Amsterdam. Het is de bedoeling dat het een kweekvijver gaat worden voor alle jeugdige kickbox talenten van Nederland.

    Naast een aantal losse partijen zal er ook een ijzersterk 8-mans toernooi plaatsvinden,
    met de 8 beste vechters van dit moment in de categorie 14 t/m 15 jaar van 50 t/m 52 kg.
    Ook zal er een KKC Dames titelgevecht plaatsvinden tussen de bijna ongeslagen Sylvana Prymboom (Golden Glory) en de zeer getalenteerde Layla Brouwer (Sportart Den Helder).

    Wij zouden jullie graag willen uitnodigingen om dit gala en de persconferentie bij te wonen en er eventueel een leuk sfeerverslag over te schrijven.
    Ik weet niet precies wie hierover gaat vandaar deze post, we hopen van harte dat er een fotograaf en reporter beschikbaar is. Zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via [email protected]


    Informatie Persconferentie
    De persconferentie vind plaats van 14.30 – 15.00 in Het Zonnehuis te Amsterdam Noord en is toegankelijk voor iedereen. De persconferentie wordt gepresenteerd door niemand minder dan Badr Hari en Melvin Manhoef.


    Alvast Bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Team KKC
    Website: www.kickboxkids.nl
    Email: [email protected]
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Erg leuk initiatief... Hoop voor je dat er een goede verslaglegging geregeld kan worden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Ja, dat hoop ik ook.
    Weet alleen niet wie ik hiervoor moet PM-en of mailen.
    Mocht iemand het wel weten...Let Me Know Please!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightProvider View Post
    Ja, dat hoop ik ook.
    Weet alleen niet wie ik hiervoor moet PM-en of mailen.
    Mocht iemand het wel weten...Let Me Know Please!!!
    Ik plaats even een oproep voor de reporters in het reporters gedeelte en ik of een van de andere admins zal je laten weten of we iemand kunnen sturen. Lijkt mij in ieder geval leuk als er verslag van kan worden gedaan!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    TOP!!!!!

    Thanks Justinian.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik plaats even een oproep voor de reporters in het reporters gedeelte en ik of een van de andere admins zal je laten weten of we iemand kunnen sturen. Lijkt mij in ieder geval leuk als er verslag van kan worden gedaan!
    Helemaal Justinian, onze Kickboks Kids hebben de toekomst. Laten we hierin met z'n allen investeren.....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Wat een leuk initiatief zeg!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  8. #8
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Tot op heden nog geen reactie van iemand van Mixfight.nl gekregen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    De jongste van ons moet afzwemmen. Solly maar dat gaat ff voor...
    Er zijn een aantal met vakantie. En het voetbal heb je ook niet mee. Ookal is dat later pas.
    Maar we zijn nog druk bezig om mensen te regelen
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Ok in ieder geval bedankt voor je reactie. Met het voetbal hebben we wel rekening gehouden, we beginnen vroeg zodat we ruim op tijd klaar zijn voor het voetbal.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb onze reporters benaderd, maar kan nog niet toezeggen dat er iemand komt. De reporters die al hebben gereageerd kunnen niet, omdat ze op dat moment elders verkeren (Harmen zit bijv. in Jamaica, de mazzelpik ). Ik hoop toch dat er iemand van ons bij kan zijn, want het lijkt me een erg leuk evenement!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightProvider View Post
    Ok in ieder geval bedankt voor je reactie. Met het voetbal hebben we wel rekening gehouden, we beginnen vroeg zodat we ruim op tijd klaar zijn voor het voetbal.
    Het heeft wat moeite gekost om op zo korte termijn een reporter te regelen, maar Theo, een van onze fotografen, heeft aangegeven dat hij erbij kan zijn! We hebben dus een fotograaf, maar (nog) geen schrijver. Wellicht dat er nog iemand naar toe kan om te schrijven, maar anders hebben we in ieder geval een mooi fotoverslag!

    Kan ik de volledige naam van onze fotograaf aan jou doorgeven per pm?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Wil best de uitslagen morgen (na het gala) hier te posten... Wie weet zelfs wel in combinatie met 'video' beeld..... Geef maar ff een seintje!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Zal me uiterste best doen, hoop dat ik van Fightprovider of de organistie van Kickbox Kids Championship Gala (Melvin Manhoef ism W.F.C.A) een kopie van de matchmaking kan krijgen.... Misschien dat Justinian een goed woordje voor mij kan doen.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Looks like to me we have a new crewmember..

    Gewoon vragen aan de bond Regina. De W.F.C.A. heeft altijd extra kopieen van de matchmaking voor de reporters.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Kan ik de volledige naam van onze fotograaf aan jou doorgeven per pm?

    hey Justian, alleereerst bedankt voor de moeite.
    Sorry voor de late reactie maarrrrrr....Ik had de hoop eerlijk gezegd al een beetje opgegeven.
    Ik heb je een PM gestuurd met mijn mobiele nummer kan je me een sms sturen met de naam van de fotograaf en eventueel reporter ik ben vanaf 9.00 in het Zonnehuis dus heb straks geen toegang tot internet.

    Nogmaals bedankt.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Qtie-Pie View Post
    Wil best de uitslagen morgen (na het gala) hier te posten... Wie weet zelfs wel in combinatie met 'video' beeld..... Geef maar ff een seintje!
    Hey Qtie-Pie,

    je bent van harte welkom om een video/verslag te maken van het gala. We hebben om 14:30 een persconferentie gepresenteerd door Badr Hari en Melvin Manhoef, misschien is het leuk om daar ook bij te zijn.
    Geef je naam (Qtie-Pie) maar door aan de kassadame en zeg dat je van Mixfight.nl bent. Dan zorgt zij ervoor dat je voorzien wordt van een matchmaking en natuurlijk een hapje en een drankje

    Alvast bedankt,

    Names het hele team van KKC

    Earl

  18. #18
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default




    Het gala is trouwens in Het Zonnehuis te Amsterdam Noord (Adres: Zonneplein 30) voor het geval je dat nog niet wist.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightProvider View Post
    hey Justian, alleereerst bedankt voor de moeite.
    Sorry voor de late reactie maarrrrrr....Ik had de hoop eerlijk gezegd al een beetje opgegeven.
    Ik heb je een PM gestuurd met mijn mobiele nummer kan je me een sms sturen met de naam van de fotograaf en eventueel reporter ik ben vanaf 9.00 in het Zonnehuis dus heb straks geen toegang tot internet.

    Nogmaals bedankt.
    Ik had de hoop nog niet opgegeven. Heb je net een sms gestuurd met de gegevens van de fotograaf.

    @Qtie-Pie: dat zou helemaal top zijn! Reps bij voorbaat

  20. #20
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik had de hoop nog niet opgegeven. Heb je net een sms gestuurd met de gegevens van de fotograaf.

    @Qtie-Pie: dat zou helemaal top zijn! Reps bij voorbaat
    Justinian, ik heb e.e.a. kort gesloten met fightprovider. Komt helemaal goed... Thanks voor de reps

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •