MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default Turkije vs Kroatie

    Wat een gekkenhuis!!
    Kroatie scoooortt!!! Laatste moment!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    SSSSOOOOOOOO!! 1-1!!!!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Turken winnen gewoon
    Hier in Utrecht ( Lombok) gaat het loss! Gaat mn nachtrust

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Damn what happened? hahaha
    Gaat hier ook al lekker.... Iemand met een luidspreker aantal toeterende gastjes en een luchtalarm haha. Dat wordt nog leuk

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Damn... Turken zijn echt hele lastige mensen als het om voetbal gaat. Herrie maken tijdens de wedstrijd, herrie maken als ze verliezen en herrie maken als ze winnen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    mag dat wel....... volgens een vriend van me is het woord 'toeterturk' binnen een jaar opgenomen in de Van Dale

    Maar heerlijk die ontknoping, en nogmaals ik mag die turken wel.... nu ook nog ff Duitsland rellen en dan Ned- Tur in de finale

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    als ze maar weerstand kunnen bieden tegen de moffen, anders staan die zo gewooon weer in de finale, maar ja het zeit zo, tis turkije vanuit mijn kant meer dan gegund!!!


    op de vot dermit

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ze horen niet eens bij Europa óf de EU.. Ze spelen voor spek en bonen en als ze winnen in de finale zal ik ze niet erkennen als Europees Kampioen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    heel de wereld zal het klote vinden dat jij, mte, ze niet tot europa erkent.


    op de vot dermit

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    hahha geweldig dit
    ik dacht het is afgelopen en we scoren een minuutje later

    en dit met 5 geblesseerden, 2 mensen waren geschorst
    kortom we speelden met een b-team

    volgende wedstrijd weer 3 schorsingen, maar Aurelio komt terug
    Dus we moeten het opnemen met een c-team tegen Duitsland
    hahha kijken waar dit eindigt, maar mijn ek kan niet meer stuk.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    dat is juist het kutte, turkije heeft nix meer tegen de machtige schweinen van mofrika, dus mofrika in de finale


    op de vot dermit

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik gun het Turkije van harte.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Damn die Turken hebben Heart! Bijna al hun wedstrijden, gewoon gaan met die banaan tot het einde! Toppie dit
    Fat girlz need lovin too!



  14. #14
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Damn... Turken zijn echt hele lastige mensen als het om voetbal gaat. Herrie maken tijdens de wedstrijd, herrie maken als ze verliezen en herrie maken als ze winnen.
    Wij zijn belange niet zo erg als de Engelse hooligans bijv.!!!!!

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ze horen niet eens bij Europa óf de EU.. Ze spelen voor spek en bonen en als ze winnen in de finale zal ik ze niet erkennen als Europees Kampioen.
    Jij moet ons zeker niet erkennen als Europees kampioen!!!!!ALS DE FIFA DAT DOET IS HET OOK GOED VOOR ONS!!!!!HAHAHAHHAHHA!!!!!!!!TURKIYE TURKIYE TURKIYE!!!!!!!TUUT TUUT TUUUUUUUT!!!!!!!!HAAHHAHHAHAHA!!!!!THX VOOR AL DE MENSEN DIE HET ONS GUNNEN,WE WENSEN JULLIE HETZELFDE MAAR MOET OOK WEL ZEGGEN: FUCK AL DE HATERS DIE HET ONS MAAR NIET WILLEN GUNNEN EN MAAR BLIJVEN ZEUREN OVER ONS!!!!!!HAHAHAHAHAHAHHAHAH En btw "Muay Thai Elite":Your jealousy is making us famous!!!!!!And indeed.... ,jealousy is a real fucking bitch!!!!!!!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    dat is juist het kutte, turkije heeft nix meer tegen de machtige schweinen van mofrika, dus mofrika in de finale
    De bal is rond man!!!!!!Je weet maar nooit!!!!!!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Damn, dit was de SLECHTSTE wedstrijd van het toernooi tot nu toe! En dan heb ik het niet over die laatste minuut waarin 2 goals vallen de blessuretijd van de verlenging, want dat is natuurlijk het mooie van de sport. Maar voor de rest... watn bagger. Beide landen verdiende op die manier gewoon niet om in de halve finale te komen. Turkije was tot aan die goal nog niet 1x in het strafschapgebied van Kroatie geweest!!! Als ze zo spelen tegen die Duitsers, dan is het zo gedaan met ze. En als ze weer zo spelen als gisteren, dan kan ik niet zeggen dat ik daar wakker van lig.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  17. #17
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Damn, dit was de SLECHTSTE wedstrijd van het toernooi tot nu toe! En dan heb ik het niet over die laatste minuut waarin 2 goals vallen de blessuretijd van de verlenging, want dat is natuurlijk het mooie van de sport. Maar voor de rest... watn bagger. Beide landen verdiende op die manier gewoon niet om in de halve finale te komen. Turkije was tot aan die goal nog niet 1x in het strafschapgebied van Kroatie geweest!!! Als ze zo spelen tegen die Duitsers, dan is het zo gedaan met ze. En als ze weer zo spelen als gisteren, dan kan ik niet zeggen dat ik daar wakker van lig.
    Ik geef je heel eerlijk toe dat het idd niet zo'n mooie match was om te kijken maar ik blijf zeggen dat dat NIET HET BELANGRIJKSTE IS,alleen de eindresultaat telt!!!!!!DEELNEMEN NIET,MAAR WINNEN IS BELANGRIJKSTE!!!!Juist gelijk Italiaans voetbal bijv.,hele match verdedigen en dan bij 1 aanvalskans onmiddelijk scoren... tjah... ,wat is belangrijkste?????FUCK AL DE HATERS!!!!!!!!!!!!!FUCK AL DE HATERS!!!!!!!!!!TURKIYE TURKIYE TURKIYE!!!!!TUUT TUUT TUUUUUUUT!!!!!!!!!HAAHAHAHAHHAHAH

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wat een ontknoping! Had het die Biliç ook wel gegund eigenlijk, die leeft echt met zijn spelers mee! Ondanks dat het een matte partij was speelden de Turken wel weer met hun hart en dat mag ik wel. Ik denk niet dat het genoeg zal zijn tegen de Duitsers, maar je weet maar nooit....
    Hier in Breda is het trouwens weer fout gegaan met het vieren van de overwinning. Er is na de wedstrijd een Turkse man vermoordt, maar de politie kan nog niets zeggen over de precieze toedracht (de dader is iig nog niet gepakt).

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    Wij zijn belange niet zo erg als de Engelse hooligans bijv.!!!!!

    Jij moet ons zeker niet erkennen als Europees kampioen!!!!!ALS DE FIFA DAT DOET IS HET OOK GOED VOOR ONS!!!!!HAHAHAHHAHHA!!!!!!!!TURKIYE TURKIYE TURKIYE!!!!!!!TUUT TUUT TUUUUUUUT!!!!!!!!HAAHHAHHAHAHA!!!!!THX VOOR AL DE MENSEN DIE HET ONS GUNNEN,WE WENSEN JULLIE HETZELFDE MAAR MOET OOK WEL ZEGGEN: FUCK AL DE HATERS DIE HET ONS MAAR NIET WILLEN GUNNEN EN MAAR BLIJVEN ZEUREN OVER ONS!!!!!!HAHAHAHAHAHAHHAHAH En btw "Muay Thai Elite":Your jealousy is making us famous!!!!!!And indeed.... ,jealousy is a real fucking bitch!!!!!!!
    Okee, ik, als Nederlands persoon, ben jaloers op een Turks voetbalclubje.... Logisch.

    En je bewijst hetgeen ik in mijn eerste post zei... Ik vergat er nog bij te noemen dat jullie zelfs luidruchtig zijn met de capslock-knop. Lame..

  20. #20
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    En je bewijst hetgeen ik in mijn eerste post zei... Ik vergat er nog bij te noemen dat jullie zelfs luidruchtig zijn met de capslock-knop.


    reps...

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    Ik geef je heel eerlijk toe dat het idd niet zo'n mooie match was om te kijken maar ik blijf zeggen dat dat NIET HET BELANGRIJKSTE IS,alleen de eindresultaat telt!!!!!!DEELNEMEN NIET,MAAR WINNEN IS BELANGRIJKSTE!!!!Juist gelijk Italiaans voetbal bijv.,hele match verdedigen en dan bij 1 aanvalskans onmiddelijk scoren... tjah... ,wat is belangrijkste?????FUCK AL DE HATERS!!!!!!!!!!!!!FUCK AL DE HATERS!!!!!!!!!!TURKIYE TURKIYE TURKIYE!!!!!TUUT TUUT TUUUUUUUT!!!!!!!!!HAAHAHAHAHHAHAH
    Bij mij gaat het er bij voetbal om dat het leuk en aantrekkelijk is om naar te kijken. Het feit dat Ned nu aantrekkelijk speelt is mooi meegenomen. Als ze zo hadden gespeeld als in menig vriendschappelijk/kwalificatie potje, dan hadden ze er van mij ook uit mogen vliegen. Ik vind dat Turkije gewoon erg onaantrekkelijk voetbal speelt om naar te kijken. Dan zie ik 10x liever Italië dan het afbraakvoetbal dat ik gisteren te zien kreeg.
    Daarbij ben ik geen hater, maar een liefhebber van goed voetbal.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ik heb turkije - kroatie gemist...wie heeft gewonnen?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Credits voor de Turken dat ze het op het eind weer flikken. Maar denk wel dat de Kroaten het de moffies een stuk moeilijker zouden maken dan de Turken zullen doen. Dus wat dat betreft hoopte ik meer op de Kroaten...

  24. #24
    anonymous001 Guest

    Default

    Wordt een smakelijk hapje voor Duitsland...

  25. #25
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    onze beste speler Nihat is ook geblesseerd hoorde ik net
    Gaat niet echt goed zo. Lijkt een onmogelijke missie te worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •