MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 73
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    gun het ze geen van beiden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    klotewedstrijd en de Turken hebben weeral geluk gehad ... hopelijk hebben ze geen geluk meer tegen Duitsland.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Angelco View Post
    klotewedstrijd en de Turken hebben weeral geluk gehad ... hopelijk hebben ze geen geluk meer tegen Duitsland.
    ten eerste vind ik het overdreven om al maar over geluk te spreken. Enige wat gelukkig was, was de bal op de lat en verder?
    Verder hebben we niet al te veel geluk blijkbaar, want we hebben 14 spelers voor de wedstrijd tegen Duitsland. Dit betekent dat de derde keeper waarschijnlijk in moet gaan vallen als spits of verdediger. Gaat het een keer goed en krijgen we dit ...

  4. #29
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Okee, ik, als Nederlands persoon, ben jaloers op een Turks voetbalclubje.... Logisch.

    En je bewijst hetgeen ik in mijn eerste post zei... Ik vergat er nog bij te noemen dat jullie zelfs luidruchtig zijn met de capslock-knop. Lame..
    Iedereen viert een overwinning op zijn manier,dus wij met "toeterturken".Mensen als jij die zich er dood aan ergeren hebben gewoon dan maar dikke pech!!!Juist gelijk dat iedereen een overwinning anders viert drukt ook ieder mens zich ook anders uit,en als ik iets duidelijk wil maken DAN ZET IK WEL MEN CAPS LOCK AAN.Jullie gaan er gewoon kapot aan dat we het al zover gebracht hebben.DIT IS AL GENOEG VOOR ONS!!!

    Quote Originally Posted by Johan H View Post
    gun het ze geen van beiden
    Voor mensen gelijk jou die ons niks gunnen vind ik het juist echt goed dat Nederland eruit ligt!!!!En voor mensen die een ander ook iets gunnen vind ik het zeer spijtig.....

    Quote Originally Posted by Angelco View Post
    klotewedstrijd en de Turken hebben weeral geluk gehad ... hopelijk hebben ze geen geluk meer tegen Duitsland.
    Hier nog een hater... Geluk hoort erbij.Maar volgens mij ben jij een Kroaat of niet???Kan het wel ergens begrijpen hoe zwaar dat jij het nu hebt....

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hahaha! Jammer dat ik je geen reps kan geven
    Gaan we nu lekker allemaal op Mixfight tegen de Turken spannen gefrustreerde jochie???

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ow en way the by: Ik vind Hatice ontzettend lekka

  6. #31
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by backfist View Post
    ten eerste vind ik het overdreven om al maar over geluk te spreken. Enige wat gelukkig was, was de bal op de lat en verder?
    Verder hebben we niet al te veel geluk blijkbaar, want we hebben 14 spelers voor de wedstrijd tegen Duitsland. Dit betekent dat de derde keeper waarschijnlijk in moet gaan vallen als spits of verdediger. Gaat het een keer goed en krijgen we dit ...
    Ik praat niet enkel over de wedstrijd tegen Kroatië, maar ook tegen de wedstrijden tegen Zwitserland en Tsjechië ... heel veel mazzel gehad en nu denken jullie dat jullie een wereldploeg hebben. Lekker niet jongens maar geluk hoort nu eenmaal bij sport. Sommige ploegen hebben nu eenmaal meer geluk dan de anderen. Jullie kunnen toch niet ontkennen dat jullie geen geluk hebben gehad in die 3 wedstrijden. Ik woon in Genk waar er veel Turken en andere vreemdelingen wonen en heb zaterdag nog gefeest met de Russen, en mijn Turkse vrienden zijn natuurlijk in de wolken dat ze de halve finale bereikt hebben maar ze hebben wel allemaal toegegeven dat ze veel geluk hebben gehad. En als zij het kunnen toegeven, dan denk ik toch ook dat jij en F@dur het kunnen toegeven, of niet soms.

    @ F@dur: ik ben inderdaad een Kroaat, en ik kan enkel zeggen dat we in de afgelopen paar jaar aan Europa en de wereld hebben laten zien dat we kunnen voetballenen ik ben inderdaad teleur gesteld dat we verloren hebben tegen Turkije op zo een manier

  7. #32
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    @ F@dur:
    Wat boeit het uit welk land je komt. Ray Charles heeft nog gezien dat Turkije klote speelt! Als dat zo is, dan mag dat gezegd worden, toch? Heb verder helemaal niks tegen de Turken, maar hou gewoon van goed voetbal. Net zoals ik zaterdag de Russen beter vond voetballen en het terecht is dat zij door zijn en niet Nederland, vond ik de laatste 2 wedstijden van Turkije onverdiend gewonnen qua voetbal.
    Jammer dat je je dan zo aangevallen voelt als er kritiek komt op het land waar jij voor bent.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    .Jullie gaan er gewoon kapot aan dat we het al zover gebracht hebben.DIT IS AL GENOEG VOOR ONS!!!
    zo jammer he, dat 'jullie' en 'ons'. Ik heb het idee dat jij overal beren (lees: haters) op de weg ziet. Als je een beetje begrijpelijk leest, ook in topics waar het over andere landen gaat, dan zie je dat de meeste mensen die jij nu als hater bestempeld vaak kritisch zijn op landen/clubs die wat minder aantrekkelijk voetbal spelen. Wees een kerel en accepteer kritiek ipv het op haters te gooien.

    Overigens vind ik al dat getoeter en gefeest prachtig. De passie welke opgewekt wordt tijdens een toernooi vind ik mooi om te zien. Ik hoop op een finale Turkije - Spanje. Ga ik op Mercatorplein kijken.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Angelco View Post
    Ik praat niet enkel over de wedstrijd tegen Kroatië, maar ook tegen de wedstrijden tegen Zwitserland en Tsjechië ... heel veel mazzel gehad en nu denken jullie dat jullie een wereldploeg hebben. Lekker niet jongens maar geluk hoort nu eenmaal bij sport. Sommige ploegen hebben nu eenmaal meer geluk dan de anderen. Jullie kunnen toch niet ontkennen dat jullie geen geluk hebben gehad in die 3 wedstrijden. Ik woon in Genk waar er veel Turken en andere vreemdelingen wonen en heb zaterdag nog gefeest met de Russen, en mijn Turkse vrienden zijn natuurlijk in de wolken dat ze de halve finale bereikt hebben maar ze hebben wel allemaal toegegeven dat ze veel geluk hebben gehad. En als zij het kunnen toegeven, dan denk ik toch ook dat jij en F@dur het kunnen toegeven, of niet soms.

    @ F@dur: ik ben inderdaad een Kroaat, en ik kan enkel zeggen dat we in de afgelopen paar jaar aan Europa en de wereld hebben laten zien dat we kunnen voetballenen ik ben inderdaad teleur gesteld dat we verloren hebben tegen Turkije op zo een manier
    Ik heb nooit gezegd dat we een wereldploeg hebben. We spelen ook slecht voetbal. We hebben het gewoon puur op doorzettingsvermogen gehaald.
    Maar ik geloof niet in 3 wedstrijden winnen op puur geluk. Maar het komt zo vaak voor dat een keeper een blunder maakt of een team zijn kansen niet afmaakt. Alleen omdat Turkije niet een naam heeft als Duitsland, is het meteen negatief voor het voetbal?

    En bovendien waarom wil je dat Turkije geen "geluk" kent tegen Duitsland? Ik dacht dat Duitsland de aartsvijand was van Nederland.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Het valt mij op dat op zowel dit forum als andere waar ik actief post en lees de turkse voetbal fans zich meteen aangevallen voelen zodra iemand een andere mening heeft over het voetbal van de turkse nationale ploeg.

    En vooral het "ons" vs "jullie" is iets waar ik mij mateloos aan irriteer en tevens mensen die de Caps Lock key gebruiken om hun punt duidelijk te maken.

  11. #36
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Het valt mij op dat op zowel dit forum als andere waar ik actief post en lees de turkse voetbal fans zich meteen aangevallen voelen zodra iemand een andere mening heeft over het voetbal van de turkse nationale ploeg.

    En vooral het "ons" vs "jullie" is iets waar ik mij mateloos aan irriteer en tevens mensen die de Caps Lock key gebruiken om hun punt duidelijk te maken.

    Ik ben het wel met je eens dat veel Turkse voetbalfans wat lichtgeraakt zijn.
    Maar ik vond het ook niet leuk dat veel mensen alsmaar over geluk spreken. Laat ik het zo zeggen. Turkije heeft de nodige doelpunten in de laatste minuten gemaakt. Ikzelf denk dat dit komt doordat ze er conditioneel beter voor stonden. Als je tegenstander is uitgeput, scoor je eenmaal makkelijker. Hierbij hebben we natuurlijk ook wel wat mazzel gehad, zoals dat Cech de bal liet glippen uit zijn hand. Maar drie wedstrijden achter elkaar win je niet op puur geluk zoals ik al zei.
    Verder wil ik het al helemaal niet hebben over een "wij","zij" gepraat.

    Ten slotte denk ik dat we in de halve finale stranden door alle blessures.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by backfist View Post
    Ik ben het wel met je eens dat veel Turkse voetbalfans wat lichtgeraakt zijn.
    Maar ik vond het ook niet leuk dat veel mensen alsmaar over geluk spreken. Laat ik het zo zeggen. Turkije heeft de nodige doelpunten in de laatste minuten gemaakt. Ikzelf denk dat dit komt doordat ze er conditioneel beter voor stonden. Als je tegenstander is uitgeput, scoor je eenmaal makkelijker. Hierbij hebben we natuurlijk ook wel wat mazzel gehad, zoals dat Cech de bal liet glippen uit zijn hand. Maar drie wedstrijden achter elkaar win je niet op puur geluk zoals ik al zei.
    Verder wil ik het al helemaal niet hebben over een "wij","zij" gepraat.

    Ten slotte denk ik dat we in de halve finale stranden door alle blessures.
    Turkije heeft zeker mazzel gehad. Maar heeft Nederland tegen Frankrijk geen mazzel gehad, want het had net zo goed 4-4 kunnen staan.
    En dat geld voor nog meer wedstrijden maar dat is juist het leuke van voetbal. De bal is rond en het kan alle kanten opgaan.
    Waar veel ploegen opgaven zette Turkijke (opgehitst door de supporters) gewoon door en gingen er met de winst vandoor, en zo hoort het ook.

    Ben blij dat jij tenminste wel normaal kan communiceren zonder meteen lichtgeraakt te zijn

  13. #38
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by backfist View Post
    Ik heb nooit gezegd dat we een wereldploeg hebben. We spelen ook slecht voetbal. We hebben het gewoon puur op doorzettingsvermogen gehaald.
    Maar ik geloof niet in 3 wedstrijden winnen op puur geluk. Maar het komt zo vaak voor dat een keeper een blunder maakt of een team zijn kansen niet afmaakt. Alleen omdat Turkije niet een naam heeft als Duitsland, is het meteen negatief voor het voetbal?

    En bovendien waarom wil je dat Turkije geen "geluk" kent tegen Duitsland? Ik dacht dat Duitsland de aartsvijand was van Nederland.
    Het zullen de skills niet geweest zijn hoor

    Nou, jij hebt het zeker niet gezegd en ik ben blij dat ook jij vind dat Turkije slecht voetbal speelt. Ik hekel slecht voetbal, daarom zie ik liever Duitsland doorgaan naar de finale dan Turkije. Het verschil in voetbalkwaliteit tussen Duitsland en Turkije in kwartfinales was enorm groot, daarom denk ik ook dat de neutrale voetballiefhebber liever Duitsland ziet doorgaan. 4 jaar geleden heeft Griekenland het EK gewonnen door slecht voetbal te brengen en wil het dit jaar liefst anders hebben.

    Ik weet helemaal niets van rivaliteit tussen Nederland en Duitsland aangezien ik geen Nederlander ben en ook niet in Nederland woon

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    138
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Angelco View Post
    Het zullen de skills niet geweest zijn hoor

    Nou, jij hebt het zeker niet gezegd en ik ben blij dat ook jij vind dat Turkije slecht voetbal speelt. Ik hekel slecht voetbal, daarom zie ik liever Duitsland doorgaan naar de finale dan Turkije. Het verschil in voetbalkwaliteit tussen Duitsland en Turkije in kwartfinales was enorm groot, daarom denk ik ook dat de neutrale voetballiefhebber liever Duitsland ziet doorgaan. 4 jaar geleden heeft Griekenland het EK gewonnen door slecht voetbal te brengen en wil het dit jaar liefst anders hebben.

    Ik weet helemaal niets van rivaliteit tussen Nederland en Duitsland aangezien ik geen Nederlander ben en ook niet in Nederland woon
    Bedankt voor je heldere reactie en ook voor de reacties van de rest trouwens

  15. #40
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    F@dur is zelfs zo aangebrand dat ik er negatieve reps voor krijg haha:

    Zijn reactie op mijn post:
    ZIE WAT JE ZEGT EH JONG OVER TURKEN!!!!

    Lieverd, ik heb niks tegen Turken! Waar lees je dat terug?! Ik gun het iedereen, maar ik gun het teams die goed voetballen gewoon wat meer. Ben niet zo snel op je pikkie getrapt en neem een voorbeeld aan Backfist met wie wel fatsoenlijk te praten valt.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  16. #41
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Wat de Turken keer op keer laten zien is geweldig.
    Niet het hoogstaand voetbal, maar de wil om te winnen en er tot het laatste moment in blijven geloven!

    Toen Nederland in de 86' de gelijkmaker scoorde zag je ze ineens weer inzakken alsof alles weer in kannen en kruiken was. Ze hadden net als de Turken gewoon ook nog vol voor de 2-1 moeten gaan in de reguliere speeltijd.

    Ik gun het ze dat ze ook nog Europees kampioen worden!

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    F@dur is zelfs zo aangebrand dat ik er negatieve reps voor krijg haha:

    Zijn reactie op mijn post:
    ZIE WAT JE ZEGT EH JONG OVER TURKEN!!!!

    Lieverd, ik heb niks tegen Turken! Waar lees je dat terug?! Ik gun het iedereen, maar ik gun het teams die goed voetballen gewoon wat meer. Ben niet zo snel op je pikkie getrapt en neem een voorbeeld aan Backfist met wie wel fatsoenlijk te praten valt.

    Krijg je van mij wat reps erbij forumbroeder

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Solar View Post
    Wat de Turken keer op keer laten zien is geweldig.
    Niet het hoogstaand voetbal, maar de wil om te winnen en er tot het laatste moment in blijven geloven!
    dat vind ik ook juist het mooie van de turken, gewoon er voor gaan tot het laatste moment. dat het niet hoogstaand is, wilt blijkbaar nix zeggen, kijk maar naar nl

    ik wil dat rusland nu gaat winnen, maar dan wel dat de turken nog gaan winnen van de schweinen.


    op de vot dermit

  19. #44
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    F@dur is zelfs zo aangebrand dat ik er negatieve reps voor krijg haha:

    Zijn reactie op mijn post:
    ZIE WAT JE ZEGT EH JONG OVER TURKEN!!!!

    Lieverd, ik heb niks tegen Turken! Waar lees je dat terug?! Ik gun het iedereen, maar ik gun het teams die goed voetballen gewoon wat meer. Ben niet zo snel op je pikkie getrapt en neem een voorbeeld aan Backfist met wie wel fatsoenlijk te praten valt.
    Hey sukkel,wie hou jij voor de gek?????Neem nu je woorden niet terug wat je over Turken zei in de topic "Kut" van Virus,die ik hier onmiddelijk ook ga posten.Jij gunt het ons zeker niet,en jij bent duidelijk een Turkehater,je woorden liegen er niet om.Mensen gelijk jou ken ik wel:buiten niets te vertellen,maar heel stoer en machtig achter de pc'jte zitten en groot doen op forums=forumwarriors noem ik mannetjes gelijk jou.Want voor woorden wat jij zei over Turken wil ik zelfs afspreken met jou en het dan eens te horen uit je mond hoe jij over Turken spreekt.En dan ben ik te snel op men pikkie getrapt ofwat??????Get a life punk mutherfucker!!!!!!!!Hier zijn je woorden:
    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Verdiend voor de Russen. Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...

  20. #45
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Solar View Post
    Wat de Turken keer op keer laten zien is geweldig.
    Niet het hoogstaand voetbal, maar de wil om te winnen en er tot het laatste moment in blijven geloven!

    Toen Nederland in de 86' de gelijkmaker scoorde zag je ze ineens weer inzakken alsof alles weer in kannen en kruiken was. Ze hadden net als de Turken gewoon ook nog vol voor de 2-1 moeten gaan in de reguliere speeltijd.

    Ik gun het ze dat ze ook nog Europees kampioen worden!
    Thx man,reps.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Krijg je van mij wat reps erbij forumbroeder
    Reps geven voor volgende beledigende woorden????
    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Verdiend voor de Russen. Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...

  22. #47
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    @ F@dur:
    Wat boeit het uit welk land je komt. Ray Charles heeft nog gezien dat Turkije klote speelt! Als dat zo is, dan mag dat gezegd worden, toch? Heb verder helemaal niks tegen de Turken, maar hou gewoon van goed voetbal. Net zoals ik zaterdag de Russen beter vond voetballen en het terecht is dat zij door zijn en niet Nederland, vond ik de laatste 2 wedstijden van Turkije onverdiend gewonnen qua voetbal.
    Jammer dat je je dan zo aangevallen voelt als er kritiek komt op het land waar jij voor bent.
    Kijk "El Bastardo" of hoe je ook heet,ik heb er helemaal niks op tegen dat jij Turks voetbal superslecht vind,want ik zie ook wel graag Brazilië of Italië of dergelijke mooi voetbalploegen spelen maar ik zal wel altijd achter mijn moederland staan,wat voor voetbal ze ook neerzetten,en zal ook volop gaan "toeterturken" als ze winnen.Maar je volgende woorden bewijzen dat het niet alleen de stijl van voetbal is van de Turken die jij slecht vind maar ook iets tegen ons hebt.
    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Verdiend voor de Russen. Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...
    Het is je volste recht om een volk te haten,maar hou het dan voor je eigen jonge....

  23. #48
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    zo jammer he, dat 'jullie' en 'ons'. Ik heb het idee dat jij overal beren (lees: haters) op de weg ziet. Als je een beetje begrijpelijk leest, ook in topics waar het over andere landen gaat, dan zie je dat de meeste mensen die jij nu als hater bestempeld vaak kritisch zijn op landen/clubs die wat minder aantrekkelijk voetbal spelen. Wees een kerel en accepteer kritiek ipv het op haters te gooien.

    Overigens vind ik al dat getoeter en gefeest prachtig. De passie welke opgewekt wordt tijdens een toernooi vind ik mooi om te zien. Ik hoop op een finale Turkije - Spanje. Ga ik op Mercatorplein kijken.
    Wat vind je van dit dan????
    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Verdiend voor de Russen. Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...
    Heb er ook onmiddelijk men neg reps voor gegeven en het spijtige vind ik nog dat de hij ervoor nog reps voor krijgt ook nog en dat ik dan zogezegd "snel op men pikkie" ben getrapt.....

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Dude... Hoevaak moet je hetzelfde posten? Heb je een Turkse versie van IE?

  25. #50
    anonymous001 Guest

    Default

    Eigenlijk heeft F@dor daar wel een beetje gelijk in...

    Je kan "kut turken" moeilijk als een compliment opvatten. Ik snap wel dat de reactie daarop fel is. Aan de andere kant, ik betwijfel of het zo bedoeld is als het er uit kwam. Denk eerder dat het op het voetbal sloeg, en uit een baalgevoel voortkwam. Ik vond alles gisteren (en vandaag!) ook kut. Kuttrein, kutweer, kutkoppen tegenover me, kutvoetbal etc...

    Kutzooi.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •