MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73
  1. #51
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Dude... Hoevaak moet je hetzelfde posten? Heb je een Turkse versie van IE?
    Hey dude:iedereen mag duidelijk zien wat hij over Turken zegt:"Kut Turken".Voor deze woorden vallen op straat heel zware klappen,geloof me maar.Snappie dude????
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Eigenlijk heeft F@dor daar wel een beetje gelijk in...

    Je kan "kut turken" moeilijk als een compliment opvatten. Ik snap wel dat de reactie daarop fel is. Aan de andere kant, ik betwijfel of het zo bedoeld is als het er uit kwam. Denk eerder dat het op het voetbal sloeg, en uit een baalgevoel voortkwam. Ik vond alles gisteren (en vandaag!) ook kut. Kuttrein, kutweer, kutkoppen tegenover me, kutvoetbal etc...

    Kutzooi.
    Reps voor je begrip.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ weer een thread kapotgetrolld. F@dur post ff wat pics van lekkere Turkse chicks or gtfo.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    het was niet netjes van El Bastardo om kut-turken voor kut-turken uit te maken. In ieder geval maakt F@dur zich er boos om, dat had wel in 1 post gekunt, 5x herhalen biedt niet veel toegevoegde waarde.
    Los daarvan: fijn voor jullie dat jullie door zijn, have a good one.
    Het hele EK boeit me toch niet meer nu Nl eruit ligt doordat we KUT speelde. Dan ga je liever door terwijl je KUT speelt (zoals Turkije)

  5. #55
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Lol @ weer een thread kapotgetrolld. F@dur post ff wat pics van lekkere Turkse chicks or gtfo.
    Fuck off zelf jom hoerezoon!!!!!!

  6. #56
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    El Bastardo is een ploegen-die-geen-aantrekkelijk-voetbal-spelen-hater, dat bedoelt hij (als ik z'n posts goed lees) te zeggen. Wil niet zeggen dat ie 't hele land haat.

    Als de Duitsers slecht voetballen en ze winnen toch, noemt hij ze denk ik kut-Duitsers, als de Portugezen kut voetballen en doorgaan noemt hij ze waarschijnlijk kut-Portugezen enzovoorts.

    Niet te zwaar aan tillen joh. Neem een lekker warm voetenbadje ofzo, goed boek erbij, drankje erbij, pijpbeurt en kom ff tot rust.
    Ik heb er helemaal niks op tegen dat hij de manier waarop Turkije speelt haat,is zijn mening,ik ben het er zelfs mee eens want ik zeg ook niet dat de Turkse manier van spelen beter is als die van Brazilië of Spanje nu maar dat hij "kut Turken" begint te zeggen gaat me echt wel te ver.En hij krijgt er ook nog reps voor ook nog.... tjonge jonge jonge.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    Hey sukkel,wie hou jij voor de gek?????Neem nu je woorden niet terug wat je over Turken zei in de topic "Kut" van Virus,die ik hier onmiddelijk ook ga posten.Jij gunt het ons zeker niet,en jij bent duidelijk een Turkehater,je woorden liegen er niet om.Mensen gelijk jou ken ik wel:buiten niets te vertellen,maar heel stoer en machtig achter de pc'jte zitten en groot doen op forums=forumwarriors noem ik mannetjes gelijk jou.Want voor woorden wat jij zei over Turken wil ik zelfs afspreken met jou en het dan eens te horen uit je mond hoe jij over Turken spreekt.En dan ben ik te snel op men pikkie getrapt ofwat??????Get a life punk mutherfucker!!!!!!!!Hier zijn je woorden:
    Ik zal het nog een keer voor je uittekenen. Ik heb niks tegen Turken!!! Het feit dat ik refereerde aan "kut Turken" in mijn post, was frustratie nav de uitschakeling van Nederland. En ok, jij je zin, dat was fout. Excuses. Heb verder niks tegen Turken nogmaals. Waar ik wel wat tegen heb is de manier van voetballen van het Turkse elftal. Ik vind het waardeloos om naar te kijken. En ik geloof dat ik daar niet de enige in ben. Ik prijs ze verder nog voor hun doorzettingsvermogen. Iets dat ik bij Nederland vaak heb gemist.
    Wat ik ook niet kan waarderen, is de manier van reageren van jou. Het is geen aanval op jou of op Turkije. Er wordt door een aantal mensen gezegd dat Turkije slecht voetbald. Big deal, ze zijn wel door, dus hou je daar aan vast. Je hebt tenminste nog iets om naar uit te kijken dit EK. Dat je nu met zulke praat komt je bij elke post aangevallen voelt en mij gaat bedreigen vind ik helemaal nergens op slaan. Jammer ook.
    Deze thread ging naar mijn mening over voetbal en niet over wij en jullie en dat soort onzin. Hopelijk is hiermee de kous af en kunnen we ons weer op voetbal concentreren. Ik hoop zelfs dat de Turken met goed voetbal van Duitsland zal winnen, maar ik ben er bang voor als ik na de voorgaande wedstrijden kijk.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #58
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Ik zal het nog een keer voor je uittekenen. Ik heb niks tegen Turken!!! Het feit dat ik refereerde aan "kut Turken" in mijn post, was frustratie nav de uitschakeling van Nederland. En ok, jij je zin, dat was fout. Excuses. Heb verder niks tegen Turken nogmaals. Waar ik wel wat tegen heb is de manier van voetballen van het Turkse elftal. Ik vind het waardeloos om naar te kijken. En ik geloof dat ik daar niet de enige in ben. Ik prijs ze verder nog voor hun doorzettingsvermogen. Iets dat ik bij Nederland vaak heb gemist.
    Wat ik ook niet kan waarderen, is de manier van reageren van jou. Het is geen aanval op jou of op Turkije. Er wordt door een aantal mensen gezegd dat Turkije slecht voetbald. Big deal, ze zijn wel door, dus hou je daar aan vast. Je hebt tenminste nog iets om naar uit te kijken dit EK. Dat je nu met zulke praat komt je bij elke post aangevallen voelt en mij gaat bedreigen vind ik helemaal nergens op slaan. Jammer ook.
    Deze thread ging naar mijn mening over voetbal en niet over wij en jullie en dat soort onzin. Hopelijk is hiermee de kous af en kunnen we ons weer op voetbal concentreren. Ik hoop zelfs dat de Turken met goed voetbal van Duitsland zal winnen, maar ik ben er bang voor als ik na de voorgaande wedstrijden kijk.
    Hey El Bastardo,kijk,ik aanvaard je excuses en ik bied jou mijn excuses aan omdat ik zo gereageerd heb.Mss verkeerd van mij,achteraf bekeken.Ik begrijp je frustraties wel vanwege dat NL eruit lag,maar vandaag ga ik dezelfde frustraties beleven want Turkije gaat echt niet winnen van Duitsland.Ma ja,we hebben toch al zeker de 4de plaats dus dat is ook niet niks op zo'n grote toernooi!!!!!Nu,geloof mij dat ik de manier dat Turkije speelt ook niet zeer aantrekkelijk vind,maar het is men moederland dus,ik bekijk het anders als jou.De wedstrijd tegen Kroatië vond ik zo slecht voetbal dat ik het bijna wou afzetten,maar tjah... we wachten gewoon op die ene goal of goals die Turkije gaat maken en daar draait het voor elke Turk dan om.Voor mij is deze onderwerp afgesloten,maar welke reacties ik hier gekregen heb van sommige mensen valt niet met woorden te beschrijven.Zeker van die ene flikker "I Love Knockouts".Hij noemde mij zelfs "stront homo",maar ik denk eig echt wel dat hij een vieze flikker is met zen belachelijke gay foto,waarmee hij stoer doet ook nog.Hij heeft echt wel veel praatjes bij en kan het ook heel goed uitleggen,maar ik ben zeker dat hij "face to face" helemaal niets te vertellen heeft,juist gelijk spijtig genoeg,de meeste gevallen hier.To "I Love Knockouts":verander je stomme gay foto jochie en hou ermee op met zo stoer te doen vanachter je pc'jte!!!!!Heb nog zo paar van die mannen tegenkomen die een zeer zeer grote smoel hadden,en ook groot doen op internet,totdat hun tanden eruit werd geslagen..... .Ben ik dan laaggevallen,en heb ik dan geen verstand,als ik de lef heb om iemand die mij beledigt vanachter zijn pc'tje,duidelijk te maken dat hij het eens in mijn gezicht mag komen vertellen??????In mijn ogen behoort iemand die zonder eer leeft en niet de lef heeft om face to face te praten,pas helemaal onderaan de maatschappij(ik heb het niet op jou).Ik zou zeggen aan iedereen die vanalles naar mij gegooid heeft en denkt van dat ze mij daarmee gepakt hebben,hebben het helemaal mis,want ik lach er alleen maar mee hoe belachelijk sommige reageren en ik zou zeggen,doe zo maar verder en laat al de beledigingen komen... kan ik nog meer lachen!!!!!En laat die ook die neg reps maar komen!!!!!Hahahhahahahahahahah.Kom ooooooooooop!!!!!!!!!!Kom oooooooooooop!!!!!!!Hey "I Love Knockouts":FUCK YOU GIJ VUILE FLIKKER!!!!!!!!!!!IK NEUK JE MOEDER EN JE ZUS JIJ FUCKING GAY ASS!!!!!!IK SPUUG OP JE GEZICHT EN SLA JE VERROT ALS IK WEET WIE JE BENT EN JE TEGENKOM!!!!!!JE GAAT NIET EEUWIG STOER KUNNEN DOEN MET JE PRAATJES HIER OP MIXFIGHT!!!!!!!JIJ BLIJFT ER NIET MEE LACHEN JIJ KUT HOMO MET JE FUCKING BLEEKSCHEET KOPJE!!!!!!

  9. #59
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Kan die gast niet gebanned worden wegens smaad / bedreiging / eenvoudige belediging? Justi doe er iets aan.

  10. #60
    chief108 Guest

    Default

    ik vind een beetje gescheld wel grappig
    maar die F@dur laat zich wel heel erg kennen zo hoor...

    pffffftttt...
    gewoon negeren

  11. #61
    chief108 Guest

    Default


  12. #62
    chief108 Guest

    Default

    /thread

    dit gaat nergens meer over...

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik kom nooit in dit gedeelte, want ik hou niet zo van voetbal Hoe dan ook, ik werd door anderen geattendeerd op deze thread. Ik ga niet deze hele topic doorlezen om te bepalen wie er gelijk heeft en wie niet. Enige wat ik er over zeg is dat we schelden en het uiten van dreigementen niet tolereren hier op Mixfight.nl, althans niet in de normale delen van het forum. Als je zou willen schelden dan doe je dat maar lekker in de Pit.

    Dus bij deze: kappen met schelden en het uiten van dreigementen op de normale delen van Mixfight.nl. De eerste die vanaf nu meent deze regel te moeten overtreden krijgt een ban van tenminste een week (afhankelijk van de ernst). Bij deze!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •