MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Kut

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default Kut

    We liggen d`r uit...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Ik baal, maar ik kan helaas ook niks anders zeggen dat de Russen terecht gewonnen hebben
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    jep, heb me eigenlijk alleen zitten ergeren aan het thialf-publiek (ok en dat kuyt er wederom weer uit moest)...
    hebben in ieder geval nog gewonnen van Italie dit jaar...
    voor de rest leuk voor de Russen en hiddink... al steekt het wel een beetje om hiddink na afloop zo te horen praten over hoe hij oranje verslaat, ook al deed hij dat weer op zijn uitstekende manier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Verdiend voor de Russen. Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wissels waren raar, maar we zijn WEG-GE-TIKT.

    Zwaar 'overclassed'.

    Jammer, maar Guus doet het weer. Waarom ging ie ook al weer weg? Heineken had 'm ook een leven lang bier moeten geven, dan was 't geregeld

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Waarom niet gewoon Robben erin??? Ach ja zal niet veel hebben uitgemaakt. We waren nergens.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Waarom niet gewoon Robben erin??? Ach ja zal niet veel hebben uitgemaakt. We waren nergens.
    Dat wijf was weer geblesseerd! Nooit meer meenemen dat popje.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    compleet niks in te brengen gehad...klaar...en dan het volgende...In de verlenging zaten ze helemaal stuk...wat is dat...hoeveel geld moet je krijgen om je conditie te laten pieken voor zo`n toernooi...die russen bleven gaan zeg...deamn...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Dat wijf was weer geblesseerd! Nooit meer meenemen dat popje.
    Dat meen je niet! Tering wat een kutje zeg!!!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Kunt zeggen over Robben wat je wilt, maar als hij fit is, is hij een dreiging voor iedere verdediging.

    En over Oranje, ja....... Om te janken was het; schaamteloos. Rusland heeft verdiend gewonnen en wij hebben geluk gehad de eerste 3 wedstrijden te winnen.

    Tegen Italie ging het pas lopen toen we op voorsprong kwamen. Daarvoor waren de Italianen beter. Tegen Frankrijk had het gemakkelijk 4-4 kunnen worden en kwamen we dus goed weg. De wedstrijd tegen Roemenie was 'easy' omdat die Roemenen niks konden brengen.....

    Van Basten heeft gewoon klote gepresteerd, kan niks anders zeggen........
    "I need u cool, are u cool?"

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Dat vind ik gelul. Van Basten heeft echt wel gepresteerd. Drie wedstrijden winnen (van niet de minste tegenstanders lijkt me zo) kan je geen geluk meer noemen. Het is natuurlijk wel erg zuur om er weer in de kwartfinale uit te liggen. Maar de Russen waren gewoon erg goed gisteren. Vooral de verleninging was het schrikbarend om te zien dat de Nederlanders er bijna allemaal gewoon doorheen zaten terwijl die Russen nog konden blijven gaan. En dat terwijl wij toch meer rust hadden gehad. Nou ja, einde EK....

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Altijd leuk om te zien hoe mensen eerst lopen te geilen op het nederlands elftal en dan ligge ze eruit en dan heeft van basten plotseling slecht gepresteerd! pff blijven Nederlanders..

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illuminati View Post
    Kunt zeggen over Robben wat je wilt, maar als hij fit is, is hij een dreiging voor iedere verdediging.

    En over Oranje, ja....... Om te janken was het; schaamteloos. Rusland heeft verdiend gewonnen en wij hebben geluk gehad de eerste 3 wedstrijden te winnen.

    Tegen Italie ging het pas lopen toen we op voorsprong kwamen. Daarvoor waren de Italianen beter. Tegen Frankrijk had het gemakkelijk 4-4 kunnen worden en kwamen we dus goed weg. De wedstrijd tegen Roemenie was 'easy' omdat die Roemenen niks konden brengen.....

    Van Basten heeft gewoon klote gepresteerd, kan niks anders zeggen........
    Wat een enorme bullshit! Tegen Italie en Frankrijk hebben ze gewoon erg goed gevoetbald. Tegen Roemenie werd er met de reserves gevoetbald en terecht! Gisteren zijn ze tactisch overlopen door de Russen. Hiddink heeft het gewoon tactisch fantastisch neergezet. Alle reps daarvoor. Rusland speelde zoals Nederland de andere wedstrijden speelde. Het was niet goed, maar om te zeggen dat schaamteloos was gaat me veel te ver. En als jij echt denkt dat we die eerste 3 wedstrijden op geluk gewonnen hebben, dan kan ik hier alleen maar uit concluderen dat je niet echt verstand van voetbal hebt...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Hiddink is de man

    nederlands elftal was op en de russen bleven gaan

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    In de vier jaar dat van Basten aan het roer heeft gestaan waren de wedstrijden tegen Italie en Frankrijk de beste. Daar kun je weinig op afdingen.

    Maar: de Italianen hadden voor het doelpunt van RvN de betere kansen. Daarnaast hadden de Italianen RvN buitenspel gezet, dachten ze.... Hierdoor kwam Ned met 1-0 voor te staan waardoor de Italianen moesten komen en er meer speelruimte ontstaat, iets wat ze normaal gesproken nooit weggeven. Dat Nederland hier uitstekend gebruik van heeft gemaakt kan niemand ontkennen; de counters waren geweldig.

    Maar tegen Frankrijk had het zomaar 4-4 kunnen worden, beide partijen hebben veel kansen gehad. Dus als je dan met met 4-1 wint kun je zeggen dat ze het goed hebben gedaan, maar je kunt ook realistisch blijven en zeggen dat ze geluk in de afronding hebben gehad.

    En tegen Roemenie? Wat hebben de Roemenen gebracht? Weet niet of jij de wedstrijd gezien hebt, of zelfs commentaren van de spelers hebt gehoord/ gelezen, maar die hebben echt ondermaats gepresteerd. Reserves stonden er in ons elftal niet in hoor, daar doe je de spelers die wel speelden tekort mee.

    Hiddink was gister, zoals gewoonlijk, weer goed. Na Zuid Korea en Australie flikt hij het nu weer. Maar als ik naar Turkije keek, en zag hoe die Turken speelden hebben ze geluk tevens met inzet afgedwongen. En Nederland was op????

    Mag jij me vertellen wat die Turken en die Russen te eten krijgen en op wat voor bedden ze slapen; want waarom waren zij niet op dan? Nederland heeft gister niks laten zien. Ze hebben slechts een aantal keer van van 20 tot 30 meter op doel geschoten...

    Nederland heeft gister gewoon slecht gepresteerd. Jammer, maar de waarheid. De russen waren gewoon veel beter.
    "I need u cool, are u cool?"

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    life is a grote biatch!!! de tering, als duitsland en italie het ek maar niet gaan winnen gvd


    op de vot dermit

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Gek hè, dat je the winning mood kwijt bent als je je elftal op 9 plekken wijzigt...en als je dan ook nog eens geen geluk meer aan je kont hebt hangen zijn we kansloos.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Beter zo verliezen dan dat je beter voetbalt en in de laatste minuut twee luckies om je oren krijgt.

    imo hebben ze de boel zwaar onderschat, ze waren er al. Dat is toch een beetje het Nederlandse manko. Je speelt een aantal topwedstrijden dan komt een "klein" land langs en dan wordt de boel onderschat en gaat men lopen pielen. Het interview met Vd Vaart vooraf was ak tekenend: "Van Basten vind het nu niet erg als ik een hakje maak". Toen ik dat las zag ik het al zwart in. Ze gaan weer lopen pielen.

    Dat is ook het grote verschil tussen bv Duitsland en ons. Als je voorafgaand aan een EK of WK Duitsland in rijdt zie je vrijwel nergens dat er een EK of WK is. Hier verven zowat alle tokkies hun muren oranje en hangen de straat vol met zooi.

    De Finale zal wel Duitsland Vs Italië worden, dat kan niet anders.


  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    affaire boulahrouz hebben ze niet kunnen verwerken.

    als dat niet was gebeurd, waren we verder gekomen.

    dat was het enige wat ons schade kon geven.

    al met al ben ik toch trots op nl.....en van basten


    op de vot dermit

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    MvB tja...wat kan je zeggen...

    Advocaat en Rijkaard (toen ter tijd ook bondscoach als beginnend trainer) deden het eigenlijk veel beter, maar hadden veel minder krediet dan Marco...

    Hij is tactisch zwaaaaar ge-ownd door Hiddink...wat op zich geen schande is als je van de A-junioren van Ajax naar het grote Oranje gaat. Wat mij heel erg heeft verbaasd is dat de ploeg niet kon omschakelen naar plan B als plan A niet werkt. Als het voetballend niet lukt, moet je knokken....knokken als een stel echte kerels. Je moet er dan alles aan doen om hun spel te verstoren, frustreren. Gewoon 10 min bikkelen en de penalties eruit proberen te slepen want met een van der Sar in deze vorm(een levende legende als je 't mij vraagt) winnen die Russen het never nooit op strafschoppen. Maar ze konden het niet opbrengen om te vechten, om te knokken als een stelletje echte kerels. RvN moet je eigenlijk altijd laten staan, maar waarom niet een aanvaller eruit en een verdediger erin (Bouma, Melchiot) Waarom nog meer aanvallende impulsen proberen te geven terwijl niks lukt....iedereen kan wel een beroerde wedstrijd spelen, maar dat wil nog niet zeggen dat je ZO moet verliezen. Hakballetjes van vd Vaart terwijl je zo slecht in de wedstrijd zit??!? Nee, dan ben je gewoon stom bezig. Kijk, we weten allemaal dat de aanvallers ongelooflijk goed zijn, maar het kwaliteitsverschil met de verdedigers is schrijnend. Je wint een wedstrijd door meer te scoren dan de tegenstander, maar je kunt 'm ook winnen door je tegenstander het scoren te beletten. Niet alles hoeft mooi te zijn en met flair te gebeuren. Soms werkt het niet niet en moet je knokken, simpel...gewoon fysiek...klaar.

    Voor Engelaar was dit natuurlijk een leuke ervaring maar het was toch duidelijk te merken dat het niveau nu op dit moment in zijn carriere een tikkeltje te hoog lag, simpel. Die jongen heeft z'n best gedaan, maar daar hoort eigenlijk gewoon een AC-Milan of Bayern Munchen speler te staan...
    In de euforie wordt ie opgehemeld en valt het op dat zelfs de meest onervaren speler het goed doet...tja...dat krijg je als het ff lekker gaat...dan gaat men de dingen mooier maken dan ze eigenlijk zijn...iedereen maakt zich daar schuldig aan...das scorebord-journalistiek.

    En mensen... de Russen zijn niet zo goed hoor...er lopen idd wat talenten rond, maar het was de magische hand van ome Guus die alles gewoon beter laat functioneren en zodoende uit elk team het maximale rendement haalt. Daarbij komt dat hij tactisch een grootmeester is en MvB zodoende wist af te troefen. Marco had daar geen antwoordt op...Hiddink schaakt nou eenmaal op een ander niveau....daar kon MvB simpelweg niet tegenop en das ook helemaal geen schande.
    Wat ik eigenlijk wel triest vind, is hoe wij in Nederland met iemand als Hiddink omgaan. In andere landen krijgt de man zowat een standbeeld en hier?? Hier probeert de fiscus hem te laten vervolgen wegens zogenaamde belasting ontduiking...waarom iemand groter maken terwijl je 'm kunt breken....toch?? Neee joh, ben je mal!! Die nagelen we lekker aan de schandpaal...

    Maar oh, oh, oh....wat heeft ie z'n gram gehaald...auw...

    Jammer dat de enigste trainer die ons een prijs kan bezorgen, het waarschijnlijk niet meer zal doen.

    Viva Hollandia!

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    enige

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Bassie is gewoon een koekebakker..zei ik al voordat het EK begon en dat heeft niks te maken zijn afkomst....Rijkaard deed het namelijk wel goed.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    enige
    ...vergeef me

  24. #24
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Baal nog t meet dat die kut Turken door zijn met hun stront voetbal. Je kan goed voetballen wat je wil.. als het er op aan komt moet je er staan en dat moet je die Turken nageven.... Bah, wat baal ik...
    HOU HOU HOU EH JONG!!!!HOU EH!!!!!!!ZIE WAT JE ZEGT EH JONG,ZIE WAT JE ZEGT OVER TURKEN!!!!!!!!NEG REPS BOY!!!!!!!KUT JOCHIE!!!!!!!!
    Last edited by F@dur; 23-06-2008 at 01:19.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Neg reps voor Capslock
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •