MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen
    ik haat jou ook trouwens...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen
    Zit volgens mij op La Brea Avenue. Tussen Hollywood en Sunset Boulevard. En ik heb nog steeds dikke vette spijt dat ik er NIET ben binnen gewandeld :-(

    Iig veel plezier daar Rosso het gaat je bevallen daarzo.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default



    Thailand rulezz...

    Ik zat er in maart 3 weken....Phuket om precies te zijn.....ik heb daar getraind bij Phuket Muay Thai en Tiger Muay Thai...

    Vooral die laatste gym is heel geschikt voor mma-vechters.....er zijn heel veel Amerikanen....iedereen loopt er zowat rond in een UFC-shirt

    Ik vond de lessen daar ook beter dan in m'n eigen kamp....ze trainen daar zelfs op lowkicks...(had ik niet verwacht)

    Contender Asia was toen nog bezig en dat is heeeeeel groot in Thailand....vlakvoor de finale waren Dzabbar, Zidov en hun trainers bij mijn kamp....dus natuurlijk ff snel op de foto....

    al met al een ervaring om nooit te vergeten..

    O ja, ik denk dat Tiger Muay Thai echt iets is voor de mma-vechter die aan z'n stand-up wilt werken.....hele vette accomodatie....je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....

    http://www.youtube.com/watch?v=QxnjwC6dNVc
    Last edited by Illest; 02-07-2008 at 08:24.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post


    Thailand rulezz...

    Ik zat er in maart 3 weken....Phuket om precies te zijn.....ik heb daar getraind bij Phuket Muay Thai en Tiger Muay Thai...

    Vooral die laatste gym is heel geschikt voor mma-vechters.....er zijn heel veel Amerikanen....iedereen loopt er zowat rond in een UFC-shirt

    Ik vond de lessen daar ook beter dan in m'n eigen kamp..

    Contender Asia was toen nog bezig en dat is heeeeeel groot in Thailand....vlakvoor de finale waren Dzabbar, Zidov en hun trainers bij mijn kamp....dus natuurlijk ff snel op de foto....

    al met al een ervaring om nooit te vergeten..

    O ja, ik denk dat Tiger Muay Thai echt iets is voor de mma-vechter die aan z'n stand-up wilt werken.....hele vette accomodatie....je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....

    http://www.youtube.com/watch?v=QxnjwC6dNVc
    Top om te lezen! Hoe is het grondniveau bij Tiger Muay Thai? Lijkt mij namelijk wel leuk om zowel staand als grond te kunnen trainen in Thailand.

    Ps. Chief: overmorgen vertrekken we, kom je ons nog uitzwaaien?














  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wij verwachten veel foto's jongens

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #31
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Pfoe...goeie vraag....ik kwam daar nl meer voor Muay Thai....ik train nooit mma...maar die Amerikanen waren bijna allemaal wedstrijdvechters en ik heb ook wel wat mensen zien tappen daar. Verder kun je je borst nat maken wat sparren betreft...mij werd verteld dat je in Thailand niet spard....niet dus........

    ok, boksend zijn ze verdraaid goed die gasten, maar wij hebben de lowkick he....

    Ik kan het je iig aanraden!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ik haat jou ook trouwens...
    Don't hate the player, hate the game..


    Do not fault the successful participant in a flawed system; try instead to discern and rebuke that aspect of its organization which allows or encourages the behavior that has provoked your displeasure.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nicolas the red View Post
    doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal
    Hahaha, meningen verschillen. Hardcore is voor sloebers. Ga lekker vliegen, scheelt tijd en een vervelende bootreis.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightchick View Post
    Hahaha, meningen verschillen. Hardcore is voor sloebers. Ga lekker vliegen, scheelt tijd en een vervelende bootreis.
    hahaha ik ga ook niet zo'n eind in de bus zitten. Als het even kan pakken we het vliegtuig!

  10. #35
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    hahaha ik ga ook niet zo'n eind in de bus zitten. Als het even kan pakken we het vliegtuig!
    ik zou hardlopend gaan
    met een backpack op de rug
    alleen af en toe ff stoppen om push ups te doen
    je komt daar toch om te trainen ?

    vliegtuig...
    tssssssss......

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    ik zou hardlopend gaan
    met een backpack op de rug
    alleen af en toe ff stoppen om push ups te doen
    je komt daar toch om te trainen ?

    vliegtuig...
    tssssssss......
    X2

    Om daarna een McDonalds binnen te hollen voor de nodige voedingstoffen

  12. #37
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....
    haha hollanders die zagen over luidruchtige amerikanen... pot en ketel iemand?

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Ik denk dat ie dan zwaait met z'n middelvinger
    Hahaha ik ben er ook bang voor

  14. #39
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Koh Pha Ngan Thailand
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Jose Stephen zweerft rond juli ook in Thailand rond. Denk dat hij rond die tijd in Pattaya is.

    Je zou als je in Bangkok ben ook ff langs Rob Cox kunnen gaan. Hij is Engelsman die al tig jaar in Thailand woont en de professor van het muaythai in Thailand. Hij was voorheen internationaal coordinator van Kaewsamrit maar heeft sinds enkele maanden een eigen kamp Kiatphontip in Bangkok.

    Super aardige vent. Die je zeker help met vragen en als je tips nodig heb.

    zijn kamp: KiatphontipGym Muay Thai (Thai Boxing) Gym :: Home
    Ik ben een tijdje terug in deze gym geweest, echt een aanrader .
    Goede accomodatie, de gym ligt in Salaya, 1 van de buitenwijken van Bangkok, je hebt niet echt het idee dat je in Bangkok bent, lekker rustig en een schone lucht.
    Goede hardcore training, goede keuken, en heel gezellig echt een aanrader als je op zoek bent naar een muay thai kamp in Bangkok/Thailand.

    voor Kiatphontip

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •