MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 95
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Top Roy...

    punt1: M150 is inderdaad erg oldskool!

    punt2: We wachten met spanning op de interviews met de Thaise vechters...

    Veel plezier daar!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    yep nu ben ik ook jaloers!!!

  3. #53
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post
    yep nu ben ik ook jaloers!!!
    2x
    yup, daar kan geen Spanje/Kreta/etc tegen op...
    Ik ben zelf 1x naar Azie 'gemogen' (zuid korea) en dat was een ervaring om nooit meer te vergeten.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Leuk Roy, dat je het er zo insmeert met je vakantiefoto's!
    En dat terwijl ik vandaag nog op het flyertje zat te kijken wanneer de thaise markt nu is (eerste week november)
    Maar ik ga naar Australie in september, dan heb jij het er al op zitten, en ga ik mixfight effe bombarderen met heerlijke vakantiefoto's....

    Veel plezier daar, en doe hennig an.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Echt super blijven sturen die verslagen helemaal te gek....

    Justi, don`t worry Danial heeft ons vanavond behoorlijk aan de bak gezet....

    Enjoy en groeten aan de familia...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Topfoto's Roy! Haha ik moest wel lachen toen ik de Starbucks foto zag.... doe dat nu ook elke keer als ik op vakantie ben. En ook ik drink geen koffie. Wat Mixfight niet allemaal met je doet
    Zal de rest van de foto's eerst even uitzoeken en later deze week plaatsen. Maar eerst: Starbucks Tokio


  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Reisverslag Thailand, deel 2
    We zijn in Bangkok aangekomen en verblijven hier een nacht. Even naar MBK om de pakken te passen en de volgende dag vroeg op. We gaan naar Sin City, oftewel Pattaya. Niet echt een geschikte plaats wanneer je met kinderen bent, maar in het resort waar we verblijven hebben we daar weinig last van. Het Siam Bayshore Resort is geweldig. In eerste instantie zouden we drie nachten verblijven, maar we hebben twee kamers, terwijl we er maar 1 nodig hebben. We geven aan zes nachten te willen blijven. Het kost enige moeite, maar we krijgen het voor elkaar dankzij de hulp van Hotelplan. We blijven zes nachten in het hotel.


    Onderweg een hele mooie en naar verluid de grootste tempel van Thailand tegengekomen.


    Nog even lekker gegeten, met een geweldig uitzicht! Goeie tip van de chauffeur.

    We komen aan en het regent. Geen probleem, er is genoeg te doen. Als eerste maar eens naar ‘My Way’, een Nederlands restaurant in Pattaya. Het restaurant zit precies tegenover Mike Shopping Mall aan de Second Road, in de Shopping Arcade. Twee jaar geleden ben ik hier voor het laatst geweest en de Peppersteak die ik daar heb gegeten is nooit geëvenaard, geweldig! De kaart hoef ik dan ook niet te zien, nummer 53 als ik het me goed herinner. M’n vrouw pakt de kaart erbij en inderdaad, het is nummer 53 (haa-sip-saam). We bestellen twee peppersteaks en voor de kinderen patat. Zo’n tien minuten later wordt de bestelling geserveerd. Het is alsof ik nooit weg ben geweest. M’n vrouw is het overigens met me eens, de peppersteaks zijn geweldig. De volgende dagen komen we telkens weer terug, met uitzondering van de op een na laatste dag. Maar daarover later meer.


    De peppersteaks (nr. 53) bij My Way zijn geweldig!

    ’s Avonds bezoek ik het Fairtex Stadium om wat Thaibokswedstrijden te bekijken. Erg leuk om daar weer te zijn. Met mijn Mixfight.nl shirtje mag ik aan de ring plaats nemen om foto’s te maken. Altijd handig, zo’n shirtje Ik maak een reportage voor de Ringsports. Het wordt een achtergrondverhaal over een jonge Thaibokser en het leven in een Thaibokskamp.


    De vechter waar het verhaal over gaat.

    De volgende dag ga ik naar het Thaibokskamp (Sityodthong), samen met mijn oudste twee kinderen, die daar nog even een lesje hebben meegepakt

    Renzo krijgt Thaiboksles.


    Ryan krijgt Thaiboksles.

    Wim belt ons op. Wim is een ex-collega van m’n vrouw, die voor zichzelf is begonnen. Hij is begin dit jaar naar Thailand gegaan i.v.m. een behangklus. Hij is ingehuurd door een Nederlander, die in Thailand een geweldig huis heeft laten bouwen. Het land is Wim zo goed bevallen dat hij sinds die tijd maar twee keer in Nederland is geweest – voor een zeer kort verblijf – en toen we hem vlak voor onze vakantie spraken was hij net een paar dagen terug. Wim besloot ook maar weer naar Thailand te gaan en boekte (weer) een ticket! Al die tijd beschikt hij over een kapitale villa waar hij nota bene een eigen kamer heeft. Enkele dagen na ons kwam Wim aan. We besluiten wat te gaan eten, uiteraard bij My Way. ’s Avonds gaan we naar de Best Friend Bar, waar we nog wat Thaibokswedstrijden bekijken.


    Best Friend Bar. Renzo verliest met 4 op een rij

    Ondertussen boeken we nog twee dagen Pattaya bij, het bevalt namelijk erg goed. Het strand bezoeken we maar twee keer, met wat vrienden die er toevallig ook zijn en wat andere vrienden die vorig jaar zijn verhuisd naar Thailand. Ook niet verkeerd. We bezoeken Wim ook nog een middag en hij laat ons het huis zien. Het is fantastisch en heeft wel wat weg van de huizen die we zien in MTV Cribs. Het zwembad blijft niet onbenut Al met al hebben we een geweldige tijd in Pattaya en vandaag is het tijd om te gaan.


    Ryan gooit er nog een bommetje in.


    Thiago bij het zwembad.

    We gaan naar Bangkok, waar we drie nachten bij m’n schoonzus verblijven. Morgen heb ik een afspraak met Rob Cox en zal ik een aantal Thaise vechters interviewen, die later dit jaar op Slamm!! zullen vechten. Het is nu bijna tien uur en het eten dat ik vanavond heb gehad valt niet al te best. Ik ga denk ik maar eens pitten en dit verhaal morgen of overmorgen posten. Het is dus een aantal dagen later geworden en de interviews met de Thaise vechters zijn top geworden. Ik plaats ze of in de RingSports of op Mixfight.nl/Thaiportal.nl.


    Renzo en Ryan bij Kaewsamrit gym.


    Een van de betere en hardere vechters, Bovy! In november in Nederland te bewonderen tijdens Slamm!! Nederland vs Thailand!!

    We zitten nu in Phuket en het is WARM!! Het is hier erg leuk, maar toch stukken drukker c.q. commerciëler dan 9 jaar geleden toen we hier voor het laatst waren. Toch erg mooi hier en we vermaken ons goed!


    Renzo in het zwembad.


    Ryan in het zwembad.




    @Willem: stuur me ff je adres per pm, dan stuur ik je de pepers!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Top foto's! Erg leuk om te lezen!... Veel plezier nog ff daar, maar das niet zo'n probleem zo te zien..

  9. #59
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Echt super Sensei,

    goed voor elkaar hier is het nog steeds pleuris weer hahahaha...

    veel plezier nog Roy met vrouw en kids...

    Groeten uit de bossen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Cool Roy. Heerlijk man daar!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Geweldig verslag Roy!! Thanks man.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    vet t-shirt roy

  13. #63
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default



    Bovy Sor Udemson Kaewsamrit...word inderdaad oorlog de 30ste!!!

    Echt een leuk verslag om door te lezen. Ben benieuwd naar de verhaal in de RingSports over dat kleine mannetje!

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Best Friends bar is mijn favoriete hangout. 3e bar rechts, voor de ring!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Roy
    zo te zien vermaken jullie je daar best wel een beetje.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    wat een vette pics!!

    cool hoor Roy

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  17. #67
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    TOP Roy, Het lijkt wel dat je 2maanden weg bent, Maar het is je gegund. Mooie foto's van kinderen
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  18. #68
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    top foto`s en verslag! met welke camera maak je foto`s roy?

  19. #69
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Slotje ??

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Roy!

    Ziet er top uit allemaal weer! Doet me toch weer er van doordringen dat ik snelw eer naar Thailand wil. Wat een eherlijk land is het!

    ps mocht je 31 juli in Bangkok zijn ga dan naar het Rajadamnern stadion want Anuwat verdedigt daar dan zijn wereldtitel van de WBC tegen Jomthong. Wordt een kraker die partij!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  21. #71
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default



    Hij kijkt net zo moeilijk als zijn pa mooi man


  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Mooi verslag Roy, hoe is jou kennis van de thaise taal inmiddels ? kan jij je wat redden daar of ben je toch afhankelijk van je vrouw ?

  23. #73
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag, mooie foto's ... have fun amigo, het is je gegund!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Onbewoonde eilanden, grotten en aliens...
    Woensdag 23 juli 2008. De wekker gaat, het is 6.55u. En dat is vroeg, vooral op vakantie. We staan vandaag zo vroeg op omdat er een trip op het programma staat. Helaas kan moeders niet mee, want Thiago (onze jongste van 5 maanden) is er nog iets te jong voor. Ik ga dus samen met Renzo en Ryan. Na het ontbijt begin ik langzaam wakker te worden. Dat mag ook wel, want de minibus is gearriveerd. De chauffeur loopt op ons af. ‘You go James Bond Island?’ vraagt de man. Ja, dat is een van de bestemmingen. We stappen in de minibus, waar dan al een aantal andere toeristen hebben plaats genomen.

    De chauffeur is weliswaar op leeftijd, maar hij rijdt als een bezetene. De man heeft kennelijk haast en rijdt van links naar rechts, op weg naar de haven. Ongelukken liggen op de loer, maar het gaat toch allemaal goed. Na ruim een half uur – het kan ook drie kwartier zijn geweest – rijden, komen we al aan. We zijn aan de vroege kant en dat verbaast me uiteraard niets. Voor de kinderen en mezelf koop ik drie petten. We zijn wat verbrand en de petten dragen we de rest van de dag. Lopend over de pier zien we ons schip in de verte. Het is het mooiste schip dat erbij ligt en onderin liggen de kano’s, waarmee we later op de Andaman zee zullen varen.











    Aan boort worden we welkom geheten door onze gids, die zich voorstelt als ‘Jack’. Een verwijzing naar piraat Jack Sparrow maakt hij zelf, waarmee hij de potentiële grappenmakers alvast de wind uit de zeilen neemt. Op de grote tafel midden op het dek staan grote manden met fruit en op het dek staat een enorme ‘koelkist’, gevuld met drinken. Goed geregeld. We vertrekken en Jack legt uit dat we 4 stops maken. Het precieze programma volgt 5 minuten later, nadat de stand van het water hem bekend is. Eerste stop: Pang Na eiland. De kano’s worden op het water gelaten en in iedere kano zit een gids. Renzo, Ryan en ik stappen in een rode kano en de gids vaart ons naar het eiland. De gids, van wie de naam me is ontgaan, is kennelijk in de veronderstelling dat ik een aardig woordje Thais spreek, want hij heeft hele verhalen in het Thais en de enige mensen die zich in zijn buurt bevinden zijn mijn kinderen en ik. Nu kan ik wel een beetje Thais en dat is in deze vakantie alleen maar beter geworden, maar goed is het zeker nog niet. Op zijn vragen geef ik blijkbaar de juiste antwoorden, want hij knikt telkens instemmend. We varen in een grot met een zeer nauwe ingang. Hier was ik al bang voor, vanwege mijn claustrofobie. Toch valt het me enorm mee, ik blijf erg rustig.






    Ik ben blij dat ik deze trip heb gemaakt, want het is geweldig. We komen aan het einde van de gang, welke uitmondt in een lagune. Er zijn hier soms zelfs aapjes te zien, zegt de gids in het Thais. Ik begrijp hem en zeg hem, ook in het Thais, dat ik er al twee heb gespot. Ik wijs hem op mijn kinderen en hij lacht. Na een kort verblijf in de lagune, varen we terug naar de boot. Volgende stop: eiland waarvan me de naam even is ontgaan (“Hong” nog iets). Ook hier vaart de Thaise gids ons tussen wat rotsen. Het ziet er goed uit. We varen langs een vissersboot met daarin een ‘alien’, althans dat is wat onze gids ons wil wijs maken. Het is een wat ongewoon uitziende krab en de kinderen vinden het prachtig.

    Terug op de boot zien we dat het eten al klaar staat. Hier is niet op bespaard is mijn indruk en er is voor elk wat wils. Seafood, kip, salade, Tom Yam Kung, nassi, rijst en meer. Terwijl de boot naar het volgende eiland vaart, beginnen wij aan een voortreffelijke lunch: het smaakt zo goed als het er uit ziet. In de verte zien we het James Bond eiland al liggen. Dit wordt de derde stop. Ik schep voor een tweede keer op en ook de kinderen, die zich nou niet echt laten bestempelen als makkelijke eters, eten goed. Na het eten doen we onze slippers aan en de camera gaat weer mee. We gaan met een soort van longtailboat, naar de kade. Voor ons zit een stel uit Zuid Afrika dat benieuwd is naar onze afkomst. Men gokt op Nederlands. Goed gegokt antwoord ik en vraag hoe ze hier bij komen. Het had natuurlijk heel goed gevoel voor taal kunnen zijn, maar het zijn onze T-shirts die onze afkomst verklappen. Bij aankomst op het eiland is al snel duidelijk dat het nogal een commerciële bedoeling is. We lopen langs de verschillende standjes en overal moeten we toch echt even komen kijken, want ‘goedkoper en beter dan hier krijg je het niet’. Onzin natuurlijk, dat weet iedere toerist die in Bangkok is geweest en de ‘normale’ prijzen kent. Ik hou het bij een schelp met opschrift ‘James bond eiland’, waar ik een te hoog bedrag voor betaal. Het maakt me niet zoveel uit. Mijn vrouw zal er vast blij mee zijn.






    Na een half uur op dit kleine (deel van het) eiland te zijn geweest gaan we met de boot naar een ander eiland, waar we zo’n 45 minuten vrije tijd hebben. We kunnen zelf met de kano oefenen, maar zwemmen is ook prima. De boot is nog niet gestopt, of de eerste bemanningsleden duiken al vanaf het dek in de zee. Ook zij vermaken zich prima. Ik besluit – op aandringen van de kinderen – voor de optie kano te gaan. Dit is een succes. De jongens mogen het proberen en het gaat ze best goed af. Hierna nog even zwemmen en dan zit het erop; we varen terug naar Phuket, waar onze chauffeur ons aan het einde van de pier al staat op te wachten.



    We zijn weer terug in het hotel. Ik voel me niet al te best. Het zal ongetwijfeld een combinatie van teveel zon en een lange dag zijn. Een paracetamol later op de avond doet echter wonderen en ik kruip nog even achter mijn laptop. De kinderen en mijn vrouw slapen dan al. Ik zet er nu ook een punt achter en ga slapen. Het is mooi geweest.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik had in Phuket 'geen tijd' om de foto's te uploaden en het verslag te posten, althans ik had betere dingen te doen Vandaar nu nog maar ff.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •