MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 16 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 378
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Stallion View Post
    Ja stond volgens mij gepland voor Eindhoven maar Spong staat nu volgens mij tegen Samendov.
    Dat wint Spong.. zonder gek veel moeite
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Jochem Guest

    Default

    Pcies, waarom zou Hari Ja zeggen op dit moment. Iedereen daagt nu Hari uit, want hij is de te kloppen man op 100 kilo. Saki is wel goed bezig, als hij zo doorgaat komt die kans toch vanzelf, de contacten zijn er toch zeker met Japan? En als Saki zich in Japan in de kijker weet te vechten, dan komt Badr wel weer.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Golden uforie

    AUB hou op met deze komedie op mixfight over die GG hahahahahahahahahahahaha.
    Omdat ze per toeval tegen een grote jongen genaamd Sem aanlopen denken ze dat ze iedereen kunnen veslaan, helaas GG alleen Sem kan dat en niet om zijn super trainer DJ maar om zijn mentaliteit en lengte en gewicht en trainingsarbeid { kortom hij is een pure prof }
    Ieder ander binnen het team is een normale sterveling zonder die jongens ook maar 1% tekort te doen want Saki, Zimmerman, Leko, Arab en Holzken zijn echt goede vechters maar niet meer zelfs minder dan Bonjaski en Hari.
    Dus het Fedor gehalte is te groot {en dat terwijl Fedor pas echt goed is en maar 183 cm is } voor dit.
    Hari is te goed voor Saki punt.....
    Als ze zo doorgaan is niet alleen Ahoy zonder GG maar straks ook nog de Arena zonder GG.
    Dan moeten die jongens op B gala's vechten in Nederland in grote plaatsen als Arnhem Zwolle Nijmegen etc etc

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Logisch dat ie weigert. Hij heeft net Feitosa er binnen korte tijd uitgeslagen! Waarom zou hij nu tegen Saki gaan? Laat Saki zich eerst maar eens bewijzen tegen de grotere jongens voordat hij een kans krijgt tegen de kampioen!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [Dan moeten die jongens op B gala's vechten in Nederland in grote plaatsen als Arnhem Zwolle Nijmegen etc etc[/quote]





    pannekoek

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Golden uforie

    AUB hou op met deze komedie op mixfight over die GG hahahahahahahahahahahaha.
    Omdat ze per toeval tegen een grote jongen genaamd Sem aanlopen denken ze dat ze iedereen kunnen veslaan, helaas GG alleen Sem kan dat en niet om zijn super trainer DJ maar om zijn mentaliteit en lengte en gewicht en trainingsarbeid { kortom hij is een pure prof }
    Ieder ander binnen het team is een normale sterveling zonder die jongens ook maar 1% tekort te doen want Saki, Zimmerman, Leko, Arab en Holzken zijn echt goede vechters maar niet meer zelfs minder dan Bonjaski en Hari.
    Dus het Fedor gehalte is te groot {en dat terwijl Fedor pas echt goed is en maar 183 cm is } voor dit.
    Hari is te goed voor Saki punt.....
    Als ze zo doorgaan is niet alleen Ahoy zonder GG maar straks ook nog de Arena zonder GG.
    Dan moeten die jongens op B gala's vechten in Nederland in grote plaatsen als Arnhem Zwolle Nijmegen etc etc

    kijk, je waardering komt vanzelf. Supertrainer!!


    Gr.Dave

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    lol @ martin de betweter

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    had woensdag van ramon gehoord dat deze partij eraan zat te komen, wel jammer dat het niet doorgaat

  9. #34
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik denk dat Badr eerder iets heeft van "Zorg er maar voor dat je op eigen kracht een topper wordt. Dan zien we elkaar wel in Japan."
    Er zijn weinig mensen die zoveel kansen hebben gekregen als Badr. Hij is neergegaan tegen Leko,Graham en Karaev en heeft elke keer weer opnieuw de kans gekregen...dat is meer dan alle anderen gehad hebben en komt hoofdzakelijk door een sterk management dus dat ''eigen kracht'' moet je ook in een ander licht zien.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Er zijn weinig mensen die zoveel kansen hebben gekregen als Badr. Hij is neergegaan tegen Leko,Graham en Karaev en heeft elke keer weer opnieuw de kans gekregen...dat is meer dan alle anderen gehad hebben en komt hoofdzakelijk door een sterk management dus dat ''eigen kracht'' moet je ook in een ander licht zien.
    reps

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Golden uforie

    AUB hou op met deze komedie op mixfight over die GG hahahahahahahahahahahaha.
    Omdat ze per toeval tegen een grote jongen genaamd Sem aanlopen denken ze dat ze iedereen kunnen veslaan, helaas GG alleen Sem kan dat en niet om zijn super trainer DJ maar om zijn mentaliteit en lengte en gewicht en trainingsarbeid { kortom hij is een pure prof }
    Ieder ander binnen het team is een normale sterveling zonder die jongens ook maar 1% tekort te doen want Saki, Zimmerman, Leko, Arab en Holzken zijn echt goede vechters maar niet meer zelfs minder dan Bonjaski en Hari.
    Dus het Fedor gehalte is te groot {en dat terwijl Fedor pas echt goed is en maar 183 cm is } voor dit.
    Hari is te goed voor Saki punt.....
    Als ze zo doorgaan is niet alleen Ahoy zonder GG maar straks ook nog de Arena zonder GG.
    Dan moeten die jongens op B gala's vechten in Nederland in grote plaatsen als Arnhem Zwolle Nijmegen etc etc
    hey Martin
    Zimmerman heeft het moeilijkste toernooi gewonnen, Saki heeft een winning streak van 16 partijen achter elkaar, Nieky heeft net Mess met een achterwaartse neergeschopt, alle hebben nu langdurige contracten met de K-1. Ik weet dat dat moeilijk voor je is te accepteren. En Nijmegen is een test fase, laten we eens kijken hoe dat gaat. of denk je dat wij zelf niet kunnen promoten? Als andere zo doorgaan met haat komen er nog alleen maar meer donkere wolken.
    Als jij het allemaal zo goed weet en doet, noem mij even een ander team die zulke resultaten boekt?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Badr is niet bang van Saki, maar hij heeft gewoon teveel te verliezen. Hij wil naar voor en niet naar achter. Nu is hij net goed bezig en krijgt Schilt in het vizier, dus gaat hij nu geen stap naar achter zetten.

    Niks te maken met bang zijn, gewoon puur management.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    hey Martin
    Zimmerman heeft het moeilijkste toernooi gewonnen, Saki heeft een winning streak van 16 partijen achter elkaar, Nieky heeft net Mess met een achterwaartse neergeschopt, alle hebben nu langdurige contracten met de K-1. Ik weet dat dat moeilijk voor je is te accepteren. En Nijmegen is een test fase, laten we eens kijken hoe dat gaat. of denk je dat wij zelf niet kunnen promoten? Als andere zo doorgaan met haat komen er nog alleen maar meer donkere wolken.
    Als jij het allemaal zo goed weet en doet, noem mij even een ander team die zulke resultaten boekt?
    Meneer Boon het is totaal geen haat, verre van ik ben zelfs een enorme fan van sommige vechters van u.
    Maar ik denk dat het te groot is qau team, en dat men hier op de verschillende forums { vooral hier } teveel lawaai maakt om andere teams of individuen de gek aan te steken.
    Mijn opvatting is doe normaal het is niet zo bijzonder wat er allemaal gebeurd, bijv het fenomeen Sem. het normaal dat Sem alles wint, hij is abnormaal groot en zwaar en daarnaast is hij een pure prof, maar het blijft normaal als je alles bij elkaar ziet qau prestatie.
    Sauwer daarin tegen zit in een compentitie met mannen van het zelfde gewicht en mannen die nagenoeg allemaal het zelfde niveau hebben [ nogmaals niets ten nadele van Sem ]
    In die K1 max klasse loopt u met Niecky tegen veel grotere namen aan en is het moeilijker om daar de prijzen weg te halen { u roept wel Mes Ko maar de Ko van Lima op niecky mocht er ook zijn en dan is Lima nog niet de absolutetop als Sauwer en co }
    Saki is een buiten gewoon talent en hij zal ook absoluut de weg naar de top in het zwaargewicht vinden, maar tegen Hari komt hij { nu nog } te kort denk ik en zie ik hem liever nog een jaar internationaal groeien.
    Zimmer man is ook een talent, maar die staat nog verder van de absolute top en ondanks z'n grootse zege in de arena, zal hij nog meer jaren nodig hebben om K1 kampioen te worden.
    Allister is een aardige knokker maar zal het ten alle tijden het afleggen tegen de aller grootsten in MMA { vind u niet ? } .
    Zoals u uw team promoot in het buitenland en vooral de toegang tot K1 controleert in Japan heb ik alle respect en moet u vooral op die manier doorgaan.
    Maar u weet net als ik dat in Nederland voor een andere strategie gekozen moet worden omdat Nederlanders { ook ik } zich enorm eraan storen als men doet dat de hele wereld van hun is{ normale verslaggeving etc }.
    Als u eerlijk bent is de prestatie van Hari tegen Feitosa veel groter dan Sem tegen Feitosa {al eerder uitgelegd, gewicht lengte etc }.
    Als u eerlijk bent is de prestatie van hoost groter dan die van Sem ooit zal worden { alweer hoost is van normaal gewicht en lengte en in zijn tijd waren de vechters bijna allemaal gelijk qau lengte en gewicht }.
    Het is natuurlijk geen kijk, bij K1 max mogen de vechters niet vechten als ze 71 kg zijn en Sem mag rustig 25 tot 40 kg zwaarder zijn dan zijn collega { ik weet dat de regels zo zijn maar ik weet zeker dat u het met me eens bent dat het absurd is }.
    Nogmaals geen jalozie geen rancune geen anti GG geen haat, maar doe in Nederland normaal dat zullen veel mensen waaarderen en als het tij keert qau successen { als Sem stopt } dan blijft er goodwill over van het publiek.
    Meneer Boon SUCCES en u GG TEAM ook { en dat is wel gemeend }

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Volgens mij is Martin gewoon een jaloerse zuurpruim.
    Maar meneer Martin, er is hier maar 1 persoon op het forum die GG propageert, en dat is Micha.

    Dus let ff op wie GG berichten post, en richt je commentaar op hen persoonlijk, want dat groepje kan je op 1 hand tellen.
    En doe dan aub niet alsof heel Mixfight ineens GG groupie is ofzo, en kom ook niet hun goedpresterende vechters tekort doen.
    GG is gewoon een goed team klaar, en als manager heb je gewoon t recht om je team op elke mogelijke manier te promoten.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Volgens mij is Martin gewoon een jaloerse zuurpruim.
    Maar meneer Martin, er is hier maar 1 persoon op het forum die GG propageert, en dat is Micha.

    Dus let ff op wie GG berichten post, en richt je commentaar op hen persoonlijk, want dat groepje kan je op 1 hand tellen.
    En doe dan aub niet alsof heel Mixfight ineens GG groupie is ofzo, en kom ook niet hun goedpresterende vechters tekort doen.
    GG is gewoon een goed team klaar, en als manager heb je gewoon t recht om je team op elke mogelijke manier te promoten.
    reps dude

  16. #41
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Meneer Boon het is totaal geen haat, verre van ik ben zelfs een enorme fan van sommige vechters van u.
    Maar ik denk dat het te groot is qau team, en dat men hier op de verschillende forums { vooral hier } teveel lawaai maakt om andere teams of individuen de gek aan te steken.
    Mijn opvatting is doe normaal het is niet zo bijzonder wat er allemaal gebeurd, bijv het fenomeen Sem. het normaal dat Sem alles wint, hij is abnormaal groot en zwaar en daarnaast is hij een pure prof, maar het blijft normaal als je alles bij elkaar ziet qau prestatie.
    Sauwer daarin tegen zit in een compentitie met mannen van het zelfde gewicht en mannen die nagenoeg allemaal het zelfde niveau hebben [ nogmaals niets ten nadele van Sem ]
    In die K1 max klasse loopt u met Niecky tegen veel grotere namen aan en is het moeilijker om daar de prijzen weg te halen { u roept wel Mes Ko maar de Ko van Lima op niecky mocht er ook zijn en dan is Lima nog niet de absolutetop als Sauwer en co }
    Saki is een buiten gewoon talent en hij zal ook absoluut de weg naar de top in het zwaargewicht vinden, maar tegen Hari komt hij { nu nog } te kort denk ik en zie ik hem liever nog een jaar internationaal groeien.
    Zimmer man is ook een talent, maar die staat nog verder van de absolute top en ondanks z'n grootse zege in de arena, zal hij nog meer jaren nodig hebben om K1 kampioen te worden.
    Allister is een aardige knokker maar zal het ten alle tijden het afleggen tegen de aller grootsten in MMA { vind u niet ? } .
    Zoals u uw team promoot in het buitenland en vooral de toegang tot K1 controleert in Japan heb ik alle respect en moet u vooral op die manier doorgaan.
    Maar u weet net als ik dat in Nederland voor een andere strategie gekozen moet worden omdat Nederlanders { ook ik } zich enorm eraan storen als men doet dat de hele wereld van hun is{ normale verslaggeving etc }.
    Als u eerlijk bent is de prestatie van Hari tegen Feitosa veel groter dan Sem tegen Feitosa {al eerder uitgelegd, gewicht lengte etc }.
    Als u eerlijk bent is de prestatie van hoost groter dan die van Sem ooit zal worden { alweer hoost is van normaal gewicht en lengte en in zijn tijd waren de vechters bijna allemaal gelijk qau lengte en gewicht }.
    Het is natuurlijk geen kijk, bij K1 max mogen de vechters niet vechten als ze 71 kg zijn en Sem mag rustig 25 tot 40 kg zwaarder zijn dan zijn collega { ik weet dat de regels zo zijn maar ik weet zeker dat u het met me eens bent dat het absurd is }.
    Nogmaals geen jalozie geen rancune geen anti GG geen haat, maar doe in Nederland normaal dat zullen veel mensen waaarderen en als het tij keert qau successen { als Sem stopt } dan blijft er goodwill over van het publiek.
    Meneer Boon SUCCES en u GG TEAM ook { en dat is wel gemeend }
    http://www.youtube.com/watch?v=7Xdqn...eature=related

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default


    dude

    waar haal je ze vandaan

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dude

    waar haal je ze vandaan
    bwaaaaaaahahahahahaha!!!!

  19. #44
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    heel toepasselijk filmpie

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Meneer Boon het is totaal geen haat, verre van ik ben zelfs een enorme fan van sommige vechters van u.
    Maar ik denk dat het te groot is qau team, en dat men hier op de verschillende forums { vooral hier } teveel lawaai maakt om andere teams of individuen de gek aan te steken.

    Ik steek niemand de gek aan? Ik promoot gewoon vechters van ons Golden Glory team!

    Mijn opvatting is doe normaal het is niet zo bijzonder wat er allemaal gebeurd,

    Wat is jouw opvatting van normaal? Vindt je het erg dat GG in elk blad staat, krant of TV show! Snap je niet dat juist door die aandacht in de media en TV deals die vechters veel bekender worden en ook meer kunnen gaan verdienen ook in eigen land?

    bijv het fenomeen Sem. het normaal dat Sem alles wint, hij is abnormaal groot en zwaar en daarnaast is hij een pure prof, maar het blijft normaal als je alles bij elkaar ziet qau prestatie.

    Mijn mening verschilt nogal van die van jouw, ik vindt het niet normaal wat Sem ervoor over heeft en hoe hij met zijn sport bezig is en hoe hij luisterd en perfect past in een team. Semmy uut zuud Laren die niet naast zijn schoenen loopt en het zelfs schopt tot het paleis soesdijk en een film met Jashon Statham.

    Sauwer daarin tegen zit in een compentitie met mannen van het zelfde gewicht en mannen die nagenoeg allemaal het zelfde niveau hebben [ nogmaals niets ten nadele van Sem ]
    In die K1 max klasse loopt u met Niecky tegen veel grotere namen aan en is het moeilijker om daar de prijzen weg te halen { u roept wel Mes Ko maar de Ko van Lima op niecky mocht er ook zijn en dan is Lima nog niet de absolutetop als Sauwer en co }

    Dat is ook de reden waarom die vechters hier in Japan vechten (Lima ook) overigens is hij 8 jaar ouder als Nieky en was het een hele mooie partij op het scherpst van de snede bij Beast of the Aast, voor mij beide winnaars metname het publiek! Nieky moest gelijk nadat hij een toernooi won in Sweden tegen Bukaw, das nu niet echt een leuke eerste partij in Japan, maar jij weet het natuurlijk allemaal beter!

    Saki is een buiten gewoon talent en hij zal ook absoluut de weg naar de top in het zwaargewicht vinden, maar tegen Hari komt hij { nu nog } te kort denk ik en zie ik hem liever nog een jaar internationaal groeien.

    Dat is jouw mening, zeker niet die van GG of Saki zelf!

    Zimmer man is ook een talent, maar die staat nog verder van de absolute top en ondanks z'n grootse zege in de arena, zal hij nog meer jaren nodig hebben om K1 kampioen te worden.

    Waarom,omdat jij dat vindt? Badr heeft geen een k-1 kwalificatie toernooi gewonnen en daar loop jij nu helemaal mee weg, Errol wint het moeilijkste toernooi maar heeft volgens jouw nog jaren nodig om K-1 kampioen te worden, vreemde logica!

    Allister is een aardige knokker maar zal het ten alle tijden het afleggen tegen de aller grootsten in MMA { vind u niet ? } .

    Nee dat vindt ik niet, Alistair is op de juiste plaats als zwaargewicht en vocht een tijdje geleden op een gewicht wat voor zijn lengte en bouw gewoon te licht is! Hij heeft nu de Strikeforce wereld tietel zwaargewicht, versloeg 2 x Belfort, Vovchanchin, Kharitonov niet echt kleine namen, welke andere nederlander heeft dat gepresteerd?

    Zoals u uw team promoot in het buitenland en vooral de toegang tot K1 controleert in Japan heb ik alle respect en moet u vooral op die manier doorgaan.
    Maar u weet net als ik dat in Nederland voor een andere strategie gekozen moet worden omdat Nederlanders { ook ik } zich enorm eraan storen als men doet dat de hele wereld van hun is{ normale verslaggeving etc }.

    Wat bedoelt u met de hele wereld van hun is, kunt u even een voorbeeld geven, ben zeer benieuwd!

    Als u eerlijk bent is de prestatie van Hari tegen Feitosa veel groter dan Sem tegen Feitosa {al eerder uitgelegd, gewicht lengte etc }.

    Als hij net zo vocht en voorbereid was als tegen Sem wel, ik persoonlijk vondt hem er als een zak aardappelen bij staan, doet niks af aan de prestatie van Hari, die deed wat hij moest doen! Overigens was die Ko van Semmy tegen Feitosa ook niet echt flauw hoor en nog sneller ook!

    Als u eerlijk bent is de prestatie van hoost groter dan die van Sem ooit zal worden { alweer hoost is van normaal gewicht en lengte en in zijn tijd waren de vechters bijna allemaal gelijk qau lengte en gewicht }.

    Vindt ik niet, in de tijd van Hoost en ook Aerts in het begin, liep de hele wereld nogal achter bij Nederland, er werdt makkelijk met lowkicks en knieen gewonnen. Sem heeft gewoon al die grote kampioenen verslagen. In de tijd van Hoost vocht hij ook tegen Hug en Fhilio en andere vechters die 15 cm of meer kleiner waren. Tyson sloeg met zijn 179cm iedereen ko. Ga je dan ook mekkeren dat het niet eerlijk is en geen prestatie omdat die andere allemaal groter zijn en makkelijker te raken zijn op hun kin? Hoost en nog niemand heeft de k-1 Gp 3x achter elkaar gewonnen en al helemaal niet een bracket met Le Banner, Hoost en Aerts op een avond!

    Het is natuurlijk geen kijk, bij K1 max mogen de vechters niet vechten als ze 71 kg zijn en Sem mag rustig 25 tot 40 kg zwaarder zijn dan zijn collega { ik weet dat de regels zo zijn maar ik weet zeker dat u het met me eens bent dat het absurd is }.

    Ja regels zijn absurd! belastingaanslagen zijn absurd! Te hoge benzine prijzen zijn absurd, rechtbank is absurd! Tyson die klein is is absurd! Hong Men Choi is absurd, Bob sapp is absurd, Akabono is absurd, Giant Sliva is absurd, Jan Nortje is absurd..............

    Nogmaals geen jalozie geen rancune geen anti GG geen haat, maar doe in Nederland normaal dat zullen veel mensen waaarderen en als het tij keert qau successen { als Sem stopt } dan blijft er goodwill over van het publiek.
    Meneer Boon SUCCES en u GG TEAM ook { en dat is wel gemeend }
    Wat is volgens u de definitie van normaal dan, kunt u mij even aangeven wat er zo abnormaal aan mij of GG is dan?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Zou een mooie partij zijn tussen die 2

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Zou een mooie partij zijn tussen die 2
    Tussen Bas en Martin?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Wie is Martin ?????? Is dat die lulzak die iedereen anoniem loopt af te zeiken ?

  24. #49
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Wie is Martin ?????? Is dat die lulzak die iedereen anoniem loopt af te zeiken ?
    Ik geloof van wel ja. Hij schijnt GG niet echt te mogen.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    nou ja afzeiken, hij is in iedergeval consequent.

    Hij vind dat GG naast de schoenen loopt en dat de vechers niet zo top zijn als ze pretenderen. Dar Bas Boon er teveel over opschept.
    Dat SEM zo goed is omdat hij zijn postuur mee heeft maar het niet aan de kwaliteiten ligt van Dave Jonkers en dat Dave Jonkers eigenlijk verder niets kan qua MMA en MT.

    Maar voor de rest is hij wel positief..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •