MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 104
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default Royal Rumble... watskeburt?

    Ben even een tijdje niet in het land geweest dus ben alle sites aan het afstruinen naar nieuwtjes. Kom op www.royalrumble.nl en zie dit http://www.royalrumble.nl/nederlands...n_geen_nieuws/

    Even een paar dagen geen nieuws ivm werkzaamheden, maar dit staat er blijkbaar al vanaf 16 juni? Watskeburt mensen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    las op die andere site dat het volgende nr waarschijnlijk midden september uitkomt (zag hem nu nog niet liggen iig), misschien vakantie?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Vond het ook al vaag.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    hmmm zonde...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    De site is stilgelegd ivm niet nagekomen afspraken.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    No comment

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Zomerstop misschien, ik denk september weer
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Na twee jaar de Royal Rumble te hebben gedaan is het voor ons tijd voor iets nieuws. De vormgever en ik zelf zijn gestopt. De reden hiervoor houden wij liever voor ons zelf. Wel wil ik benadrukken dat wij met veel zaligheid het blad zijn begonnen en dat wij er veel van hebben geleerd. Ik wil via deze weg dan ook iedereen bedanken die zich in heeft gezet voor het blad en voor alle positieve reacties.

    Heb wel begrepen dat er een doorstart zal gaan komen na de vakantie dus RR is nog niet verdwenen. Ik wens het nieuwe team dan ook veel succes.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Pas je signature even aan Fabrice
    Blad was echt top en ik heb het met veel plezier gelezen, bedankt.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Blad was echt top en ik heb het met veel plezier gelezen, bedankt.
    x2

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Na twee jaar de Royal Rumble te hebben gedaan is het voor ons tijd voor iets nieuws. De vormgever en ik zelf zijn gestopt. De reden hiervoor houden wij liever voor ons zelf. Wel wil ik benadrukken dat wij met veel zaligheid het blad zijn begonnen en dat wij er veel van hebben geleerd. Ik wil via deze weg dan ook iedereen bedanken die zich in heeft gezet voor het blad en voor alle positieve reacties.

    Heb wel begrepen dat er een doorstart zal gaan komen na de vakantie dus RR is nog niet verdwenen. Ik wens het nieuwe team dan ook veel succes.
    Okee. Dank voor de uitleg Fabrice. Jullie waren goed bezig in ieder geval. Hoop dat de lijn na de vakantie kan worden doorgezet.

  12. #12
    anonymous001 Guest

    Default

    De vormgever gaat nog gemist worden, denk ik. Toch zeker het mooiste vechtsportblad dat ik ken...

  13. #13
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    De vormgever gaat nog gemist worden, denk ik. Toch zeker het mooiste vechtsportblad dat ik ken...
    dat vond ik ook ja....

    zag er altijd erg goed uit...

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    De vormgever gaat nog gemist worden, denk ik. Toch zeker het mooiste vechtsportblad dat ik ken...
    De vormgever waarop gedoeld wordt is onvervangbaar! Hij was degene die de Royal Rumble de uitstaling gaf die het zo professioneel maakte! En met Fabrice als bladmanager was het een gouden duo. Vooral de laatste nummers waren echt goed! Heb veel respect voor je Fabrice dat je ondanks de omstandigheden tot aan het laatste nummer absolute topkwaliteit hebt geleverd! Mensen vergeten al snel hoeveel er komt kijken om een soortgelijk magazine als de Royal Rumble elke keer in elkaar te zetten. Ben erg benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren met het magazine en wie de nieuwe motoren achter de vormgeving en redactie zullen zijn!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De vormgever waarop gedoeld wordt is onvervangbaar! Hij was degene die de Royal Rumble de uitstaling gaf die het zo professioneel maakte! En met Fabrice als bladmanager was het een gouden duo. Vooral de laatste nummers waren echt goed! Heb veel respect voor je Fabrice dat je ondanks de omstandigheden tot aan het laatste nummer absolute topkwaliteit hebt geleverd! Mensen vergeten al snel hoeveel er komt kijken om een soortgelijk magazine als de Royal Rumble elke keer in elkaar te zetten. Ben erg benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren met het magazine en wie de nieuwe motoren achter de vormgeving en redactie zullen zijn!
    x2 TOP!
    Succes in de toekomst...

  16. #16
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    ben benieuwd.. haha heb net een jaarcontract verlengd

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De vormgever waarop gedoeld wordt is onvervangbaar! Hij was degene die de Royal Rumble de uitstaling gaf die het zo professioneel maakte! En met Fabrice als bladmanager was het een gouden duo. Vooral de laatste nummers waren echt goed! Heb veel respect voor je Fabrice dat je ondanks de omstandigheden tot aan het laatste nummer absolute topkwaliteit hebt geleverd! Mensen vergeten al snel hoeveel er komt kijken om een soortgelijk magazine als de Royal Rumble elke keer in elkaar te zetten. Ben erg benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren met het magazine en wie de nieuwe motoren achter de vormgeving en redactie zullen zijn!
    Sluit ik me volledig bij aan! Ben en Fabrice maakten er echt een topblad van. Ik ben benieuwd hoe het er vanaf nu uit gaat zien...

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    ben benieuwd.. haha heb net een jaarcontract verlengd
    x2

  19. #19
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Ben ook benieuwd. Is die met Spong op de voorkant tot nu toe nog de laatste?
    Yep, dat was de laatste. Ben en Fab waren zeker DE GOUDEN DUO.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    587
    vCash
    126000

    Default

    De Royal Rumble zag er heeel goed uit ........ ik ben benieuwd naar de toekomstige uitgaven en wie dat gaat leiden.

    Bedankt Fabrice en succes met hetgeen je nu gaat doen !
    Keep in touch.
    Leo

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Na twee jaar de Royal Rumble te hebben gedaan is het voor ons tijd voor iets nieuws. De vormgever en ik zelf zijn gestopt. De reden hiervoor houden wij liever voor ons zelf. Wel wil ik benadrukken dat wij met veel zaligheid het blad zijn begonnen en dat wij er veel van hebben geleerd. Ik wil via deze weg dan ook iedereen bedanken die zich in heeft gezet voor het blad en voor alle positieve reacties.

    Heb wel begrepen dat er een doorstart zal gaan komen na de vakantie dus RR is nog niet verdwenen. Ik wens het nieuwe team dan ook veel succes.

    Heel jammer! Bedankt voor jullie topwerk. Zal wel moeilijk zijn je "kindje" te verlaten. Hoop dat jullie goede vervangers krijgen.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    doodzonde, vond hem juist op hoog niveau staan op dit moment.
    hopen dat ze dat kunnen vast houden
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  23. #23
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Was/is een mooi magazine met mooie foto`s.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Royal rumble gaat door met uitgeven van dat mooie blad, het is echt jammer dat we mensen als Ben en Fabrice verliezen onderweg, omdat het blad nog niet opzich zelf kan staan financieel gezien.
    Het blad heeft me finacieel enorm veel gekost en nog, en ik ben nu bezig om sommige posten te saneren en verplichtingen die zijn aangegaan aftewerken, maar kan een ieder verzekeren dat gemaakte afspraken worden nagekomen.
    Juist die onzekerheid voor medewerkers om er een toekomst in op te bouwen was te groot, en beide heren hebben ook teveel capaciteit om alleen dit te doen.
    Wel is het voor hun een fantastische ervaring geweest voor verdere plannen en werkervaring in de toekomst, ik wil ze dan ook oprecht bedanken voor het vertrouwen van de afgelopen anderhalf jaar en hun ongelovelijke loyaliteit en inzet.
    Hoe nu verder......
    We hebben een samenwerkingsverband gezocht met onze drukker { veldhuis media groep}
    En die zullen de layout in samenwerking met onze ontwerper van KO events verzorgen.
    De redactie blijft op peil en heeft met hoofdredacteur Koen Scharrenberg alle ervaring in huis, Robbie Timmers { samen met fabrice en allister ooit het blad begonnen } zal de functie van Fabrice overnemen.
    Dat we doorgaan moge duidelijk zijn, dat we er nog lang niet zijn ook, maar met de mensen die zich erachter scharen heb ik er alle vertrouwen in dat we het gaan redden.
    Als er mensen op dit forum zijn die zich geroepen voelen om voor ons blad iets te kunnen betekenen {we kunnen nog wel wat hulp gebruiken}, die kunnen mij een pm sturen.

    Groeten Henk Kuipers

  25. #25
    chief108 Guest

    Default

    je hebt mijn nummer Henk...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •