MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 121 of 121
  1. #101
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ja hoor ik kan geweldig lezen, alleen jij blacklabel kan er op komen: dat iemand een stijve teen krijgt van GG. Hoe valt je dat dan op?
    Heb jij allemaal vrouwen die een stijve teen krijgen van GG, of kick jij op stijve tenen?
    Stijve lul ok, geil ok, stijve teen? Black label opmerking!

    Ik heb overigens wel een spuit 11!
    \




    Pas jij nou maar op dat je geen zonnesteek op loopt BASSIE met dit weer en die grote zonnescherm van jou waar jij van denkt dat het jouw voorhoofd is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Blacklabel View Post
    \




    Pas jij nou maar op dat je geen zonnesteek op loopt BASSIE met dit weer en die grote zonnescherm van jou waar jij van denkt dat het jouw voorhoofd is.
    En die grote zonnescherm of en dat grote zonnescherm van jouw?

    Blij dat er weer iemand denkt te denken wat ik denk, weer een op afstand paranormaal blacklabel figuur die zich achter de GWK en die andere fantast kan gaan melden in het grote sprookjesbos, pffffffffff

  3. #103
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    En die grote zonnescherm of en dat grote zonnescherm van jouw?

    Blij dat er weer iemand denkt te denken wat ik denk, weer een op afstand paranormaal blacklabel figuur die zich achter de GWK en die andere fantast kan gaan melden in het grote sprookjesbos, pffffffffff

    Ik heb echt medelijden met je, wat een flapdrol ben je ook he.

    Word is toch volwassen man zou je beter staan en gedraag je naar jouw leeftijd en niet naar jouw lengte.

    Groetjes

    Blacklabel en zijn glazenbol
    Last edited by Blacklabel; 27-07-2008 at 20:21.

  4. #104
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    pakje marlboro= 4 euro.
    fles bacardi= 17.69.
    BB vs BL= onbetaalbaar
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Blacklabel View Post
    \




    Pas jij nou maar op dat je geen zonnesteek op loopt BASSIE met dit weer en die grote zonnescherm van jou waar jij van denkt dat het jouw voorhoofd is.

    is dat het beste waar je op kon komen?

    trieste gozer

  6. #106
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Blacklabel View Post
    Ik heb echt medelijden met je, wat een flapdrol ben je ook he.

    Word is toch volwassen man zou je beter staan en gedraag je naar jouw leeftijd en niet naar jouw lengte.

    Groetjes

    Blacklabel en zijn glazenbol
    Wat ben je toch altijd aan het discrimineren! Wat heeft het gedrag van de mens te maken met lengte? Is dat anders bij jullie in het grote sprookjesbos?

    Lekku in die glazenbol blijven zitten en blijf gewoon spelen meet de GWK'r en Martin en als je verder door gaat met discrimineren heb je kans dat de "grote" smurf het te weten komt!

    Jouw volwassenheid overweldigd mij met stijve tenen, medelijden en flapdrollen en gedragingen naar lengte!

  7. #107
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu het is ook net een kleuterklas mekaar uitschelden enz

    '' Val elkaar niet aan Vul elkaar aan "

    Wie antwoord geeft ,Kan antwoord terug verwachten , daar is een forum voor maar laat iedereen in zijn eiggen normen en waarden !! en wees geen pc,s warior,s met nicknamen kan dat zo gemakkelijk ,wees een keer een man met ballen en held en post onder je eigen naam daar heb ik Respect voor . En niet voor pc wariors dat zijn mannen zonder mentaliteit geen spirit geen power en ballen maar watjes die janken bij de eerste klap dreun die ze krijgen .

    sportgroeten

    ik ga trainen nu

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  9. #109
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    is dat het beste waar je op kon komen?

    trieste gozer


    Ojee de hulptroepen zijn gearriveerd...

    Ga is verder met je lego speeltjes spelen knul.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Wat ben je toch altijd aan het discrimineren! Wat heeft het gedrag van de mens te maken met lengte? Is dat anders bij jullie in het grote sprookjesbos?

    Lekku in die glazenbol blijven zitten en blijf gewoon spelen meet de GWK'r en Martin en als je verder door gaat met discrimineren heb je kans dat de "grote" smurf het te weten komt!

    Jouw volwassenheid overweldigd mij met stijve tenen, medelijden en flapdrollen en gedragingen naar lengte!

    Bassie het is leuk geweest .. zullen we nu maar verder gaan met de orde van de dag hier. We hebben genoeg accounts hier geëntertaind.


  11. #111
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    ik blijf het strange vinden dat types als B Boon, die je toch een gerespecteerde promotor/manager of wat dan ook mag noemen, zich zo te kijk zet door op een forum zo kinderachtig te reageren op van alles en nog wat.

    hoe kan je zo iemand dan nog serieus nemen.

  12. #112
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lee Hottie # 1 fan View Post
    ik blijf het strange vinden dat types als B Boon, die je toch een gerespecteerde promotor/manager of wat dan ook mag noemen, zich zo te kijk zet door op een forum zo kinderachtig te reageren op van alles en nog wat.

    hoe kan je zo iemand dan nog serieus nemen.
    Ik kan niet meer slapen, nu ik weet dat jij mij niet meer serieus neemt!
    Kinderachtige mensen verdienen een kinderachtige response.
    Wat weet jij nou van type's as B Boon?
    Ik weet gewoon dat kaboutertaal beter te begrijpen is voor die anonieme wannabe's, as je dat niet leuk vindt, kun je ook een Robert Ludlum gaan lezen of Stephen King!

    Was getekend

    Gerespecteerde promotor/manager (goeie woordekeus of wat dan ook is weer minder)

    B Boon

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is dit een topic Chalid tegen Mo..

    Laten we in ieder geval ON-TOPIC blijven!

  14. #114
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik kan niet meer slapen, nu ik weet dat jij mij niet meer serieus neemt!
    Kinderachtige mensen verdienen een kinderachtige response.
    Wat weet jij nou van type's as B Boon?
    Ik weet gewoon dat kaboutertaal beter te begrijpen is voor die anonieme wannabe's, as je dat niet leuk vindt, kun je ook een Robert Ludlum gaan lezen of Stephen King!

    Was getekend

    Gerespecteerde promotor/manager (goeie woordekeus of wat dan ook is weer minder)

    B Boon
    Mischien wel meer als jij denk B. Boon? of mischien ook wel niet, maar ik blijf het gewoon tiperend vinden. Dat iemand aan de ene kant tonnen/millioenen deals sluit met de grootse vechters,promotors en organisaties van de wereld. en aan de andere kant zich op een forum uit de tent laat lokken door een stel keyboard warriors (like me) en vervolgens zijn geloofwaardigheid op het spel zet door "kaboutertaal" shit te gaan posten op een (anoniem) forum. Wij ( de doorsnee forummer) hebben niets te verliezen.. jij wel

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lee Hottie # 1 fan View Post
    Mischien wel meer als jij denk B. Boon? of mischien ook wel niet, maar ik blijf het gewoon tiperend vinden. Dat iemand aan de ene kant tonnen/millioenen deals sluit met de grootse vechters,promotors en organisaties van de wereld. en aan de andere kant zich op een forum uit de tent laat lokken door een stel keyboard warriors (like me) en vervolgens zijn geloofwaardigheid op het spel zet door "kaboutertaal" shit te gaan posten op een (anoniem) forum. Wij ( de doorsnee forummer) hebben niets te verliezen.. jij wel
    Waarom vindt je dat ik uit een tent wordt gelokt?
    Waar heb je het over?
    Mijn geloofwaardigheid?
    Die kaboutertaal is nodig voor sommige keybordwarriors die geen grote mensen taal verstaan. Het is voor mij een kleine moeite hoor!
    Kijk als jij als keybord warrior door mijn kabouter taal een beetje begrijpt dat je gewoon in het sprookjesbos moet blijven, is toch niks mis mee.
    Ik verlies echt niks hoor, bedankt voor je bezorgdheid, ik probeer als ik tijd heb gewoon een beetje te helpen door keybord warriors van repliek te geven of in hun verstaanbare taal te communiceren in jouw geval en vele andere; Kaboutertaal

  16. #116
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Bas,

    ik heb respect voor je wat je hebt bereikt, maar dit slaat gewoon nergens op, ik en vele keyboard warriors met mij hebben hier gewoon een WO/HBO achtergrond en zijn zeer zeker wel in staat om een normale discussie te voeren. je zet je zelf in mijn ogen volkomen voor paal

    mvg Len

  17. #117
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lee Hottie # 1 fan View Post
    Bas,

    ik heb respect voor je wat je hebt bereikt, maar dit slaat gewoon nergens op, ik en vele keyboard warriors met mij hebben hier gewoon een WO/HBO achtergrond en zijn zeer zeker wel in staat om een normale discussie te voeren. je zet je zelf in mijn ogen volkomen voor paal

    mvg Len
    Ik weet niet wat een opleiding te maken heeft met een normale disussie voeren? Is dat in het sprookjesbos een must?
    Jij met vele andere keybordwarriors........zetten jullie eigen voor paal.
    Een paal in het grote sprookjesbos is vrij groot dus ik kan je niet echt kwalijk nemen dat je er niet langs kunt kijken!
    Jouw ogen WO/HBO of niet zijn voor mij niet zo belangrijk, ik voel mijzelf top, het wordt een hele mooie dag, zal wel heet zijn nu onder je voetjes in het sprookjesbos, niet?

  18. #118
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik weet niet wat een opleiding te maken heeft met een normale disussie voeren? Is dat in het sprookjesbos een must?
    Jij met vele andere keybordwarriors........zetten jullie eigen voor paal.
    Een paal in het grote sprookjesbos is vrij groot dus ik kan je niet echt kwalijk nemen dat je er niet langs kunt kijken!
    Jouw ogen WO/HBO of niet zijn voor mij niet zo belangrijk, ik voel mijzelf top, het wordt een hele mooie dag, zal wel heet zijn nu onder je voetjes in het sprookjesbos, niet?
    Ik heb net een reactie gepost bij Ken en Frank Shamrock, ik ken nu u achtergrond en begrijp u helemaal meneer Boon.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    Ik heb net een reactie gepost bij Ken en Frank Shamrock, ik ken nu u achtergrond en begrijp u helemaal meneer Boon.
    Al zou ik een adoptiekind zijn, waarom zou jij mij dan in een keer begrijpen?
    Van alle keybordwarriors ben jij de grootse droplul.
    PC warrior zonder hart, wat een looser.

    Er is een chinese zakenman die zonnepanelen maakt, hij is de grootste leverancier ter wereld en heeft nu 60.000 mensen voor zich werken, hij was een adoptie kind!

  20. #120
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    damn wat een kleuterklas weer en ik wilde nog wel serieus reageren door te zeggen dat de HW eigenlijk een nederlands onderonsje is en zonder die buitenlandse clowns (uitzodneringen als Le Banner en Feitosa daargelaten) zou deze divisie helemaal geen bestaansrecht hebben.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    -- Mickey --

    Okay Slotje dr op. Deze topic verzand in modder gooien.
    Ik zie deze topic niet meer over Chalid en Mighty Mo gaan op korte termijn..

    Nog even over het modereren van mensen die sterk een bepaald team aanhangen:
    Ik kan me voorstellen dat het soms wat kortzichtig kan overkomen, maar we gaan hier geen meningen censureren.

    -- / Mickey --
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •