MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default Eerste training van Martin Zawada bij Hardcore



    Zoals meeste al weten vecht/traint Zawada bij Team HardCore.
    Gisteren was Martin Zawada aangekomen en omdat Roy van der Wal (justinian) op vakantie is, mocht ik die lessen van hem overnemen.

    Het viel heel snel op dat hij een goeie knokker is die erg sterk is voor zijn gewicht. Hij is bekend met zijn harde partijen en een vechters hart.
    Martin was erg blij dat hij bij team hardcore hoort. Met mogelijkheden/trainers/partners die hij nu heeft weet hij zeker dat hij zijn naam groter gaat maken.

    Ik zag gisteren een echte vechter op mat en weet zeker dat hij hard gaat komen.
    Hij zal door de weeks hier in Nederland zijn en onder leiding van Roy (justinian), peter, Henk kuipers aan de slag gaan.

    Ik vind hem trouwens een geschikte partner voor Ralf (Underdog), Ze waren goed bezig gisteren....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Zawada is een top vechter! En met zulke begeleiding gaat hij nog veel verder komen! Ben bang dat het nu nog meer tap time gaat worden op training

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Danial is correct, Martin kwam gisteren erg sterk over..

    Super om hem erbi9j te hebben...gast kan je goed mee trainen, geven en nemen zodat je beide wat leert en niet constant de strijd aangaand...

    hoop dat ik me mooi kan optrekken aan zijn nivo...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •