MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default Meer info over Iggy en Team Hardcore

    Interview met iggy zelf over hem en team hardcore, en of hij gaat vechten ja of nee op KO events

    Rogue Magazine - Iggy breaks silence on “Hardcore” situation
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    duidelijk...geef hem geen ongelijk met de locatie. ik zit ook liever in het mooie, warm en vriendelijk nieuw zeeland dan in het koude nederland. Het enige verschil zal dan wel in de kwaliteit sparringpartners zitten, maar denk dat het bij ignashov inderdaad niet (zoals hij zelf zegt) aan de sparringpartners ligt of hij presteert of niet, maar aan zijn mentale toestand. als hij er echt voor gaat, dan lukt het hem ook.

    edit: en Team hardcore: make it happen
    Last edited by MB667; 31-07-2008 at 09:13.


    op de vot dermit

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    duidelijk...geef hem geen ongelijk met de locatie. ik zit ook liever in het mooie, warm en vriendelijk nieuw zeeland dan in het koude nederland. Het enige verschil zal dan wel in de kwaliteit sparringpartners zitten, maar denk dat het bij ignashov inderdaad niet (zoals hij zelf zegt) aan de sparringpartners ligt of hij presteert of niet, maar aan zijn mentale toestand. als hij er echt voor gaat, dan lukt het hem ook.

    edit: en Team hardcore: make it happen
    ben wel blij dat hij in NL wil vechten en wb Team Hardcore: Henk kennende zal alles doen om hem te laten vechten 5 oktober.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    fijn als je als vechter van die lekkere betrouwbare mensen om je heen hebt...

    loopt gewoon 2 partijen mis door zo`n zo genaamde manager...kan me goed voorstellen dat hij het lekker in de gym wil houden...

    ook mooi te lezen dat ie positief reageerd op ahoy.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Als dit waar is dan betekent het gewoon toch dat Alexey Ignashov NIET bij Team Hardcore zit nu? Maar dat hij dus wel vecht tegen Bregy in Ahoy?

    En met alle respect het was toch al (minimaal) een paar maanden bekend dat die Dixon niet echt de meest betrouwbare figuur was? Hij was toch ook de ex-manager van Sefo en de ex-promotor van dat KO-event in NZ? Dus zakendoen met deze persoon zonder medeweten van Alexey Ignashov lijkt mij niet zo slim helemaal niet met in het achterhppfd houdende dat zijn ex-manager een belangrijke (zo niet belangrijkste) vertegenwoordiger is van de K1 in Europa.

    Met z'n 30 jaar is er wellicht nog wel toekomst voor hem maar ik heb hem weinig zien vechten de laatste jaren op topniveau.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Als dit waar is dan betekent het gewoon toch dat Alexey Ignashov NIET bij Team Hardcore zit nu? Maar dat hij dus wel vecht tegen Bregy in Ahoy?

    En met alle respect het was toch al (minimaal) een paar maanden bekend dat die Dixon niet echt de meest betrouwbare figuur was? Hij was toch ook de ex-manager van Sefo en de ex-promotor van dat KO-event in NZ? Dus zakendoen met deze persoon zonder medeweten van Alexey Ignashov lijkt mij niet zo slim helemaal niet met in het achterhppfd houdende dat zijn ex-manager een belangrijke (zo niet belangrijkste) vertegenwoordiger is van de K1 in Europa.

    Met z'n 30 jaar is er wellicht nog wel toekomst voor hem maar ik heb hem weinig zien vechten de laatste jaren op topniveau.
    Hoe ik het lees zit hij inderdaad niet bij team hardcore, en staat het gevecht in de ahoy ook niet vast. Hij geeft wel aan dat hij graag wilt vechten.

    Maar het was op de dag van het interview dus nog niet zeker, aangezien KO events met iemand onderhandeld heeft die niet voor iggy mag en kan spreken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •