MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    ik ga vooor de 2e van links
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    jongens jongens even terug over die video...

    het lijkt echt of ie serieus kracht aan het zetten is (zie z'n gelaatsuitdrukking), vind ik toch een beetje raar als je een ongetrainde meid van 60 kg probeert te choken

  3. #28
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Hey jongens, vertel eens: wat denken jullie eigenlijk van vrouwen die aan vechtsporten doen? Of, wat kijken jullie: of ze goed wechten of of ze er goed uitzien? (<

  4. #29
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Thenes View Post
    Hey jongens, vertel eens: wat denken jullie eigenlijk van vrouwen die aan vechtsporten doen? Of, wat kijken jullie: of ze goed wechten of of ze er goed uitzien? (<
    Voor deze vraag ben je lid geworden!?

    Kijk maar waar jij naar wil kijken...

    Val ons er nier mee lastig.

    Ik heb een vriendinnetje gehad die het hoofd van de meeste mannen er finaal af zou slaan. Wat ik daar van denk? Stoer, toch?

    Pff... ik zou zo nog een half uur door kunnen gaan, maar ik heb plots geen zin meer. Verpletterd door stupiditeit, denk ik.

    *ik merk dat ik vandaag een beetje chagerijnig ben, sorry daarvoor*

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default Tjah

    Sorry hoor, als iemand mijn vraag zo erg vond

    En nee, ben niet daarvoor lid geworden. Maar ik krijg zelf regelmatig kommentaar over kombinatie vrouwen + sporten dus had gewoon interesse voor hoe de anderen erover denken.

    En voordat iemand nog meer geirriteerd raakt van kromme zinnen of iets anders, nederlands is mijn 5. taal en gaat nog niet perfekt.

    Maar ok, goede nacht verder.

  6. #31
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Thenes View Post
    Sorry hoor, als iemand mijn vraag zo erg vond

    En nee, ben niet daarvoor lid geworden. Maar ik krijg zelf regelmatig kommentaar over kombinatie vrouwen + sporten dus had gewoon interesse voor hoe de anderen erover denken.

    En voordat iemand nog meer geirriteerd raakt van kromme zinnen of iets anders, nederlands is mijn 5. taal en gaat nog niet perfekt.

    Maar ok, goede nacht verder.
    Is al ok. Ik zei al dat ik chagerijnig ben. Wie weet ga ik ook nog wel serieus op je vraag in, morgen.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Moet je eens doen vlak voor ze klaarkomen.. vinden ze te gek!
    gaat moeilijk als je in haar guard ligt te werken

  8. #33
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by gymalkmaar1 View Post
    gaat moeilijk als je in haar guard ligt te werken
    Gebruik je fantasie man...!

    Over vechtende vrouwen dan toch maar even (hoewel ik al reeds een slappe krijg van dat gelul van Harimasturbator)...

    Er zijn een paar hele goede vrouwen in de vechtsport (Germaine, Marloes etc.). Die verdienen wat mij betreft hetzelfde respect als hun mannelijke collega's. Ze moeten er net zo hard voor werken. Zoals er ook gewichtsklasses zijn, zo is er ook vrouwencompetitie. Op amateurniveau denk ik dat het goed is als vrouwen aan vechtsport doen, voor de zelfverdediging en omdat vechtsport een van de beste manieren is om in vorm te komen. Bovendien vind ik het sexy. Ik heb altijd al mijn vriendinnetjes aangemoedigd om te vechten...

    Los daarvan... wil ik graag vrouwenpartijen zien? Nee, dat dan weer niet. Ze zijn gewoon minder flitsend en explosief dan mannen, en dus minder leuk om naar te kijken (voor zover het om het vechten gaat).

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •