MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 170 of 170
  1. #151
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    When Chuck Norris goes to sleep every night, he checks his closet for me.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nicolas the red View Post
    When Chuck Norris goes to sleep every night, he checks his closet for me.
    En ik maar vermijden om het hier over je homosexuele neigingen te hebben!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  3. #153
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    zei de guard jumper

  4. #154
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nicolas the red View Post
    zei de guard jumper
    Wat heeft het feit dat ik guardjump met jouw homosexuele neigingen te maken?
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  5. #155
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Na een goede maand de deuren geopend te hebben als team, gaat het rustig maar goed: ik heb 3 betalende leden die de smaak aardig te pakken hebben. Van de 2 die een gi moesten aanschaffen koos 100% (dus allebei ) voor een zwarte gi, hetgeen ervoor zorgt dat we - mede door het feit dat mijn voornaamste gi ook zwart is - net een clubje ninja's gaan zijn!

    Maar er is goed nieuws, één van hen heeft aangegeven dat zijn volgende gi camo gaat zijn, dat gaat de boel positief beïnvloeden!

    Ook lollig, de ouders van 1 van hen gingen naar Las Vegas, dus die zouden wel even een gi voor hem meebrengen. Hij koos er eentje uit bij OTM (On The Mat) en vond de "Lucky Gi" het vetste! Hij is 1m93 groot en weegt rond de 95 kg. en volgens mij hebben zijn ouders tegen de verkoper gezegd dat hun zoon een reus is, want ze kwamen terug met een A7. De vest viel nog mee, maar het hele team paste in de broek. Gelukkig ging een vriend van hem de week erop ook naar Vegas, dus die zou 'm wel even ruilen. De bewuste leerling is deze week door omstandigheden niet kunnen komen, dus ik ben benieuwd of hij nu de juiste "Lucky Gi" te pakken heeft.

    Verder is een broer van m'n vriendin komen trainen met twee vrienden, en de (voor mijn doen vrij rustige) opwarming was nog volop bezig of hij stond al stevig over te geven (op toilet gelukkig). Het resultaat van heel wat jaren zo goed als geen training in combinatie met laat lunchen (hetgeen hier normaal tussen 15u en 16u plaatsvindt). Buiten dit vond hij het toch leuk, en wilt hij terugkomen ... maar vorige week maandag is zijn zoontje geboren, dus ik zie het de eerstkomende tijd niet gebeuren.

    Ik rol sinds begin deze maand elke zondag (2 dus al ) met die 2 blauwe gordels van het andere team, die afgelopen weekend tijdens een seminar van Royce Gracie allebei paars gekregen hebben. Vorige zaterdag was er een Vale Tudo-event en Royce was ook aanwezig. Het niveau is hier eerder type "barfight" en jammer genoeg halen de Jiu Jitsu-vechters van Team Royce Gracie het niveau niet bepaald omhoog. Het was echt lollig Royce's gezicht te zien bij al die technische hoogstandjes die tentoon gespreid werden. Hij leek constant te denken "hoe de f#%* ben ik hier terechtgekomen".

    Felipe (Costa) geeft al een tijd les op verschillende plaatsen hier in Mexico, en één van de scholen heeft zich opgewerkt tot Brasa-filiaal "Brasa Mexico" (Brasa México). Ze zijn dit jaar overeengekomen met de andere clubs die samenwerken met Felipe om zich te verenigen als Brasa Mexico, en hebben mij ook gevraagd. Ik heb van Felipe en Nicolas gehoord dat het erg sympathieke kerels zijn, en de contacten verlopen al sinds ik in Mexico ben erg goed (al heb ik ze nog niet ontmoet) zodat ik besloten heb te aanvaarden. Het eerste "gezamelijke" dat we gaan doen is op het nationaal tornooi in Mexico City als één team registreren, en we gaan daar dan even bespreken in hoeverre een verdere samenwerking mogelijk is.

    Het nieuws op hun site, samen met Justinian's geweldige logo: Brasa México - Academia EXIT MEXICO, la nueva filial del Brasa en León Gto.



    Tot zo ver mijn "korte" update. Ik ben van plan om binnekort te gaan flyeren om het ledental te verhogen. Ik laat hier wel weten hoe dat verloopt!
    Last edited by Christophe; 20-09-2008 at 00:59.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #156
    chief108 Guest

    Default

    goed bezig Christophe....

    the Mexican Ninja

    mooie bijnaam

  7. #157
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooi om dit mee te kunnen lezen Christophe
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #158
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reacties amigos, maar ... het is nu ongeveer 1u10 's nachts in Nederland. Hebben jullie niets beters te doen op een vrijdagavond dan verhaaltjes te lezen over ninjas in Mexico?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  9. #159
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Goed nieuws Christophe! Zag dat ze op die site ook wat leuke filmpjes van je youtube hadden gelinkt!
    Mooie partij dit
    http://nl.youtube.com/watch?v=93C60jR08wA

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Top Christophe, goed bezig!

  11. #161
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Ola amigo!

    Leuk om te lezen dat alles zo goed verloopt.
    Heb je nog een beetje indruk kunnen maken op Royce? LOL.

    Blijf de vorderingen vooral posten, het is een goede inspiratie voor mij om door te trainen!
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Living your dream in Mexico! Heerlijk!
    Een vriendin van mij had de afgelopen 2 weken een mexicaanse vriend op bezoek. Hij is prof. fotograaf en maakt ook vaak foto's van al die worstelpraktijken daar, ben helemaal vergeten jou ff te promoten

  13. #163
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Living your dream in Mexico! Heerlijk!
    Een vriendin van mij had de afgelopen 2 weken een mexicaanse vriend op bezoek. Hij is prof. fotograaf en maakt ook vaak foto's van al die worstelpraktijken daar, ben helemaal vergeten jou ff te promoten
    Als het een vriend van een vriendin van je is, kan je hem vast nog wel contacteren!

    De nationals zijn op 8 november in Mexico D.F. ... als hij die zaterdag niets te doen heeft ...!
    Last edited by Christophe; 21-09-2008 at 07:48.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  14. #164
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Goed nieuws Christophe! Zag dat ze op die site ook wat leuke filmpjes van je youtube hadden gelinkt!
    Mooie partij dit
    http://nl.youtube.com/watch?v=93C60jR08wA
    Thanks amigo! Ja, leuk dat ze m'n partijen er gelinkt hebben. Deze partij is m'n allereerste wedstrijd op een competitie in Mexico, tegen een leerling van de enige Mexicaanse Black Belt Mario Delgado. Ondanks dat ik toen al een hele tijd niet fatsoenlijk getraind had, bracht ik het er niet al te slecht vanaf!

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Top Christophe, goed bezig!
    Bedankt kerel, ook nogmaals voor het vette logo!

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Ola amigo!

    Leuk om te lezen dat alles zo goed verloopt.
    Heb je nog een beetje indruk kunnen maken op Royce? LOL.

    Blijf de vorderingen vooral posten, het is een goede inspiratie voor mij om door te trainen!
    Kerel, bedankt voor je pakkende woorden, maar je vorderingen en wedstrijdresultaten zijn alle motivatie die je nodig hebt om verder te doen zoals je bezig bent!

    Maar ik ben blij dat je geïnteresseerd bent hoe het me hier verloopt, jullie allemaal trouwens ... wordt erg gewaardeerd!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  15. #165
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Hij koos er eentje uit bij OTM (On The Mat) en vond de "Lucky Gi" het vetste!
    de duurste ook anders, voor één lucki gi heb je er drie van een ander merk

  16. #166
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post


    Bedankt kerel, ook nogmaals voor het vette logo!
    Christophe....heb je ooit gehoord dat het strafbaar is om zomaar iemand zn foto te gebruiken, zonder toestemming?

    Die foto ben ik namelijk...toen ik je logo zag, herkende ik de band en de pose...lol...ik vergeleek m...Justi als rechtvaardig advocaat heeft zomaar even mijn privacy geschonden...

    Maargoed...jij mag m gebruiken! Famous in mexico

  17. #167
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Christophe....heb je ooit gehoord dat het strafbaar is om zomaar iemand zn foto te gebruiken, zonder toestemming?

    Die foto ben ik namelijk...toen ik je logo zag, herkende ik de band en de pose...lol...ik vergeleek m...Justi als rechtvaardig advocaat heeft zomaar even mijn privacy geschonden...

    Maargoed...jij mag m gebruiken! Famous in mexico
    Hahahahaha ... ik ben blij dat jij het bent, ik durfde Justi al niet vragen wiens foto hij ervoor gebruikt had (met figuren als Pendakar e.d. die hier ooit gepasseerd zijn).

    Als ik ooit een groot, succesvol team heb, mag jij bij de cheerleaders op de kamer tijdens de zoveelste Mixfightweek in Mexico, deal?!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  18. #168
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Als ik ooit een groot, succesvol team heb, mag jij bij de cheerleaders op de kamer tijdens de zoveelste Mixfightweek in Mexico, deal?!
    Eigenlijk ben ik dat op die foto! Deuce liegt!!
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

  19. #169
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by poNji View Post
    Eigenlijk ben ik dat op die foto! Deuce liegt!!
    Jij mag met de mariachis op de kamer!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  20. #170
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Jij mag met de mariachis op de kamer!
    Dat is een deal
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •