MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Klaas-Jan Huntelaar zou alleen bij Ajax mogen vertrekken als er een bedrag van 100 miljoen euro wordt betaald. Voor manager technische zaken Danny Blind wordt dit de eerste keer dat hij in deze functie het sluiten van de transferperiode mag meemaken bij Ajax. "Er kan gebeld worden voor spelers die wel weg mogen," aldus Blind tegenover Ajax Life.

    "Ik vind het ook geen speciale dag. Ik reageer op interesses hetzelfde als ik altijd doe, of het nou om spelers gaat die weg mogen of om spelers die we graag willen houden."

    Als de telefoon overgaat voor Huntelaar zal Blind niet opnemen. "We hebben uitgesproken dat we hem niet willen laten gaan. Hij heeft ook geen transferlimiet in zijn contract. Maar als een club bijvoorbeeld honderd miljoen euro biedt, wordt het anders," aldus Danny Blind.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Voor dat konijn de beste optie denk ik. Volgend jaar heeftie de clubs voor het uitzoeken en kanie een aardig bedrag aan tekengeld in zijn zak steken. Bedrijfsmatig niet slim van ajax denk ik maar als je zat poen hebt kun je dat soort dingen riskeren.
    Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap heren snavels.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    2/9/2008 - Twee topbiedingen maandag op Huntelaar

    Het Algemeen Dagblad meldt dat twee clubs maandag een topbod hebben uitgebracht op Klaas Jan Huntelaar. Zowel de Ajax-directie als de zaakwaarnemer van de spits bevestigden tegenover het AD de biedingen. Het zou niet om clubs uit de absolute top van Europa gaan. Het hoogste bod zou tegen de 40 miljoen euro hebben gelegen.
    Ajax Netwerk
    Blind in het AD: "Wij stonden ook versteld. Een last-minute transfer van Huntelaar is voor ons onbespreekbaar gebleven. Dat hadden we afgelopen donderdag na een laatste interne beraad al definitief bepaald en die twee clubs hebben dat te horen gekregen. Zelfs aan een recordbedrag op zo’n laatste dag heb je als club niets, want je kunt zelf geen vervanger meer halen."

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Huntelaar heeft begrip voor beslissing Ajax


    Op Telegraaf.nl laat Klaas Jan Huntelaar weten begrip te hebben voor de beslissing van Ajax om niet meer te onderhandelen over een transfer. "Een club uit de Europese subtop was heel serieus en wilde heel veel geld voor me betalen. Maar Ajax had toen geen tijd meer om een goede vervanger voor me te halen. Dus ik begrijp dat het bod is geweigerd." Volgens de spits heeft hij nu rust, nu er zekerheid is over de nabije toekomst.

    ======

    Zooo, da's dan ook weer mooi opgelost. Volgend jaar is 'ie echt weg snurkers aan de Arena boulevard, zoek vervanging!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    40 miljoen....

    Puur wanbeleid als dat niet geaccepteerd wordt.....volgend jaar looptie gratis de deur uit. Maw, het is voordeliger de CL mis te lopen dan dit bod af te slaan.....

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    eindelijk goed beleid!

    kapitaal op t veld

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    40 miljoen....

    Puur wanbeleid als dat niet geaccepteerd wordt.....volgend jaar looptie gratis de deur uit. Maw, het is voordeliger de CL mis te lopen dan dit bod af te slaan.....
    Niet mee eens, wat heb je aan dat geld als je het niet kunt uitgeven? En als je weer een ramp jaar hebt wordt het weer moeilijker om volgend seizoen nieuwe spelers te halen. Supporters tevreden houden is ook belangrijk. Daarbij zitten wij in de luxe positie dat wij gezond zijn en ook zonder die 40 miljoen er wel komen. Had hoogstens geholpen de beursgang te stoppen.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Niet mee eens, wat heb je aan dat geld als je het niet kunt uitgeven? En als je weer een ramp jaar hebt wordt het weer moeilijker om volgend seizoen nieuwe spelers te halen. Supporters tevreden houden is ook belangrijk. Daarbij zitten wij in de luxe positie dat wij gezond zijn en ook zonder die 40 miljoen er wel komen. Had hoogstens geholpen de beursgang te stoppen.

    Ik blijf het wanbeleid vinden, zeker voor een beursgenoteerd bedrijf wat winst moet maken....zo'n bedrag krijg je nooit meer, je mag al blij zijn als je de helft nog vangt. Maar dat is dus bedrijfsmatig gezien...en dat jullie nu geld genoeg hebben wil niet zeggen dat dat zo blijft. Bovendien, ook zonder hem hadden jullie een prima aanval gehad. Voor de supporter is het natuurlijk geweldig, dat onderken ik wel. Maar wat te doen als hij bijvoorbeeld zijn poot breekt?

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    een beterschaps kaartje sturen

    De beurs is een doorn in het oog van iedere Ajax supporter en ondanks dat het niet snel (of nooit) weg zal gaan doet Coronel wat hij in zijn onderzoeksrapport al aanraadde. Ajax is vervreemd van haar achterban en ze kweken nu wel good will. Ook mogen we 1 beker potjes gratis komen kijken als seizoenskaart houders. Zal er wel mee te maken hebben gehad dat ze nog niks verkocht hadden maar ala haha

    Overigens die subtop ploeg die 40 miljoen geboden had lijkt Atletico te zijn geweest.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Okey, ik had gedacht dat het City zou zijn, daar lijkt de sky the limit op het moment.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Moroccan midfielder and Ajax starlet Ismail Aissati will be out for two weeks due a knee injury he sustained during the match of Jong Ajax (Ajax reserves) against Jong Volendam.Aissati will miss out the Eredivisie match against Roda JC and Feyenoord and the UEFA Cup clash against Borac.


    op de vot dermit

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Waarom in het engels dan?

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    vond ik op een engelse site. zie nu pas dat het oud nieuws is, d8 dat het een primuertje was


    op de vot dermit

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Waarom in het engels dan?
    Omdat wij geen brabants spreken natuurlijk.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •