MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default !!!SCHOKKEND!!! Leeuw valt man aan in het circus !!!SCHOKKEND!!!

    YouTube - Lion attack Man -- Do not watch if you don't have DARE

    Dit is een erg schokkende clip. Maar ik hoop dat gebeurtenissen en clips als dit mensen de ogen openen voor het verschrikkelijke leven dat circusdieren leiden. Gelukkig is het bij ons ondertussen al verboden, maar er zijn nog genoeg plaatsen waar leeuwen en olifanten als 'leuk entertainment' gebruikt worden voor kinderen en hun ouders. De leeuw wordt op het einde afgemaakt en het was ook maar best zo, hij was beter dood af dan levend als een circusdier. Ergens ben ik zelfs blij dat hij toch nog even de boodschap heeft overgebracht dat wilde dieren geen bron van entertainment zijn voor hij stierf. De man in het clipje overleeft het uiteindelijk trouwens.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Damn hey!!

  3. #3
    anonymous001 Guest

    Default

    Kwam dit filmpje toevallig ook tegen toen ik aan het zoeken was naar een mooie KO voor de tough is not enough prijsvraag.

    Vond em niet zo schokkend om eerlijk te zijn. Maar ja, ik zal wel bedorven zijn door alle andere rotzooi die hier gepost wordt...

    Circusdieren... Tja, de meesten zullen wel goed behandeld worden, net als huisdieren of vee. Sommigen idd niet.

    In ieder geval wel aardig om te zien dat je niet met zo'n roofdier moet fucken...

  4. #4
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    ach ja.. die dingen gebeuren.. het zijn nou eenmaal geen huiskatten.. maruuuh als hij van dat `reanimeren` bijkomt is er toch echt een wonder gebeurd.. hij was niet bepaald aan het reanimeren meer de lucht uit zijn lingen aan het drukken...

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    echt zielig voor dat leeuw. laat die beesten gewoon in de natuur waar ze horen. ik heb totaal geen medelijden met die man. ik heb dat filmpje al een jaar geleden voor bij zien gaan hier.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind de titel schokkender dan het filmpje
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by poNji View Post
    Ik vind de titel schokkender dan het filmpje
    Hehehehehe
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Ik herriner me nog dat hier is geklaagd werd omdat het woord 'schokkend' niet voor een topic stond dat gewoon bestond uit een foto van een keel met één of andere ontsteking. Ik dacht dat dit wel wat schokkender was en ik wou het er duidelijk bij zetten. Achteraf gezien misschien inderdaad wat te duidelijk.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    @ enamer: op het einde van het filmpje zijn de ogen van de man open en praat hij met de hulpverleners. Hij schreeuwt ook als ze aan zijn gewonde been komen.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    @ enamer: op het einde van het filmpje zijn de ogen van de man open en praat hij met de hulpverleners. Hij schreeuwt ook als ze aan zijn gewonde been komen.

    ja dat zag ik ook.. maar ik kan me niet voorstellen dat zijn hart echt gestopt is en dat ze het op die manier weer aan de praat hebben gekregen...

  11. #11
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    But did you see the juggling bear?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    kut voor die leeuw. Dat die vent opgevreten wordt vind ik niet zo erg, zodra die mongool met zijn kutrevolver komt en op die leeuw schiet houdt het bij mij op.

    man vs leeuw, leeuw wint. Wij staan niet aan de top van de voedselketen. Laffe mongool buiten die kooi met zijn revolver.

    Ik vind het oprecht moeilijk zo'n dingen te zien. Zelfde als dat filmpje van die circusolifant die losbreekt en uiteindelijk door weet ik hoeveel kogels om het leven gebracht wordt.
    laat die beesten met rust en in hun waarde.

  13. #13
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    Wij staan niet aan de top van de voedselketen.


    Blijkbaar wel!

    Mens 1- Leeuw 0


  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het zelf ook het moeilijkste met de leeuw die wordt doodgeschoten. Langs de andere kant is de dood voor zo'n dier vaak nog wel te verkiezen boven het circusleven. Van die kutcircusclowns die dieren voor hun show gebruiken moet ik ook niets hebben, hoewel ze misschien in dat betreffende land nog niet doorhebben hoe verschrikkelijk zoiets is...Hopelijk hebben ze nu hun lesje geleerd.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Langs de andere kant is de dood voor zo'n dier vaak nog wel te verkiezen boven het circusleven.
    Ten eerste: Hoezo? Wat weet jij over het circusleven als leeuw?

    Ten tweede: Als je zo barmhartig bent over het leven van de leeuw, waarom dan niet over het leven van een mens?

    Conclusie: Die vieze dierenliefhebbers meten altijd met 2 maten, fuck hun. Natuurlijk moeten dierenbeulen gestrafd worden, maar een circusleeuw heeft volgens mij geen dramatischer leven dan een mens met een kantoorbaan bij een callcenter. Ow zielig dat de leeuw kunstjes moet leren en af en toe met de zweep krijgt..... Moet ie eens 1 dagje in mijn schoenen gaan staan, dan heeft dat luie beest t nog goed met een warme maaltijd en een mooie kooi. Die kerel die daar half wordt aangevreten is waarschijnlijk de verzorger, die dat kutbeest wat water/eten wilde geven of zijn vieze manen wilde kammen..
    Last edited by Muay Thai Elite; 27-08-2008 at 05:30.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ten eerste: Hoezo? Wat weet jij over het circusleven als leeuw?

    Ten tweede: Als je zo barmhartig bent over het leven van de leeuw, waarom dan niet over het leven van een mens?

    Conclusie: Die vieze dierenliefhebbers meten altijd met 2 maten, fuck hun. Natuurlijk moeten dierenbeulen gestrafd worden, maar een circusleeuw heeft volgens mij geen dramatischer leven dan een mens met een kantoorbaan bij een callcenter. Ow zielig dat de leeuw kunstjes moet leren en af en toe met de zweep krijgt..... Moet ie eens 1 dagje in mijn schoenen gaan staan, dan heeft dat luie beest t nog goed met een warme maaltijd en een mooie kooi. Die kerel die daar half wordt aangevreten is waarschijnlijk de verzorger, die dat kutbeest wat water/eten wilde geven of zijn vieze manen wilde kammen..
    goed bezig als je je elke dag kut voelt door een keuze die je zelf gemaakt hebt. Masochistisch aangelegd?
    Een dier kan die keuze niet maken, jij wel.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ten eerste: Hoezo? Wat weet jij over het circusleven als leeuw?

    Ten tweede: Als je zo barmhartig bent over het leven van de leeuw, waarom dan niet over het leven van een mens?

    Conclusie: Die vieze dierenliefhebbers meten altijd met 2 maten, fuck hun. Natuurlijk moeten dierenbeulen gestrafd worden, maar een circusleeuw heeft volgens mij geen dramatischer leven dan een mens met een kantoorbaan bij een callcenter. Ow zielig dat de leeuw kunstjes moet leren en af en toe met de zweep krijgt..... Moet ie eens 1 dagje in mijn schoenen gaan staan, dan heeft dat luie beest t nog goed met een warme maaltijd en een mooie kooi. Die kerel die daar half wordt aangevreten is waarschijnlijk de verzorger, die dat kutbeest wat water/eten wilde geven of zijn vieze manen wilde kammen..

    quit your job man! hahaha

  18. #18
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    lol @ MTE die even z'n levensfrustratie afreageert op dierenliefhebbers, goed bezig

  19. #19
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    De man in het rood is de broer van de slachtoffer. De slachtoffer zat 45 minuten in die kooi samen met die leeuw. De man in het rood heeft de leeuw voor 45 minuten lang vastgehouden zodat hij niet verder naar achter kan gaan. De slachtoffer wou de leeuw gaan verzorgen en zijn broer had hem al gewaarschuwd dat hij niet moest gaan omdat die dag de leeuw erg onrustig was. Maar hij luisterde niet naar zijn grote broer en ging toch de kooi in. Ze komen trouwens uit Iran.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Vet filmpje, alleen jammer dat die leeuw hem niet helemaal op eet.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    @ MTE

    Jij weet duidelijk niet waarover je spreekt. Die leeuw kiest er niet voor om in dat circus te werken. Zijn 'verzorgers' dwingen hem daartoe.

    En als je echt denkt dat dieren in zo'n circus het gemakkelijker hebben dan jij op je job, mja, dan ben je gewoon enorm naïef.

    Het concept van dieren uit de natuur halen en ze gebruiken voor ons entertainment om 'leuke kunstjes' uit te voeren slaagt op zich al helemaal op niets. Denk je echt dat de omstandigheden in zo'n circus nog meevallen voor de leeuw? Je beseft toch wel hoe zo'n leeuw in de natuur leeft? Dan besef je ook wel dat de omstandigheden in zo'n circus niet echt ideaal zijn, toch? En geloof je echt dat die leeuw dan nog zo goed mogelijk verzorgd werd in dat circus? Natuurlijk niet! Het feit dat je echt denkt dat zo'n leeuw het nog niet zo slecht heeft...man man man...echt klote dat er nog altijd mensen zijn in onze maatschappij die op die manier denken.

    Als je geen fuck geeft om dieren, ok, goed voor jou, maar kom je bullshit en je absurde argumenten hier niet verkondigen. "Ik werk en die leeuw moet niets doen buiten op zen kont liggen en kunstjes doen, dus ik heb het nog slechter!". Dat is zo dom dat het bijna lachwekkend wordt.

    Ik heb ook liefde voor mensen, maar dieren zijn in wezen onschuldiger, omdat zij niet bewust misbruik maken van andere dieren en mensen. Die leeuw viel die kerel niet aan met het idee van 'nu ga ik hem doodmaken' die leeuw weet niet beter. Die kerel overleeft het trouwens, de leeuw is echter dood. De enige reden dat ik nog medeleven heb met die man in het filmpje is omdat hij waarschijnlijk even naïef was als jij en dacht dat de leeuw het 'nog niet zo slecht had'. Er zijn echter genoeg mensen die wel weten hoeveel misbruik ze maken van dieren en het toch blijven doen, daar heb ik dan weer geen 'mensenliefde' voor.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Hoewel ik niet je hele reactie heb gelezen moet ik toch concluderen dat je niet goed hebt gelezen wat ik bedoelde.. Maargoed, dat heb ik wel vaker.

    P.S. ik hou van leeuwen, maar ik betwijfel of ze wel zo slecht verzorgd worden in een circus. En dat sommigen hier beweren dat zij wél weten hoe het er in álle circussen aan toe gaat, vind ik lachwekkend.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Vind ik niet zo schokkend, maar ik heb dan ook al wel wat bagger gezien. 2girls1cup, dat is schokkend.

    En wilde dieren horen niet in een circus thuis.


  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    @ MTE

    Sorry als ik je verkeerd begrepen heb.

    Mij lijkt het dat als circusdieren verboden zijn in onze maatschappij dat daar wel een grondige reden voor zal zijn. Als de regering al besluit dat zoiets ontoelaatbaar is, dan moet het wel écht onetisch zijn.

    Verder weet ik waarschijnlijk wel beter als jij hoe het er in een circus aan toe gaat, omdat ik veel bezig ben met dierenbescherming en dergelijke.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    @ MTE

    Sorry als ik je verkeerd begrepen heb.

    Mij lijkt het dat als circusdieren verboden zijn in onze maatschappij dat daar wel een grondige reden voor zal zijn. Als de regering al besluit dat zoiets ontoelaatbaar is, dan moet het wel écht onetisch zijn.

    Verder weet ik waarschijnlijk wel beter als jij hoe het er in een circus aan toe gaat, omdat ik veel bezig ben met dierenbescherming en dergelijke.
    Onze regering heeft ook besloten dat ik geen jointjes mag roken! Over dierenmishandeling gesproken...

    Ze hebben ook besloten dat mensen die niet werken een 1.000 € per maand krijgen, ook al weigeren ze om naar een sollicitatiegesprek te gaan.

    Onze regering heeft ook besloten dat het ok is om hele families in asielcentra (lees: gevangenissen met een leukere naam) te steken. En om mensen 5 jaar in het land te laten blijven om dan nadien toch hun asielaanvraag af te keuren.

    Of om mensen die rechts voorbijsteken zwaarder te bestraffen dan mensen die aan een slakkegang op het linkervak blijven rijden.

    Mensen die voor 89 een autorijbewijs hebben gehaald, mogen zonder iets op elke motor rijden. Mensen die na 89 hun autorijbewijs hebben gehaald moeten een extra rijbewijs erbovenop halen om dan met een beperkt vermogen te gaan rondtoeren.

    Enz enz

    De lijst met achterlijke dingen die een regering doet is waarschijnlijk nog langer dan de lijst met nuttige dingen waarmee ze zich wel zouden moeten bezighouden...


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •