MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default Backstage - Absolut Kickboxing - Nigtevecht 20-09-08

    Fotografie: Harmen Bakker

    Na een druk dagje allerlei vechters fotograferen die keurig op gewicht waren reed ik naar Nigtevecht, voor het allereerste kickboxgala aldaar. Eenmaal aangekomen was het kleine dorpje al overspoeld met een invasie van de gebruikelijke dikke auto's en trof ik een keurig strak ingerichte gemeentelijke sporthal aan. Het werd lekker druk en de sfeer was uitstekend!!!

    Vooral thuisfavoriet Jeffrey "Bonecrusher" Mulders liet op de stampende beats van de Noize Suppressor het dak eraf knallen. Deze harde C-klasse vechter had een grote aanhang meegenomen en deze gingen helemaal uit hun dak toen Mulders verdient zijn partij won. Samen met Angelo's Semih Yologlu had hij 1 van de beste partijen van de avond gevochten.

    Morgen kan me hier @ Mixfight een volledig fotoverslag aantreffen gemaakt door Ronald. Bij deze alvast wat backstagefoto's.



















































    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Zeker een geslaagd gala! De mensen uit Nigtevecht weten nu ook wat kickboksen is ;-)

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Top Harmen, bedankt!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks Harmen! Lekker ouderwets weer gewoon in een gymzaal

  5. #5

    Default

    wij vonden het ook super het was onze eerste keer dat we een gala meemaken onze zoon joey goedkoop moest zijn eerste gevecht en dat was dus voor ons spannend want hij is pas vanaf mei aan het trainen maar voor ons heeft hij het super gedaan.
    gr hans

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by hansenpetra View Post
    wij vonden het ook super het was onze eerste keer dat we een gala meemaken onze zoon joey goedkoop moest zijn eerste gevecht en dat was dus voor ons spannend want hij is pas vanaf mei aan het trainen maar voor ons heeft hij het super gedaan.
    gr hans
    Nog een paar foto's van Joey die niet in het verslag staan (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85511):



    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #7

    Default

    heel erg bedankkt voor de foto's van joey ik weet dat er ook nog een close up gemaakt is van joey die kan ik niet vinden weet jij daar wat van
    gr hans

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by hansenpetra View Post
    heel erg bedankkt voor de foto's van joey ik weet dat er ook nog een close up gemaakt is van joey die kan ik niet vinden weet jij daar wat van
    gr hans
    Klopt, deze is te hier te vinden - http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=E7FDAB4C4AC9E971

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •