MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default feyenort - Ajax live volgen (link)

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Leuke wedstrijd alleen wat een kut scheids

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Kolere watn kut scheids! Hoe slecht kun je fluiten? Dat de KNVB daar maar es wat tegen doet ipv scheidsrechters als Jol weg te pesten! Nooit meer een topper laten fluiten die vent.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Kolere watn kut scheids! Hoe slecht kun je fluiten? Dat de KNVB daar maar es wat tegen doet ipv scheidsrechters als Jol weg te pesten! Nooit meer een topper laten fluiten die vent.
    Hij was zeker slecht maar als je de samenvatting moet geloven wasie zwaar in het voordeel van Feyenoord, en dat is nogal overdreven(en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit). En Jol is sowieso niet zo'n goed voorbeeld want wat die vorig jaar presteerde tijdens Sparta - Feyenoord was ronduit schrijnend. Al met al was het een fantastische wedstrijd met een terechte uitslag, de ploegen deden niet zo veel voor elkaar onder. Feyenoord had in fases een licht overwicht maar kwam niet tot scoren, ajax was efficienter. Ik heb iig genoten en ik denk de neutrale toeschouwer ook, er hing een fantastische sfeer......al moet ik wel zeggen dat van alle klassiekers die ik mee heb gemaakt ik onze gesnavelde vrienden nog nooit zo stil heb gehoord.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Dus jij wilt zeggen dat hij niet in Feynoord's voordeel floot, timmer had rood moeten krijgen en ajax had zeker 2 penalty's moeten krijgen als dat van mols er ook een was. Ajax is gewoon genaait!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Als niet Ajax of Feyenoord supporter en dus redelijk objectief moet ik toch zeggen dat de scheidsrechter een behoorlijk stempel op de wedstrijd drukte en wel in het voordeel van Feyenoord!
    Wordt dan alleen wel een beetje moe van Haas Jan Stuntelaar met zijn geklaag over de arbitrage...soms heb je hem mee,soms heb je hem tegen...misschien moet iemand een leuke videocomplicatie maken van de vele onbestrafte ellebogen van Calimero...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    De scheids floot zeker wel in het voordeel van feyenooit.
    Timmer had echt rood moeten hebben, niet omdat het een doorgebroken speler was maar voor de overtreding.
    AJAX had inderdaad recht op 2 strafschoppen als die van Mols er ook een was.
    Leuke wedstrijd waar AJAX 't laatste half uur van de eerste helft sterker was en feyenooit de 2e helft iets meer de overhand had.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Gistermiddag heeft een jonge Ajax-supporters een slag in zijn gezicht gekregen nadat hij juichte na een doelpunt van zijn club. Een volwassen Feyenoord-supporters kon het niet hebben dat er in een Feyenoord-vak werd gejuicht om een Ajax-doelpunt en sloeg het 12-jarige jongetje.

    Na het vechtpartijtje kwamen de stewards meteen in actie, nadat de rust was teruggekeerd werd er voor de zekerheid Mobiele Eenheid in het vak gestuurd.

    De man is nog niet opgepakt, maar zijn gezicht is duidelijk te zien op de beelden, weet het Algemeen Dagblad te melden. De politie waarschuwt de man dat hij zich op het politiebureau moet melden, zo niet zal zijn foto aan het publiek getoond worden.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Wat een klotescheids idd, luisterde puur naar het publiek.
    Hier trouwens een filmpje over gemiddeld IQ van hun supporters:

    http://www.youtube.com/watch?v=SXQfubjn_MI

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Wat een calimero's...ghehe.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Dat filmpje..... ai

    Wel een leuke wedstrijd gisteren. En Feyenoord mag idd niet klagen wat de scheids betreft.... Wel jammer dat Huntelaar weer stond te janken na de wedstrijd! Moet ie echt een keer mee ophouden.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    De politie is op zoek naar een volwassen Feyenoord-supporter die een 17/18- jarige jongen zondag een stomp in zijn gezicht verkocht. Eerder werd in het AD bekend gemaakt dat het om een 12-jarige jongen zou gaan. De mishandeling vond plaats in de Kuip tijdens de wedstrijd Feyenoord- Ajax.



    De jongen sprong in een Feyenoord-vak in het stadion op, toen Ajax het eerste doelpunt scoorde. Een gefrustreerde man reageerde zich direct af op de jongen.

    Hierop brak een vechtpartijtje uit in het vak, waarbij de stewards in het stadion in actie kwamen. Nadat de rust was weergekeerd, werd voor de zekerheid de mobiele eenheid binnen de hekken geposteerd.

    De mishandelaar wist te ontkomen. Maar er zijn scherpe opnamen van hem gemaakt, waarschuwt de politie. Als de verdachte zich niet meldt, en als niemand bij de politie hem herkent, kunnen de beelden aan het grote publiek worden getoond. Het slachtoffer kwam met de schrik vrij.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Nou, zoals ik voorspeld had zouden fouten deze klassieker regeren. Al had ik niet op de scheids gerekend Ik vond de scheids beide kanten uit slecht, de ene grove charge na de andere mochten terwijl duikel partijtjes plotseling wel werden bestraft, en dit beide kanten uit. Alleen beslist hij natuurlijk wel de uitslag door die pingel te geven. Het gebeurde aan de andere kant dus ik heb het niet kunnen zien. Wel vreemd vind ik het dat de scheids (die er ver vanaf stond en nog eens zicht geblokkeerd werd door spelers) het wel zag maar zo'n flapdrol van een "assistent scheidsrechter" niet durft te vlaggen en/of te overrulen.

    Het was bij ons inderdaad wat gesapigge sfeer. Na afloop voelde het voor obns ook als een nederlaag terwijl er wat feijenoorders om ons heen de 2-2 uitbundige vierde alsof het een overwinning betrof. Ze worden straks nog gehuldigd op de Coolsingel was dan ook een grap die werd gemaakt

    KJH zeurt over de scheidsrechters en daar worden mensen moe van... kijk maar eens een hele wedstrijd, hij krijgt nagenoeg NIKS mee, veel al tegen zelfs. Vorige jaar was dat echt buiten proporties. Dus ik kan me er wat bij voorstellen.

    Waar ik niks bij kan voorstellen is Tim de Cler. Wat een matennaaier. De hele tijd etteren bij de scheids en grensrechters voor gele kaarten en op zeer zielige manier Suarez rood proberen aan te smeren. Er is een overtreding, beide lopen nog, de Cler pakt de bal en schiet direct tegen Suarez aan. Geel Suarez. OK, 1x, prima. Vervolgens probeert hij het meerdere malen en heeft hij ver in de 2e helft eens succes. Als Suarez geen geel krijgt gaat meneertje uit zijn dak. Onbegrijpelijk dat je dat soort streken moet uithalen om te winnen. Maar ik snap dat 'ie gefrustreerd is. Hij heeft overal redelijk gepresteerd maar is nergens doorgebroken, laat staan dat er een buitenlands avontuur voor 'm in heeft gezeten. Het kleine beetje krediet wat die gozer bij mij had heeft ie helemaal verspeeld.

    En alien... leuk filmpje van die tifo. Jammer dat de eerste poging er niet op staat (de aanwezigen zullen weten waar ik op doel )

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Sja, wat een blunder hè?


    Verder moet Haas Jan idd niet zeuren want meneer is nooit te beroerd om met zijn ellebogen te zwaaien en een flinke tik uit te delen en hij komt daar zowat altijd mee weg, en dat is waarom mensen zich aan hem irriteren alsie zo loopt te huilen. Hij heeft ik weet niet hoeveel goals gemaakt de laatste jaren dus hij moet zowiezo niet zeiken. Tis gewoon een kleine calimero.


    En die 2-2 was idd een soort overwinning, want niemand had er rekening mee gehouden, ook niet met het vertoonde spel. Feyenoord was de morele winnaar en de uitslag was gezien de wedstrijd nog verdiend ook, en dat zorgde voor de uitgelaten sfeer.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Je speelt gelijk en je noemt jezelf ook nog morele winnaar! De lat ligt weer eens lekker hoog daar in Rotterdam!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Je speelt gelijk en je noemt jezelf ook nog morele winnaar! De lat ligt weer eens lekker hoog daar in Rotterdam!
    Is niet makkelijk hè, lezen?

    Wij zijn realistisch en als je het voetbal een beetje gevolgd had dan had je geweten dat wij een hele beroerde reeks achter de rug hebben en het voetbal niet om aan te zien was. Als onze gesnavelde vrienden dan op bezoek komen met een aanval die bestaat uit de man van 16 miljoen, haas jan én suarez dan weet je dat het een schier onmogelijke opdracht wordt om daar van te winnen. Als je vervolgens het wedstrijdbeeld ziet kun je idd spreken van een morele winaar.


    En misschien is het wel handig om eens op te zoeken wat morele winnaar betekend.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Henk Timmer ontsnapte zondag aan een rode kaart tijdens het duel tussen Feyenoord en Ajax. De doelman van de Rotterdammers kwam zijn doel uitgestormd en kwam te laat met zijn tackle waardoor hij Ajacied Leonardo torpedeerde. Scheidsrechter Eric Braamhaar trok echter slechts geel.
    AjaxF-side.NL
    Timmer zelf dacht ook dat met het neerhalen van de Braziliaanse dribbelaar de wedstrijd voor hem ten einde was. "Toen ik merkte dat Braamhaar floot voor een overtreding, had ik zelf ook verwacht dat ik rood zou krijgen", aldus de doelman van Feyenoord tegen FCUpdate.nl. "Ik stormde op hem af en zei dat hij op Studio Sport wel zou zien, dat hij een verkeerde beslissing nam. Of Braamhaar, omdat ik dat zei, geel gaf in plaats van rood? Geen idee. Dat zou best kunnen".

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    t mooiste was de ereronde van de spelers van feyenoord

    ze vierden de 2-2 alsof ze de CL hadden gewonnen, wat een stakkers daar

    braamhaar is een prutser, ze zouden al zn fluitjes af moeten pakken.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik vond het geen goede wedstrijd. Van beide kanten niet. Het Nederland voetbal bevindt zich weer eens op een (nog dieper) dieptepunt. Om over het scheidsrechterniveau maar niet te praten...

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Is niet makkelijk hè, lezen?

    Wij zijn realistisch en als je het voetbal een beetje gevolgd had dan had je geweten dat wij een hele beroerde reeks achter de rug hebben en het voetbal niet om aan te zien was. Als onze gesnavelde vrienden dan op bezoek komen met een aanval die bestaat uit de man van 16 miljoen, haas jan én suarez dan weet je dat het een schier onmogelijke opdracht wordt om daar van te winnen. Als je vervolgens het wedstrijdbeeld ziet kun je idd spreken van een morele winaar.


    En misschien is het wel handig om eens op te zoeken wat morele winnaar betekend.
    Als je zo'n instelling hebt wordt het nooit meer iets daar! Trouwens net of Tommason en Makaay geen goede voorhoede is!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Nice! Jankerd Huntelaar krijgt misschien zijn verdiende loon:

    Aanklager gaat uitspraken Huntelaar onderzoeken

    23/09/2008 17:37
    De uitgesproken onvrede over arbiter Erik Braamhaar heeft voor Klaas-Jan Huntelaar mogelijk gevolgen. De aanklager van KNVB heeft een onderzoek gelast naar de uitspraken van de Ajacied.

    Huntelaar had zich na afloop van het duel met Feyenoord (2-2) kritisch uitgelaten over het optreden van Braamhaar. Volgens de Ajax-spits had de scheidsrechter het verloop van de wedstrijd tegen Feyenoord beïnvloed door Henk Timmer geen rood te geven, Ajax een strafschop te onthouden en Feyenoord wél een penalty toe te kennen.

    'We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt', had Huntelaar ondermeer gezegd. De Ajacied had vooral het inconsequente fluiten van Braamhaar gehekeld. 'Ik vond het echt dramatisch.'

    De KNVB-aanklager gaat bekijken of Huntelaar gestraft moet worden voor zijn kritiek op Braamhaar. Een vooronderzoek zal uitsluitsel geven of de Ajacied daadwerklijk zijn uitlatingen moet bekopen met een schorsing.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Als je zo'n instelling hebt wordt het nooit meer iets daar! Trouwens net of Tommason en Makaay geen goede voorhoede is!

    Ohw, dus nu is het ineens een goeie voorhoede? En ik maar denken dat het een bejaarden voorhoede was.


    En laat ons nou maar lekker realistsich zijn, das altijd nog veel beter dan je altijd maar verheven voelen boven de rest.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •