MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Alistair Overeem Calls Cro Cop a Faker?



    Knees to the groin aside, Alistair Overeem isn’t buying Mirko “Cro Cop” Filipovic’s claims that he could not continue during last night’s Dream.6 bout. Cro Cop’s anguish looked pretty genuine, and Overeem’s knees seemed intent on finding his testicles, but Fighters Only reports that the Dutchman thinks dude was faking it in order to get out of a beating:

    “Tonight I was kicking his ass, I destroyed him. …The first knee was in the crotch but the second was not. CroCop just didn’t want to fight anymore.”
    “I think he underestimated me, but if he wants to fight again, I’ll fight him again. I’d like to finish him.”

    Overeem was dominating the fight. That much seems apparent, though Cro Cop would have us believe that he was just biding his time and waiting for the right moment to stop getting his ass kicked.

    But whatever you think of Cro Cop and his ethical code, that knee strike was clearly in the groin neighborhood. A cursory examination of the video evidence proves that much. Even if Overeem feels that he didn’t get him right on the buttons, as it were, he’s got to concede that Cro Cop might have been just a little extra sensitive in the testicular region at that point in the fight, seeing as how he’d already been nailed there. Nobody likes to see a fight end like that, especially the guy who leaves the ring with one of his testicles inside his body, but let’s give him the benefit of the doubt on this one.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    ok dan, en nu een Rematch 5 okt, CC is ook aanwezig volgens mij.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Ja, wat Alistair zegt was mijn idee ook... Alistair was hem verschrikkelijk aan het slopen, en CC pakte "his way out". (sorry hoor Tony)
    Heel jammer voor Alistair vindt ik, maarja CC zo verschrikkelijk ownen dat deze denkt how the fuck can i get out of here, dan is het voor mij duidelijk dat je op een heel hoog level bezig bent.

    Keep the pace going, Alistair

  4. #4
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Ja, wat Alistair zegt was mijn idee ook... Alistair was hem verschrikkelijk aan het slopen, en CC pakte "his way out". (sorry hoor Tony)
    Heel jammer voor Alistair vindt ik, maarja CC zo verschrikkelijk ownen dat deze denkt how the fuck can i get out of here, dan is het voor mij duidelijk dat je op een heel hoog level bezig bent.

    Keep the pace going, Alistair
    Tuurlijk was Alistair um verschikkelijk aan het slopen....! Helemaal mee eens! Maar om CC nou een fake te noemen gaat me toch wat ver...

    Die eerste knie zat er gewoon recht in en die tweede raakte toch ook duidelijk het kruis van CC. Kom op zeg, als je de beelden bekijkt dan zie je dat hij duidelijk geraakt word! En je rechter kloot in je lichaam hebben zitten lijkt me ook een minder prettig gevoel.

    Wel teleurstellend natuurlijk voor Alistair want wat was hij lekker bezig zeg!

    Kortom:
    Alistair was geweldig bezig: Ja!
    CC Faked: Nee
    Rematch: Natuurlijk!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    No harm done René
    Iedereen heeft een eigen mening.. dat mag gelukkig soms in Nederland.

    Overeem was supergoed bezig.. helemaal mee eens.
    Maar een knie in je kruis is al verschrikkelijk.. Een knie van Overeem in je kruis is nog veel erger... 2 knieen van Overeem in je kruis is dus echt hopeloos... Resultaat: rechter testikel terug in de onderbuik... Grote bikkel wie dan nog gaat vechten.

    Dus...
    Overeem deed het goed: zeer zekers
    CC faker: No way
    Rematch: uiteraard...


    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Misschien niet helemaal objectief van mij, maar ga zelfs zo ver dat ik betwijfel of de rechterbal daadwerkelijk in het lichaam geknikkerd is.

    Misschien geen faire gedachte

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je niet vrolijk wordt van die knieen en dat je daardoor niet ddor knokt snap ik ook....had een DQ kunnen zijn...


    wat wel opviel...cc kon niet opstaan niks....maar stond na het bekend maken redelijk snel en liep redelijk makkelijk naar de kleedkamer..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Stel:

    Allistair had hem nog een knie gegeven...
    ook linker teelbal was achter buikwand gaan schuilen.

    Had CC dan gewoon door kunnen vechten na elke knie in de groin?

    aangezien de zak van Mirko knieen en trappen aantrekt vraag ik me af of hij hier operatief zijn voordeel niet mee kan doen.

    (einde sarcasme)

    zeer triest als Allistair dit gezegd heeft, zijn waren allebij precies op de button en natuurlijk was Mirko graag doorgegaan.
    rematch: zo snel mogelijk
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    chief108 Guest

    Default

    stel:

    dat CroCop had Ali 4 keer een knie in z'n zak gegooid
    Ali niet meer verder kon om logische redenen

    en dat CC daarna ging lopen zeiken dat Ali een jankert is die niet durfde (geen ballen genoeg had... )

    zou iedereen dan nu eisen dat CroCop openbaar gekruisigd werd hier?
    denk het wel

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    You'r damn right!

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    :chief:


    hoe dan ook.. de waarheid zal ergens in het midden liggen en zolang je achter een bepaald persoon staat neem je het niet zo nauw met de objectieve feiten.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    stel:

    dat CroCop had Ali 4 keer een knie in z'n zak gegooid
    Ali niet meer verder kon om logische redenen

    en dat CC daarna ging lopen zeiken dat Ali een jankert is die niet durfde (geen ballen genoeg had... )

    zou iedereen dan nu eisen dat CroCop openbaar gekruisigd werd hier?
    denk het wel

    :chief: Maar dat neemt nog niet weg dat Ralf gelijk heeft mbt het opstaan nadat de partij was afgelopen dat vond ik ook raar
    Last edited by stiffler; 24-09-2008 at 10:38.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond dat cc zich wel een beetje makkelijk vanaf maakte... ik ben het derhalve dus ook eens met ralf zijn opmerking!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Stiffler: tony= underdog? (volgens mij heb je mijn naam omgewisseld)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #15
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Stiffler: tony= underdog? (volgens mij heb je mijn naam omgewisseld)

    hehehe dat bedoel ik, dat zei ik

  16. #16
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    devil's advocate: Overeem had na de eerste knie in de groin, knieën achterwege moeten laten/ uit zijn gameplan moet laten (risico van DQ en gele/rode kaarten) en gewoon verder gaan met demolition, G 'n p en een guilotine choke
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  17. #17
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    devil's advocate: Overeem had na de eerste knie in de groin, knieën achterwege moeten laten/ uit zijn gameplan moet laten (risico van DQ en gele/rode kaarten) en gewoon verder gaan met demolition, G 'n p en een guilotine choke
    exactly...
    dan had hij gewoon gewonnen
    gemakkelijk zelfs

    hij heeft het helemaal aan zichzelf te danken en mag blij zij dat het geen DQ is geworden

    en dan zo'n stukkie in de pers gooien...

    I rest my case

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default



    Een beetje meer respect van Allistairs kant mag wel..
    CC heeft z'n sporen wel verdiend, vind ik.

    Dat hij niet zou durven is natuurlijk bullshit.

    Maar ik krijg wel steeds meer het idee dat CC z'n beste tijd gehad heeft...en dat vind ik eigenlijk wel jammer

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik ga een stap verder... Ik bedoel dit is MMA... en ik heb teveel partijen gezien in mijn leven waarbij iemand 3 ronden lang in elkaar gebeukt werd.. en die dan in de laatste minuut toch nog een dikke stoot of trap weet te landen waardoor ie toch nog de winnaar is.

    Wat als CC die knieen niet gehad had in zijn zak... Dan was er een reële kans geweest dat CC een goeie stoot geland had... wat als die stoot right on the button was?

    winner by ko... Crocop..

    ik zeg niet dat het zo gelopen zou zijn... Ik zeg alleen dat het een reëel en mogelijk scenario is binnen een MMA partij en het is NAIEF om te denken dat dat Overeem niet had kunnen overkomen.


    i rest my case ook

    we komen er toch nooit achter... enige dat we weten zijn de feiten... En het feit is dat Overeem een toppartij neerzette en CC gematigd overkwam.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #20
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Alistair moet nu niet gaan zeuren, als hij voorzichtiger was geweest was dit nooit gebeurd.
    En tuurlijk was Crocop aan de verliezende hand maar ik kan me niet voorstellen dat hij express op gaf.
    Hij kreeg na de 1ste keer ook al een paar keer een knietje in z'n noten waarbij de scheids niet ingreep.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Reële kans voor winst Crocop; inderdaad: toen crocop die verschroeiende levertrap landde en dan voor de highkick ging zag ik even het licht bij overeem uitgaan.

    Los van dat, Alistair was beter, maar hij heeft een flink grote mond gekregen en tegenover een tegenstander zoals Mirko vind ik dat je meer respect moet opbrengen.

    Als de partij "fair" had verlopen dan hadden we echt een oorlog gehad tussen deze twee giganten. Hopelijk komt er een goeie rematch.


    >>Formely known as Pepe<<

  22. #22
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    CroCop Wanted to Continue; DREAM to Korea?

    Cro Cop Wanted to Fight On: "I Knew My Time Would Come"

    "Alaister was ahead on points, however its a 15 minute fight and i knew my time would come" said Mirko

    Mirko wanted to continue to fight, however the ringside doctor prevented him from continuing.

    "I'm angry it ended this way, it seemed as if he was the dominant one, however i wasn't in trouble for a second and was waiting for my opportunities. I prepared very well because i thought the match could last a while. I thought i would knock him down in the end"

    His manager Zvonimir Lučić confirmed that he wanted to continue the fight however the ringside officials prevented it as a precaution.

    His manager stated that the injury is not a serious one. He doesn't know when the rematch will take place however Mirko's team want one as soon as possible.

    It is thought that Dream could host an event in Korea, before the NYE event.
    One would think if its economically feasible putting on a show in Korea could be very entertaining. There is all sorts of Japan vs. Korea rivalry going on in MMA and the ever-villainous Yoshihiro Akiyama (or is it Choi Sung-Ho?) would be an interesting addition to the card.

    As for CroCop, I'll reserve judgment until I watch the fight, but color me skeptical about what he has left. Like many other fighters, CroCop is very susceptible to the psychological influence of the fears, apprehensions and anxieties created by the mind. Everyone is susceptible to that sort of pressure, but the way in which it affects performance seems particularly acute with him. Unless he is able to bully and cause others to play apprehensive or restrained, he doesn't seem nearly as dangerous. He works best when he waits patiently to land his shot as his opponent trepidaciously tries to avoid damage. If you take the fight to him, he seems far less of a threat. But I do need to watch the fight.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    OEWH zie een bad blood situatie ontstaan!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    You can't fake THE BALLS!!

  25. #25
    chief108 Guest

    Default

    "I'm angry it ended this way, it seemed as if he was the dominant one, however i wasn't in trouble for a second and was waiting for my opportunities. I prepared very well because i thought the match could last a while. I thought i would knock him down in the end"

    steek dat maar in je reet Ali!!!

    ik zeg: snel een rematch en WAR CROCOP!!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •