MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    jammer voor Brian, hij was natuurlijk niet gewend dat iemand terugslaat
    flauwe shit
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    ik heb me goed vermaakt daar, kwam precies optijd binnen voor de partij van brian kubatz vs rachid... whaha wat een opkomst!!!! en wat een afgang!!!

    aantal leuke partijen, brain douwes leuk op punten gewonne, niet heel spectalulair helaas. En Aussie; die had gewoon moeten winnen op punten.. hij tond echt voor. prachtig stootwerk, zo snel en technisch... bravo voor sem!!!

    ps. er waren te weinig zitplaatsen, en de catering was goed!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #28
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Er waren inderdaad te weinig zitplaatsen! Wij waren gelukkig al op tijd binnen en hadden goede plaatsen, maar toen ik ff naar beneden wilde bleken ook alle trappen vol te zitten! Voorgaande jaren waren er ook beneden in de zaal plaatsen beschikbaar voor het 'gewone' publiek. Dit jaar hadden ze gekozen voor alleen vip plaatsen beneden!

  4. #29
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    http://uk.youtube.com/watch?v=R1GzpJ5G0gU
    die muziek doet het hemm...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    hahah... niet te geloven wat een kneus!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Was een mooi gala. Ik vond die Brian van de GK wel leuk vechten. Hij knokte voor wat hij waard was. Ja,...en verliezen hoort er nou eenmaal bij helaas. Aussie - Braam was TOP!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by j0rg View Post
    Er waren inderdaad te weinig zitplaatsen! Wij waren gelukkig al op tijd binnen en hadden goede plaatsen, maar toen ik ff naar beneden wilde bleken ook alle trappen vol te zitten! Voorgaande jaren waren er ook beneden in de zaal plaatsen beschikbaar voor het 'gewone' publiek. Dit jaar hadden ze gekozen voor alleen vip plaatsen beneden!
    klopt de walvis is qua tribune niet zo heel groot.
    maar de hele zaal voor vip.. dan hadden ze een hoop tafels staan
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    hahah... niet te geloven wat een kneus!
    hoezo??

    hij traint er zo te zien hard voor. hij heeft darabij nog het geluk dat hij bekender is en een sponsor heeft.(daar ga ik even vanuit tenminste aan t filmpje te zien)

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    hoezo??

    hij traint er zo te zien hard voor. hij heeft darabij nog het geluk dat hij bekender is en een sponsor heeft.(daar ga ik even vanuit tenminste aan t filmpje te zien)
    kom op, Brian is een epic fail.
    Dat hij gaat kickboxen is hardstikke leuk voor hem maar ga ff lekker ergens anders doen alsof je het gemaakt heb terwijl je in de nieuwelingen vecht.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    @Marieke, dat klopt, waren veel meer viptafels dan vorig jaar. Weet niet hoeveel mensen er op de tribune kunnen, volgens mij is dat een man of 700. En er waren 1500 kaarten beschikbaar volgens mij.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    kom op, Brian is een epic fail.
    Dat hij gaat kickboxen is hardstikke leuk voor hem maar ga ff lekker ergens anders doen alsof je het gemaakt heb terwijl je in de nieuwelingen vecht.
    De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by spen View Post
    De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk.
    Ik denk dat hij het een kneus vindt om hoe Brian zich in dat tv programma manifesteerde. Ik heb het zelf nooit gezien, maar wat ik ervan gelezen heb heeft hij er wel van alles aangedaan op tv om niet serieus genomen te worden.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik denk dat hij het een kneus vindt om hoe Brian zich in dat tv programma manifesteerde. Ik heb het zelf nooit gezien, maar wat ik ervan gelezen heb heeft hij er wel van alles aangedaan op tv om niet serieus genomen te worden.
    Dat zou kunnen natuurlijk maar denk dat je hem dan gewoon lekker moet beoordelen als (beginnend) kickbokser als hij de ring in stapt. Maar is natuurlijk wel zo dat als je aan een tv programma meedoet, je misschien een wat hogere boom wordt die wat meer spreekwoordelijke wind vangt. Persoonlijk heb ik respect voor een ieder die de ring in stapt. Hij houdt van dezelfde sport als wij, doet er zijn stinkende best voor en is omdat hij andere keuzes maakt dan misschien jij en ik niet direct een kneus wat mij betreft. Dat hij toevallig vanwege zijn bekendheid een sponsor heeft is alleen maar fijn voor hem. Is hem wat mij betreft gegund. Verder no big deal.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spen View Post
    De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk.
    t zal me ook verder een rotzorg zijn.
    En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    t zal me ook verder een rotzorg zijn.
    En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.
    Best joh

  16. #41
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    t zal me ook verder een rotzorg zijn.
    En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.
    Correct!

    Enne... Brian is een sukkel en een schreeuwlelijk, daarom is het fijn dat ie KO is gegaan...

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Correct!

    Enne... Brian is een sukkel en een schreeuwlelijk, daarom is het fijn dat ie KO is gegaan...
    beetje voorspelbaar...

  18. #43
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by spen View Post
    beetje voorspelbaar...
    ...maar je houdt je keurig in...

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    ...maar je houdt je keurig in...
    Ook ik heb weleens mijn goede momenten!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Ach, hoge bomen vangen veel wind. Hij heeft als enige vechter een introductiefilmpje, als enige N klasse vechter een rondemiss, en staat midden op de poster (nog voor de A(!)vechters van TTB!). Daarnaast heeft hij na zijn vorige partij een hoop onzin verteld over dat 'ie eigenlijk gewonnen had' etc. Daarom waren er een hoop mensen die hem wilden zien verliezen denk ik. Hoogmoed komt voor de val!

    Marketingtechnisch is het natuurlijk een slimme zet. Want mensen die normaal gesproken niks met kickboksen etc hebben, kopen eerder een kaartje om een 'BN-er' aan het werk te zien!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •