MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default Vanavond SBS6 23.15 uur: K-1 World GP 2008 Final 16

    aldus
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    lekker snel trouwens, gelijk op de dag zelf ! super.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    nog ff en het is live
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb expres maar niks gekeken, chips, bier net live

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Zou de finale dan misschien al live zijn......Het wordt nu al op dezelfde dag uitgezonden, misschien over 3 maanden dezelfde dag, maar dan een paar uur eerder....:-)

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    En met welke partij beginnen ze? Aerts-Schilt...

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Remy leek niet echt tevreden na afloop
    en hij was conditioneel ook niet super vond ik
    3de rond was ie wel even doorheen
    en in het eind tog even goed terug gekomen
    Last edited by zodoon; 28-09-2008 at 03:21.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Choi leek wel erg mager op die dunne beentjes..
    Was trouwens wel even wennen om Schilt niet als winnaar te zien vertrekken, de partijen waren in ieder geval weer mooi om te zien op het tvscherm, heeft toch iets extras

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Damn!!! Wat een SPOILERS op SBS 6!!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk...

    Heb expres tot 's avonds gewacht! "Live" K1 kijken, lekker lui op de bank met een fles cola en een zak chips, commentaar van Fred Royers er bij... wat kan het leven soms toch mooi zijn

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Mooi idd alhoewel ik een hekel heb aan het voorkenniscommentaar, Badr wint de eerste en laatste ronde en de tussenliggende is een draw op zn slechts wint ie dus met 2-1.

    Dat de jurering bevooroordeeld is sja dat is een feit maar om daar in mee te gaan door door te laten schemeren dat je denkt winst Choi en maar hoopt op een extra ronde vind ik wat verneukeratief,.. gold ook voor sommige anderen partijen.

    Het zal wel zijn om neutrale kijkers alvast voor te bereiden maar van mij hoeft het niet, zeg gewoon hoe het is.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Heerlijk...

    Heb expres tot 's avonds gewacht! "Live" K1 kijken, lekker lui op de bank met een fles cola en een zak chips, commentaar van Fred Royers er bij... wat kan het leven soms toch mooi zijn
    Inderdaad, ondanks dat ik de uitslagen al wist toch weer gekeken.
    En het comentaar van Fred is ook altijd super. Ik vind het maar vreemd als ik partijen kijk via de buis en een of andere rare gast geeft comentaar.
    Fat girlz need lovin too!



  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Mooi idd alhoewel ik een hekel heb aan het voorkenniscommentaar, Badr wint de eerste en laatste ronde en de tussenliggende is een draw op zn slechts wint ie dus met 2-1.

    Dat de jurering bevooroordeeld is sja dat is een feit maar om daar in mee te gaan door door te laten schemeren dat je denkt winst Choi en maar hoopt op een extra ronde vind ik wat verneukeratief,.. gold ook voor sommige anderen partijen.

    Het zal wel zijn om neutrale kijkers alvast voor te bereiden maar van mij hoeft het niet, zeg gewoon hoe het is.
    Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    kijk... duidelijkheid
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #15
    chief108 Guest

    Default

    dat hoorde ik er ook niet echt in nee...

    misschien dat als je zelf wel al weet wat er gaat gebeuren je dat idee zou kunnen krijgen
    maar ja...
    dan maakt dat toch geen zak uit toch?

  16. #16
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.
    De gedachte manifesteert zich in het woord,
    het woord manifesteert zich in de daad,
    de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte,
    en de gewoonte verhardt zich tot een karakter

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuperD View Post
    Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.
    ben ik niet helemaal met je eens

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SuperD View Post
    Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.
    ...ben ik helemaal niet met je eens...

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.
    Ok sorry dan mijn fout, was niet de bedoeling om vals te beschuldigen.

    Maar ik dacht vrij zeker van mijn zaak te zijn omdat de scores in de partij Badr-Choi behoorlijk duidelijk en eenzijdig waren, minus de knockdown.

    Ik kan me enkel voorstellen dat Fred al aanneemt bij het begin v/d pot dat Badr zo'n beetje alle 3 de rondes zal moeten winnen om er een draw uit te halen en daar dan naar spreekt.

    Schilt had immers ook gewonnen en toch de beslissing tegen gekregen.

    Achteraf heeft hij nog gelijk ook, maar toch jammer we mogen best wel tegen die kromme jurering ingaan.

    Alhoewel we daar in Europa ook niet perse vies van zijn, dus...

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    dat hoorde ik er ook niet echt in nee...

    misschien dat als je zelf wel al weet wat er gaat gebeuren je dat idee zou kunnen krijgen
    maar ja...
    dan maakt dat toch geen zak uit toch?
    Vond jij een draw terecht dan, als 'neutrale' kijker?

    Kijk verbaasd ben ik er ook niet over in Italie, Frankrijk, Duitsland, (NL) waar niet zit ook vaak een flinke brok partijdigheid, ergens moet je daar idd ook gewoon mee leren leven.... but they can't take away my verontwaardiging

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by SuperD View Post
    Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.
    gelul

  22. #22
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Vond jij een draw terecht dan, als 'neutrale' kijker?

    Kijk verbaasd ben ik er ook niet over in Italie, Frankrijk, Duitsland, (NL) waar niet zit ook vaak een flinke brok partijdigheid, ergens moet je daar idd ook gewoon mee leren leven.... but they can't take away my verontwaardiging

    ehhh....
    en waarom quote je mij daarbij?
    die link ontgaat me een beetje...

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post

    ehhh....
    en waarom quote je mij daarbij?
    die link ontgaat me een beetje...
    hmm ik denk dat ik dan in de war was en je reactie verkeerd heb begrepuh, tsja maandag, my bad

  24. #24
    Join Date
    May 2008
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

    Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

    En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    zie wel nieuwe namen hiero die tegen de commentaar van Fred Royers zijn wel jammer.

    IMO blijft Fred en nu Leo ook toppers.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •