MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    gelul
    Zeker geen gelul. Fred geeft geweldig commentaar. Hij combineert een eigen stijl met kennis van zaken, niet in het minst door zijn eigen ervaring als topvechter. Maar ook Fred is net een mens en heeft zijn persoonlijke voorkeur. En waar het om Remy gaat weet hij die moeilijk te verbergen. Remy heeft deze pot verloren. Zeker de eerste en de tweede ronde. Goed, hij legt in de laatste veertig tellen wel een mawashi in slowinski's nek, en dat vertekent wellicht. Maar over de hele pot genomen was het Slowinski die in z'n vooruit vocht en Remy in de reverse. Slowinsky heeft gewoon meer punten gemaakt. Remy dacht dat hij verloren had en zijn trainer dacht onbeslist. Maar goed, je moet kennelijk meer doen dan op punten winnen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by fugitive View Post
    Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.
    Er is geen betere in Nederland, Fred is op het gebied van K-1/Muay Thai/Kickboksen echt goed

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #28
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fugitive View Post
    Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

    Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

    En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...
    BS!! Fred is één van de betere K-1 commentatoren...

    Fred for President!!!

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  4. #29
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Er is geen betere in Nederland.
    Mijn idee!

    Wat een gezeik over Fred Royers zeg. De beste kerel doet het hartstikke goed...
    Hij heeft z'n eigen stijl en weet de kijkers te boeien. K1 is razend populair geworden en de manier waarop Royers het commentaar doet, heeft daar aan bijgedragen.
    Hij doet het met beleving en passie. Als hij een andere partij heeft gezien dan sommige forumleden hier...so be it! Dat is op zich niets nieuws in onze sport. Over uitslagen zijn we het vaker niet met elkaar eens.

    Royers is goed bezig! En met Staring achter de hand zitten we de eerst komende jaren wel goed.

    (Leo vult 'm natuurlijk geweldig aan!) Super combinatie

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Mijn idee!

    Wat een gezeik over Fred Royers zeg. De beste kerel doet het hartstikke goed...
    99 % is het daar ook mee eens, maar je kan nooit iedereen tevreden stellen.

    Inderdaad ook credits voor Leo die het ook goed doet.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #31
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Fred is de man!

    Wie zou er anders commentaar moeten geven? Hans kraai?
    Hugo"komt die stoooot" Walker?

  7. #32
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fugitive View Post
    En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...
    Dat vind ik juist goed.
    Jij en ik weten wie die gasten zijn,maar zo iemand als bijv. mijn vriendin,die kijkt maar heel af en toe met me mee en dan vind ik het niet zo raar dat ze vervolgens niet weet wie,wie is.
    En omdat Royers dat constant blijft herhalen weet ze aan het eind van de partij WEL wie er nou gevochten hebben..
    -- "We have ways of making you talk." --

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vind Fred top, maar heb wel wat aanmerkingen. Als hij iemand niks vindt gaat hij er maar over door. Als hij een bepaalde opvatting heeft of iets ziet. zegt hij "We weten allemaal dat..." wat je het gevoel geeft dat je het ook had moeten weten. En hij kan wel wat objectiever zijn. Hij is soms te veel fan, , maar afgezien daarvan vind ik Fred een geweldige commentator met veel humor.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    I Als hij een bepaalde opvatting heeft of iets ziet. zegt hij "We weten allemaal dat..." wat je het gevoel geeft dat je het ook had moeten weten..
    en dan....

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fugitive View Post
    Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

    Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

    En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...
    BLASPHEMY!!!

    Wat ik wel vind is dat het NL commentaar saai is tegenover het duo commentaar van bv de Amerikanen. Maar dat ligt niet aan Fred dat ligt aan de NL manier van verslaggeving. Het kan allemaal veel dynamischer.


  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.
    Kunnen jullie dit niet live op internet streamen?

  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik vind Fred top, maar heb wel wat aanmerkingen. Als hij iemand niks vindt gaat hij er maar over door.

    Mee eens, zat vorige week Hawai te kijken, toen bleef hij er maar over door zeveren als er twee prutsers in de ring stonden.

  13. #38
    Join Date
    May 2008
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Precies, en hij komt soms over alsof ie het allemaal beter weet dan iedereen,
    Ik weet niet meer in tijdens welke K1GP het was maar toen was voor de verandering een scheids de pisang want volgens Fred had de scheids de match al véél eerder moeten stoppen en had de scheids op dit niveau helemaal niets te zoeken..
    Dat kan ie dan zo denigrerend vertellen, is gewoon irritant.

    Hij heeft een hele leuke baan die hem in de eerste plaats mogelijk is gemaakt door de K1 in het algemeen, hieronder vallen dus ook de vechters en scheidsrechters, sta dan ook aan hun zijde en respecteer deze dan ook.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Mee eens, zat vorige week Hawai te kijken, toen bleef hij er maar over door zeveren als er twee prutsers in de ring stonden.
    Eerlijk gezegt vond ik dat wel het juiste comentaar want het was namelijk niet veel.Wat moet je dan zeggen, ze zijn top of goh wat een beren partij. Het was nou eenmaal niet veel dus dat mag best verteld worden en voor zo een groot tournooi ook vaak wat mij betreft. Mischien dat ze in Hawai dan een betere lineup bedenken in het vervolg, maar zal ijdele hoop blijken vrees ik

    Fred en Leo zijn toppppie
    Last edited by spacebox; 30-09-2008 at 04:15.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Je mag het wel zeggen, maar niet de complete wedstrijd lang, dan gaat het namelijk irriteren. (mij tenminste wel)

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Je mag het wel zeggen, maar niet de complete wedstrijd lang, dan gaat het namelijk irriteren. (mij tenminste wel)
    Doe dan het geluid uit.
    In andere landen zou men willen dat men iemand als Fred Royers had om de commentaar te verzorgen.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Doe dan het geluid uit.
    In andere landen zou men willen dat men iemand als Fred Royers had om de commentaar te verzorgen.
    Klopt, behalve in Australie. Daar hebben ze Mike 'the big Kaboosh' Shiavello, een briljante commentator.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Hij heeft een hele leuke baan die hem in de eerste plaats mogelijk is gemaakt door de K1 in het algemeen, hieronder vallen dus ook de vechters en scheidsrechters, sta dan ook aan hun zijde en respecteer deze dan ook.[/quote]

    Is het ooit in je opgekomen dat de k-1/vechters, een Eurosport plus goede commentator net zo hard nodig hebben. dat is namelijk hoe de sport bij het grote publiek aan de man wordt gebracht. etc etc etc

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Kingster View Post
    Kunnen jullie dit niet live op internet streamen?
    waarom ? er zijn al zoveel manieren om dit live te bekijken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #45
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    gelul

    Ach ja Micha van jou had ik ook geen zinnig antwoord verwacht. Wel leuk trouwens dat je toch de tijd had gevonden tussen het GG konten likken door om naar een wedstrijd te kijken waar niemand van GG bij zat.
    De gedachte manifesteert zich in het woord,
    het woord manifesteert zich in de daad,
    de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte,
    en de gewoonte verhardt zich tot een karakter

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    opbokken, Fred is supercool en weet 100% waar hij over praat. Niet fucken met Fred!!

  22. #47
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by SuperD View Post
    Ach ja Micha van jou had ik ook geen zinnig antwoord verwacht. Wel leuk trouwens dat je toch de tijd had gevonden tussen het GG konten likken door om naar een wedstrijd te kijken waar niemand van GG bij zat.


    Toucheeeee! LOL

  23. #48
    Join Date
    May 2008
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Bas Rutten in Amerika zit, dat zou echt een goeie zijn voor de K1, hij heeft dan wel een MMA achtergrond maar verstand van vechten heeft ie wel, en hij heeft pas écht humor.
    Maarja, denk dat ie in die jaren in Amerika zodanig verwend is dat ie voor dat schamele sbs loontje zn bed niet zou uitkomen..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •