MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default Krijgt Sem een reserve-partij?

    Zou ik graag willen weten. K-1 is eindelijk 'van hem af', net als de rest van de vechters. Met dank aan Peter. K-1 heeft er nooit een geheim van gemaakt va hem af te willen. En het toernooi ligt helemaal open. Zoals het er nu naar uit ziet het meest frisse toernooi in jaren. Aflossing van de wacht wellicht, of toch nog een vlammende Peter en Jerome, of Remy (die er tussen in hangt)
    Maar zou het management van Sem onvoorwaardelijk akkoord zijn gegaan met de partij tegen Peter? Of hebben ze een reserve-partij geeist in het geval van verlies? Zou ik niet onlogisch vinden.

    Of ze het geeist hebben of niet, stel dat hij de reserve pot krijgt, dan zou hij zomaar door de achterdeur in het toernooi kunnen komen. Het hypothetische scenario behoeft daarbij weinig uitleg..

    NOgmaals, hypothetisch.

    Kan Bas Boon hier wellicht een toelichting op geven. En uh, vat het aub niet op als een persoonlijke aanval, ik ben gewoon benieuwd!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    ik denk/ vrees dat hij dat wel kan vergeten
    maar ik hoop dat z'n management zo'n vangnet ingebouwd heeft

  3. #3
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat de K1 zich behoorlijk ongeloofwaardig(er) zou maken als Sem nu geen reservepartij krijgt, maar daar straks wel heel vrolijk Park of Choi staat. Ik verwacht dus wel een partij tussen Schilt en Feitosa ofzo.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    ben geen sem schilt fan, maar als er eentje is die een reserveplaats voor de finales verdient, dan is hij het wel.


    op de vot dermit

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    hij heeft het zeker wel verdiend
    maar mocht er iemand uitvallen weet de K-1 organisatie ook wel dat hij best een heeeeele goede kans maakt om weer het toernooi te winnen

    en de geloofwaardigheid van de K-1 organisatie verliezen?
    hebben ze die dan??

  6. #6
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default


    hij heeft het zeker wel verdiend
    maar mocht er iemand uitvallen weet de K-1 organisatie ook wel dat hij best een heeeeele goede kans maakt om weer het toernooi te winnen

    en de geloofwaardigheid van de K-1 organisatie verliezen?
    hebben ze die dan??
    Daarom staat er (er) achter ongeloofwaardig. Kan me niet voorstellen dat ze een kampioen die drie keer achter elkaar de WGP wint(leuk of niet) geen reservegevecht geven.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ik denk/ vrees dat hij dat wel kan vergeten
    maar ik hoop dat z'n management zo'n vangnet ingebouwd heeft
    ik denk/hoop...

    peter aerts weer als champ !

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het zowiezo een rare zaak dat de regerend kampioen zijn (derde) titel niet mag verdedigen...
    Of je hem haat of niet, hij hoort er bij!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik denk BAdr HAri als champ...maar ik hoop Peter Aerts...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #10
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Ik vind het zowiezo een rare zaak dat de regerend kampioen zijn (derde) titel niet mag verdedigen...
    Of je hem haat of niet, hij hoort er bij!


    je zou toch denken dat een regerend kampioen een wildcard voor de finale krijgt oid

    maar ja
    die Japanners houden er soms "heel erg andere ideeën" op na

  11. #11
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Sem Schilt en Paul Slowinsky verdienen de reserve-partij...

    En als Schilt toch in het toernooi belandt...so be it! Hij is echt niet zo onverslaanbaar als ie lijkt. Het is gewoon een kwestie van een goeie game plan....geen ruimte geven om die reach te kunnen gebruiken..veel druk zetten..

    In de finale pakt Aerts hem toch wel weer

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Slowinski verdient zeker een reservematch. Kan me niet voorstellen dat zijn management hem weer tegen Sem laat vechten.
    Ik hoop ook op Peter, maar denk niet dat hij het gaat redden. Stel dat Schilt erin komt dan ga ik er vanuit dat hij een makki aan de reservepot heeft gehad. Komt ie een gesloopte Peter/Badr of Jerome/Remy tegen bijv. haha....

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Sem heeft toch zn kans gekregen om zich te verdedigen, of dat nu alleen op de finale dag is geweest of bij de final 16...hij heeft een kans gehad en hij heeft verloren...

    dat ie recht heeft op een reservepartij staat buiten kijf! maar je bent afhankelijk van de die jappen en het zou idd zomaar kunnen dat ze de twee meest populaire vechters de eerste reservepartij geven...tja en er zit nogal een verschil tussen de beste vechters en de meest populaire vechters dus dan vrees ik voor Semmy...

  14. #14
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Gezien hij de titelverdiger is krijgt wel zeker wel een reservespot.

    Speculeren dat hij het niet gaat krijgen omdat ze van hem af willen is echt lukraak speculeren.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat zelfs de K1 nu wel het plaatje kan zien van peter weer kampioen,en de prestatie op zich,en bovendien de kijkcijfers! Volgens mij laten ze het wel uit hun hoofd om Sem daar weer neer te zetten.niet dat ze van hem af willen natuurlijk,maar het sprookje wat nu speelt,is vele malen mooier,dat zien zelfs die jappaners wel volgens mij,en bovendien gunnen ze het peter daar ook wel voor de 4de keer na zoveel jaar(denk ik)..! Het is een mijlpunt voor sport in het algemeen,niet alleen voor de kickboks Fans,dus ik denk dat de media hierbij ook langere vingers heeft als voorgaande jaren!
    Wat uiteindelijk weer heel positief is voor de K1 in het algemeen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Waarom hoort schilt erbij? Hij heeft terecht verloren van peter dus............
    Volgend jaar weer een nieuwe kans!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  17. #17
    Join Date
    May 2005
    Posts
    763
    vCash
    126000

    Default

    laat sem maar weg en peter nieuwe champ !! ole

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Sem heeft er meer recht op dan wie dan ook maarja of dat genoeg is.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    ik denk/hoop...

    peter aerts weer als champ !
    zeer juist...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    ik volg niet alle ins en outs van k1 en ik vraag me dus af waarom k1 van Schilt af wil?

    ik neem aan vanwege de saaie partijen die t oplevert?

    Het zou geen eerlijke reden zijn om daarom van hem af te willen en hem eventueel onheus te behandelen.
    Hij is nu eenmaal dat formaat en k1 is uiteindelijk vechten dus persoonlijk vind ik: deal with it.
    Ik heb hem weleens ontmoet op een training en ik kwam tot zn schouders... :-s
    Dat was even een vreemde gewaarwording.
    Kreeg na 5 minuten met hem praten pijn in mn nek vant omhoog kijken.
    Als vechter vind ik hem vrij saai om te zien maar als persoon kwam hij ontzettend aardig en down to earth op me over.

    Mijn favoriet is Karaev, zn carriere is net een goeie film: ups, downs, drama en een come back.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Alleen jammer dat Ruslan soms iets te wild / ongecontroleerd vecht...
    Hij is goed gebouwd, is erg sterk en behoorlijk snel, maar door z`n wilde vechtstijl loopt ie soms ook onnodig tegen een stoot aan die `m soms nog wel eens een KO gekost heeft... Verder hoop ik dat hij het nog ver gaat schoppen in de K1


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Sem via een reservepot weer terug in het tournooi komt, en voor de 4e keer kampioen wordt.
    En volgend jaar weer kampioen wordt, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop enz, enz...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt


  24. #24
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt

    Hoezo dan?

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt
    choi was zelf al niet zo blij met de gunst die hem gedaan werd met die extra ronde tegen hari.
    misschien heeft ie ook niet zoveel zin meer om z'n ribben en benen weer tot gort te laten trappen
    kampioen wordt ie toch niet

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •