MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default K-1 Max Schande?! *SPOILER*

    Zoals jullie waarschijnlijk al weten is vandaag het k-1 max toernooi van 2008 tot een eind gebracht. ik heb in het kort ff alles op een rijtje gezet en ik was benieuwd wat jullie hier nou van vinden. Dan draait het mij natuurlijk vooral om het fijt dat de Japanse Jury nog wel een geneigd is om leuke trucs en fratsen uit te halen....

    Kort samengevat het volgende:
    In de partij tussen Masato en Sato lijkt het erop dat Sato de wedstrijd naar zich toe heeft weten te trekken. Maar alsnog komt er een (onterrechte) extra ronde aan te pas. Hoewel Sato deze met een licht voordeel doorkomt gaat de overwinning toch naar Masato waarbij zelf de ''Masato aanhang'' verbijsterde blikken werpt na het horen van deze beslissing.

    Andy Souwer verliest na zijn partij van Kyshenko na een extra ronde. Ook deze extra ronde zou onterrecht zijn omdat Souwer al een ruime voorsprong zou hebben behaald in de eerste 3 rondes.

    In de finale krijgt Kyshenko het voor elkaar om Masato 8 tellen te bezorgen.
    TOCH komt er weer een extra ronde aan te pas en ja hoor je raadt het al... Masato wint.

    Dit is wat ik heb begrepen uit pbp verslag.

    Zoals ik het allemaal op een rijtje zet vind ik het in één woord Schandalig.
    Mag hier wel gesproken worden van een schandaal ? Al lijkt er wel verrekte veel op dat hier sprake is van doorgestoken kaart... We weten natuurlijk allemaal dat er mensen zijn die zich wel iets beters kunnen wensen dan de Nederlandse overheersing in Japan. maar gaat dit niet te ver?

    Graag jullie mening!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik moet de rest van het toernooi nog kijken, maar als bovenstaande klopt is het inderdaad een schande.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    De K-1 verliest z'n geloofwaardigheid, als ze die al hadden. Hier wordt je toch beroerd van.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu ik heb net in mijn spoiler het vertelt zwaar kloten dikke stront met knikkers geen goed woord voor over alles heeft met geld en macht te maken sorry

    totaal geen respect voor nopes
    ja ik ben kwaad win met respect maar niet op zo,n manier het is een schande voor de gehele vechtsport in de wereld
    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    misschien dat het iets te maken heeft met de ratings van kmax en k1 en mma in japan. het was toch zo dat mma en k1 (max) aan populariteit aan het verliezen was. misschien hebben ze gewoon weer een Japanse winnaar nodig om de populariteit van de k1 etc op te vijzelen, dat is dan weer goed voor de sport in het algemeen (in Japan dan)


    op de vot dermit

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Laat het aub ergens goed voor zijn. De belangstelling voor de K-1 (max) neemt af. Misschien door de winst van Masato krijgt het weer een opleving. Blijft natuurlijk wel lullig dat je daarvoor geslachtofferd moet worden. Maar een Japanse winnaar is een enorme opsteker.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Bij extra ronde tellen de voorgaande rondes niet meer.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Niemand hoeft uit te leggen waarom het gebeurt, dat is wel duidelijk. Maar het ligt er nu zo dik bovenop. Maar ja, wat doe je eraan.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    In en in triest.

    Andy had de overwinning moeten krijgen en niet een extra ronde.

    Klote jury!!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mit16 View Post

    Dit is wat ik heb begrepen uit pbp verslag.
    heb je zelf nog niet naar de gevecht gekeken?
    dat zou ik eerst doen

  11. #11
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    masato's winst tegen sato kan ik wel begrijpen. Winst van Kyshenko van andy vond ik vreemd.
    Maar je kunt wel zien dat alle twijfelgevallen in het voordeel van masato uitpakten.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    ja tussen kyshenko en souwer was hele close gevecht had wel nog een extra rond gekund eigenlijk
    jammer want Masato wou graag tegen Souwer in de final vechten

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Dordrecht
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat ze Kyshenko exspres hebben laten winnen mischien had andy hem knockout geslagen Kyshenko had minder kans

  14. #14

    Default

    Ja... ik vind het ook alemaal doorgestoken kaart. Helaas... maar wat kunnen we er tegen doen???
    Do or Die !!!

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gojudragon View Post
    Ja... ik vind het ook alemaal doorgestoken kaart. Helaas... maar wat kunnen we er tegen doen???
    Hopen dat It's Showtime verder groeit en in de (nabije) toekomst een alternatief voor de K-1 wordt?

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik vond kyshenko de terechte winnaar. en dit was niet de andy van 2007 hij was veelste afwachtend terwijl kyshenko zijn puntjes bleef scoren.en andy heel makelijk veegde hij oogde ook veel scherper dan andy. ik vond de extra rond zelfs onnodig.kyshenko is wel beter geworden zeg.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    das het moeilijke vaak aan K1max wedstrijden, vind het vaak een gelijkopgaande strijd, vooral in de top...en dat heeft natuurlijk wat discutabele beslissingen tot gevolg...heb het nog niet gezien maar als het klopt is het natuurlijk een schande...maar het enige positieve hieraan is dan dat er weer eens een jappanner gewonnen heeft en dat ze weer een aantal jaren vooruit kunnen met Nederlandse winnaars...

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    'Fijt'?

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ziet het meer als de WWE ofzo... leuk om te zien maar de uitslag staat al vast ( als het op punten aankomt dan )

  20. #20
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijke mening
    kyshenko terecht winnaar tegen andy souwer
    sato winnaar na 3 rondes tegen masato
    finale nog niet gezien maar als ik het zo hoor wil ik hem zelf niet zien
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post
    persoonlijke mening
    kyshenko terecht winnaar tegen andy souwer
    sato winnaar na 3 rondes tegen masato
    finale nog niet gezien maar als ik het zo hoor wil ik hem zelf niet zien
    Mee eens hoor.....
    Vond Souwer zeker niet overheersen en die Rus heeft ook veel punten gescoord....in zo een gelijkgaande wedstrijd kan het kwartje aan beide kanten vallen.
    Tenminste als je met een nuchtere kijk naar de wedstrijd kijkt, zonder emoties.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Kyshenko is hendig bestolen... niet normaal wat een aanfluiting. Als je het hele toernooi van A tot Z analyseerd dan kun je niet meer dan concluderen dan dat het een groet Masato show moest worden.


  23. #23
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    masato is in de finale flink gematst door de jury
    kyshenko vocht beter + kreeg hem neer

  24. #24
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    masato is in de finale flink gematst door de jury
    kyshenko vocht beter + kreeg hem neer
    Hmm ik vond Masato beter, oke hij kreeg 8 tellen maar voor de rest heb ik meer punten geteld voor Masato hoor. Die Rus kon ook winnen, in deze partij was weer geen echte winaar....maar tja....het is een thuiswedstrijd en wij zouden dat andersom het ook doen hier in Nederland!!

  25. #25
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Kyshenko was beter dan Andy. Helaas.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •