MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 49 of 51 FirstFirst ... 3945464748495051 LastLast
Results 1.201 to 1.225 of 1262
  1. #1201
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Almere
    Posts
    227
    vCash
    126000

    Default

    Of als we geluk hebben is t fotoverslag zometeen al online
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1202
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    gaan nu naar huis.

    De wedstrijden vielen ons best wel tegen. Omdat we net zoals iedereen er veel meer van hadden verwacht. Ook was de ahoy lang niet vol.

    Nog 2,5uur in de auto voordat we weer thuis zijn.

  3. #1203
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    ik ga kijken of ik nog welkom ben ik bed... (ja ze is volgens mij echt over de zijk)
    gewoon ff swaffelen en ze is weer blij !

  4. #1204
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Rotterdam
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by errolkoning View Post
    Harmen moet nog terug rijden . . . ogen open houden hé, den helder is een eind rijden :P
    nee hoeft niet terug snurkt vannacht in mijn huis
    ik zit bij mijn vrouwtje in huis

  5. #1205
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Rotterdam
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by errolkoning View Post
    Of als we geluk hebben is t fotoverslag zometeen al online
    ja kan geen half uur meer duren met mijn verbinding hahaha !

  6. #1206
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by errolkoning View Post
    Of als we geluk hebben is t fotoverslag zometeen al online
    Harmen heeft natuurlijk een Mixfight foto plaatser in z'n auto zitten... 5 minuten werk

  7. #1207
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ben er al mee bezig Errol..

  8. #1208
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Almere
    Posts
    227
    vCash
    126000

    Default

    ik w8..eerder slaap ik niet

  9. #1209
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by errolkoning View Post
    ik w8..eerder slaap ik niet
    Rond 3 uur staat alles (het compete fotoverslag) online denk ik.

  10. #1210
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Net thuis gekomen. Gala is me zeer zeker tegengevallen.
    Oooh well shit happens

  11. #1211
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Almere
    Posts
    227
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Rond 3 uur staat alles (het compete fotoverslag) online denk ik.
    Welterusten

  12. #1212
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Net thuis gekomen. Gala is me zeer zeker tegengevallen.
    Oooh well shit happens
    Ik heb het thuis live meegevolgd vanuit men PC via SBS6 en ik weet het niet ma,het gala vond ik precies toch wel goed(lekker lui vanuit thuis toch).Zeker de opkomsten waren vet,o.a. van vooral Tyrone Spong(trouwens,als iemand weet welk liedje hij gebruikt zou ik het willen weten)en Bob Schrijber.Ma die Gary Turner is toch geen tegenstand voor Spong hé.

  13. #1213
    Jochem Guest

    Default

    ook net thuis. de hele weg met groot licht omdat ik geen voorlampen heb. Die zijn schijnbaar optioneel bij 2e hands daewoos

    in 1 woord

    Schijtgala.

    sorry voor de vechters en organisatoren, maar ik vond het echt dus helemaal niks. Hopelijk komt het volgende keer wel los.

  14. #1214
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Talking

    Quote Originally Posted by errolkoning View Post
    Welterusten
    Je wordt ouder papa!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #1215
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Ben net thuis van een hele lange dag. En verlang ook naar mn mandje. Morgen weer vroeg op.

    Partij van de avond: Twee ras knokkers die ouderwets 5 x 3 minuten vol er tegen aan gingen. William Diender VS Rachid Bellaini.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  16. #1216
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ja mensen hier ben ik dan...

    Ik kan maar weinig zeggen...eigenlijk heel veel maar het komt hier op neer...

    Ik heb en mijn game plan niet gehaouden en daarop volgend ben ik kinderlijk eenvoudig door Stefan afgestraft..

    Ik voel dit als een grote nederlaag en ben er echt van naar de klote...
    Wij (mijn begeleiders en ik) waren ervan overtuigd dat ik dit ging fixen...

    Kan alleen maar zeggen dat in Ahoy staan na een top voorbereiding , en dan na een paar seconden al verliezen een grote vernedering is en ik mijn trainers en naasten die me gesteund hebben heb laten zitten...

    Ik zal dit echt moeten laten bezinken....het is leuk als je in de dojo`s giga vooruitgaat...je super kunt draaien, maar op deze manier je zelf in de ring neerzetten is echt het toppunt van KLOTE!!!!!

    OSU!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #1217
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    ... En terug in Limboland.... Vond het ook tegenvallen. Weinig leuke partijen. Wel goed om te zien dat de meeste mixfght posters nóg lelijker dan mij zijn.

    @ Ralf: Erg jammer man. Volgende keer beter!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #1218
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Ralf!!!

    klote als je enorme voorbereiding er niet uitkomt! Maar je komt wel terug, komt goed man!

    Ik vond het gala een behoorlijke tegenvaller. Vooraf was er enorm veel gedaan om de fans te pleasen, maar dit kwam er niet echt uit. Ahoy was half vol, jammer dat Wustenburg ook weer zijn deel moest opeisen (Buffer was naar mijn mening echt geniaal, zo hoort een ringspeaker te zijn!), maar bovenal waren de partijen te lang, te mat en vooral te talrijk.....

    als je 6 partijen voor het einde al gaat aftellen hoeven partijen je nog moet uitzitten totdat Bob kwam, dan is het een te lange avond geweest. Jammer want qua potentie had het alles in zich om een topgala te zijn. Gelukkig dat de MMA partijen nog enige snelheid in het gebeuren brachten.

    Enige echte lichtpunt vond ik qua partijen Kaas vs Chico. Een mooie spannende pot die beide kanten op kon gaan, maar met een zeer indrukwekkende Kaas. Gilbert imponeerde ook, hij kwam goed terug na een mega worp en een bijna zittende footlock.

    Furdjel en Danial maakten er een grappling match van, ik had iets meer agressief gnp verwacht, maar qua grappling was het een mooie pot. Bob viel tegen. Jammer want de verwachtingen waren enorm hoog gespannen. Een man met zo'n carriere gun je een beter afscheid, maar zijn lichaam werkte helaas niet mee.

    Ik vond er trouwens een paar erg wazige jury beslissingen tussen zitten. Van de zege van Diender snapte ik niets, ik vond Belaini veel beter, gevaarlijker en agressiever (ze zullen wel weer alle laffe lowkickjes en halve stootjes als treffers hebben zitten tellen bij de jury :s). Jorina kwam ook goed weg met haar zege, net als die gast die tegen Lima stond.

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  19. #1219
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    Ik heb het thuis live meegevolgd vanuit men PC via SBS6 en ik weet het niet ma,het gala vond ik precies toch wel goed(lekker lui vanuit thuis toch).Zeker de opkomsten waren vet,o.a. van vooral Tyrone Spong(trouwens,als iemand weet welk liedje hij gebruikt zou ik het willen weten)en Bob Schrijber.Ma die Gary Turner is toch geen tegenstand voor Spong hé.

    Denk dat dit het geval is omdat je er geen knaken voor hebt betaald.

    Veel gevechten waren gewoon een anti climax. Bijv partij van yvel: bel gaat , lekkere takedown. Full mount van die rus, Yvel gooit hem eraf en daarna 1 minuut is het een spelletje van wie is de snelste. Het einde was niet slecht maar had liever eerst ff wat vuurwerk staand en op de grond en daarna een submission.
    Murat met een cut die niet eens boven zijn oog zat, maarja als de scheidsrechter het zegt ok. Turner met een cut in de 1e ronde. k-1 en mma partijen waar het leek alsof er geen vuur in zat.

    Gasten achter me die gingen zeiken als ze op de grond gingen knuffelen

    Regelmatig amateuristische show. Volgens mij dacht Bruce Buffer af en toen wtf.

  20. #1220
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Balen idd Ralph.... maar je knuf was verdiend hoor.
    enne Jojo sterkte meis....
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  21. #1221
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Denk dat dit het geval is omdat je er geen knaken voor hebt betaald.
    Idd,dat klopt wel.Vooral lekker gratis,zonder al die drukte,zonder 2uur rijden en die vermoeidheid.Het was ook nog echt superkwaliteit ook nog!!!!!!

  22. #1222
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Net terug na een lange dag. Vanochtend al rond half elf vertrokken, want forumbroeder Dennuz had een partij in het voorprogramma. Dennuz traint alweer een tijd bij ons en is vrij fanatiek. Hij mist vrijwel geen training en is tijdens de les de vaste persoon met wie ik technieken uitleg. Voor Ralf en Danial geldt net als voor Dennuz dat zij vrijwel geen training missen en zeer gedreven zijn. Met name deze drie toppers heb ik de afgelopen tijd hele grote stappen zien maken. Op de sportschool draaiden de heren fantastisch. Zeer lastig te pakken maar zelf altijd voor de sub gaan en vaak met succes! Voor dit evenement hebben ze keihard getraind en als trainer gunde ik ze dan ook niets minder dan de winst. Niet omdat ze zich tegenover mij of andere trainers moeten bewijzen, want dat hebben ze al lang gedaan en ik ben dan ook erg trots op hen. Ik gunde ze gewoon de kroon op het werk!

    Dennuz hield zich in eerste instantie goed aan zijn gameplan. Hij zorgde ervoor dat de partij op de grond belande en vanaf daar ging hij aan het werk. Eerst een rubberguard en vanaf daar naar een omoplata die in de buurt kwam. Vervolgens wat doorvechten, posities en een beenklem. Een beenklem werd niet alleen door Dennuz aangezet, maar ook door zijn tegenstander. Dennuz draaide er bijna uit, maar moest uiteindelijk toch afkloppen. Kan gebeuren.

    Ralf vocht de eerste partij van het hoofdprogramma. In de loop naar het gala heeft Ralf keihard getraind. Zelden iemand zo dedicated zien trainen als Ralf naar deze wedstrijd toe. Voeding, conditie en techniek… alles zat goed! Dat bleek ook tijdens de training en nu moest het alleen nog blijken tijdens de wedstrijd. Helaas kwam het er niet uit in deze wedstrijd. Dat is voor een vechter bijzonder zuur. Oorzaak? Geen idee. Het liep anders dan gepland en ook anders dan tijdens de training, minder scherp.

    Danial vocht tegen Furdjel. Beide vechters zijn top, hoewel dit Danial zijn negende partij nog maar was. De partij begon goed. Danial scoort een takedown en vanuit de guard scoort hij niet alleen punten, maar weet ook betere posities te pakken. Dat zag er goed uit! De sankaku (triangle) en armklem van Furdjel, worden handig weg getikt. Precies zoals we hadden getraind. Dan, wat later in de eerste ronde gaat Furdjel weer voor een sankaku, maar dit keer is Danial te laat of misschien te overmoedig door het feit dat het aan het begin zo makkelijk ging. Met nog 20 sec op de klok moet hij afkloppen. Wederom jammer, maar geen schande. Het spel dat Danial heeft laten zien zag er goed uit. Back to the drawingboards en we gaan er weer voor.

    Chico vocht vanavond zijn laatste wedstrijd. Zoals Chico zelf zei, hij mist het vuur (lees: de gedrevenheid) om nog wedstrijden te vechten. Respect voor Chico die op late leeftijd is begonnen in het MMA en toch aardig wat partijen heeft gewonnen. Deze partij mocht hij helaas niet winnen. Chico scoorde met een rechter cross en vervolgens een hele mooie takedown aan het begin. Ze lagen nogal dicht tegen de touwen en de regel is kennelijk dat de partij dan staande wordt hervat. Chico ging weer voor de takedown, maar moest een harde knie in het gezicht incasseren. Hier had hij last van. Kaas pakt dan mount en Chico draait verkeerd weg. Kaas maakt hiervan handig gebruik en wint middels verwurging. Toch ben ik blij dat ik ook deze laatste partij bij Chico in de hoek heb mogen staan. Chico, bedankt voor een mooie tijd, je blijft een topper in mijn ogen!

    Dan Samir. Samir nam het op tegen Ali. Beide heren zijn portiers in Rotterdam en vandaar erg populair. Samir begint de partij goed met harde stoten. Ook tijdens het grondgevecht is hij dominant en weet het zelfs bijna af te maken. Een keer pakt Ali Mount, maar Samir weet goed te ontsnappen. In de tweede ronde plaatst Samir een paar knieën volop het gezicht van Ali. Eenmaal op de grond weet Samir Mount te pakken en uiteindelijk Ali met een choke te doen afkloppen. Toppartij en gefeliciteerd met de winst/titel Samir!

    Martin Zawada zit nu alweer een tijdje bij ons in het team. Hij valt goed binnen de groep en traint lekker mee. Martin vocht tegen Brian Moulany van Team Schreiber. Zawada komt goed door tijdens het staande gevecht en op de grond gaat het eveneens goed. Steeds wanneer Zawada in de buurt komt het af te maken, weet Moulany te ontsnappen. Tot in de tweede ronde Zawada weer voor een choke gaat. Deze zit als een huis en Moulany moet afkloppen. Zawada is back! Toppartij gedraaid en van hem zullen we ook nog genoeg gaan horen in de toekomst.

  23. #1223
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Maar wel mixfighters, bier ennnnnnnnnnnnn wereldtitels!

    Owja er werden vanavond ook nog wereldtitels gewonnen, zelfs door onze geliefde ringanouncer Wustenberg.....
    Klopt..


  24. #1224
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default




    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  25. #1225
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Ik vond het MMA gedeelte echt erg old school en dat bedoel ik niet op een goede manier.... wanneer krijgen we nou die echte goeie MMA weer te zien in NL???

    glory 10

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •