MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default Live UEFA cup loting om 12:00

    Voor de gene die vrij/lunchpauze/internet op werk hebben:

    http://video.uefa.com/video/Competit...raw_video.html

    Om 12:00 dus.

    Ik hoop voor ons:

    THFC
    Manchester City of Galatasaray
    Kopenhagen
    St. Ettiene

    Als we maar geen AC of Zagreb treffen. . .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    aaah door de domme regels konden we dus geen Spurs treffen... kutzooi. HSV here we come

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    hehehe Galatasaray samen met Olympiakos, feest

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Weer Praag pffffffffffffffffffffffffffff ik praat overigens best lekker tegen mezelf

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Yesssssssssssssssssssssssssss Villa!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default




    Over 30 minuten weten we de uit en thuis situaties. Ik hoop voor ons natuurlijk Villa uit.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Loting hoofdtoernooi UEFA Cup

    Geschreven op dinsdag, 7 oktober om 12:30 De loting voor de groepsfase van de UEFA Cup heeft dinsdagmiddag enkele mooie affiches opgeleverd. In totaal werden vijf Nederlandse deelnemers aan diverse Europese formaties gekoppeld. Feyenoord lijkt in vergelijking met de overige Nederlandse formaties op papier gunstiger te hebben geloot.

    Elke ploeg speelt in de groepsfase een keer tegen elke andere ploeg. De eerste drie gaan naar de volgende ronde van de UEFA Cup, waar ze het gezelschap krijgen van de acht nummers drie uit de Champions League. De speeldagen in de groepsfase zijn op donderdag 23 oktober, donderdag 6 november, donderdag 27 november, woensdag 3 en donderdag 4 december en woensdag 18 en donderdag 19 december.

    Later meer...


    De volledige loting:

    Groep A

    Schalke 04
    Paris Saint-Germain
    Manchester City
    Racing Santander
    FC TWENTE

    Groep B

    Benfica
    Olympiakos Piraeus
    Galatasaray
    Hertha BSC
    Metalist Kharkiv

    Groep C

    Sevilla
    VfB Stuttgart
    Sampdoria
    Partizan Belgrado
    Standard Luik

    Groep D

    Tottenham Hotspur
    Spartak Moskou
    Udinese
    Dinamo Zagbreb
    NEC

    Groep E

    AC Milan
    SC HEERENVEEN
    Sporting Braga
    Portsmouth
    VfL Wolfsburg

    Groep F

    Hamburger SV
    AJAX
    Slavia Praag
    Aston Villa
    MSK Zilina

    Groep G

    Valencia
    Club Brugge
    Rosenborg BK
    FC Kopenhagen
    Saint-Étienne

    Groep H

    CSKA Moskou
    Deportivo la Coruña
    FEYENOORD
    AS Nancy
    Lech Poznan
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat alle NL clubs een mooie loting hebben qua wedstrijden. Qua kansen, tsja, zoals het nu gaat zal Heerenveen wel kampioen van hun poule worden

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Zo gek vind ik de loting voor Heerenveen niet.
    Van Milan zullen ze normaal gesproken niet winnen, maar de rest is toch niet onmogelijk voor Heerenveen...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Zeker niet, 't was meer om Milan idd maar goed, die wankelen ook een beetje dit seizoen, dus wie weet.

    Denk dat Twente en NEC de moeilijkste hebben.

    Voor ons maakt het niet uit waar we zitten, we zullen het overal lastig hebben. Ik hoop gewoon op een paar toffe uitwedstrijden.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Zijn iig leuke wedstrijden om naar uit te kijken!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    23-10-2008 AS NANCY UIT
    06-11-2008 CSKA MOSKOU THUIS
    27-11-2008 DEPORTIVO UIT
    17-12-2008 LECH POZNAÑ THUIS


    Hoe krijgen ze het godverdomme voor elkaar? Moeten we wéér naar Nancy. Dat betekend gewoon dat we na 1 wedstrijd klaar zijn in de Uefa-cup, let maar op, kutzooi!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Als jullie aanhang zich niet gedraagt wel ja


    op de vot dermit

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Als jullie aanhang zich niet gedraagt wel ja

    Het waren de laatste keer allemaal gasten met een stadionverbod. De kaarten gingen ondanks alle waarschuwingen in de vrije verkoop. Er waren ook vele supporters zonder kaarten in de stad en toen ze luid zingend op het plein aan het drinken waren vond de politie het nodig een charge uit te voeren. Er was toen nog niks aan de hand...vervolgens brak de pleuris uit, en goed ook. En toen zijn op last van de politie de poorten van het stadion open gezet en zijn alle relschoppers het stadion in gewerkt, met en zonder kaartje.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Nachtmerrie voor Feyenoord

    van onze Telesportredactie

    ROTTERDAM - Voor Feyenoord is een ware nachtmerrie uitgekomen. De Rotterdammers werden in het Zwitserse Nyon gekoppeld aan AS Nancy en kregen als klap op de vuurpijl ook nog te horen dat de groepsfase op donderdag 23 oktober in Nancy wordt geopend. En juist daar ging het twee jaar geleden fout.



    Op 30 november van 2006 liep het duel in Frankrijk tegen AS Nancy volledig uit de hand door supportersgeweld. De Rotterdammers werden daarop door de UEFA uit het toernooi gezet. Daarnaast kreeg Feyenoord een verbanning van één jaar uit de Europese toernooien.

    Feyenoord vervolgt na het duel met Nancy op donderdag 6 november de groepsfase met het eerste thuisdueltegen CSKA Moskou. De Rotterdammers ontmoeten twee weken later het Spaanse Deportivo la Coruna en eindigen in de poule tegen Lech Poznan (donderdag 17 december).

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Bezorgde gezichten bij Feyenoord

    NYON - "Zowel bij ons als bij de officials van Nancy zag ik meteen veel bezorgde gezichten”, liet algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord eerlijk weten vanuit Nyon, nadat de Rotterdammers aan AS Nancy werden gekoppeld. "De kans was niet zo groot dat we weer tegen Nancy zouden loten, maar het is toch gebeurd en dan ook nog uit. Dat is een gegeven waarmee we aan de slag zullen moeten gaan. Het is de taak van Feyenoord, van Nancy en van alle autoriteiten om de wedstrijd zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.”



    Eric Gudde, de algemeen directeur van Feyenoord
    Foto: ANP


    De Rotterdamse club werd twee jaar geleden diep getroffen door zware rellen op de stadiontribunes en in het oude centrum van Nancy. Honderden relschoppers waren Feyenoord nagereisd en konden tegen de gangbare UEFA-afspraken in op de dag van de wedstrijd nog aan tickets komen. In de binnenstad en tijdens het duel raakten de Nederlandse hooligans slaags met de Franse oproerpolitie. In het nauw gebrachte agenten moesten op de tribunes traangas gebruiken om de vechtende meute in bedwang te houden.

    Het duel werd daarop gestaakt, omdat veel spelers, onder wie Feyenoorddoelman Henk Timmer, last hadden van pijnlijke ogen. De politie ontruimde het stadion waarna beide ploegen het duel alsnog voor lege tribunes moesten afronden. Het bleef 3-0 voor Nancy. Voor Feyenoord volgde een spannende en slepende strafzaak bij de UEFA. De beroepscommissie van de UEFA diskwalificeerde de Rotterdamse club uiteindelijk voor de derde ronde waarin Feyenoord tegen Tottenham Hotspur had moeten spelen.

    Gudde was destijds nog niet in dienst van Feyenoord. "We zullen wijze lessen uit het verleden trekken en zoveel mogelijk incidenten uitsluiten. Maar het blijft een moeilijk te beheersen materie, ook omdat de reisafstand relatief gering is. Ik heb begrepen dat Nancy nog steeds de oude manier van kaartverkoop hanteert. Dat zal tegen ons toch echt anders moeten.”

    Volgens Gudde houdt de Franse clubleiding woensdag spoedberaad met het gemeentebestuur van Nancy. "Ik weet niet wat daaruit komt. Over verplaatsing van de wedstrijd of een verbod is hier in Nyon nog geen seconde gesproken. Wij gaan uiteraard ook bij Feyenoord met elkaar in gesprek. Over het niet toelaten van fans uit Nederland in Nancy hebben we nog niet nagedacht. Daarmee is het probleem ook nog niet opgelost, omdat tickets waarschijnlijk toch wel aangeschaft kunnen worden.”

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dat is wel een beetje minder voor jullie ja....
    Wij uit tegen HSV en Villa, thuis tegen Zilina en Praag....
    Jammer, aangezien ik eigenlijk nooit naar uitwedstrijden ga zijn helaas de minder aansprekende tegenstanders thuis. Lastige poule, maar niet onoverkomelijk.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Een ezel stoot... nou etc.

    Ik denk dat bij iedereen de klassejustitie van de UEFA is doorgedrongen dus ook bij de feijenoord fans. Ik verwacht dat het rustig blijft. Bij alle wedstrijden waar ik geweest ben waar van alles verwacht werd gebeurde niks en waar niks aan de hand leek gebeurd altijd wat (zie ook wat alien schrijft over de politie van nancy).

    Voor mij is het een top loting. Ben alleen erg krap bij kas, maar bij Villa heb ik tenminste gratis onderdak. Tegen Hamburg zal de kredietcrisis in huize blazin vast wel over zijn Het kaartjes systeem is gewijzigd dus kaartjes krijgen is iets lastiger, maar ik heb wat voorrang op kaartverkoop opgebouwd de laatste jaren met dergelijke trips dus ik heb goede hoop kaartjes te bemachtigen

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    'Feyenoord-hooligans kochten al tickets voor Nancy-Feyenoord'

    BRON: Algemeen Dagblad
    Volgens het Algemeen Dagblad zouden dinsdag al enkele Feyenoord hooligans erin geslaagd zijn tickets te bemachtigen voor Nancy-Feyenoord via 'sponsorkanalen'. Sowieso is Nancy nog niet van plan de open verkoop aan banden te leggen. Zorgen maakt de club zich wel, aldus de voorzitter van de de Franse club in de Franse krant L’ Est Républicain. "We hebben slechte herinneringen aan twee jaar geleden. Ik hoop dat de supporters sindsdien rustiger zijn geworden, want dit soort fans is een plaag voor het voetbal."
    Tuurlijk niet, wat een mongolen zijn het ook.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Feyenoord zonder supporters naar Nancy


    ROTTERDAM - Feyenoord neemt op donderdag 23 oktober geen supporters mee naar de uitwedstrijd in de UEFA Cup tegen het Franse Nancy. De leiding van de Rotterdamse club wil de kans op ongeregeldheden uitsluiten en zal om die reden geen kaarten afnemen om te verkopen aan haar supporters.

    Feyenoord neemt deze maatregel naar aanleiding van de eerdere ontmoeting van beide clubs in Frankrijk. Een deel van de aanhang van de Rotterdamse club misdroeg zich op 30 november 2006 in Nancy zo ernstig, dat de UEFA Feyenoord uitsloot van deelname aan Europees voetbal.
    De directie van de honderdjarige vereniging meent dat het komende duel in de UEFA Cup tussen beide ploegen een bijzondere lading heeft.
    Emoties
    Feyenoord wil voorkomen dat op 23 oktober de emoties bij beide partijen te hoog oplopen. Onno Jacobs, financieel directeur van Feyenoord, benadrukt dat zijn werkgever geen risico in Nancy wil nemen.
    "We verwachten niet dat de mensen die in 2006 voor problemen hebben gezorgd ook nu weer naar Frankrijk zullen afreizen. Maar logischerwijs staat in Frankrijk iedereen op scherp. Elke kleinigheid zou binnen de kortste keren tot overspannen reacties kunnen leiden, met mogelijk ernstige gevolgen.
    Risico
    We kunnen en mogen dat risico niet nemen." Jacobs: " De toekomst van Feyenoord is belangrijker dan deze ene wedstrijd. We roepen de mensen ook nadrukkelijk op om ook niet op eigen houtje af te reizen.
    Ook al omdat we inmiddels hebben begrepen dat Nederlanders die toch naar Nancy komen, hoe dan ook het stadion niet in mogen. Zelfs niet als ze op een of andere manier toch een kaartje hebben bemachtigd."
    Supportersvereniging
    De supportersvereniging van Feyenoord steunt de beslissing. "Die beslissing is zelfs in overleg met ons genomen", zegt voorzitter Eric van Dorp van de onafhankelijke fangroep.
    "Natuurlijk doet het pijn", vervolgt Van Dorp. "Maar Feyenoord kan het zich niet permitteren dat het daar opnieuw uit de hand loopt. Het is jammer voor alle goedwillende supporters.
    Al denk ik nu wel dat er veel meer mensen naar de uitwedstrijd tegen Deportivo la Coruna gaan. Europese duels zijn namelijk de krenten in de pap. Uitduels met Roda JC kennen we wel."

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Denk terecht.... ook al zijn de supporters van goede wil ze zullen 100% zeker worden uitgedaagd door de Fransen.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Zal me niets verbazen als het toch weer uit de hand loopt.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Zal me niets verbazen als het toch weer uit de hand loopt.
    De kaarten gaan gewoon de vrije verkoop in...en er zullen hoe dan ook supporters naar toe gaan en in het stadion zitten.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Nederlandse ticketbureaus verkopen kaarten Nancy-Feyenoord
    Ondanks dat Feyenoord geen tickets verkoopt voor Nancy-Feyenoord en Nancy de kaartverkoop aan banden heeft gelegd met tal van regels, verkopen Nederlandse online ticketbureaus kaarten voor het UEFA Cup duel. Dat meldt Radio Rijnmond vandaag. Er zouden al diverse kaarten verkocht zijn. Nancy heeft echter aangekondigd geen Nederlanders toe te laten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •