MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 238
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default SLAMM!! V - ALL ACCES PRIJSVRAAG

    SLAMM!! V - ALL ACCES PRIJSVRAAG

    Voor de echte fans geeft Slamm!! Events in samenwerking met Mixfight.nl een echt topprijs weg. Tijdens het Slamm!! V - WBC World League gala op 30 november krijgen drie fans (met partner of gast) de gelegenheid om echt backstage te gaan met een all access pass. Dit geeft hun de kans om dichter bij de vechters te komen dan wie dan ook! Men kan zien hoe de vechters zich voorbereiden op hun gevecht en de sfeer proeven die er in de kleedkamers hangt. Deze zes gelukkigen krijgen tevens de beschikking over een VIP tafel op de Main Floor, dus de partijen kunnen vanaf een zeer goed verzorgde plek bezichtigd worden met alle voordelen die het zijn van VIP met zich meebrengt. Voor de echte fans een onvergetelijke ervaring!

    Geef ons dus een reden waarom JIJ en een vriend als all acces VIP te gast op Slamm!! V moeten worden uitgenodigd en misschien win jij wel deze topprijs!

    Mvgr,

    Management Slamm!! Events en Mixfight.nl




    Slamm Events
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    omdat ik het waard ben

  3. #3
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een zeer trouwe supporter van SLAMM en heb nog geen event van ze gemist...Het lijkt me vet om alles eindelijk een keer van dichtbij mee te maken. Van opwarmen tot het gevecht...
    Het gaat mij niet eens om die vip tafel...ik wil die gasten bezig zien met hun voorbereiding....de geur van Thaise olie....concentratie

    beleving...daar gaat het om.......

    zucht...deze sport is echt de shit...


    afz. een fan

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    zie je wel...
    ladingen mensen die de thread al hebben bekeken
    maar allemaal iets moeten verzinnen om die prijs te winnen en dus nog niet posten

    ik kan ook wel een heel verhaal gaan verzinnen waarom ik graag er naartoe zou willen
    maar ik ben het gewoon waard
    en dat weet iedereen hier

  5. #5
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Omdat mijn beste vriend in de voorprogamma moet vechten tegen Jacky Dings van Calmaro Gym en ik bij al zijn partijen geweest en wil deze partij dan ook zeker niet missen. Ik hoef eigenlijk niet eens een vip tafel ben al blij met een vrijkaartje

  6. #6
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    650
    vCash
    126000

    Default

    Omdat gisteren mijn biertje uit mijn handen viel

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Omdat het mijn eerste keer op een mega event als deze zou zijn. Geen mooiere manier om 'ontmaagd' te worden dan zo. En we zo ook nieuwe inspiratie kunnen opdoen die onze eigen leerlingen ten goede zou kunnen komen.

  8. #8
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Haha,, eerlijk:
    Ik heb thaise buren...
    een lief/lkkr/leuk buurmeisje... waar ik altijd mee aan t flik-flooien ben.. Msn'e en euhh beetje sneaky lachen enzo.. gewoon lief lachen..beetje aan 't flirten dus. Maar... ze heeft een grote broer 26(nog thuis wonend die dude is lid ofzo van the bloods.. haha, sukkels maar jah(hoop niet dat ie dit leest, ik geef hm altijd wel een boks (ouwe).. Maar jah, zijn zusje mag niet met mij omgaan van hem, ook niet van haar vader maar dat doet er niet toe. Aantal maanden geleden vlak voor SlaMM!! IV had ik me msn plaatje " Nederland Vs. Thailand." wat bij haar boze blood brother in 't verkeerde keel gat schoot. Hij zag dit door mee te kijken terwijl zijn lkkre zusje(die trouwens half thai's is) aan t chatten was met mij.

    Toen Nederland Vs. Thailand in Haarlem was (waar wij wonen) en de posters rondom dit event overal hingen. Had ik hm dr ook al op aangesproken: Vechten??? Jij tegen mij? Nederland vs. Thailand... zonder al die rode vriendjes van je? "Hmmm" Nee; ik moest en zal oprotten en me kk smoeltje houden anders zou ik een "grote glimlach" van ze krijgen (het nieuws van P. van de Eehm en Joran vd Sloot, was toen erg hot)..

    Maar onze Nederland vs. Thailand is er nooit van gekomen ; en zal er waarschijnlijk ook niet komen (zolang die maar niet weet dat ik dit weekend ga feestuh met ze zusje)lol....

    Ik heb sinds 2 jaar iets met Nederland vs. Thailand. Sinds ik op dit adres woon.

    Dus zelf zit ik ook met een Nederland Vs. Thailand. Lijkt me top om dit ook daadwerkelijk in de ring van zo dichtbij te zien en te beleven.

    en de backstage foto's maken!! Als reporter in opleiding voor mixfight!! (als ik dr dan toch ben...)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik vorig jaar zo'n mooi verslag heb geschreven van Slamm IV

  10. #10
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    want: ik mag zelf een maand niej vechten niej en ook niej trainen niej ..

    en dus ja he..dan wel maar kijken wel..
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  11. #11
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een rare opmerking,maar waarom nie voor Glen en zn zoontje?
    Live life to the Max

  12. #12
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shakie View Post
    Misschien een rare opmerking,maar waarom nie voor Glen en zn zoontje?
    die hebben al een kar... hun beurt is geweest

    ik vind dat Sjoerd zoiezo een kaartje moet krijgen... en dan met dat thaise mokkeltje gaan

    edit: waarom ik die kaartjes zou moeten winnen:

    Omdat ik gewoon een zielig mannetje ben die ook wel eens iets mag winnen!!!
    Last edited by A.F.; 09-10-2008 at 19:45.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dit schreeuwt om een foto

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dit schreeuwt om een foto
    X2
    Live life to the Max

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dit schreeuwt om een foto



  16. #16
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ik weet het .... niet mijne ... maar toch

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben van mening dat de volgende mensen in aanmerking komen voor een tafel.

    Tony
    Marcelt
    El Bastardo
    Rosso
    Nick
    Garcia

    De reden hiervoor is het feit dat wij de meeste sfeer, gezelligheid, meligheid en de echte broederschap tussen Mixfightmembers hebben laten zien in het Mixfight vak bij Tough is not Enough.
    Met ons aan een VIP tafel zal Mixfight gegarandeerd positieve reclame krijgen daar wij allemaal een mooie Mixfight polo of hoodie gaan dragen.
    Uiteraard willen wij de vechters die wij hoog in het vaandel hebben staan van dichtbij meemaken.

    Dus Slamm, ik hoop dat deze mannen (including myself) de kaarten winnen!!!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    ik verdien het omdat ik dan wel een mixfight shirt zal kopen (reclame daar natuurlijk) waardoor jullie stiekem toch geld verdienen voor iets dat gratis is
    Last edited by oliebol; 09-10-2008 at 20:53.

  19. #19
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by oliebol View Post
    ik verdien het omdat ik dan wel een mixfight shirt zal kopen (reclame daar natuurlijk) waardoor jullie stiekem toch geld verdienen voor iets dat gratis is
    Dat had je eerder moeten doen sukkel....o nee ik bedoel oliebol.


    @ Garcia... is een goede reden... maar toch wil ik ook gaan... shit!?!?!?!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #20
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Vechtsport anno 2008
    Een prachtig samenspel tussen enerzijds de mensen die kei en keihard werken en er alles aan doen om in die ring te mogen staan en te mogen vechten met iemand die er net zo hard voor heeft gewerkt en anderzijds de mensen die er alles aan doen om juist die personen een reden te geven om in de ring te staan... namelijk een enthousiast publiek die niks anders dan pure waardering en respect hebben voor hetgeen de vechters tentoon stellen.

    Zo ook tijdens tough is not enough.... Alles hebben we er aan gedaan om een geweldige dag te beleven... Een perfecte mix tussen humor, zwartgalligheid, drank, unox worsten en mixfight merchandise om zo uit te stralen wat we uit moeten stralen als publiek zijnde.

    Slamm... volg je hart en geef Garcia, Rosso, el Bastardo, Nick, MarcelT en mij een reden om ongelofelijk blij te zijn dat we op deze aardkloot mogen leven.

    Last edited by Tony; 09-10-2008 at 21:27.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #21
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dit schreeuwt om een foto
    vooruit:
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Als ik zou winnen dan zou ik mijn vriendin willen meenemen zodat ze de sfeer en de passie die ik heb voor Muay Thai kan meemaken 'up close & personel'
    En waar kan dat beter dan bij de Slamm events!!!!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Want: Als ik daar aan de vip tafel zit met een cocktail en een lekker thais hapje, ik het heerlijke (thaise) vakantiegevoel zal hebben, waar ik ernstig behoefte aan heb! In plaats van rossende lamme Engelsen, zie ik dan topprestaties van topatleten.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    331
    vCash
    126000

    Default

    4 van de kaartjes zouden naar Sjoerd moeten gaan, zodat hij dat Thaise chickie, haar vader en haar broer kan uitnodigen. Dan blijven er nog twee over. Vooruit, ik doe niet moeilijk, ik offer mezelf wel op. En wel om de volgende redenen:
    Omdat ik er een goed leesbaar, degelijk en kritisch sfeer- en wedstrijdverslag van zal schrijven.
    Omdat ik wil zien of Holzken Pique k.o. slaat. Omdat ik Fikri wel eens live wil zien (op Thaise regels natuurlijk), en omdat ik Marvin z'n (ongetwijfeld zwaarbevochten) winst van dichtbij wil meemaken.
    Meenemen zou ik Remco, die altijd trouw meegaat en me chauffeurt als ik zelf moet vechten. We waren ook samen naar de vorige Nederland - Thailand trouwens, dus dat is wel een mooie lijn om door te zetten. 1e keer toeschuiwer, 2e keer vip, 3e keer deelnemer.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    ik natuurlijk!.. Ik kan wel een gaatje maken in mijn agenda.. wel snel mededelen dat ik gewonnen heb.. anders heb ik weer andere onbelangrijke zaken op die avond...

    Druk druk druk.. *zucht*
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •