MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default Glory 10 Official Announcement!

    GLORY 10 "the battle of Arnhem"



    Op zondag 9 november aanstaande is het alweer de 10de keer dat het uiterst spectaculaire K-1 en MMA (mixed martial arts) evenement GLORY wordt georganiseerd. Het evenement wordt gehouden in de Rijnhal in Arnhem en heeft als thema "The Battle of Arnhem".

    De grootste namen uit de gehele wereld zullen naar de Rijnhal komen om hun kunsten te vertonen. Omdat het alweer de 10de editie van GLORY is, is er besloten om nog meer kwaliteitspartijen neer te zetten dan men al gewend is. Maar liefst 3 titelgevechten staan er op het programma: 2 Europese titels (Halim Issaoui vs Jan de Keyer en Dion Staring vs Markus Halkosaari) en 1 Wereldtitel (Henry Akdeniz vs Nicu Dascalu).

    Ook zal er deze keer zal een zeer bijzondere bokspartij tussen zitten! Voormalig zilver medaillist op de Olympisch Spelen, Arnhemmer Orhan Delibas zal zijn afscheidspartij draaien tegen Ronny Daniels uit Amsterdam. Delibas: "Ik ben al in wedstrijdtraining sinds juli en ben inmiddels al 10 kilo kwijt geraakt, ik moet nog een paar kilo en dan ben ik in topvorm. Dit zal mijn laatste en beste gevecht ooit worden"!

    Tweevoudig K-1 Las Vegas winnaar en 3voudig wereldkampioen Muay Thai Stefan "Blitz" Leko zal ook zijn kunsten vertonen op GLORY 10. De K-1 superster met een record van 61 winst partijen is geen onbekende in Nederland. Hij traint namelijk al sinds jaar en dag bij het befaamde Golden Glory Team in Breda. De vechter uit Duisburg (net over de grens bij Arnhem) is weer helemaal hersteld van een vervelende blessure in de vorm van een gescheurde kruisband. Leko won op 9 augustus j.l. nog op overtuigende wijze op KO in de K-1 Hawaii en is weer helemaal klaar voor het grote werk. Stefan Leko's tegenstander zal z.s.m. bekend worden gemaakt op de website: http://www.ultimateglory.com. Leko: "Het maakt me niet uit tegen wie ik op zondag 9 november vecht, degene die tegenover mij in de ring staat zal aan de lijve ondervinden waarom mijn bijnaam BLITZ is"!

    Als klap op de vuurpijl zal Alistair "the demolition man" Overeem vechten tegen Gary "big Daddy" Goodridge! "Big Daddy" Goodridge is overal over de wereld bekend en komt altijd om oorlog te voeren. In een partij met Gary Goodridge weet je één ding zeker: iemand gaat KO. Hij heeft meer dan 72 partijen gedraaid in zowel het K-1 als het MMA en heeft in een video boodschap al laten weten dat hij volop aan het trainen is en ervoor zal zorgen dat hij in vorm komt om te winnen. Goodridge: "Alistair, je kan er beter klaar voor zijn, want ik kom voorbereid. Denk nou niet dat ik al over de hill ben want dat ben ik zeker niet. Op zondag 9 november zal ik er klaar voor zijn, as a matter of fact I am ready right now, so you better be too"!

    Alistair Overeem is de laatste tijd zoals iedereen weet in bloedvorm. De Strikeforce Wereldkampioen heeft speciaal om deze partij gevraagd, dit om zijn broer te wreken die eerder van Goodridge verloren heeft. Alistair won onlangs binnen 30 seconden van de grote Koreaan Lee Tae-Hyun en een maand daarna binnen een minuut van voormalig K-1 kampioen Mark Hunt! Zijn laatste partij was tegen Mirco Crocop die volledig gedomineerd werd door de sterke Nederlander. Alistair Overeem: "Ik voel me de laatste tijd super goed en zit in een lekker ritme. Ik vecht bijna elke 6 weken en voel me hier heel prettig bij. Vroeger vocht ik in het middengewicht en sinds 9 maanden ben ik overgegaan naar het zwaargewicht. Mijn trainers van Team Golden Glory zijn hard met mij aan het werk en ik voel gewoon dat ik van iedereen ga winnen de aankomende tijd. Gary kan zijn borst natmaken en hij mag blij zijn als hij het eind van de eerste ronde haalt. Ik beslis de partij voortijdig, wat er ook gebeurt"!

    Op GLORY 10 zal ook de allereerste officiële "Unified World Grand Prix of Mixed Martial Arts" van start gaan. Dit toernooi wordt over de hele wereld gehouden in verschillende shows. Per gewichtsklasse zijn er 16 deelnemers en 4 evenementen waarover het toernooi gevochten wordt, dit met uiteindelijk 1 kampioen. In Amerika werken Genesis, Extreme Challenge en Adrenaline MMA hieraan mee, in Japan de bekende Shooto organisatie en in Europa zal GLORY verantwoordelijk zijn voor de World Grand Prix. Het doel van de GP is het vinden, ontdekken en stimuleren van onbekend talent en de wereldwijde fans maar ook alle grote MMA organisaties ter wereld, bekend te laten worden met deze toppers. De Europese deelnemers van dit toernooi welke van start gaat op GLORY 10 zijn: Vincent Latoel, Omar Samb, Hamid Corassani en Gregorz Tredowski.

    Golden Glory manager Ron Nyqvist: "dit evenement zal weer bol staan van de grote namen binnen ons Team Golden Glory. Onze wereldkampioenen zullen er aantreden, maar let ook zeker op ons nieuwe talent. Dion Staring stal de show op GLORY 8 en zal voor de Europese titel vechten tegen een hele sterke Fin waarvan hij 4 jaar geleden al eens van gewonnen heeft. De Fin is heeft echter onbetaald verlof opgenomen om de aankomende 6 weken alleen maar te gaan trainen, die is zeker gebrand om de titel mee naar Finland te nemen. Vincent Latoel en Hamid Corrasani zullen beide deelnemen in de allereerste officiële Unified World GP of MMA. Beide vechters zijn zeer gemotiveerd om te laten zien dat ze bij de wereld top horen. Ik verwacht van beide hun partijen zeker vuurwerk"!

    Promoter Martijn de Jong: "GLORY 10 "the battle of Arnhem" zal één van de beste vechtsportevenementen ooit in Nederland gehouden worden. De combinatie van K-1, MMA en boksen zal er voor zorgen dat iedereen de hele avond op het puntje van zijn stoel zal zitten. Alle partijen zijn van een verschrikkelijk hoog niveau en vechters als Alistair Overeem, Stefan Leko en Gary Goodridge zijn voor ons zelden live te bewonderen. Deze vechters vechten normaliter slechts in Japan of Amerika. Het is voor ons dan ook een hele eer om deze vechters in Arnhem op ons evenement te mogen bewonderen. TV zenders wereldwijd hangen dagelijks aan de telefoon om de partijen te mogen uitzenden, het is evenement is door de uitstraling en kwaliteit van vechters dan ook eigenlijk on Nederlands!"

    Mede promoter Charl Hasselaar: "De afscheidspartij van Nederlands bokslegende Orhan Delibas is ook groot nieuws. Arnhemmer Delibas heeft nog steeds heel veel fans in o.a. Nederland en Turkije en wilde nog eenmaal de ring in om op een waardige manier afscheid te nemen van de ring en zijn fans. Hij wilde dat alleen in de Rijnhal in Arnhem doen. In de achtertuin, live voor zijn directe familie en vrienden op een groot podium! Wij zijn dan ook zeer vereerd om dit voor hem te mogen realiseren".

    Voor meer informatie en ticketsales, kijk op http://www.ultimateglory.com.

    Line up GLORY 10 "battle of Arnhem"

    MT + 95.0 kg Stefan Leko (Golden Glory, NL) vs To Be Announced

    MT - 76.2 kg Halim Issaoui (Bully´s Gym, NL) vs Jan de Keyzer (Dawsu Leuven, BE) Euro Title

    MT - 82,5 kg Henry Akdeniz (Team Akdeniz, NL) vs Nicu Dascalu (Ashihara Romenia, RO) World Title
    K-1 - 72.5 kg Tarec Slimani (Bully's Gym, NL) vs Jan van Denderen (Buldogs, BE)

    K-1 - 95.0 kg Rik van Soest (Bully´s Gym, NL) vs Tomasz Serjada (Team Beast of the East, PL)
    K-1 - 68.0 kg Jimmy Eimers (KB Arnhem, NL) vs David Kyrya (Team Schilt, NL)

    K-1 - 76.2 kg Joost Bauhaus (Bully´s Gym, NL) vs Eddy van Gelder (Choy Bo, NL)

    K-1 – 58.9kg Titiana van Polanen Petel (Schreiber Gym, NL) vs Mari Krose (Vos Gym, NL)

    BO 75.0 kg Orhan Delibas (Team Delibas, NL) vs Ronny Daniels (Mike's Gym, NL)

    SH -66.0 kg Cesario di Dominico (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Natek Tomajev (Team Beast of the East, NL)

    SH -87.0 kg Assan Njie (Golden Glory, NL) vs Brian Maulany (Team Schrijber, NL)

    SH -74.0 kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Ivan Mussardo (Frota Team, CH)

    SH -100 kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Markus Halkossaari (Finnfighters Gym, FI) Euro Title
    SH -70.0 kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Omar Samb (Team Lenogue, FR) Unified World GP prelim

    SH -70.0 kg Hamid Corassani (Golden Glory, SE) vs Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) Unified World GP prelim

    SH +100 kg Alistair Overeem (Golden Glory, NL) vs Gary Goodridge (Kuk Soo Won, USA)

    MT = Muay Thai
    BO = Boxing
    SH = Shooto / Mixed Martial Arts

    Meerdere partijen zullen aankomende tijd bekend worden gemaakt op http://www.ultimateglory.com.

    GLORY 10
    "The battle of Arnhem"
    Zondag 9 november 2008
    Deuren open: 14.00 uur
    Aanvang voorprogramma: 15.00 uur
    Aanvang hoofdprogramma: 16.00 uur

    Kaarten voorverkoop: €35,-
    Kaarten aan de deur: €42,50

    Adres:
    Rijnhal Arnhem
    Olympus 1
    6832 EL Arnhem
    tel: 026-3229111

    Kaarten online te bestellen via de website: http://www.ultimateglory.com of af te halen bij de Rijnhal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Super gala en het begint ook nog eens mooi op tijd

    Wij zijn er bij

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dat wordt knallen.

    Thanks Mickmeister

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    wat een mega vet gala.....

    helaas kan ik er dit keer niet bij zijn

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Wat een line-up!!!!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Topperrrrr

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Wat een line-up!!!!
    x2 ziet er erg goed uit

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Diender en Saki niet meer vechten! Verder wel een goede line-up!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat delibas tegen die daniels vecht.... Absoluut niet het kaliber van delibas van verre nog niet ... Voor de rest een toffe matchmaking.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jetli View Post
    jammer dat delibas tegen die daniels vecht.... Absoluut niet het kaliber van delibas van verre nog niet ... Voor de rest een toffe matchmaking.
    Deze partij staat zover ik weet nog niet vast.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jetli View Post
    jammer dat delibas tegen die daniels vecht.... Absoluut niet het kaliber van delibas van verre nog niet ... Voor de rest een toffe matchmaking.
    Hey ouwe rukeend, hoest met jou?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Whoooo... ziet er ged uit hoor, ook lekker veel SH. kijken of ik er ook bij kan zijn.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    van deze man gaan we nog veel horen:


    Hamid Corassani
    Profile
    Name : Hamid Corassani
    Nickname : Akira
    Date of birth : 27-08-1982
    Country : Sweden / Azerbajdzjan
    Gym : Golden Glory - GBG MMA
    Managment : Golden Glory
    Trainer : Joakim Engberg / Martijn De Jong
    Weight : 76 kg
    Height : 1.74 m
    Fights : 5 mma - 7 boxing
    Win : 4 mma - 5 boxing
    Lost : 1 mma - 2 boxing
    Draw : --
    Ko's : 4
    Last three fights : win - Jaroslav Poborsky, Raymond Jarman, Jukka Kuitinnen
    Toughest fight in career : Coming up
    Best fight in career : Coming up
    Titles : Several grappling titles and South Swedish boxing champion
    Hobby : Computer Graphics and Xtreme Sports
    Married/Single/Girlfriend : Single
    Favorite Food : Mamas cooking
    Favorite Country : Brazil
    Favorite Music : Everyting that sounds good
    Favorite Car : Ford Mustang Mach 1
    Favorite Movie Star : Edward Norton
    Goal in life and fighting career : Become a world champion and die as a hero



  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    oeps

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ziet er erg goed deamn...hoop dat ik vrij ben dan....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ziet er erg goed deamn...hoop dat ik vrij ben dan....
    maak vrij gozer

  17. #17
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    daar ben ik zeker bij vet gala dat wordt knallen iy love it

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Valentijn in de line-up?

  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Ben er bij! Ga weer eens lekker genieten......
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Hamid 2x keer zien vechten ... 1ste keer was ie superrrrrrrr ... 2de keer iets tegenvallen ... maar zeker een vechter met potentie !
    Ush,
    Marco.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Wie wordt bedoeld met nieuw talent.

    Golden Glory manager Ron Nyqvist: &quot;dit evenement zal weer bol staan van de grote namen binnen ons Team Golden Glory. Onze wereldkampioenen zullen er aantreden, maar let ook zeker op ons nieuwe talent. Dion Staring stal de show op GLORY 8 en zal voor de Europese titel vechten tegen een hele sterke Fin waarvan hij 4 jaar geleden al eens van gewonnen heeft. De Fin is heeft echter onbetaald verlof opgenomen om de aankomende 6 weken alleen maar te gaan trainen, die is zeker gebrand om de titel mee naar Finland te nemen. Vincent Latoel en Hamid Corrasani zullen beide deelnemen in de allereerste officiële Unified World GP of MMA. Beide vechters zijn zeer gemotiveerd om te laten zien dat ze bij de wereld top horen. Ik verwacht van beide hun partijen zeker vuurwerk&quot;!</p>Geweldige line-up, wie bedoelt Ron met nieuw talent??Ik ga zeker.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Hey ouwe rukeend, hoest met jou?
    ja goed man.. lekker rustig aan he en jij wanneer kom jij nog eens......

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    in t zonnige Heerlen.. Limburg
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    nog 20 nachtjes slapen.... op naar de overwinning!
    GG_Hooligan_J

  24. #24
    Jochem Guest

    Default

    super! Line up is mooi uitgebouwd met MMA. Ik hoorde vandeweek dat ik die dag toch in NL ben, dus ik ben erbij!!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik zit te wachten op de nieuwe poster...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •