MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57

Thread: Bloemkool oren

  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Smile

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Toen ik net was begonnen met grappeling kreeg ik na een training ook last van een bloemkool oor. Ik had hier geen ervaring mee, bij mij deed het niet echt pijn. The Underdog gaf mij het advies om het leeg te zuigen met een naaldje en er dan een drukverbandje op aan te leggen. De volgende dag haalde ik het verband er af en zag ik dat mijn oor al weer vol zat. Daarna nog 2x de spuit er in gezet, helaas bleef het vocht terug komen.

    Daarna las ik in een mixfight topic dat je een bloemkool oor niet krijgt, maar verdient.

    Omdat ik net begonnen was besloot ik toch maar even naar de dokter te gaan omdat ik dacht dat ik deze troffee te snel kreeg.

    De dokter wist hier niet echt raad mee en verweest mij door naar de KNO arts. Deze heeft er na een week een sneetje in gemaakt en daarna een speciaal drukverbandje op aangebracht. Deze moest ik ongeveer 48 uur laten zitten, de KNO arts gaf aan dat je een bloemkool oor altijd moet ontlasten!
    Ook vertelde hij dat er te vaak een te kleine naald word gebruikt met als gevolg dat je niet alle vocht uit de zwelling krijgt. En dat de wond niet goed en lang genoeg word afgedrukt!

    Het niet verhelpen van een bloemkool oor heeft uit eindelijk het gevolg dat je kraakbeen afsterft, misvorming van het oor. Dit kan erg pijnlijk zijn.

    mocht je hier gevoelig voor zijn is de enige oplossing het dragen van hoofdbescherming (headgear)
    dit is een rep waard.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    HAHA head gear dragen hè 761217186??

    net als jij? eerts 45 minuten rollen zonder en de laatste 10 even op zetten???

    761217186 had idd een hardnekkig stukje opblaasoor...en de tulband ...die droeg hij trouw zoals voorgeschreven....na ja......de eerste 24 uur van de voorgeschreven 48...want het zag er niet uit vond ie...

    Ondertussen gezien zijn vooruitgang verdiend hij zeker een troffee dus ik denk dat we in enschede zijn oren maar even moeten laten gloeien...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #28
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    HAHA head gear dragen hè 761217186??

    net als jij? eerts 45 minuten rollen zonder en de laatste 10 even op zetten???

    761217186 had idd een hardnekkig stukje opblaasoor...en de tulband ...die droeg hij trouw zoals voorgeschreven....na ja......de eerste 24 uur van de voorgeschreven 48...want het zag er niet uit vond ie...

    Ondertussen gezien zijn vooruitgang verdiend hij zeker een troffee dus ik denk dat we in enschede zijn oren maar even moeten laten gloeien...
    Hahaha... bevonstaande klopt. Ik was wat eigenwijs er verkorte het inderdaad met naar 24 umm, o nee, ik moest werken en schaamde mij voor de tulband, dus werden het uiteindelijk 12 uurtjes..! hier heb ik uiteindelijk ook een kleine troffee aan overgehouden (liep toch weer iets vocht in) Dat noemt men last hebben van je eigen gedrag.

    O,ja.. oren laten gloeien gaat even niet.. ben in Ede door mijn enkel gegaan en die is weer eens aan de dikke kant.
    Last edited by 761217186; 21-10-2008 at 20:17.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Gent, BE
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Toen ik net was begonnen met grappeling kreeg ik na een training ook last van een bloemkool oor. Ik had hier geen ervaring mee, bij mij deed het niet echt pijn. The Underdog gaf mij het advies om het leeg te zuigen met een naaldje en er dan een drukverbandje op aan te leggen. De volgende dag haalde ik het verband er af en zag ik dat mijn oor al weer vol zat. Daarna nog 2x de spuit er in gezet, helaas bleef het vocht terug komen.

    Daarna las ik in een mixfight topic dat je een bloemkool oor niet krijgt, maar verdient.

    Omdat ik net begonnen was besloot ik toch maar even naar de dokter te gaan omdat ik dacht dat ik deze troffee te snel kreeg.

    De dokter wist hier niet echt raad mee en verweest mij door naar de KNO arts. Deze heeft er na een week een sneetje in gemaakt en daarna een speciaal drukverbandje op aangebracht. Deze moest ik ongeveer 48 uur laten zitten, de KNO arts gaf aan dat je een bloemkool oor altijd moet ontlasten!
    Ook vertelde hij dat er te vaak een te kleine naald word gebruikt met als gevolg dat je niet alle vocht uit de zwelling krijgt. En dat de wond niet goed en lang genoeg word afgedrukt!

    Het niet verhelpen van een bloemkool oor heeft uit eindelijk het gevolg dat je kraakbeen afsterft, misvorming van het oor. Dit kan erg pijnlijk zijn.

    mocht je hier gevoelig voor zijn is de enige oplossing het dragen van hoofdbescherming (headgear)
    Iedereen nog es bedankt voor de reacties. Heb ondertussen bijna geen last meer van mijn oor. Kheb het in totaal 5 keer leeg gezogen maar bleef ik ondertussen ook trainen wat mss niet zo slim was. Ik hou er niet veel van over behalve toch een kleine "vuling" in mijn oor. Het heeft een dikke 2 weken geduurd en ik denk nog mss ne week of zo voor dat het volledig weg is.

    Het afdrukken na het zuigen was idd een belangrijke issue en deed het goed vanaf het moment dat ik het effectief deed. Ik trainde met tape op mn oor en probeerde het zo vast als mogelijk te krijgen. Het was nog best te doen maar toch blijft het hangen in uw hoofd en het rollen is dan wat minder intens.

    Anyway, thanks again voor de tips want zonder jullie was het wss anders afgelopen.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Hahaha... bevonstaande klopt. Ik was wat eigenwijs er verkorte het inderdaad met naar 24 umm, o nee, ik moest werken en schaamde mij voor de tulband, dus werden het uiteindelijk 12 uurtjes..! hier heb ik uiteindelijk ook een kleine troffee aan overgehouden (liep toch weer iets vocht in) Dat noemt men last hebben van je eigen gedrag.

    O,ja.. oren laten gloeien gaat even niet.. ben in Ede door mijn enkel gegaan en die is weer eens aan de dikke kant.
    ja je oren zien er prima uit, maar je enkel.... ik hoop dat het niet te ernstig is maat, doe in ieder geval rustig aan!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ik had ook een ongelovelijke bloemkooloor.. ik heb er niets aan gedaan en uiteindelijk is er maar een klein plekje overgebleven..

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Ik had ook een ongelovelijke bloemkooloor.. ik heb er niets aan gedaan en uiteindelijk is er maar een klein plekje overgebleven..
    dat voorrecht had ik dus niet he
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  8. #33
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default


  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Ik had ook een ongelovelijke bloemkooloor.. ik heb er niets aan gedaan en uiteindelijk is er maar een klein plekje overgebleven..
    Dito. Je ziet het bij mij alleen als je het weet.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    ROIDRAGE zijn oorkes zijn legandarisch ................... RESPECT

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Ik had ook een ongelovelijke bloemkooloor.. ik heb er niets aan gedaan en uiteindelijk is er maar een klein plekje overgebleven..
    Tis maar wat je een klein plekje noemt

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ok ok.. ik vergelijk ze met die van Bram

  13. #38
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Okee, vergeleken met Bram heb een klein plekje ja...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    At your place
    Posts
    225
    vCash
    126000

    Default

    Afgelopen donderdag voor het laatst een zwelling opgelopen. Geen pijn, alleen denk ik wel dat het oor nog veel vaker een optater zal krijgen, dus is het wel handig om gewoon de schade te beperken. Ben ik nou te laat met uitzuigen? Ben van plan om morgen gewoon bij de huisarts naar binnen te lopen.
    Last edited by Ufuk; 18-03-2009 at 20:50.
    No pain, No gain

  15. #40
    Jochem Guest

    Default

    Als het nog zacht is kan het nog, maar 48 uur is volgens mij toch wel de max. Trainen met headgear voor 2 weken.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default



    Zorg dat het niet als deze gasten wordt

    Wees er op tijd bij

  17. #42
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Nijmegen
    Posts
    337
    vCash
    126000

    Default

    gaaf! freggel-oor klinkt echt tienkeer beter dan bloemkooloor

    ik heb voortaan freggeloortjes, hell yea!

  18. #43
    chief108 Guest

    Default

    LOL....
    Dennuz is een Laaf met Freggel oortjes....

    wat een freak....

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    LOL....
    Dennuz is een Laaf met Freggel oortjes....

    wat een freak....
    Keyboard warrior , vanavond ben ik wel weer in Klazinaveen. Kom je ook?

  20. #45
    chief108 Guest

    Default

    ben er morgenochtend wel

    wat is er te doen dan vanavond?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ben er morgenochtend wel

    wat is er te doen dan vanavond?
    Niks speciaal, kom gewoon trainen

  22. #47
    chief108 Guest

    Default

    hoe laat?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    hoe laat?
    eurm, half 7 half 8 is KB training van Peter

  24. #49
    chief108 Guest

    Default

    no grappling?

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    no grappling?
    Nee, geen officiële mma trainingen meer in Klazinaveen.
    De jongens die willen trainen komen naar Glanerbrug toe..

    Maar ga vanavond nog wel ff rollen met een nieuw mma talent

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •