MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50
  1. #26
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    oei dat is minder!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    anonymous001 Guest

    Default

    Dit staat op wiki...

    Due to the closeness of the two promotions, ProElite purchased the majority shareholding in Cage Rage in September 2007 from Cage Rage's silent partner.
    This was a great deal for Cage Rage, and one which gives a clue to why Elite XC is so deep in the red.
    Cage Rage zou ik dan weer wel heel erg missen...

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Damn balen zeg...

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Dat is slecht nieuws voor alle MMA fans werledwijd.

    De enige conclusie die je hier uit kan trekken is dat de UFC de enige is die overblijft. Affliction zal ook sneuvelen, hun streven om de vechters goed te betalen is nobel... maar het zal ze opschepen met een miljoenen schuld.

    Zoals Dana al zei: "There is a reason for this madness!"


  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    cage rage die weg valt zou eeuwig zonde zijn...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Affliction is toch een beetje andere koek
    Daar zitten twee mensen met heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel centjes achter
    Zij hebben hun zinnen op MMA gezet, nu nog eens een samenwerking met Golden Boy

    Affliction op zich zelf heeft geen schulden omdat daar gewoon geld in wordt gezet en hun toch een lange adem hebben. In de USA is gewoon plaats voor een tweede en een derde show.

    UFC heeft de eerste paar jaar onder Dana ook geen cent winst gemaakt en is nu een van de beste gewaardeerde bedrijven in de USA. Pride had ook tenminste 12 shows nodig om de kosten eruit te halen ..

    het zou alleen slecht zijn als alleen de UFC overbleef voor de sport.

    het gaat zo wie zo krap worden met vechters op de markt, we hebben te weinig goede potentie en opvolging, zie als voorbeeld de laatste TUF show en de vermakelijke show van Cage Rage.... Als je meer shows hebt kan iedere toekomstige vechter er gewoon een hele goede deal uitslepen

  7. #32
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Cage rage dat zal echt zuur zijn zeg!
    valt me wel op dat steeds meer MMA organisaties naar de kloot gaan.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Cage Rage zal wel blijven bestaan
    Daar ben ik niet bang voor ... wel lijkt t me verstandig dat ze mensen onder contract zetten ... als UFC vechters wil hebben dat ze dan aan CR ook een fatsoenlijk bedrag gaan betalen

  9. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    wow, dit is niet goed voor de mma branche.

    - Hoop echt dat affliction, dream, sengoku het wel redden.

    Maar ja de ppv van UFC is natuurlijk wel weer mannenpraat ufc wordt steeds meer de aspirine in het MMA wereldje.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ennnn dat is 1.... er zullen er zeker nog meer vallen.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    oh, waar valt strikeforce onder??
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

  13. #38
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default


    echt,,, wat zou ik die gast graag een lading sockerkicks verkopen... dat ie godverdomme zelf de kooi in stapt om te vechten.. ipv de rest uit te maken voor vanalles en nog iets. grrr wat laat die gast me bloed koken...

  14. #39
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    toch jammer, minder concurrentie voor de ufc.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks dat het een ongelooflijke praatjes maker is vind ik die interviews van Dana wel leuk en krijg ik meer sympathie voor die schreeuwlelijk.
    Hoe je het went of keert hij is geweldig goed in marketing, continu weet hij de aandacht op zichzelf en UFC te houden.
    Daarbij spreekt hij uit wat de meeste zouden denken als ze in positie zaten.
    Als je een concurrent heb die markt aan het bedriegen is (dus de sport aan het kapot maken is) en daarna onderzocht wordt door de Athletic commission dat reageert hij daar pissed off op.
    Als zo'n concurrent dan omvalt dan zou iedereen in Dana zn positie blij zijn, sterker nog ik denk dat wat hij nu zegt door de meeste onder ons uitgesproken zou worden. Alleen niet in een video interview.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default


  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Los daarvan is het natuurlijk wel een hond voor zijn vechters.

    Die Pharrell waar hij het over heeft, is dat die van NERD?

  18. #43
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Los daarvan is het natuurlijk wel een hond voor zijn vechters.
    True, maar wel een van de weinige in de MMA business die z'n afspraken nakomt(en kan nakomen) helaas.
    De rest van de organisaties staan toch op losse schoeven zo lijkt het.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Los daarvan is het natuurlijk wel een hond voor zijn vechters.

    Die Pharrell waar hij het over heeft, is dat die van NERD?
    Hmm ik vind zijn strategie wel OK eigenlijk. Hij zegt, Ik heb geen zin in verwende miljonairs die in de kooi staan en er alleen maar op uit zijn om zoveel mogelijk geld te sprokkelen zonder blessures op te lopen. Dat vele geld is een beloning aan het einde van je carriere als je jezelf al dik bewezen hebt.

    En wat is een hond zijn? Dankzij hem zijn er wel al vechters multimiljonair en zat anderen gewoon poepie stinkie rijk. Het is een business! Geen liefdadigheid. De UFC spreid zijn geld wel beter dan bv in het boksen waar de main event vechters heel veel geld op strijken en de undercard vrijwel niets.


  20. #45
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Het is zeker business maar niet op basis van prestaties. Er zijn vechters die het geld waard zijn maar niet in de UFC staan. Er zijn vechters die teveel willen en terecht niet (meer) in de UFC vechten en er zijn vechters die een kans verdienen in de UFC maar marketing technisch (het zijn geen amerikanen) niet in de UFC aan de bak komen.

    Ook zo iets raars, hoe kan het dat Hardonk als enige Nederlander in de UFC knokt.
    Ik bedoel; ik gun het hem van harte maar om nou te zeggen dat het Neerlands grootste MMA talent is.. Niet echt.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Hardonk is anders een solide knokker, en ik denk dat er maar 1 of 2 beter zijn in nederland op dat gewicht, en dan bedoel ik Alistair en Yvel(waar ik nog niet zo zeker van ben of die wel iets in te brengen heeft tegen de sterke worstelaars daar).
    Andere gewichten is het nog minder(absolute top alleen Mousasi, iets daaronder Manhoef en dan ben ik misschien Siyar nog vergeten).

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    What about Hans Stringer?

  23. #48
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Ondanks dat het een ongelooflijke praatjes maker is vind ik die interviews van Dana wel leuk en krijg ik meer sympathie voor die schreeuwlelijk.
    Hoe je het went of keert hij is geweldig goed in marketing, continu weet hij de aandacht op zichzelf en UFC te houden.
    Daarbij spreekt hij uit wat de meeste zouden denken als ze in positie zaten.
    Als je een concurrent heb die markt aan het bedriegen is (dus de sport aan het kapot maken is) en daarna onderzocht wordt door de Athletic commission dat reageert hij daar pissed off op.
    Als zo'n concurrent dan omvalt dan zou iedereen in Dana zn positie blij zijn, sterker nog ik denk dat wat hij nu zegt door de meeste onder ons uitgesproken zou worden. Alleen niet in een video interview.
    precies
    zo denk ik er ook over
    benieuwd waar de vechters heengaan nu

  24. #49
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    sommige gaan naar ufc als jake shield en diaz brothers waarsch. ook.
    een aantal anderen zullen naar japan kunnen uitwijken.

    ben benieuwd waar frank s & cung le heengaan.
    en wellicht kan affliction t vrouwen mma oppikken,
    gezien de ufc daar geen zin in heeft.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  25. #50
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Hardonk is anders een solide knokker, en ik denk dat er maar 1 of 2 beter zijn in nederland op dat gewicht, en dan bedoel ik Alistair en Yvel(waar ik nog niet zo zeker van ben of die wel iets in te brengen heeft tegen de sterke worstelaars daar).
    Andere gewichten is het nog minder(absolute top alleen Mousasi, iets daaronder Manhoef en dan ben ik misschien Siyar nog vergeten).

    dat bedoel ik, en dan zijn er ook mindere jongens die toch wel op dat nivo een potje mee kunnen knokken lijkt me? Zijn deze allemaal wel gevraagd of in gesprek geweest met UFC?
    Persoonlijk als ik 1 van bovengenoemde was zou ik met UFC praten. Ik denk dat we het er overeens kunnen zijn dat het de grootste organisatie is en dat ze meeste media exposure bieden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •