MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De tegenstander van Fyeet op Slamm is Adama Bakayoko from Hamburg ( Duitsland).

    Fyeet heeft voor al zijn Fans een verassing, hij stond al bekend voor zijn daverende opkomsten maar wat er nu gaat gebeuren is echt bruut,brutaal gruwelijk....

    En er zijn al gesprekken gaande wat betreft rematch Venetiaan, partij tegen Gilbert. en wat hij zelf nog wilt gelijk trekken is zijn verlies tegen Alistar.
    Ricardo zijn probleem is altijd zijn conditie geweest, veels te weinig trainen.
    Dat is nu anders, ze werken aan zijn conditie en werken aan zijn groundskils..

    You will see Het Beest is terug
    Gilbert... Alistair... ? ? ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    chief108 Guest

    Default

    thnx wheelie

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Glunder...deamn ja zeg.....

    Rodney pakt hem denk ik toch zeker wel...

    maar begreep dat van Rodney laatst dat ie tot 90/93 gaat knokken dus zal hem dan niet worden denk ik..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De tegenstander van Fyeet op Slamm is Adama Bakayoko from Hamburg ( Duitsland).

    Fyeet heeft voor al zijn Fans een verassing, hij stond al bekend voor zijn daverende opkomsten maar wat er nu gaat gebeuren is echt bruut,brutaal gruwelijk....

    En er zijn al gesprekken gaande wat betreft rematch Venetiaan, partij tegen Gilbert. en wat hij zelf nog wilt gelijk trekken is zijn verlies tegen Alistar.
    Ricardo zijn probleem is altijd zijn conditie geweest, veels te weinig trainen.
    Dat is nu anders, ze werken aan zijn conditie en werken aan zijn groundskils..

    You will see Het Beest is terug
    Goed om te horen dat ook Fyeet een tegenstander heeft. De MM is nu compleet en als deze, net zoals de andere Slamm!! gala's blijft staan is het er eentje die je nergens voor 35 euro entree!! zal vinden.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Vet! Ben benieuwd naar zijn optreden de 30e!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Fyeet heeft al eens tegen Rodney Glunder (toen nog Faverus) gevochten en verloren

    Win Ricardo Fyeet Submission (Guillotine Choke) Rings Holland - Heroes Live Forever 1/28/2001
    Last edited by Marco; 06-11-2008 at 11:35.

  7. #32
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Gilbert... Alistair... ? ? ?
    Idd...

    Ik zou toch denken dat het verstandiger is om even weer onderaan te beginnen...

    Maar goed, ik ben benieuwd!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Idd...

    Ik zou toch denken dat het verstandiger is om even weer onderaan te beginnen...

    Maar goed, ik ben benieuwd!
    Hij heeft in ieder geval een doel

    Alistair is op dit moment te hoog gegrepen, maar tegen Gilbert kan een hele vette bad blood partij worden IMO

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Hij heeft in ieder geval een doel

    Alistair is op dit moment te hoog gegrepen, maar tegen Gilbert kan een hele vette bad blood partij worden IMO
    zet maar neer tegen Yvel ! of tegen Staring, Underdog, Knaap of Hardonk.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Capleton View Post
    Yvel hoort niet tussen het rijtje Staring/Underdog/Knaap of een Hardonk.


    Wat een contrast zeg!

    Gilbert is heel wat maten groter dan deze vechters.
    heb je gelijk in, maar ik zette die namen neer omdat ik Fyeet graag tegen hunnie zie vechten...dus niet als vergelijking of iets..

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    ...Ricardo zijn probleem is altijd zijn conditie geweest, veels te weinig trainen.
    Dat is nu anders, ze werken aan zijn conditie en werken aan zijn groundskils..

    You will see Het Beest is terug
    Klopt, ik zag hem een tijdje geleden nog trainen bij Slamm in Zaandam, hij ging de dojo in met 4 man en kwam er in zijn ééntje weer uit.

    Even later liep er een mannetje de zaal in met een grote witte doek (dat bij terugkomst rood was) en 4 grote zakken...


  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Capleton View Post
    Doet Gilbert nu gelijk onder Alistair n.a.v. Ali's laatste gevecht ?

    Yvel is ook te hoog gegrepen voor Fyeet maar dat maakt deze match niet minder plezierig op.
    Alistair staat op eenzame hoogte in de HW klasse in Nederland, daarna komt Gilbert Yvel en dan de rest
    Yvel is misschien ook te hoog gegrepen, maar Ricardo is van oorsprong een staande vechter dus dat kan echt een sloop partij worden
    Dion Staring, Knaap en Glunder zijn wel leuke tegenstanders en een rematcht tegen Venetiaan linkt mij geweldig.
    Misschien zijn Milco Voorn of Valentijn Overeem ook leuke tegenstanders

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Knokt Milco eigenlijk nog? Al een tijdje niets van gehoord (of ik heb niet goed opgelet, dat kan natuurlijk ook nog).

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Goede vraag, heb hem ook al een tijd niet zien vechten.
    Vond hem altijd wel een wilde maar leuke vechter, zie net dat zijn laatste partij dateert van 2006 dus hij zal wel gestopt zijn

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #40
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Alistair staat op eenzame hoogte in de HW klasse in Nederland, daarna komt Gilbert Yvel en dan de rest
    Toen in Yvel aan het werk zag in de Ahoy tegen die Rus was ik behoorlijk onder de indruk... Waar maken julllie uit op dat Alistair op eenzame hoogte staat? De laatste prestaties van Alistair zijn helemaal geweldig hoor, maar die van Yvel zijn toch ook oke? Ik denk zelf dat de" eenzame hoog" misschien wat overdreven is. Maar ik zie ze graag tegen elkaar knokken om hier meer duidelijkheid in te krijgen.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Knokt Milco eigenlijk nog? Al een tijdje niets van gehoord (of ik heb niet goed opgelet, dat kan natuurlijk ook nog).
    Milco heeft heel lang een blesssure aan z'n nek/schouder gehad en was daarom idd van plan om te gaan stoppen. Ik sprak hem laatst in Ahoy en toen gaf ie aan geen last meer van z'n nek/schouder te hebben en weer te gaan vechten, tegen Fyeet zou zeker een leuke optie zijn!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Milco heeft heel lang een blesssure aan z'n nek/schouder gehad en was daarom idd van plan om te gaan stoppen. Ik sprak hem laatst in Ahoy en toen gaf ie aan geen last meer van z'n nek/schouder te hebben en weer te gaan vechten, tegen Fyeet zou zeker een leuke optie zijn!
    Goed dat te horen! Vond het ook altijd een leuke vechter om te zien (zijn laatste partij die ik live heb gezien was die partij tegen Mark Coleman in Ahoy.... die was helaas wat sneller afgelopen ). Ben benieuwd wanneer en tegen wie hij zijn comeback maakt.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by 761217186 View Post
    Toen in Yvel aan het werk zag in de Ahoy tegen die Rus was ik behoorlijk onder de indruk... Waar maken julllie uit op dat Alistair op eenzame hoogte staat?
    Uit de rankings
    Gilbert Yvel is zeker een topper en de enige echte tegenstander binnen Nederland, maar als je naar de ranking kijkt dan staat Alistair op eenzame hoogte

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #44
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Capleton View Post
    Die ranking raakt kant noch wal.. men ziet die pot tegen crocop als een soort overwinning voor Alistair .. en zoals men allemaal weet is deze een no contest geworden !!
    x2...

    laat hem eerst maar een keer *echt* winnen van CroCop

    dit had gewoon een DQ moeten zijn

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    x2...

    laat hem eerst maar een keer *echt* winnen van CroCop

    dit had gewoon een DQ moeten zijn
    Hater....

  21. #46
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Voorn tegen Fyeet, kan dat;? komen toch beiden uit voor Team Schreiber?
    Of ook al niet meer...

    En betreft Alistair vs Gilbert ; eerst zien dan geloven.

    Ik was niet erg onder de indruk van Yvel zijn partij in Ahoy, die rus paktje hem op als of hij een speeltje was. Eenmaal op de grond was het wie er aan het langste eind trok. Respect voor Yvel. Absoluut! Ben benieuwd of Alistar het er makkelijk van af kan brengen tegen hem.

    ik zet in iedergeval mijn vCash in op Gilbert Yvel (mocht die partij er ooit komen)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Capleton View Post
    Die ranking raakt kant noch wal.. men ziet die pot tegen crocop als een soort overwinning voor Alistair .. en zoals men allemaal weet is deze een no contest geworden !!
    Maakt niet uit, Alistair zorgde er voor dat CroCop er uit zag als een amateur
    Alistair staat terecht in de top 10 en chief is gewoon een hater
    CroCop wil waarschijnlijk deze rematch niet vechten op Dynamite, dat zegt genoeg.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjoerd View Post
    Voorn tegen Fyeet, kan dat;? komen toch beiden uit voor Team Schreiber?
    Deze Ricardo Fyeet moet je niet verwarren met Andre en Evert Fyeet
    Ricardo vecht voor team Slamm.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #49
    chief108 Guest

    Default

    verwarrend hoor....

  25. #50
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    hey wheelie ricardo heb echt niets te zoeken met gibert of alistair. je weet zelf. betreft gilbert vs alistair als die partij komt ik zal zeker een weddenschap met jou willen hebben. ik heb yvel natuurlijk.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •