MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default Jaloers op de old lady

    Mijn moeder is eind oktober naar Bangkok gevlogen, om aldaar te gaan backpacken in zowel Thailand (ong een week) en Laos (zo'n 2 weken). Nu zit ze in Chiang Mai in The Chiang Mai White House, en speciaal voor mij (dan kan ze 'foto's maken' haha) heeft ze een kaartje gekocht aan de ring voor een Muay Thai gala Engeland VS Thailand..

    Damn, hoe vet is dat. Ik denk dat het 1 van de spannendste avondjes voor haar wordt van de reis. En dan heeft ze 1 van de 7 wereldwonderen in Laos gezien ja... Ze vertelde me dat toen ze zei dat 1 van haar zoons thaibokste ze erg vriendelijk geholpen werd en ze kon kiezen aan welk tafeltje ze mocht zitten aan de ring. Geweldig.

    Na het gala zou er nog cabaret volgen (??), maar aangezien ze het mooie Thaise taaltje nog niet onder de knie heeft, zal er weinig gelachen worden lol..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    pics or you know the drill!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    lol, ja aankomende zondag komt ze terug, dus dan kan ik allicht hier de foto's dumpen.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Coole moeder haha. Maar idd, show em pics boy!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Mijn moeder is eind oktober naar Bangkok gevlogen, om aldaar te gaan backpacken in zowel Thailand (ong een week) en Laos (zo'n 2 weken). Nu zit ze in Chiang Mai in The Chiang Mai White House, en speciaal voor mij (dan kan ze 'foto's maken' haha) heeft ze een kaartje gekocht aan de ring voor een Muay Thai gala Engeland VS Thailand..

    Damn, hoe vet is dat. Ik denk dat het 1 van de spannendste avondjes voor haar wordt van de reis. En dan heeft ze 1 van de 7 wereldwonderen in Laos gezien ja... Ze vertelde me dat toen ze zei dat 1 van haar zoons thaibokste ze erg vriendelijk geholpen werd en ze kon kiezen aan welk tafeltje ze mocht zitten aan de ring. Geweldig.

    Na het gala zou er nog cabaret volgen (??), maar aangezien ze het mooie Thaise taaltje nog niet onder de knie heeft, zal er weinig gelachen worden lol..
    Leuk, waarschijnlijk heb je dan binnen 9 maanden een leuk, half-thais broertje or zusje erbij!

    Ook leuk dat ze speciaal voor jou fotos zal maken van halfnaakte, zwetende mannen. Ze zal wel weten dat je daar graag naar 'kijkt'.


  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Leuk, waarschijnlijk heb je dan binnen 9 maanden een leuk, half-thais broertje or zusje erbij!

    Ook leuk dat ze speciaal voor jou fotos zal maken van halfnaakte, zwetende mannen. Ze zal wel weten dat je daar graag naar 'kijkt'.
    haha nou het is niet de eerste keer dat ze backpackt hoor Ze gaat nu voor de 1e keer naar Laos, maar ze heeft al 2 maal Thailand gehad en 4 maal China.. Tsja het is ook niet mijn cup of tea maar ze wil wat van de wereld zien. Enneh, ze is al een aantal jaren geleden gesterilliseerd of iets dergelijks, dus voor een Thais halfbroertje hoef ik niet bang te zijn. (Hoewel ik het ubercool zou vinden, als ik er over nadenk)


    @BBC, typisch een opmerking die je, als je verstandig bent, alleen op het internet maakt.
    Last edited by Muay Thai Elite; 10-11-2008 at 16:28.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Coole mammie.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Leuk, waarschijnlijk heb je dan binnen 9 maanden een leuk, half-thais broertje or zusje erbij!

    Ook leuk dat ze speciaal voor jou fotos zal maken van halfnaakte, zwetende mannen. Ze zal wel weten dat je daar graag naar 'kijkt'.
    typisch een opmerking die MTE ook zou kunen maken ...


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tof MTE! Mooie reis moet dat zijn.
    Oh ja en Thais cabaret.... dat is dus dit:


  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Katoi.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Tof MTE! Mooie reis moet dat zijn.
    Oh ja en Thais cabaret.... dat is dus dit:

    http://www.thai-eyes.com/wp-content/...ai-kathoey.jpg
    haha okee, dan zal er dus wel wat gelachen worden dus

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    typisch een opmerking die MTE ook zou kunen maken ...

    Mijn eerbetoon aan MTE! En z'n up-to-date, backpackende mama


  13. #13
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    typisch een opmerking die MTE ook zou kunen maken ...

    LOL...

    owned...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    @BBC: ik heb je opmerking verwijderd. Je zag zelf gelukkig ook al in dat dat geen handige post was.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ze heeft me gemaild over de wedstrijd: Het waren veel jeugdpartijen en dan op een gegeven moment die Engelsman tegen een Thai. Er waren teveel toeristen, terwijl mijn moeder graag die echte Thaise sfeer wil ervaren.

    Ze vertrekt morgen naar Bangkok en zei me dat ze misschien nog een ander gala zou bezoeken. Beetje jammer dat het haar tegenviel. Ik las ook op wikipedia dat Chiang Mai een behoorlijk toeristische plek was. Ik hoop dat ze het nog een keer probeert!

    Foto's zal ze wel gemaakt hebben dus die pleur ik hier zowieso nog op..

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ze vertelde me dat toen ze zei dat 1 van haar zoons thaibokste ze erg vriendelijk geholpen werd en ze kon kiezen aan welk tafeltje ze mocht zitten aan de ring. Geweldig.

    Wie van je broers doet er aan thaiboksen dan?

    Als je moeder nou slim is, meld ze zich bij Joran, krijgt ze 500 dollar, en een gratis ticket terug naar Nederland!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default


  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wel cool zo'n reislustige moeder. Ik heb ook zo'n tante, die is echt overal en nergens geweest. Ben benieuwd naar de rest van de avonturen. Jammer dat het een 'touristisch' gala was. Misschien in Bangkok nog wat meer authentieks!

    En hoewel ik het een cool verhaal vind over je moms, dit is toch echt iets te veel info on her
    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Enneh, ze is al een aantal jaren geleden gesterilliseerd of iets dergelijks,

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    lol, true true

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik ben ook in Chiang Mai geweest, maar toen ik er was waren er helaas geen gala's in het stadion. Wel elke avond natuurlijk in het straatje waar alle barretjes staan. Maar dat was echt een beetje kermisboksen zoals ze dat zoveel hebben in de toeristische gebieden in Thailand. Mag hopen dat ze niet daar voor betaald heeft anders is ze nog geflest ook

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Wel elke avond natuurlijk in het straatje waar alle barretjes staan.
    Ik dacht al, ik liep me rot te zoeken in Bangkok,Pattaya, nergens een barretje te zien, had ik naar Chang Mai moeten gaan......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Is daar ook niet een film van?

    'Sterilized MILF in BangCock?'

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •