MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    331
    vCash
    126000

    Default @ moderators & Bath

    Zojuist kreeg ik deze vraag in een pm: "Kan jij mij misschien helpen, ik kan niet reageren op topics, dan krijg ik een melding dat ik niet die mogelijkheid heb, kan ik dat aanpassen?"

    @ Bath: Ik kan je het antwoord ook niet pm'en, vandaar deze topic.
    Dát kun je in ieder geval verhelpen door naar je inbox te gaan. (Rechtsboven de link 'Private Messages' klikken.) Dan kom je in een nieuw scherm met links een menu 'Your Control Panel'. Onder het submenu 'Settings & Options' kun je via de link 'Edit Options' dan dit soort instelligen wijzigen.

    Waarom je in topics niet kunt posten weet ik niet. Hiervoor had ik een andere account waarmee ik hetzelfde probleem had. Toen heb ik deze account aangemaakt en hiermee lukte het wel.
    Heren moderators, kunt u ons digibeten uitleggen wat het probleem is?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hij staat op "User awaiting email confirmation". Zal dus nog wel niet hebben gereageerd. Misschien ff in de spambox kijken of daar een mailtje in zit van Mixfight.nl Is dat niet het geval, laat het mij dan even weten (via pm) dan regel ik het wel ff. Mocht je in het vervolg over dit soort zaken vragen hebben, post het dan ff in "Forumbeleid" of stuur een van de admins/mods een pm. Dan komt het altijd goed

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •