MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Dat was zo ... inmiddels gebruikt de WFCA hun eigen mma regels en niet meer de Shooto regels
    Enig idee wat daarvan de reden is en sinds wanneer men hier op terug is gekomen? Ik vond het destijds een zeer goede stap naar uniforme MMA-regels in Nederland?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    hoe het nou zit.. wfca is... shooto is.. waneer mag je naar pro toe.. zijn daar geschreven regels voor of war er maar wat aangerommeld (zoals het op mij helaas wel overkomt)

    ik heb nu iets te vaak gezien dat er ter plekke op gala's aan de regels gesleuteld word en dat er jurieleden en schreidrechters met elkaar in discussie gaan over hoe de regels nou eigenlijk zijn "afgesproken" (helmond marco )
    Voor mma zijn (helaas) te veel organisatie's die elk hun eigen regels hanteren waardoor het er voor de vechters niet makkelijker op wordt om vooraf te weten op welke regels ze moeten vechten.

    Daarom hou ik (meestal) voorafgaand op een gala waar ik zelf scheids een rules meeting met de vechter en coaches, dan kun je nooit discussies aan de ring krijgen !!

    En helmond met een zegt mij even niets ....
    Ush,
    Marco.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Enig idee wat daarvan de reden is en sinds wanneer men hier op terug is gekomen? Ik vond het destijds een zeer goede stap naar uniforme MMA-regels in Nederland?
    Geen idee waarom dat is teruggedraaid.
    Misschien te duur voor promotors om bv een dubbele ringbezetting te hebben als je bv maar 1 mma amateur partij hebt.
    Ush,
    Marco.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt Marco, duidelijk!
    Jammer dat er geen officieel persbericht hiervan is verzonden door de WFCA...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •