MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default Maandag 1 december: Start voorverkoop IT'S SHOWTIME ArenA 16 mei

    Beste vechtsportliefhebbers,

    Aanstaande maandag, 1 december, gaat de voorverkoop van start voor het jaarlijkse It's Showtime-evenement in de Amsterdam ArenA.
    Dit gala zal plaatsvinden op 16 mei.

    Voor informatie en bestellingen, zie www.fight.nl

    Ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat de voorverkoop erg hard gaat, dus wees er op tijd bij!

    Met vriendelijke sportgroeten,

    European Fighting Network
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    De voorlopige matchmaking:

    Tyrone Spong vs Gokhan Saki
    Melvin Manhoef vs Stefan Leko
    Gago Drago vs Andy Souwer
    Arthur Kyshenko vs Giorgio Petrosyan
    Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
    Murat Direkci vs Chahid Oulad el Hadj

    Meer partijen volgen zo spoedig mogelijk.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Waarom zijn de prijzen nog niet bekend ? lijkt me toch wel handig om van te voren te weten...

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    prijzen staan toch wel eerder vast dan 4 dgn van te voren ? maar goed het maakt mij niet zoveel uit wat het kost maar voor het aantal kaarten wat ik bestel wel, niet iedereen heeft hetzelde budget..vandaar dat ik op tijd wil weten hoeveel kaarten ik bestel ...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    ik bedoel maar....

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    vorig jaar wou ik bij free record shop kaarten kopen
    daar aangekomen bleek dat ik alleen kaarten kon kopen voor de tweede rang
    omdat de grote sportscholen de kaarten krijgen van de eerste rang
    hoop dat ik ze dit jaar gewoon wel bij de free record shop kan kopen
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Wat volgens mij ook veel gebeurt, is dat onofficiele ticketbureaus hele partijen tegelijk afnemen van de officiele distributeur. Dat vermoed ik, aangezien je wel eens relatief kort voor een evenement ineens op dat soort sites nog tickets aangeboden ziet worden (tegen fiks hogere prijzen). Geen idee of je daar wat aan kan doen als organiserende partij.
    eigenlijks ook niet normaal die willen er gewoon geld aan verdienen
    nou ja ik zal kijken of ik een paar kaartjes kan krijgen voor mooie plekken
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Is idd niet normaal nee, maar helaas gebeurt het meer. Om een ander voorbeeld aan te halen: bij Mystery Land gebeurde het helaas ook. Dat was compleet uitverkocht, maar via Marktplaats werd er door verschillende bedrijven nog een heel stel kaarten aangeboden tegen schandalige prijzen.
    het zou verboden moeten worden een tientje er op verdienen oke
    maar ze maken er gewoon handel van
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  9. #9
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Als je 1e ring wil zitten, moet je idd naar de sportscholen of sportzaken die kaarten hebben. Via ticketmaster kun je alleen 2e ring krijgen. Ik heb al wat zaken gebeld, maar het is voor hen nog onduidelijk voor welk vak ze in de 1e ring krijgen. Dat geldt ook voor de prijs. Raar dat het zo gaat, ik wil ook de prijs weten omdat ik met een groep ga en ik regel de kaarten, dus wil graag hun geld van tevoren hebben.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    FF een reminder...

    Mochten er nog mensen kaarten willen hebben voor vak 114 wees er dan snel bij.
    Gym alkmaar heeft er nog 44 en ze gaan als zoete broodjes. Ze zijn ook nog online te bestellen via www.fight.nl
    zolang het duurt!

    M`n tickets zijn gelukkig onderweg

  11. #11
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PD_EC View Post
    het zou verboden moeten worden een tientje er op verdienen oke
    maar ze maken er gewoon handel van

    Zie deze thread nu pas.

    Ik snap heel goed dat je als organiserende partij hier een probleem van maakt omdat je het klote vind dat anderen kaarten voor een bepaalde prijs verkoopt terwijl je het zelf voor minder verkoopt en dus minder winst maakt.

    MAAR! Als iemand ditzelfde doet met bijvoorbeeld aandelen (kopen en voor meer geld doorverkopen) dan wordt dit door iedereen als normaal ervaren en krijgt diegene waarschijlijk complimenten dat hij goed handel heeft gedreven. Bij kaartjes maken mensen er altijd een probleem van terwijl het exact hetzelfde vrije handel principe is. Als een product schaars is (lees uitverkochte kaartjes) dan worden producten meer waard en kun je ze gewoon voor meer verkopen.

    Ik wil hier verder niemand mee aanvallen maar probeer alleen maar aan te geven dat het een vrij normaal principe is dat op zijn minst verklaarbaar is.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Zie deze thread nu pas.

    Ik snap heel goed dat je als organiserende partij hier een probleem van maakt omdat je het klote vind dat anderen kaarten voor een bepaalde prijs verkoopt terwijl je het zelf voor minder verkoopt en dus minder winst maakt.

    MAAR! Als iemand ditzelfde doet met bijvoorbeeld aandelen (kopen en voor meer geld doorverkopen) dan wordt dit door iedereen als normaal ervaren en krijgt diegene waarschijlijk complimenten dat hij goed handel heeft gedreven. Bij kaartjes maken mensen er altijd een probleem van terwijl het exact hetzelfde vrije handel principe is. Als een product schaars is (lees uitverkochte kaartjes) dan worden producten meer waard en kun je ze gewoon voor meer verkopen.

    Ik wil hier verder niemand mee aanvallen maar probeer alleen maar aan te geven dat het een vrij normaal principe is dat op zijn minst verklaarbaar is.
    Wat nou vrije handel?
    In het geval van deze kaartverkoop creëren de groothandelaren opzettelijk schaarste door grote voorraden op te kopen terwijl er aan anderen geen gelijke kansen worden geboden op de emissiedag. Lijkt wel of die handelaren gebruik maken van inschrijvingsrechten. In het ander geval kan het een derivatenrisico in de hand werken als door de oplopende prijzen de onderliggende waarde van het gala daalt en later de kaartprijs omlaag moet om het verlies toch nog enigszins te compenseren.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Voor welk vak kan je het beste kaarten kopen?

    Bvd

    Marlo

  14. #14
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Wat nou vrije handel?
    In het geval van deze kaartverkoop creëren de groothandelaren opzettelijk schaarste door grote voorraden op te kopen terwijl er aan anderen geen gelijke kansen worden geboden op de emissiedag. Lijkt wel of die handelaren gebruik maken van inschrijvingsrechten. In het ander geval kan het een derivatenrisico in de hand werken als door de oplopende prijzen de onderliggende waarde van het gala daalt en later de kaartprijs omlaag moet om het verlies toch nog enigszins te compenseren.
    Groothandelaren creeeren altijd opzettelijk schaarste. Wat dacht je van de zogenaamde drie dolle dwaze dagen van de bijenkorf of zogenaamde 'extra' concerten. Als ik een evenement van dergelijke omvang wil organiseren dan moet ik dat zo ver van te voren doen dat ff een extra concert onmogelijk is qua organisatie en waarschijnlijk ook qua beschikbaarheid van de locatie. De ahoy kan ik volgende week namelijk niet meer afhuren en waarschijnlijk volgend jaar al niet meer omdat het gewoon vol zit. Men hyped dus 3 concerten (terwijl er 6 zijn gepland), verkoopt deze uit en zegt dan:
    Jongens we hebben 3 concerten extra.

    Kortom ben je dus bezeikt waar je bijstaat want die 'extra' 3 waren al lang gepland. Maar mensen creeeren gewoon schaartse om te kunnen verkopen. Heel simpel en gebeurt heel veel.

    We hebben er als consument alleen moeite mee als het om kaartjes van een evenement gaat.

    En begrijp me niet verkeerd hoor want ik vind het ook kut als ik dadelijk de jackpot moet betalen bij een of andere klootviool die gewoon 1000 kaartjes heeft gekocht en ik er dus geen meer bij de normale ticketservice kan krijgen.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  15. #15
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marlo View Post
    Voor welk vak kan je het beste kaarten kopen?

    Bvd

    Marlo
    Zorg dat je 1e ring zit, dan heb je het beste zicht!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •