MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default DE THAIS ZIJN IN AANTOCHT!!!

    DE THAIS ZIJN IN AANTOCHT!!!



    Het zal niemand zijn ontgaan dat er momenteel in Thailand een politieke crises is

    waarbij betogers de verschillende luchthavens hebben bezet.



    De Thaise vechters die op Slamm-V, aanstaande zondag zullen deelnemen, hebben daar

    grote hinder van ondervonden.

    Echter, het team is nu onderweg naar Nederland en zal zaterdag rond de klok van 17.00 uur

    arriveren op Schiphol.



    Dit maakt een einde aan de onzekerheid of de Thaise delegatie nog wel naar Nederland zou afreizen.



    Slamm heeft kosten nog moeite gespaard om de allersterkste Thais naar Nederland te krijgen, en zelfs

    deze kleine volksopstand heeft dat niet kunnen verhinderen.

    Door deze situatie zijn de Thaise vechteres extra gebrand op een overwinning in Nederland!!



    Rayen Simson, Mosab Amrani, Fikri Tyarti, Nico Verresen en Rachid Belaini kunnen dan ook alvast

    hun borst natmaken. THE THAIS ARE COMING!!!



    Er zijn nog kaarten te verkrijgen bij de reguliere voorverkoopadressen en aan de kassa!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    op m'n wolkje
    Posts
    777
    vCash
    126000

    Default

    GEWELDIG
    ’T Zijn de zwakke mensen die wreed zijn, zachtaardigheid kan enkel van de sterken verwacht worden.........MixFight

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES
    Quote Originally Posted by Jessica View Post
    GEWELDIG
    Super en Reps aan SLAMM

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Thank God!!! Erg goed om te lezen!

    Ik zeg: dit is wel ff een relevant nummertje dan:
    YouTube - U2 and GreenDay The Saints Are Coming - LIVE - New Orleans
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  7. #7
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    YES YEShelemaal top!!!! Gelukkig
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde het vandaag, helemaal geweldig!!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Super!! Daar ben ik echt blij om. Dikke complimenten voor Slamm. (kom ik tenminste niet voor niets )
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Godzijdank!!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    yeah!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    beter dan

  13. #13
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Beter! Einde aan de onzekerheid

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Goed nieuws voor Slamm natuurlijk, maar waarom is dit een sticky? Het is toch gewoon een nieuwsbericht?
    Omdat er nogal veel onduidelijkheid bestond over de vraag of de Thais wel zouden komen. De Thais zijn nu onderweg en het leek me goed om die boodschap goed over te brengen. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Omdat er nogal veel onduidelijkheid bestond over de vraag of de Thais wel zouden komen. De Thais zijn nu onderweg en het leek me goed om die boodschap goed over te brengen. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt.


    Snap ik ook niet helemaal.....

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Goed bericht...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Echt top om dit te lezen!! Zaterdagmiddag aankomen zodat ze fit zondagmiddag aan de start kunnen verschijnen! Dit neemt een enorme onzekerheid weg bij de fans en dus voor slecht 35 euro DE kans om de beste Thaiboksers ter wereld in de gewichtklassen tot 72,5 Kg aan het werk te zien!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Wie heeft het over druk maken? Volgens mij stel ik gewoon een normale vraag, maar 't is maar net hoe je 't wil lezen. Vind het gewoon opmerkelijk dat hier 'n sticky van komt terwijl het gewoon 'n nieuwsbericht is. Maak dan van de melding van It's Showtime ook een sticky zou ik zeggen. Gaat tenslotte ook over de onduidelijkheid die er was. Tevens zie ik een quote van dit topic in elk ander relevant topic terugkomen (door een mod) maar nergens de quote van het bericht van It's Showtime.
    Begrijp me alsjeblieft goed (voor er weer gezeik komt van bepaalde mensen), als 't om 2 andere organisaties was gegaan had ik me dit ook op deze manier afgevraagd.
    Hmmpff. Je vraagt je af waarom de wereld niet eerlijk is rechtvaardig is? Kom op zeg. Politiek is er overal. Ook hier. Deal with it.

  19. #19
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Het gerucht gaat altijd al zo dat Mixfight GG-nuthuggerz zijn, maar dat zijn we bijna, wat we echt zijn; Een stelletje Slamm5 Lovers.. Daar is niets mis mee, want Slamm zet altijd een hoop spektakel neer.Maar ik begrijp ILKO ook wel een beetje; wat houdt je tegen man, gooi dr ook een aantal posts door...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjoerd View Post
    Het gerucht gaat altijd al zo dat Mixfight GG-nuthuggerz zijn, maar dat zijn we bijna, wat we echt zijn; Een stelletje Slamm5 Lovers.. Daar is niets mis mee, want Slamm zet altijd een hoop spektakel neer.Maar ik begrijp ILKO ook wel een beetje; wat houdt je tegen man, gooi dr ook een aantal posts door...
    Dat bedoel ik, niets houdt je tegen om hier nog een speciale post te wijden aan Orono en Buakaw. De titel van de topic is ook "De Thais zijn in aantocht" en dekt de lading.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Sebas, we hebben van Slamm een uitnodiging gehad om er een fotoverslag te komen maken. Logisch ook dat er aandacht uitgaat naar een evenement waar wij verslag van doen.
    Ik spreek even voor mezelf, maar als ik zo'n uitnodiging ook van It's Showtime zou hebben gekregen, dan komt voor mij automatisch daar ook meer de focus op te liggen. Zo werkt dat nou eenmaal.

    Ook voor mij geldt trouwens dat dat niets met deze 2 organisaties te maken heeft maar met een algemeen principe. Of ik nou naar een Muay Boran gala ga, naar een Glory gala of wat dan ook... mijn focus ligt meestal even waar ik als fotograaf naar toe ga.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Sebas, we hebben van Slamm een uitnodiging gehad om er een fotoverslag te komen maken. Logisch ook dat er aandacht uitgaat naar een evenement waar wij verslag van doen.
    Ik spreek even voor mezelf, maar als ik zo'n uitnodiging ook van It's Showtime zou hebben gekregen, dan komt voor mij automatisch daar ook meer de focus op te liggen. Zo werkt dat nou eenmaal.

    Ook voor mij geldt trouwens dat dat niets met deze 2 organisaties te maken heeft maar met een algemeen principe. Of ik nou naar een Muay Boran gala* ga, naar een Glory gala of wat dan ook... mijn focus ligt meestal even waar ik als fotograaf naar toe ga.
    *Dat zijn toch wel de beste gala's... volgend jaar weer!

    Ben blij dat de onzekerheid bij ons is weggehaalt en dat Slamm V gewoon door kan gaan!

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    maar komen de rest van de vechters ook of moet ik zondag weer rekenen op uitval partijen.
    Het recht van de sterkste heeft de plicht de zwakkere te helpen

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu respect !!!! voor de organisatie van slam
    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  25. #25
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jimmyjmmr View Post
    maar komen de rest van de vechters ook of moet ik zondag weer rekenen op uitval partijen.
    Ja lol, komen de thais blijven de nederlanders thuis. Maarre, er vallen altijd wel een of meer partyen uit, dat weet je vantevoren. Maar met een dergelijke lineup kom je toch wel aan je trekken!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •