MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Interview: Semmy Schilt

    Big absente in the upcoming Final



    "I feel ripped!"

    Sem Schilt is angry. The three time K1 champion will be sitting at home this Saturday when the K1 Final is being held in Japan. The organization doesn't want the 2.12m Drent (Dutch province) to attend.
    Why aren't you there this Saturday?
    "That's a mystery for me as well. In the final elimination, I didn't lose to Peter Aerts, I lost from the judges. Sure, I could've done more, but there should at least have been an extra round. "

    You're not even in one the reserve fights.
    "They've eliminated me from the tournament and don't want to give a reserve spot. I understand though: the Japanese want a new champion and they've done everything to stop me from getting into the tournament as a reserve fighter. This confirms the fact that they see me as a great champion, but it in sportsmanlike terms it's nonsense."

    Do you feel ripped?
    "Yes, of course. The K1 Final without me is like the soccer World Championship without Brazil or the Tour the France without Lance Armstrong. That's how I feel about it. It's a bitter pill to swallow."

    And now what?
    "I've always seen K1 as sport, never as work. But that has changed now. It's turns out to be too commercial. The organization thinks money is more important than the sport itself. Maybe they just ought to give me a big bag of money, perhaps then I will keep my mouth shut about the whole thing."


    Will you be there in the Yokohama Arena?
    "They haven't even invited me to Japan as the reigning champion. They don't want me there, because they are afraid that too many journalist will start asking me all sorts of questions concerning the situation."

    Who do you think will be your successor?
    "I have to admit it's a very close tournament with me not competing this time. The field is open to any of them. The K1 organization has done a great job in that, but again in sportsmanlike terms it's a disillusion that I'm not even there. If I have to name someone, I'd go for Errol Zimmerman. He's young and new and therefore very eager. That's important."

    Will you be going for your fourth title next year?
    "I don't know yet. It all hangs on a very thin wire. I have to admit the fun is starting to disappear for me this way. Maybe I'll go in a different direction, MMA for instance. I don't know if I'll even get the chance to get back in K1. At the moment they'd rather get rid of me than have me fighting. "

    Do you still like K1 after all of this?
    "Yes, that feeling still remains. The fans are who make it a great for me and of course the sport itself. It's a game which fits me very well. A man-to-man fight involving punching and kicking. You know exactly what is allowed and what not. It's a very straightforward, fair and honest sport. As long as there aren't other interests involved..."



    (Veronica Magazine)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    4de ronde had hij idd verdiend, dat was niet het geval helaas, maar dan had hij zeker een reserve plaats verdiend. Wat hebben Choi en Sefo daar te zoeken?

    Moet wel toegeven dat het nu weer een spannende k1 gaat worden. En dat is wel weer goed voor de sport.


    op de vot dermit

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Sem pak je koffers en zorg dat je snel in de UFC trein zit, die K-1 trein is het station inmiddels gepasseerd.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    4de ronde had hij idd verdiend, dat was niet het geval helaas, maar dan had hij zeker een reserve plaats verdiend. Wat hebben Choi en Sefo daar te zoeken?

    Moet wel toegeven dat het nu weer een spannende k1 gaat worden. En dat is wel weer goed voor de sport.
    Ik vind het helemaal niet goed voor de sport, het is precies zoals Sem het vergelijkt, de K1 net als de tour zonder Armstrong!
    Voor mijn gevoel is iemand pas de beste van de wereld waneer de champ wordt verslagen en zoals Sem het zegt....hij verdiende een 4 ronde!
    De winaar van de K1 wordt nu voor mij part de 2e beste van de wereld en niet de beste! Daarvoor zou je Sem moeten uitdagen en laten zien dat je de ware Champ bent, alleen voor je eer al!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    De winaar van de K1 wordt nu voor mij part de 2e beste van de wereld en niet de beste! Daarvoor zou je Sem moeten uitdagen en laten zien dat je de ware Champ bent, alleen voor je eer al!
    Om in de voetbalsfeer te blijven, als Nl eens de finale wint, maar op weg naar de finale niet tegen Brazilie is komen te staan (omdat die door een andere ploeg werden uitgeschakeld), dan zou Nl dus géén kampioen zijn? Wat een onzin. Degene die op het eind van het toernooi de beker vast houdt is kampioen.

    Of verdient de uiteindelijke winnaar van het toernooi volgens jou de beker niet omdat Schilt er niet in geslaagd is om zich voor de final te plaatsen?

    Schilt wist wat hem te doen stond, hij heeft de kwalificatiewedstrijd verloren, hij hoeft verder toch niet op cadeau's te rekenen. Hij heeft het zelf laten aankomen op de judges en op het K1 management.

    Je kan toch niet verwachten van het K1 management dat ze er nog maar eens een extra Nederlander bijsteken voor de finale? Ze moeten nu al Hari als Marokkaan en Saki als Turk laten opkomen.
    Dan kunnen ze inderdaad toch beter andere markten zoals Korea and Nieuw Zeeland aanboren dor Choi en Sefo de reservepartij te laten vechten.


  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Wat een onzin. Degene die op het eind van het toernooi de beker vast houdt is kampioen.

    Of verdient de uiteindelijke winnaar van het toernooi volgens jou de beker niet omdat Schilt er niet in geslaagd is om zich voor de final te plaatsen?

    Schilt wist wat hem te doen stond, hij heeft de kwalificatiewedstrijd verloren, hij hoeft verder toch niet op cadeau's te rekenen. Hij heeft het zelf laten aankomen op de judges en op het K1 management.
    x2. En die partij tegen Aerts heeft hij niet van de jury verloren, maar van Aerts.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    HIj had gewoon tegen Choi moeten vechten als reserve partij.

  8. #8
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    dat ze hem er zo buiten laten is een schande voor de k1. Eerst al een streek geleverd in de partij tegen Aerts, die zeker onbeslist of in het voordeel van schilt was en nu zelfs geen reserve pot. dat is de wereld op z'n kop bekijken. K1 draait om commercie en niet meer om wie daadwerkelijk de beste is.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat ze hem er zo buiten laten is een schande voor de k1. Eerst al een streek geleverd in de partij tegen Aerts, die zeker onbeslist of in het voordeel van schilt was en nu zelfs geen reserve pot. dat is de wereld op z'n kop bekijken. K1 draait om commercie en niet meer om wie daadwerkelijk de beste is.
    Dat K-1 commercieel is is allang duidelijk. Kijk maar naar de jaarlijkse terugkeer van Choi
    Fat girlz need lovin too!



  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat ze hem er zo buiten laten is een schande voor de k1. Eerst al een streek geleverd in de partij tegen Aerts, die zeker onbeslist of in het voordeel van schilt was en nu zelfs geen reserve pot. dat is de wereld op z'n kop bekijken. K1 draait om commercie en niet meer om wie daadwerkelijk de beste is.

    Jij hebt zeker een andere partij gekeken.

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Smile

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jij hebt zeker een andere partij gekeken.
    En jij bent zeker het neefje van aerts

  12. #12
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Wat een bullshit. Ik ben het met hem eens dat het niet gepast is dat hij niet eens is uitgenodigd om erbij te zijn, maar hij heeft wel van Aerts verloren. Hij werd zwaar in zn achteruit gezet, zn bovenbenen zijn kapot geknied door Aerts en zelfs zn bitje is uit zn smoel geslagen. Schilt had een zware avond en het is alles behalve raar dat hij als winnaar werd gekozen door de jury.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik vind ook dat Aerts terecht gewonnen heeft, neemt niet weg dat het schandalig is van de K-1 om hem geen reservepartij te geven

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik vind ook dat Aerts terecht gewonnen heeft, neemt niet weg dat het schandalig is van de K-1 om hem geen reservepartij te geven
    Dit.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Aerts had terecht gewonnen, maar ze hadden Schilt idd wel een reservepartij mogen geven.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    De beslissing tot daar aan toe, maar Semmy had zeker een reserve partij verdient.

    Waar ik me wel aan stoor bij semmy is hoe erover klaagt dat het zo commercieel is. Ik bedoel, hij komt notabene uit het GG kamp wat zo commercieel is als het maar kan. Niet dat daar iets mis mee is want GG doet het verdiend heel goed. Maar nu het ten nadele van hem komt is het commerciele plotseling niet meer ok. Je weet zelf waar je in stapt zodra je met k-1 aan de slag gaat. Als hij dat niet wilde dan had hij het net zo goed bij karate kunnen houden. 0 commercie en pure respect voor je prestaties als atleet.

    Semmy moet begrijpen dat de bedragen die op de bordjes staan die hij al 3x jaar in de lucht houd ook terugverdiend moet worden. Het moet ergens vandaan komen en ook hij profiteert daarvan. Daarom heeft hij voor K-1 gekozen. Omdat hij er een goeie boterham mee kan verdienen.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind ook dat hij terecht verloren heeft van Aerts. Van die reserve partij vind ik ook dat hij zeker wel thuishoort daar, jammer maar het is niet anders.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben en blijf erbij dat ze Semmy genaaid hebben door hem geen reserve gevecht te geven. Semmy ga naar de UFC! Man dat zou zo vet zijn.


  19. #19
    chief108 Guest

    Default

    idd

  20. #20
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Aerts had gewonnen van Sem, dus daar kan je niets van zeggen. Dat de K-1 niet alleen de beste vechters laat vechten weten we al langer. Als Sem had gewoon van Aerts, dan was Aerts zeker wel erbij geweest als reserve vechter. Wat overigens niet onterecht is in het geval van Aerts, maar toch krijg ik er een triest gevoel van.

    Maar wat nog het meest schadalig is, is dat ze hem niet hebben uitgenodigd voor op de tribune.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Misschien moet Sem wat Takedown defense gaan oefenen en dan zn knie op de kin van Brock lesnar plaatsen... (Dream mode on) :P

  22. #22
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    K1 heeft zich hier zwaar laten kennen. Het is te triest voor woorden dat Sem geen reserve partij krijgt als uittredend kampioen en al helemaal niet te bevatten dat hij geen uitnodiging krijgt om gewoon aanwezig te zijn. Jammer voor de sport, want Sem is nog steeds een topper en hoort er gewoon bij.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat een onzin om zichzelf te vergelijken met brazilie. Als brazilie zich niet kwalificeert dan zijn ze ook niet terug te zien op het wk.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Sja van de andere kant, als ie in dit interview de K-1 al behoorlijk te kakken zet, snap ik dat het een preventieve maatregel van de K-1 is om hem ook niet uit te nodigen. En dan is het cirkeltje rond.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Ben blij dat Schilt uitgeschakeld is, maar dat hij niet werd uitgenodigd om de finale live bij te wonen is een schande.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •